Ja, geen goede wedstrijd, maar wel spannendquote:
Tegen Frankrijk jaquote:Op zondag 2 maart 2014 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speelt NL dan ook komende woensdag ofzo?
Ahquote:
Manolev ook. Dat zegt niks.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ik hoop op een onterecht afgekeurde goal van Feyenoord waarna Ajax een buitenspel 1-2 maakt in de 90e minuut.
Ben je daar niet een beetje te oud voor?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah
Wist ik helemaal nietGa het ook maar voor een deel zien dan, ben woensdag in de efteling te vinden
Je mist er niks aanquote:Op zondag 2 maart 2014 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah
Wist ik helemaal nietGa het ook maar voor een deel zien dan, ben woensdag in de efteling te vinden
Dat zou mooi zijnquote:Op zondag 2 maart 2014 15:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ik hoop op een onterecht afgekeurde goal van Feyenoord waarna Ajax een buitenspel 1-2 maakt in de 90e minuut.
Hij werkt daar.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je daar niet een beetje te oud voor?
Hebben ze genoeg prima achtbanen hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
geen pedopas hebbenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zou echt mooi zijn om op die manier te winnen ja.quote:
Dat zal wel, ik ben er nooit geweest.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze genoeg prima achtbanen hoor
Fixedquote:Op zondag 2 maart 2014 15:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die stem van de commentator gaat echt heel hoog als er een kans is voor ajax
Jij bent alleen ooit in Slagharen geweest?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zal wel, ik ben er nooit geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |