Maar Duitsland doet dat niet. Bovendien is juist Poetin nu bezig met een moderniseringsslag. Het Duitse leger is nu niet sterk genoeg, en door de moderniseringsslag van Poetin straks al helemaal niet meer om van Rusland te kunnen winnen.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:16 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Denk je dat echt?
Als je nucleaire wapens buiten beschouwing laat, en Duitsland de schaamte voor het verleden los laat en weer een formidabele strijdkracht zou opbouwen zie ik Duitsland eerder winnen dan Rusland.
In WO2 had Rusland het geluk dat de winter zijn intrede deed, en dat Duitsland heel West-Europa ook nog eens moest verdedigen. Daarnaast krimpt de bevolking van Rusland nog harder dan in Europa en hebben ze verouderd materiaal.
je zit nondeju al de hele tijd te raaskallen dat in dat referendum toch wordt uitgesproken dat men bij Rusland wil horen dus Rusland mag annexerenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]Welk detail? Ik zeg alleen maar waarom Rusland niet wacht.
Er gaat een referendum gehouden worden in maart, dus nu de Russen er zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
je zit nondeju al de hele tijd te raaskallen dat in dat referendum toch wordt uitgesproken dat men bij Rusland wil horen dus Rusland mag annexeren
En nu sinds een paar minuten komt dat referendum er niet en mag rusland daarom annexeren.
Dat niet.. maar ze hadden wel graag de Georgische regering weg willen hebben.. dat is niet gebeurd bij mijn wetenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Poetin wil geen hele landen overnemenRusland heeft geen enkel belang bij het bezetten van Oekraïne of Georgië
Als er maar geannexeerd wordtquote:Op zondag 2 maart 2014 14:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Er gaat een referendum gehouden worden in maart, dus nu de Russen er zijn.
Als de Russen niet waren binnengevallen was er geen referendum geweest ja
Inderdaad. Stel dat Kreuzberg ineens stemt voor een afscheiding van Duitsland. Er komt wat ME de wijk binnen om de orde te handhaven en het Turkse leger valt Duitsland in om steun te verlenen aan de Turken. Allemaal geoorloofd toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
je zit nondeju al de hele tijd te raaskallen dat in dat referendum toch wordt uitgesproken dat men bij Rusland wil horen dus Rusland mag annexeren
En nu sinds een paar minuten komt dat referendum er niet (het detail) en mag rusland daarom annexeren.
Turkije moet Berlijn annexeren, de één na grootste stad qua Turken
Shakasvili zit er nog?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat niet.. maar ze hadden wel graag de Georgische regering weg willen hebben.. dat is niet gebeurd bij mijn weten
Zo te zien een pro-Russische leider in Georgië sinds 2013:quote:Op zondag 2 maart 2014 14:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat niet.. maar ze hadden wel graag de Georgische regering weg willen hebben.. dat is niet gebeurd bij mijn weten
Als je de onderdanen komt beschermen wel, moet je daarna wel een referendum organiserenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Inderdaad. Stel dat Kreuzberg ineens stemt voor een afscheiding van Duitsland. Er komt wat ME de wijk binnen om de orde te handhaven en het Turkse leger valt Duitsland in om steun te verlenen aan de Turken. Allemaal geoorloofd toch?
Russian President Vladimir Putin had threatened to hang Mikheil Saakashvili “by the balls” during the 2008 war between Russia and Georgiaquote:Op zondag 2 maart 2014 14:27 schreef Charismatisch het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)-Margvelashvili.html
Nee, waarom zouden ze die weg willen hebben? Een dictatuur is niet houdbaarquote:Op zondag 2 maart 2014 14:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben je ook tegen de onafhankelijkheid van Kosovo en de NAVO acties daarbij?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Inderdaad. Stel dat Kreuzberg ineens stemt voor een afscheiding van Duitsland. Er komt wat ME de wijk binnen om de orde te handhaven en het Turkse leger valt Duitsland in om steun te verlenen aan de Turken. Allemaal geoorloofd toch?
Van wie ben jij een kloon?quote:
quote:"RUSSIA DEPLOYS ENTIRE ARMY INTO UKRAINE TO KILL EVERYONE AND TAKE OVER WORLD"
Niet wittemuur, puur toeval dat die ophoudt met posten op het moment dat sadpanda zich als gebruiker registreerde en hetzelfde aanhangtquote:
Ja. Dat gebied is sinds de verloren slag tegen de Turken in 1389 al heel lang etnisch gezien Albanees. In de overgrote meerderheid. Bovendien hief Slobodan de autonome status van het gebied op en plaatste hij wat puppets van hem in het parlement daar. Ik ben voor de onafhankelijkheid van Kosovo.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:30 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ben je ook tegen de onafhankelijkheid van Kosovo en de NAVO acties daarbij?
Wat hang ik aan dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niet wittemuur, puur toeval dat die ophoudt met posten op het moment dat sadpanda zich als gebruiker registreerde en hetzelfde aanhangt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |