Zuid-Holland volgens mij, maar ik denk ook telkens aan Belgie.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:11 schreef vaarsuvius het volgende:
Leuk Belgisch pakje heeft ze aan, of is het Duits?
Computerstoring.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:19 schreef thettes het volgende:
Maar hoe komt dat water? Gisteren was het prima en vandaag is het gewoon droog. Wel vrij warm inderdaad..
Installatie deed het vanochtend niet (software probleem)quote:Op zondag 2 maart 2014 13:19 schreef thettes het volgende:
Maar hoe komt dat water? Gisteren was het prima en vandaag is het gewoon droog. Wel vrij warm inderdaad..
quote:Op zondag 2 maart 2014 13:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ze kunnen net zo goen badpakken aantrekken.
hij ligt erin... doorrammen.. gek gevoel... lekker rijden... Naar welk hoogtepunt leidt dit Diaantje?quote:
Ze houdt ook van hakken. Ik weet niet of je daar blij van wordt.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:39 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
hij ligt erin... doorrammen.. gek gevoel... lekker rijden... Naar welk hoogtepunt leidt dit Diaantje?
Denk het niet, als er eenmaal plassen liggen moet de baan echt een paar uur rust krijgen om weer op te vriezen. Tenminste, dat is mijn ervaring met buitenbanenquote:Op zondag 2 maart 2014 13:59 schreef Cootz het volgende:
Zou het nog beter worden in de loop van de middag?
Weersomstandigheden (10 graden en zonnetje) werken ook niet mee.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Denk het niet, als er eenmaal plassen liggen moet de baan echt een paar uur rust krijgen om weer op te vriezen. Tenminste, dat is mijn ervaring met buitenbanen
Dan denk ik dat van der Weijden gaat winnen...quote:Op zondag 2 maart 2014 14:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Denk het niet, als er eenmaal plassen liggen moet de baan echt een paar uur rust krijgen om weer op te vriezen. Tenminste, dat is mijn ervaring met buitenbanen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:06 schreef Cootz het volgende:
[..]
Dan denk ik dat van der Weijden gaat winnen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(Zonder spoiler was ie écht sterk geweest)
Maar wel wind en redelijk droge lucht.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weersomstandigheden (10 graden en zonnetje) werken ook niet mee.
Grotere kans op windwakken jaquote:Op zondag 2 maart 2014 14:10 schreef Montov het volgende:
Met wind is het toch lastiger voor de bovenlaag om aan te vriezen?
Bij natuurijs is het zo dat als er eenmaal ijs ligt dat wind de ijsaangroei bevordert doordat het de warmte die vrij komt bij het bevriezen van water beter afvoert. (Overigens bij natuurijs kan wind wel nadelig werken als er turbulentie ontstaat in het water onder het ijs, maar dat speelt met kunstijs niet.)quote:Op zondag 2 maart 2014 14:10 schreef Montov het volgende:
Met wind is het toch lastiger voor de bovenlaag om aan te vriezen?
Ja da's waar. Toch kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat droge wind ook voor beter ijs zorgt op semi-overdekte banen zoals in Utrecht.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:14 schreef Wombcat het volgende:
Natuurijs vriest van onderen aan, kunstijs van boven. Da's wel een essentieel verschil.
3km is het na de herstart.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:27 schreef Kowloon het volgende:
Ik ben wel benieuw hoe het ijs aanvoelt. Het is door het bedrijf aangelegd dat ook de ijsbaan van Flevonice (die 5 km baan). Daar vond ik het heel vreemd ijs. Het klonk en voelde hol aan en soms zaten er golven in het ijs. Iemand op de baan in Amsterdam geschaatst?
Ik heb er geschaatst. Het leek inderdaad een beetje golvend en toen ik er was was het heel zacht. Maar gisteren was ik ook in het stadion en zag het er op het oog echt veel beter uit. De tijden waren ook prima voor een buitenbaan op zeeniveau toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:27 schreef Kowloon het volgende:
Ik ben wel benieuw hoe het ijs aanvoelt. Het is door het bedrijf aangelegd dat ook de ijsbaan van Flevonice (die 5 km baan). Daar vond ik het heel vreemd ijs. Het klonk en voelde hol aan en soms zaten er golven in het ijs. Iemand op de baan in Amsterdam geschaatst?
Het is zijn vader, die heet ook Jacques de Koningquote:Op zondag 2 maart 2014 14:43 schreef Felagund het volgende:
Ik dacht dat die oudschaatser Jacques de Koning de scheidsrechter was.
Eh precies andersom toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:14 schreef Wombcat het volgende:
Natuurijs vriest van onderen aan, kunstijs van boven. Da's wel een essentieel verschil.
Ik bedoel: natuurijs bevriest eerst aan de bovenkant, wordt dan dikker doordat het water onder het ijs ook bevriest.quote:
twitter:HersmanM twitterde op zondag 02-03-2014 om 13:41:09Na 1500m volgt een zeer spannende strijd op de 5km voor de titel en wk startplekken. Schouten maakt goede indruk om zich daarin te mengen. reageer retweet
Irene Schouten heeft een PR dat 20 seconden langzamer is dan de overige 7 dames op de 5km.twitter:
Ja precies, nu snap ik hoe je de eerste zin bedoelde...quote:Op zondag 2 maart 2014 14:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik bedoel: natuurijs bevriest eerst aan de bovenkant, wordt dan dikker doordat het water onder het ijs ook bevriest.
Kunstijs bevriest eerst aan de onderkant, en wordt dikker doordat ze erbovenop weer water doen.
Dat PR is wel 4 jaar oud.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:57 schreef Montov het volgende:
twitter:HersmanM twitterde op zondag 02-03-2014 om 13:41:09Na 1500m volgt een zeer spannende strijd op de 5km voor de titel en wk startplekken. Schouten maakt goede indruk om zich daarin te mengen. reageer retweet
Irene Schouten heeft een PR dat 20 seconden langzamer is dan de overige 7 dames op de 5km.twitter:
Verweij had hier Kramer namelijk wel verslagen, en dat was Kramer op een NK Allround nog nooit gebeurd volgens mij...quote:Op zondag 2 maart 2014 15:09 schreef Kowloon het volgende:
Mooie tijd van Verweij.Jammer dat het toernooi onthoofd is zonder Kramer.
quote:
Schouten ligt dan 14-18 seconde voor.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Vries sluit af met een rondje 40.45
Ik heb er nu al zin inquote:Op zondag 2 maart 2014 15:39 schreef Remzz het volgende:
Wat zal Valkenburg hier voor een slotrondje neerleggen
zo jammer dat de dames nooit een 10 km rijdenquote:
Rondjes 45.0 alsof het niks is.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Eigenlijk best wel jammer dat Erbanova niet mee doet
Half uur per rit.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:40 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
zo jammer dat de dames nooit een 10 km rijden
waar ze wel 10 minuten van mocht genietenquote:
Haar lippen fungeren als een spons.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat opvallend is met Voorhuis in de baan
Voorzorgsmaatregelen. Zo zijn de omstandigheden voor iedereen gelijk, na deze rit is de baan weer nat.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat opvallend is met Voorhuis in de baan
Joling gaat nu hard naar de tering!quote:
Niet vreemd natuurlijk; als je langzamer begint heb je meer kracht over voor het eind.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:46 schreef Remzz het volgende:
Toch grappig dat al die vrouwen direct naar de 36.5 gaan en het dan wel aardig vlak kunnen houden.
Irene is blond, Irene is rond, Irene heeft een lekkere kont!quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:50 schreef Montov het volgende:
Duurde wel lang voordat Schouten het door had.
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:50 schreef heywoodu het volgende:
Haha, ze is helemaal door het dolle heen![]()
"Aaaah ik ga even naar m'n ouders"
Lekker hakken.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk knalt Valkenburg er nu lekker in.
Nauta vergelijken met een paardquote:
Insnijden van binnenbaan.quote:
Het verschil valt me nog mee.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:56 schreef Montov het volgende:
Erg sterk van Nauta. Valkenburg moet afhaken.
twitter:FrankWoest twitterde op zondag 02-03-2014 om 15:52:46@SvenKramer86 zet per direct punt achter schaatsseizoen. http://t.co/UQBIzEvVvE reageer retweet
Bewuste actie dus gisteren.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:58 schreef Pino112 het volgende:
twitter:FrankWoest twitterde op zondag 02-03-2014 om 15:52:46@SvenKramer86 zet per direct punt achter schaatsseizoen. http://t.co/UQBIzEvVvE reageer retweet
Dan had hij waarschijnlijk sowieso niet veel zin in het WK.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:58 schreef Pino112 het volgende:
HOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zondag 2 maart 2014 15:58 schreef heywoodu het volgende:
MET EEN NNNNNNNIIEEEUW BAAANRRRRRECOOOOOOR
Hooo hoooooo. Amsterdam!
Ziet wsl ook in dat Blokhuijsen en Verweij er nu beter op staan.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan had hij waarschijnlijk sowieso niet veel zin in het WK.
Niet heel verrassend eigenlijk.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:58 schreef Pino112 het volgende:
Amsterdam!quote:
Beetje dom wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:01 schreef Montov het volgende:
Voorhuis na een sterk begin toch zo laten lopen. Ze heeft eerder dit seizoen ook op de lange afstanden al wat laten zien. En dan verliezen op 3 duizendste punt.
En zijn naam even in hoofdletters om aan te geven dat het een Nederlander is.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:42 schreef Felagund het volgende:
Verweij heeft al gereden volgens NOS teletekst. En hij moet in de vierde rit weer.
Echt hequote:
Als de rijders gaan sjoelen, dan is DQ de enige optie...dat gemarchandeer moet maar 's stoppen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:45 schreef Remzz het volgende:
De jury wil wel even een statement maken zeg
In internationale wedstrijden worden juist vaak blokjes/pilonnen over het hoofd gezien afgelopen jaar valt me op.
Dan had hij al een tijdje moeten stoppenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:48 schreef Breaker.Faker het volgende:
Sven Kramer wordt de nieuwe Jochem Uytdehaage.
Uytdehaage haalde z'n successen in 1 jaar. Sven staat al bijna 10 jaar aan de top.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:48 schreef Breaker.Faker het volgende:
Sven Kramer wordt de nieuwe Jochem Uytdehaage.
Aan de PR's te zien komt een 15+ er wel aan jaquote:Op zondag 2 maart 2014 16:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van Alphen gaat straks de 15 minuten grens aantikken
Ze bevestigen het punt van Anema.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:55 schreef -0- het volgende:
Tering wat een baggercommentaar.
Dat je de scheidsrechters lichtelijk overdreven bezig vindt met Kramer DQ en al die andere DQ's oké. Maar dat commentaar van Snoeks slaat nergens maar op. Hij vertelt het even alsof er maar rekening mee gehouden moet worden OMDAT het Kramer is. Dat gaat nergens over. Iedereen gewoon gelijk behandelen.
Als je dan de laatste ronde inschakelt, lijkt het nog best spannend.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:56 schreef Felagund het volgende:
Bergsma zou met zijn Sochi-tijd Hermans op bijna 4 rondjes gereden hebben.
Bijna tijden waar ik mij zelf ook nog aan wil wagen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:52 schreef DeeBee het volgende:
Echt he?
Gewoon tijden voor vaste schaatsen.
Yep...Snoeks, Dijkstra en Dione zijn een beetje verliefd op Sven. Die zullen nooit kritiek op de grote Kramer durven geven.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ze bevestigen het punt van Anema.
Ja, het is net echt.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:02 schreef vaarsuvius het volgende:
Toch aardig van die Belgen dat ze de finale tijdens de dweilpauze plannen...
Om het een beetje spannend te houden.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:13 schreef Max23 het volgende:
Olde Heuvel en Rotteveel gaan toch gewoon naar het WK, samen met Verweij en Blokhuijsen die al geplaatst zijn?
Waarom zei Snoeks dan voor de dweil dat Olde Heuvel persé Rotteveel moet inhalen om naar het WK te mogen?
Snoeks heeft altijd een paar uur nodig om informatie te verwerken (in dit geval dat SK niet naar het WK gaat)quote:Op zondag 2 maart 2014 17:13 schreef Max23 het volgende:
Olde Heuvel en Rotteveel gaan toch gewoon naar het WK, samen met Verweij en Blokhuijsen die al geplaatst zijn?
Waarom zei Snoeks dan voor de dweil dat Olde Heuvel persé Rotteveel moet inhalen om naar het WK te mogen?
Hij zal toch moeten eindigen met flink wat 38+'ers als het zo doorgaatquote:
Maar er zijn nog steeds 38'ers nodig, en snel ookquote:
Een 36.2quote:Op zondag 2 maart 2014 17:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar er zijn nog steeds 38'ers nodig, en snel ook
Als de kans er ooit was..quote:
''Scheidsrechter was niet in staat een regel te interpreteren''quote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
"Sven was te beroerd om normaal te finishen, jongen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |