De Jong is inderdaad geen toegevoegde waarde momenteelquote:Op zondag 2 maart 2014 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Siggy met Bojan vergelijken daar ga je al de fout in. Dat De Jong heel snel zijn vorm moet vinden of gewoon oprotten ben ik wel met je eens.
quote:
Doe eens niet zo narrig joh.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voegt wel wat toe dat Engelse zinnetje.
Kasthomotje.quote:
beste publiek!!!!!!quote:Op zondag 2 maart 2014 15:25 schreef ejfaar het volgende:
Kan het publiek in rotjeknor nog wat stiller zijn?
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:26 schreef TheSolution het volgende:
Dit wint Feyenoord wel denk ik, Ajax speelt echt slecht, maar ze moeten geen kans meer krijgen want de eerste kans was ook meteen een goal.
helemaal mee eensquote:Op zondag 2 maart 2014 15:26 schreef TheSolution het volgende:
Dit wint Feyenoord wel denk ik, Ajax speelt echt slecht, maar ze moeten geen kans meer krijgen want de eerste kans was ook meteen een goal.
Het kan nog alle kanten op!quote:Op zondag 2 maart 2014 15:26 schreef TheSolution het volgende:
Denkt eerder dat het zo uit de hand loopt dat ze Kishna onderuit halen en het een pingel gaat worden voor Ajax.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:26 schreef TheSolution het volgende:
quote:Ajax heeft nu in 22 Eredivisie-uitduels op rij gescoord in De Kuip. De laatste keer dat Feyenoord thuis een clean sheet haalde was op 17 november 1991 (2-0). Uit en thuis wacht Feyenoord nu zelfs al 45 Eredivisiewedstrijden op een clean sheet tegen de Amsterdammers.
kutquote:Op zondag 2 maart 2014 15:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Kenneth Vermeer loopt warm en wordt nu ingeschoten door de keeperstrainer![]()
![]()
![]()
Je gelijk willen halen op een internetforum loopt nooit goed af.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik kon niet slapen en ik kan mijn gelijk over Sigthorsson moeilijk halen.
Feyenoord was zeker iets beter, maar in veel kansen resulteerde dat niet. Het is natuurlijk wel zo dat Pelle echt het verschil maakt voor Feyenoord. Zonder Pelle is Feyenoord echt niets.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:26 schreef TheSolution het volgende:
Hebben meer kansen gehad, maarja dit geheel terzijde.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:26 schreef TheSolution het volgende:
Daarom probeer ik het ook niet, maar stiekem voel ik de drang toch wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gelijk willen halen op een internetforum loopt nooit goed af.
tot aan de 1-0 niet, erna wel watquote:Op zondag 2 maart 2014 15:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord was zeker iets beter, maar in veel kansen resulteerde dat niet. Het is natuurlijk wel zo dat Pelle echt het verschil maakt voor Feyenoord. Zonder Pelle is Feyenoord echt niets.
Ik vond Feyenoord iets beter, ook voor de 1-0. Ajax had wel geregeld balbezit maar het was vooral tikkie opzij, tikkie terug. Als ze diep gingen resulteerde dat vaak al snel in (dom) balverlies. Vooral Bojan maakte louter verkeerde keuzes en acties.quote:
dat is slim om te doen tegen ajax jaquote:
xDquote:Op zondag 2 maart 2014 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat is slim om te doen tegen ajax ja
Godver, m'n chocomelk.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wat Jan van halst zeiquote:Op zondag 2 maart 2014 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lolquote:Op zondag 2 maart 2014 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet doen ditquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:33 schreef ejfaar het volgende:
[..]
enige wat die van zijn coach heeft overgenomen
je moet gewoon een paar klootzakken in je elftal hebbenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:33 schreef Adames het volgende:
Poulsen![]()
wat een verschrikkelijke vent is dat zeg
beetje gay die sokken jaquote:
Kon 'ie weinig aan doen.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:33 schreef Adames het volgende:
Poulsen![]()
wat een verschrikkelijke vent is dat zeg
En Babel danquote:Op zondag 2 maart 2014 15:34 schreef S0nic het volgende:
Poulsen heeft amper bij Liverpool gespeeld joh.
Kennethquote:
okquote:
grootste hufter van de Nederlandse veldenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
je moet gewoon een paar klootzakken in je elftal hebben
Engels commentaar is veel beterquote:Op zondag 2 maart 2014 15:35 schreef RubenSosa het volgende:
die commentator met zijn hoge stemmetje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |