Mee eens, een van de meest smerige spelers die ik ken.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:35 schreef Adames het volgende:
[..]
grootste hufter van de Nederlandse velden
vergeet altijd die namen, maar die net bij twente was ook verschrikkelijkquote:Op zondag 2 maart 2014 15:35 schreef RubenSosa het volgende:
die commentator met zijn hoge stemmetje..
Okquote:
box.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
babel heeft gewoon 91 wedstrijden gespeeld.... voornamelijk als invaller maar toch
Grappigquote:Op zondag 2 maart 2014 15:39 schreef Zorro het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!111
Goal
voor Groningen
we hadden het nu over feyenoordquote:Op zondag 2 maart 2014 15:39 schreef gelezwembroek het volgende:
Nee dat Ajax publiek is veel. Bij Ajax-Salzburg konden na 45 minuten al extra treinen worden ingezet omdat de arena leeg liep.
Fijn dat ik je tevreden kan stellen.quote:
Boe boe, nee maar jullie!quote:Op zondag 2 maart 2014 15:39 schreef gelezwembroek het volgende:
Nee dat Ajax publiek is veel. Bij Ajax-Salzburg konden na 45 minuten al extra treinen worden ingezet omdat de arena leeg liep.
moet mijn tv zachter zetten vanwege dat hoge irritante gefluitquote:Op zondag 2 maart 2014 15:39 schreef gelezwembroek het volgende:
Nee johquote:
Was geen buitenspelquote:Op zondag 2 maart 2014 15:40 schreef ejfaar het volgende:
Buitenspel. Snuiffies fluiten. Gras is groen.
Klopt, daar komt Ajax goed weg.quote:
Opgehevenquote:
Liever Twente/PSV dan Feyenoord.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb liever Feyenoord dan PSV, Vitesse of Twente.
Nep ajaciedquote:Op zondag 2 maart 2014 15:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax haalt dan inderdaad alle miljoenen binnen, slimquote:Op zondag 2 maart 2014 15:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |