Dat zeg ik niet. Ik zeg dat als Belgische gemeenten bij Nederland willen horen en Nederland wil dat ook, dan zie ik het probleem niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:04 schreef -0- het volgende:
[..]
Nederland kan dus ook wel wat Belgische gemeenten binnenvallen?
Zou mooi worden gewoon veel mensen ergens heen sturen en dan 'legaal' het gebied overnemen.
Ze hebben nu toch een basis in Noord Oekraine omsingeld? Is dat niet een invasie dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Je mag hopen dat dit conflict zich tot de krim beperkt. Als de Russen ook in andere delen van Oekraine gaat intervenieren en massaal paspoorten gaat uitdelen is de tweedeling van Oekraine zon beetje een feit.
Dat zijn geen Russische soldaten... In iedergeval niet bewezenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:07 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ze hebben nu toch een basis in Noord Oekraine omsingeld? Is dat niet een invasie dan?
Dat zeg je wel. Als Nederland wat subsidie geeft waardoor grensgemeenten meer dan 50% Nederlands worden kunnen die immigranten dus gewoon zeggen we willen bij Nederland en moet België dat maar toelaten.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:06 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat als Belgische gemeenten bij Nederland willen horen en Nederland wil dat ook, dan zie ik het probleem niet.
Gaat dat niet om een basis in het noorden van de Krim?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:07 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ze hebben nu toch een basis in Noord Oekraine omsingeld? Is dat niet een invasie dan?
Waarschijnlijk wel toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat zijn geen Russische soldaten... In iedergeval niet bewezen
Ik neem het graag voor Rusland op maar als dat inderdaad Russische soldaten zijn (lijkt het wel op, te zwaar bewapend voor burgermilities) dan is dit inderdaad een gewone invasie.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:07 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Oh lekker, ze hebben wel russische nummerbordenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat zijn geen Russische soldaten... In iedergeval niet bewezen
Ik kan nergens vinden welke basis. Het lijkt erop dat het gaat om Perevalne, dat ligt op de Krim, en dat iemand in Google Maps een typfout heeft gemaakt en dus dacht dat de Russen nou ook al de rest van Oekraïne binnenvallen.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:07 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Turnhout is praktisch gezien al van onsquote:Op zondag 2 maart 2014 15:04 schreef -0- het volgende:
[..]
Nederland kan dus ook wel wat Belgische gemeenten binnenvallen?
Zou mooi worden gewoon veel mensen ergens heen sturen en dan 'legaal' het gebied overnemen.
Dat Gazprom plaatje...quote:
Officieel niet, anders zou Amerika nu moeten gaan helpen volgens het verdrag wat ze hebben getekend in 1995.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:07 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Dat zou kunnen heheh, de NOS heeft het bericht inmiddels aangepast.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:09 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik kan nergens vinden welke basis. Het lijkt erop dat het gaat om Perevalne, dat ligt op de Krim, en dat iemand in Google Maps een typfout heeft gemaakt en dus dacht dat de Russen nou ook al de rest van Oekraïne binnenvallen.
Ja, geen probleem naar mijn mening.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:08 schreef -0- het volgende:
[..]
Dat zeg je wel. Als Nederland wat subsidie geeft waardoor grensgemeenten meer dan 50% Nederlands worden kunnen die immigranten dus gewoon zeggen we willen bij Nederland en moet België dat maar toelaten.
Ik niet, linkje?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel toch?
Ik herinner met Poetin nog die in eerste instantie de boel ontkende
Precies, gewoon overnemen. Moet kunnen.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:09 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Turnhout is praktisch gezien al van ons
Alleen soldaten hebben een Russisch nummerbord? Het kunnen ook gewoon Russen zijn die vrijwillig hun kameraden in Oekraïne gaan helpen.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:09 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Oh lekker, ze hebben wel russische nummerborden
De hypocrisie van de Amerikanen blijft echt te gek voor woordenquote:14:11:
US Secretary of State John Kerry says Russia is behaving "in 19th century fashion by invading another country on completely trumped-up pretext".
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:13 schreef Confetti het volgende:
De hypocrisie van de Amerikanen blijft echt te gek voor woorden![]()
Afghanistan en Irak beldenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
De hypocrisie van de Amerikanen blijft echt te gek voor woorden![]()
SadPanda, hoewel ik zeer pro-Russisch ben in deze, en zeker anti-Kiev-fascistisch, kunnen wij rustig stellen dat het om Russische soldaten gaat. Maar vergeet niet dat een meesterschaker als Putin niks aan toeval overlaat. Het zou mij niks verbazen als de FSB deze staatsgreep in Oekraine allang zag aankomen en dat hetgeen wat wij nu op het nieuws zien allemaal ingecalculeerde zetten zijn de RF.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Alleen soldaten hebben een Russisch nummerbord? Het kunnen ook gewoon Russen zijn die vrijwillig hun kameraden in Oekraïne gaan helpen.
Ja, hè hèquote:Op zondag 2 maart 2014 15:13 schreef MouzurX het volgende:
Die vergelijkingen met Nederland en België gelden niet echt. Oekraïne is eigenlijk nog maar een korte tijd een eigen land.
Het is inmiddels al bekend dat de NOS een foutje had gemaakt, en de basis gewoon in de Krim lag. Dan is het geen probleem dus.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:14 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
SadPanda, hoewel is zeer pro-Russisch ben in deze, en zeker anti-Kiev-fascistisch, kunnen wij rustig stellen dat het om Russische soldaten gaat. Maar vergeet niet dat een meesterschaker als Putin niks aan toeval overlaat. Het zou mij niks verbazen als de FSB deze staatsgreep in Oekraine allang zag aankomen en dat hetgeen wat wij nu op het nieuws zien allemaal ingecalculeerde zetten zijn de RF.
Want toen vocht het Rode Leger op de Krym ook tegen nazi-bezetters en hun west-Oekraiense collaborateurs?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:13 schreef TLC het volgende:
[ afbeelding ]
Maak zo'n foto zwart-wit en je zou bijna denken dat je 72 jaar terug in de tijd bent geschoten
Maakt toch niks uit voor het principe dat je natuurlijk niet de bevolking aan een meerderheid kan helpen door emigratie en dan het gebied maar over kan nemen.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:13 schreef MouzurX het volgende:
Die vergelijkingen met Nederland en België gelden niet echt. Oekraïne is eigenlijk nog maar een korte tijd een eigen land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |