Vitesse gaan ook al die huurlingen weg en mogen weer opnieuw beginnen. Dus doe maar Twente of PSV in de vCL.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sowieso. Als Pelle vertrekt hebben die niets meer over
Maar Feyenoord gaat sowieso geen CL halen, dat wordt PSV, Twente of Vitesse.
Al die middelvingertjes.quote:
En dan staan ze telkens te schreeuwen naar die spelers bij een inworp. Dan denk ik echt ,wat heeft dat nou voor zin johquote:Op zondag 2 maart 2014 16:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volwassen publiek op de achtergrond.
De snuiffiesquote:Op zondag 2 maart 2014 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan staan ze telkens te schreeuwen naar die spelers bij een inworp. Dan denk ik echt ,wat heeft dat nou voor zin joh.
Kijk die gast in het midden van die foto met zijn blauwe jas aanquote:
Het erge is dat daar ook allemaal vaders tussen zitten en deze onzin doorgeven aan hun kinderenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kijk die gast in het midden van die foto met zijn blauwe jas aanEcht zo van, ik lust jullie rauw!
Die hebben niet zoveel haat als de snuiffiesquote:Op zondag 2 maart 2014 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is echt vrij treurig.![]()
Dat vind ik ook bij Ajax-supporters die dat doen overigens.
Er zullen er vast wel wat bij lopen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die hebben niet zoveel haat als de snuiffies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |