De Jong is inderdaad geen toegevoegde waarde momenteelquote:Op zondag 2 maart 2014 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Siggy met Bojan vergelijken daar ga je al de fout in. Dat De Jong heel snel zijn vorm moet vinden of gewoon oprotten ben ik wel met je eens.
quote:
Doe eens niet zo narrig joh.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voegt wel wat toe dat Engelse zinnetje.
Kasthomotje.quote:
beste publiek!!!!!!quote:Op zondag 2 maart 2014 15:25 schreef ejfaar het volgende:
Kan het publiek in rotjeknor nog wat stiller zijn?
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:26 schreef TheSolution het volgende:
Dit wint Feyenoord wel denk ik, Ajax speelt echt slecht, maar ze moeten geen kans meer krijgen want de eerste kans was ook meteen een goal.
helemaal mee eensquote:Op zondag 2 maart 2014 15:26 schreef TheSolution het volgende:
Dit wint Feyenoord wel denk ik, Ajax speelt echt slecht, maar ze moeten geen kans meer krijgen want de eerste kans was ook meteen een goal.
Het kan nog alle kanten op!quote:Op zondag 2 maart 2014 15:26 schreef TheSolution het volgende:
Denkt eerder dat het zo uit de hand loopt dat ze Kishna onderuit halen en het een pingel gaat worden voor Ajax.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:26 schreef TheSolution het volgende:
quote:Ajax heeft nu in 22 Eredivisie-uitduels op rij gescoord in De Kuip. De laatste keer dat Feyenoord thuis een clean sheet haalde was op 17 november 1991 (2-0). Uit en thuis wacht Feyenoord nu zelfs al 45 Eredivisiewedstrijden op een clean sheet tegen de Amsterdammers.
kutquote:Op zondag 2 maart 2014 15:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Kenneth Vermeer loopt warm en wordt nu ingeschoten door de keeperstrainer![]()
![]()
![]()
Je gelijk willen halen op een internetforum loopt nooit goed af.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik kon niet slapen en ik kan mijn gelijk over Sigthorsson moeilijk halen.
Feyenoord was zeker iets beter, maar in veel kansen resulteerde dat niet. Het is natuurlijk wel zo dat Pelle echt het verschil maakt voor Feyenoord. Zonder Pelle is Feyenoord echt niets.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:26 schreef TheSolution het volgende:
Hebben meer kansen gehad, maarja dit geheel terzijde.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:26 schreef TheSolution het volgende:
Daarom probeer ik het ook niet, maar stiekem voel ik de drang toch wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gelijk willen halen op een internetforum loopt nooit goed af.
tot aan de 1-0 niet, erna wel watquote:Op zondag 2 maart 2014 15:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord was zeker iets beter, maar in veel kansen resulteerde dat niet. Het is natuurlijk wel zo dat Pelle echt het verschil maakt voor Feyenoord. Zonder Pelle is Feyenoord echt niets.
Ik vond Feyenoord iets beter, ook voor de 1-0. Ajax had wel geregeld balbezit maar het was vooral tikkie opzij, tikkie terug. Als ze diep gingen resulteerde dat vaak al snel in (dom) balverlies. Vooral Bojan maakte louter verkeerde keuzes en acties.quote:
dat is slim om te doen tegen ajax jaquote:
xDquote:Op zondag 2 maart 2014 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat is slim om te doen tegen ajax ja
Godver, m'n chocomelk.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wat Jan van halst zeiquote:Op zondag 2 maart 2014 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lolquote:Op zondag 2 maart 2014 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet doen ditquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:33 schreef ejfaar het volgende:
[..]
enige wat die van zijn coach heeft overgenomen
je moet gewoon een paar klootzakken in je elftal hebbenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:33 schreef Adames het volgende:
Poulsen![]()
wat een verschrikkelijke vent is dat zeg
beetje gay die sokken jaquote:
Kon 'ie weinig aan doen.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:33 schreef Adames het volgende:
Poulsen![]()
wat een verschrikkelijke vent is dat zeg
En Babel danquote:Op zondag 2 maart 2014 15:34 schreef S0nic het volgende:
Poulsen heeft amper bij Liverpool gespeeld joh.
Kennethquote:
okquote:
grootste hufter van de Nederlandse veldenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
je moet gewoon een paar klootzakken in je elftal hebben
Engels commentaar is veel beterquote:Op zondag 2 maart 2014 15:35 schreef RubenSosa het volgende:
die commentator met zijn hoge stemmetje..
Mee eens, een van de meest smerige spelers die ik ken.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:35 schreef Adames het volgende:
[..]
grootste hufter van de Nederlandse velden
vergeet altijd die namen, maar die net bij twente was ook verschrikkelijkquote:Op zondag 2 maart 2014 15:35 schreef RubenSosa het volgende:
die commentator met zijn hoge stemmetje..
Okquote:
box.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
babel heeft gewoon 91 wedstrijden gespeeld.... voornamelijk als invaller maar toch
Grappigquote:Op zondag 2 maart 2014 15:39 schreef Zorro het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!111
Goal
voor Groningen
we hadden het nu over feyenoordquote:Op zondag 2 maart 2014 15:39 schreef gelezwembroek het volgende:
Nee dat Ajax publiek is veel. Bij Ajax-Salzburg konden na 45 minuten al extra treinen worden ingezet omdat de arena leeg liep.
Fijn dat ik je tevreden kan stellen.quote:
Boe boe, nee maar jullie!quote:Op zondag 2 maart 2014 15:39 schreef gelezwembroek het volgende:
Nee dat Ajax publiek is veel. Bij Ajax-Salzburg konden na 45 minuten al extra treinen worden ingezet omdat de arena leeg liep.
moet mijn tv zachter zetten vanwege dat hoge irritante gefluitquote:Op zondag 2 maart 2014 15:39 schreef gelezwembroek het volgende:
Nee johquote:
Was geen buitenspelquote:Op zondag 2 maart 2014 15:40 schreef ejfaar het volgende:
Buitenspel. Snuiffies fluiten. Gras is groen.
Klopt, daar komt Ajax goed weg.quote:
Opgehevenquote:
Liever Twente/PSV dan Feyenoord.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb liever Feyenoord dan PSV, Vitesse of Twente.
Nep ajaciedquote:Op zondag 2 maart 2014 15:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax haalt dan inderdaad alle miljoenen binnen, slimquote:Op zondag 2 maart 2014 15:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb ik ook, zal nostalgie zijnquote:Op zondag 2 maart 2014 15:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:41 schreef TheSolution het volgende:
Je kan niet zeggen dat AJax de scheids niet meeheeft
O boeboe, 1 verkeerde buitenspelbeslissingquote:Op zondag 2 maart 2014 15:41 schreef TheSolution het volgende:
Je kan niet zeggen dat AJax de scheids niet meeheeft
Ontwikkeling van Feyenoord (de afgelopen jaren) vind ik wel mooi. Vandaar.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax haalt dan inderdaad alle miljoenen binnen, slim
wordt ook wel overdrevenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ontwikkeling van Feyenoord (de afgelopen jaren) vind ik wel mooi. Vandaar.
Ontwikkeling van wat?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ontwikkeling van Feyenoord (de afgelopen jaren) vind ik wel mooi. Vandaar.
Ontwikkeling tot volwaardige calimeroclub.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ontwikkeling tot volwaardige calimeroclub.
Heb je poep in je ogen?quote:
Scandinaviërs niet te vergetenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:44 schreef Adames het volgende:
[..]
eigen jeugd, zonder gemeentegeld, snap dat dan
Guidetti en Pelle inderdaadquote:Op zondag 2 maart 2014 15:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Ah, zo. Nee, het zijn inderdaad stuk voor stuk toppers.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Rosales 23 keer, dus het valt nog mee.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Van Rhijn al 4 keer balverlies deze helft
Valt meequote:Op zondag 2 maart 2014 15:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Van Rhijn al 4 keer balverlies deze helft
Leuk schotje hoor van Klaassen maar verder is het niet veel.quote:
Neequote:Op zondag 2 maart 2014 15:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax is tevreden met gelijkspel volgens mij
Dat is ook het maximale haalbare voor ajax.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax is tevreden met gelijkspel volgens mij
al die kansen van Feyenoord...quote:Op zondag 2 maart 2014 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk schotje hoor van Klaassen maar verder is het niet veel.
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:46 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Dat is ook het maximale haalbare voor ajax.
Inb4 de 1-2quote:Op zondag 2 maart 2014 15:46 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook het minimaal haalbare voor ajax.
ze worden weer genaaid!!!!!!!!quote:Op zondag 2 maart 2014 15:47 schreef Adames het volgende:
clasie is boos en gefrustreerd
net als heel feyenoord
[..]
Stel je niet aan.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:47 schreef Cavaliers het volgende:
Pelle is echt een paardenlul, vreselijk om met zo'n speler te moeten spelen. Die gebaartjes altijd. Zum kotsen.
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:47 schreef Cavaliers het volgende:
Pelle is echt een paardenlul, vreselijk om met zo'n speler te moeten spelen. Die gebaartjes altijd. Zum kotsen.
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet Feyenoord maar de overtredingen niet maken
Eruit voor Duarte ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die Serero hè, die kan er ook echt helemaal niks van.
lekker belangrijk ookquote:Op zondag 2 maart 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ach ja. Wat er ook voor Feyenoord te wachten staat een lelijker shirt dan dat van Ajax zullen ze nooit bewerkstelligen.
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ach ja. Wat er ook voor Feyenoord te wachten staat een lelijker shirt dan dat van Ajax zullen ze nooit bewerkstelligen.
Waar je je druk over kan maken.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Zuid-Afrika vs Brazilie.quote:
Oefeninterlandquote:
Snap ik, maar speelt Zuid-Afrika binnenkort tegen Brazilië ofzo?quote:
Denk hetquote:Op zondag 2 maart 2014 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snap ik, maar speelt Zuid-Afrika binnenkort tegen Brazilië ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |