Ja, geen goede wedstrijd, maar wel spannendquote:
Tegen Frankrijk jaquote:Op zondag 2 maart 2014 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speelt NL dan ook komende woensdag ofzo?
Ahquote:
Manolev ook. Dat zegt niks.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ik hoop op een onterecht afgekeurde goal van Feyenoord waarna Ajax een buitenspel 1-2 maakt in de 90e minuut.
Ben je daar niet een beetje te oud voor?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah
Wist ik helemaal nietGa het ook maar voor een deel zien dan, ben woensdag in de efteling te vinden
Je mist er niks aanquote:Op zondag 2 maart 2014 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah
Wist ik helemaal nietGa het ook maar voor een deel zien dan, ben woensdag in de efteling te vinden
Dat zou mooi zijnquote:Op zondag 2 maart 2014 15:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ik hoop op een onterecht afgekeurde goal van Feyenoord waarna Ajax een buitenspel 1-2 maakt in de 90e minuut.
Hij werkt daar.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je daar niet een beetje te oud voor?
Hebben ze genoeg prima achtbanen hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
geen pedopas hebbenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zou echt mooi zijn om op die manier te winnen ja.quote:
Dat zal wel, ik ben er nooit geweest.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze genoeg prima achtbanen hoor
Fixedquote:Op zondag 2 maart 2014 15:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die stem van de commentator gaat echt heel hoog als er een kans is voor ajax
Jij bent alleen ooit in Slagharen geweest?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zal wel, ik ben er nooit geweest.
Die zitten nog in De Kuip. Ze zijn namelijk hondstrouw publiekquote:Op zondag 2 maart 2014 15:58 schreef tompsv18 het volgende:
Nu even wachten op de gefrustreerde Feyenoord-tokkies
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:59 schreef GGMM het volgende:
Moisander staat hands te claimen terwijl de bal het doel in vliegt.
Meest overschatte supportersschare ooit.quote:
Man of the match, maar het is nog niet binnenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:59 schreef Kuhly het volgende:
"Elke keer als Kishna aan de bal is gebeurt er wat"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het publiek schrok zich net helemaal rot.
Bleek dat iemand per ongeluk een speld liet vallen.
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:00 schreef Adames het volgende:
wat een praatjes hadden de feyenoorders vooraf
serero.gif
Inderdaad, die bal op de paal van Klaassen was echt luckyquote:
KNKB neemt hem toch wel in beschermingquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:01 schreef bianconeri het volgende:
Oh oh oh Ajax kan ook nooit verdiend winnen he. Ongelofelijk!
En nee ik ben absoluut geen Feyenoord en absoluut geen Ajacied.
Maar het is voor het voetbal zo jammer dat Ajax, altijd weer zo'n mazzelgoaltje dat compleet uit de lucht komt vallen. Maken totaal geen aanspraak op een punt.
Maar ja das ook een kwaliteit: Onverdiend winnen
Ik dacht dat CD en janmaat aan elkaar gekoppeld waren.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kishna dolde de verdediging daar wel. Duarte belangrijk. En mooi overzicht van Janmaar bij uitverdedigen. Cd Wiel in oranje.
Nee joh, oppermachtig tweede helft.quote:
Boehoehoehoequote:Op zondag 2 maart 2014 16:01 schreef bianconeri het volgende:
Maar het is voor het voetbal zo jammer dat Ajax, altijd weer zo'n mazzelgoaltje dat compleet uit de lucht komt vallen. Maken totaal geen aanspraak op een punt.
PIEP PIEPquote:Op zondag 2 maart 2014 16:01 schreef bianconeri het volgende:
piep piep piep piepquote:Op zondag 2 maart 2014 16:01 schreef bianconeri het volgende:
De betere typo's dit.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik dacht dat CD en janmaat aan elkaar gekoppeld waren.
Mahaha en dat durft een Ajacied te zeggenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:59 schreef GGMM het volgende:
vorige week in VI nog dat Feyenoord bijna elke wedstrijd op voorsprong is gekomen, maar daarna toch punten verliestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eckte aanvoerder.quote:
vanavond even nog paar keer herhalen bij studio voetbal, hebben we die schorsing ook weer binnenquote:
Haha ja oppermachtig dat Ajax, zoals altijd weer!quote:
Gewoon een heel matig elftal.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:03 schreef hafcfan het volgende:
God wat is dat Feyenoord slecht zeg. Zonder Pelle eindigen die rond plek 10. PSV haalt ze zelfs nog in
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:03 schreef Scorpie het volgende:
HOOR DAT LEGIOEN FANTASTISCH WAT EEN SFEER
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:01 schreef LudoSanders het volgende:
Zal wel weer voorwaardelijke straf worden.
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:03 schreef KingRoland het volgende:
Pelle wens ik echt een hele lange blessure toe.
Wacht maar tot het geluk eens een keer niet aan de kant van Ajax isquote:
GEEN WOORDEN MAAR DADENquote:Op zondag 2 maart 2014 16:03 schreef Scorpie het volgende:
HOOR DAT LEGIOEN FANTASTISCH WAT EEN SFEER
8 punten losquote:Op zondag 2 maart 2014 16:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wacht maar tot het geluk eens een keer niet aan de kant van Ajax is
Dan ga je hele hele matige resultaten krijgen.
Ook 1 van je 'grappen' ?quote:
Ajax dat dacht dat clubje uit Oostenrijk wel even te verslaan.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:03 schreef ejfaar het volgende:
Feyenoord dacht dat het zich kon vergelijken met RBS
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:04 schreef tong80 het volgende:
Pelle gaat na afloop de Kuip van binnenuit slopen.
Komt er alsnog een nieuwe Kuip.
dat clubje zou Feyenoord met 10-0 en 0-10 inmakenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:04 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Ajax dat dacht dat clubje uit Oostenrijk wel even te verslaan.
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:04 schreef tong80 het volgende:
Pelle gaat na afloop de Kuip van binnenuit slopen.
Komt er alsnog een nieuwe Kuip.
Boetius en Vilhena kunnen nog wel wat worden. Maar hebben betere spelers om zich heen nodig.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En maar pochen over hun fantastische jeugd![]()
![]()
Beter dan Strootman.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Clasie de verlosser had het vandaag niet.
Het was zeker een vorm van natrappen hoorquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:05 schreef Scorpie het volgende:
Pelle nog ff geel pakken en dit weekend is geslaagd.
JR-Style-93quote:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLquote:Op zondag 2 maart 2014 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kishna er uit, het wordt dus 5-2.
Wel nee man, hij was gewoon wat te laat maar niets gevaarlijks of ernstigs.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het was zeker een vorm van natrappen hoor
Ajax speelt uit in de Kuip inderdaad.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Meer woorden dan de Arena nog. Dat zegt al genoeg
Die hadden zo heerlijk kunnen provoceren nu.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Feyenoord draait langzaam door, heerlijk.
Jammer dat er geen Ajaxsupporters aanwezig zijn, dat was helemaal misgelopen.
Scheelt dat ik geen Feyenoord supporter ben.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:05 schreef ejfaar het volgende:
[..]
dat clubje zou Feyenoord met 10-0 en 0-10 inmaken
Naja, die zouden dan al hun frustratie af reageren op de Ajaxsupporters dus zo gek vind ik dat niet als je cluppie het zo slecht doet.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Feyenoord draait langzaam door, heerlijk.
Jammer dat er geen Ajaxsupporters aanwezig zijn, dat was helemaal misgelopen.
natrappen hoeft ook niet gevaarlijk te zijnquote:Op zondag 2 maart 2014 16:06 schreef alors het volgende:
[..]
Wel nee man, hij was gewoon wat te laat maar niets gevaarlijks of ernstigs.
Mooi was dat ja. Clasie zou wel even meer waard zijn dan Strootmanquote:
Doe niet zo gefrustreerd joh.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:06 schreef bianconeri het volgende:
Haha ajacieden zijn raar.
1. Ze denken kwalitatief de sterkste ploeg te zijn. Terwijl er niet 1 ajax waardige speler speelt.
2. Ze denken dat ze verdient op voorsprong staan tegen Feyenoord
3. Ze denken dat de Arena meer geluid produceert dan de Kuip (ja ok fluitgeluiden, die zijn er altijd in de Arena)
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mooi was dat ja. Clasie zou wel even meer waard zijn dan Strootman
ggmm zou je deze man even willen waarschuwen dat hij moet stoppen met zijn troll gedragquote:Op zondag 2 maart 2014 16:06 schreef bianconeri het volgende:
Haha ajacieden zijn raar.
1. Ze denken kwalitatief de sterkste ploeg te zijn. Terwijl er niet 1 ajax waardige speler speelt.
2. Ze denken dat ze verdient op voorsprong staan tegen Feyenoord
3. Ze denken dat de Arena meer geluid produceert dan de Kuip (ja ok fluitgeluiden, die zijn er altijd in de Arena)
Het legioen zijn de echte supporters.quote:
Meh, vindt het wel vermakelijk.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
ggmm zou je deze man even willen waarschuwen dat hij moet stoppen met zijn troll gedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |