quote:Op zondag 2 maart 2014 15:13 schreef Confetti het volgende:
De hypocrisie van de Amerikanen blijft echt te gek voor woorden![]()
Afghanistan en Irak beldenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
De hypocrisie van de Amerikanen blijft echt te gek voor woorden![]()
SadPanda, hoewel ik zeer pro-Russisch ben in deze, en zeker anti-Kiev-fascistisch, kunnen wij rustig stellen dat het om Russische soldaten gaat. Maar vergeet niet dat een meesterschaker als Putin niks aan toeval overlaat. Het zou mij niks verbazen als de FSB deze staatsgreep in Oekraine allang zag aankomen en dat hetgeen wat wij nu op het nieuws zien allemaal ingecalculeerde zetten zijn de RF.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Alleen soldaten hebben een Russisch nummerbord? Het kunnen ook gewoon Russen zijn die vrijwillig hun kameraden in Oekraïne gaan helpen.
Ja, hè hèquote:Op zondag 2 maart 2014 15:13 schreef MouzurX het volgende:
Die vergelijkingen met Nederland en België gelden niet echt. Oekraïne is eigenlijk nog maar een korte tijd een eigen land.
Het is inmiddels al bekend dat de NOS een foutje had gemaakt, en de basis gewoon in de Krim lag. Dan is het geen probleem dus.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:14 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
SadPanda, hoewel is zeer pro-Russisch ben in deze, en zeker anti-Kiev-fascistisch, kunnen wij rustig stellen dat het om Russische soldaten gaat. Maar vergeet niet dat een meesterschaker als Putin niks aan toeval overlaat. Het zou mij niks verbazen als de FSB deze staatsgreep in Oekraine allang zag aankomen en dat hetgeen wat wij nu op het nieuws zien allemaal ingecalculeerde zetten zijn de RF.
Want toen vocht het Rode Leger op de Krym ook tegen nazi-bezetters en hun west-Oekraiense collaborateurs?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:13 schreef TLC het volgende:
[ afbeelding ]
Maak zo'n foto zwart-wit en je zou bijna denken dat je 72 jaar terug in de tijd bent geschoten
Maakt toch niks uit voor het principe dat je natuurlijk niet de bevolking aan een meerderheid kan helpen door emigratie en dan het gebied maar over kan nemen.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:13 schreef MouzurX het volgende:
Die vergelijkingen met Nederland en België gelden niet echt. Oekraïne is eigenlijk nog maar een korte tijd een eigen land.
Dan moet je maar eens met Vlamingen uit de Vlaamse Rand gaan pratenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:17 schreef -0- het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit voor het principe dat je natuurlijk niet de bevolking aan een meerderheid kan helpen door emigratie en dan het gebied maar over kan nemen.
Ja snap ik. Maar al had die basis in het Noorden gelegen, het zou mij sterk lijken als de RF dit allemaal last moment spontaan bedenkt. De FSB is nog altijd een van de beste inlichtingendiensten ter wereld wat veldwerk betreft.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:15 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het is inmiddels al bekend dat de NOS een foutje had gemaakt, en de basis gewoon in de Krim lag. Dan is het geen probleem dus.
Dat is dan ook niet gebeurt.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:17 schreef -0- het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit voor het principe dat je natuurlijk niet de bevolking aan een meerderheid kan helpen door emigratie en dan het gebied maar over kan nemen.
Hoeveel moorden hebben die nazi's waar je het telkens over hebt op hun naam staan?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:16 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Want toen vocht het Rode Leger op de Krym ook tegen nazi-bezetters en hun west-Oekraiense collaborateurs?
*gebeurdquote:
En ik maar denken dat je politieke voorkeur en niet het aantal moorden op je naam, bepaalde in welke politieke stroming je past.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoeveel moorden hebben die nazi's waar je het telkens over hebt op hun naam staan?
Je leraar Nederlands wel.quote:
Ok, nou gr grquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:25 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, volgens mij wordt het tijd dat de kinderen eens naar bed gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |