Zuid-Holland volgens mij, maar ik denk ook telkens aan Belgie.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:11 schreef vaarsuvius het volgende:
Leuk Belgisch pakje heeft ze aan, of is het Duits?
Computerstoring.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:19 schreef thettes het volgende:
Maar hoe komt dat water? Gisteren was het prima en vandaag is het gewoon droog. Wel vrij warm inderdaad..
Installatie deed het vanochtend niet (software probleem)quote:Op zondag 2 maart 2014 13:19 schreef thettes het volgende:
Maar hoe komt dat water? Gisteren was het prima en vandaag is het gewoon droog. Wel vrij warm inderdaad..
quote:Op zondag 2 maart 2014 13:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ze kunnen net zo goen badpakken aantrekken.
hij ligt erin... doorrammen.. gek gevoel... lekker rijden... Naar welk hoogtepunt leidt dit Diaantje?quote:
Ze houdt ook van hakken. Ik weet niet of je daar blij van wordt.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:39 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
hij ligt erin... doorrammen.. gek gevoel... lekker rijden... Naar welk hoogtepunt leidt dit Diaantje?
Denk het niet, als er eenmaal plassen liggen moet de baan echt een paar uur rust krijgen om weer op te vriezen. Tenminste, dat is mijn ervaring met buitenbanenquote:Op zondag 2 maart 2014 13:59 schreef Cootz het volgende:
Zou het nog beter worden in de loop van de middag?
Weersomstandigheden (10 graden en zonnetje) werken ook niet mee.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Denk het niet, als er eenmaal plassen liggen moet de baan echt een paar uur rust krijgen om weer op te vriezen. Tenminste, dat is mijn ervaring met buitenbanen
Dan denk ik dat van der Weijden gaat winnen...quote:Op zondag 2 maart 2014 14:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Denk het niet, als er eenmaal plassen liggen moet de baan echt een paar uur rust krijgen om weer op te vriezen. Tenminste, dat is mijn ervaring met buitenbanen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:06 schreef Cootz het volgende:
[..]
Dan denk ik dat van der Weijden gaat winnen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(Zonder spoiler was ie écht sterk geweest)
Maar wel wind en redelijk droge lucht.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weersomstandigheden (10 graden en zonnetje) werken ook niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |