abonnement Unibet Coolblue
pi_137302268
Dit is een verzamelplek voor mensen van 25+ die graag nieuwe contacten zouden willen opdoen. Wellicht leren we via dit topic dan wel mensen kennen waar we het goed mee kunnen vinden.
Deze reeks is alleen bedoeld om jezelf voor te stellen en meets te organiseren. Voor SC zijn er in R&P de relatie-SC en nog een andere SC.

Er is ook een facebookgroep. Geinteresseerden kunnen DM'en/PM'en naar PinkDwarf of Comp_Lex.



SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in Utrecht
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meets in de planning

SPOILER: Zaterdag 15 maart 2014 - Kartmeet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 5 april 2014 -Skimeet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137302309
En meteen de nieuwe meet toegevoegd uit het vorige topic :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137304743
Verslag van de cabaretmeet in Amersfoort
Datum: 1 maart 2014.
Plaats: Amersfoort (-Splash-'s crib).

Tijdens het begin van de rit naar Amersfoort al worden geappt door Pinkdwarf met de vraag waar je blijft is altijd een leuke binnenkomer. Vooral als je op de vraag hoeveel zijn er al dan weer geen antwoord krijgt, maar dat terzijde. Met jdel als contactpersoon tussen mijn mobiele eenheid en het Amersfoortse front kon er eigenlijk ook verder niks misgaan, en met stevig doorrijden kom je er ook. En als je Amersfoort al kent om andere reden is een parkeerplek vinden al helemaal geen probleem meer.

Met van te voren ingeslagen goederen voor consumptie en een rugzak waarin zoveel Hollands cabaretvermaak zat dat zelfs de meest manisch depressieveling een glimlach op zijn of haar gezicht zou krijgen, togen we naar de woning van -Splash- om ons bij de rest van de club aan te sluiten. Vol goede moed drukte ik op de bel.

En toen nog een keer.

En toen nóg een keer.

En bij die derde keer hadden we geluk, want Pinkdwarf maakte de deur voor ons open toen ik haar daar vriendelijk om verzocht. De telefoon van jdel had een technisch mankement dus daar konden we helaas ook niet op vertrouwen.

We kwamen binnen in de woning van -Splash- en maakten (her-)kennis met de overige aanwezigen: tijnbrein, pilsje-pintje, Pinkdwarf, -Splash- en Yvie_lu. We kregen drinken en versnaperingen voorgeschoteld en we besloten de meet af te trappen met groepsfavoriet (en persoonlijke held): Theo Maassen met zijn oudejaarsconference Einde Oefening. Een typische Maassen-voorstelling waarin de grove grappen en subtiele hints naar de samenleving niet geschuwd worden. Een van de hoogtepunten was toch wel de doodsbedreiging die hij kreeg en deze natuurlijk uitgebreid voorlas voor de zaal.

Yvie_lu zette nog wat zelfgemaakte cakejes op tafel die ik vriendelijk bedankte. En nee, niet omdat ik haar kookkunsten niet vertrouw (aan het einde van de avond was iedereen nog helemaal gezond) maar specifieke smaak en zulks.

Met Theo Maassen achter ons gingen we verder op een wat rustiger niveau. En wie is daar beter voor dan... Bert Visscher!

Grapje natuurlijk. Ik had Herman Finkers met Kalm aan en rap een beetje bij me, en dit werd de volgende voorstelling. Het leukste van zijn shows is dat de grappen altijd zijn wat je kan verwachten, en soms ook helemaal niet. Gepaard met zijn droge humor wist iedereen zich hier ook mee goed te vermaken.

Tussendoor werden er pizza's besteld, en onder het genot van deze delicatesse werd het tweede deel van de show opgezet. Voor sommigen bleek de maag al snel kleiner dan de ogen, maar dat mocht zoals altijd de pret niet drukken. Herman Finkers sloot af met een vliegende das en er werd een Brit opgezet die ik niet kende maar Jimmy Carr bleek te heten.

(Review)

Leuke show, lekker vlot en grof. Improvisatietalent heeft hij zeker en hij betrekt het publiek erbij. Misschien meer shows van hem kijken om te zien wat ik er van vind. Moving on.

(Einde review)

Dit bleek ook de laatste voorstelling voor de avond te zijn, en tijnbrein besloot huiswaarts te keren. We namen afscheid van hem en we besloten een spelletje te gaan doen. De keuze viel unaniem op 30 seconds waar ikzelf nog nooit van gehoord had.

De teams waren snel gemaakt en ik vond mijzelf tegenover Pinkdwarf, -Splash- en jdel samen met Yvie_lu en pilsje-pintje. Wat moest je doen? In 30 seconden moest je 5 woorden beschrijven die op het kaartje stonden. Vantevoren gooide je met een dobbelsteen die vertelde hoeveel stappen je in de eerste instantie terugmoest. Gooide je een 2 en had je 3 woorden goed geraden, dan mocht je 1 stap vooruit, zoiets.

De strijd was vrij hevig maar de eerste ronde wist ons team het als eerste te redden met een vrij ruime voorsprong. De tweede ronde leek niet veel anders, totdat de tegenpartij nipt wist te winnen. Het meest hilarisch waren de omschrijvingen soms voor verschillende woorden. Ik bedoel, Ernie omschrijven als de broer/vriend van Bert was makkelijk, maar Dommelsch? Met alleen de opmerking "Het is een biermerk" red je het niet.

Inmiddels liep het tegen half 12 en Yvie_lu en pilsje-pintje moesten met de trein naar huis. We namen afscheid van -Splash- en Pinkdwarf en bedankte hen voor de goede zorgen. Er werd nog even gediscussieerd over de koppelingstechnieken van Pinkdwarf en -Splash-, maar dat terzijde. Ook dat Yvie_lu dacht dat ik een iel, tenger mannetje zou zijn was voor haar ook een (aangename? Wie zal het zeggen) verrassing.

We liepen met Yvie_lu en pilsje-pintje naar het station en namen daar afscheid. Samen met jdel in de auto reden wij terug naar het zuiden en onderweg werd er nog even gepraat over de meet en van alles en nog wat. Binnen geen tijd waren we thuis en na afscheid te hebben genomen van jdel kroop ik lekker in bed om vroeg op te staan om dit verslag te schrijven.

Ja, het is geen ochtend meer, sue me.

Wederom was dit weer een gezellige meet waar we ons allemaal goed vermaakt hebben en ik heb weer een nieuw gezicht mogen begroeten. Het was erg gezellig en zoals we verwacht hadden hebben we veel lol gehad!

Tot de volgende meet!

(Speciaal voor Yuki:

Het was heel erg leuk, 1 nieuw gezicht, 3 shows gekeken en een spelletje gedaan. Pizza gegeten en daarna naar huis.)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 2 maart 2014 @ 16:37:51 #4
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_137311967
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 12:34 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Afstand hoeft geen probleem te zijn als je echt wilt ;)

Persoonlijk reis ik rustig naar Groningen of Limburg (zoals ik al eerder aangaf) en er zijn hier genoeg mensen die dat ook doen.
Dat is waar ja. Maar ook ik ben voorstander van de Utrechtse variant net als -Splash- en yats
(mede omdat ik de aankomende kartmeet ook simpelweg niet kan).

Leuk verslag trouwens (had ook niet anders verwacht natuurlijk)!
pi_137313581
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 16:37 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Dat is waar ja. Maar ook ik ben voorstander van de Utrechtse variant net als -Splash- en yats
(mede omdat ik de aankomende kartmeet ook simpelweg niet kan).

Leuk verslag trouwens (had ook niet anders verwacht natuurlijk)!
Komt vast nog wel een variant daar op ;)

Thanks!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 2 maart 2014 @ 17:26:03 #6
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137314217
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 16:37 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Dat is waar ja. Maar ook ik ben voorstander van de Utrechtse variant net als -Splash- en yats
(mede omdat ik de aankomende kartmeet ook simpelweg niet kan).

Leuk verslag trouwens (had ook niet anders verwacht natuurlijk)!
Normaliter maakt afstand voor mij niet zoveel uit. Maar omdat ik momenteel net voor mezelf begonnen ben zit ik financieel niet heel ruim, en dan ligt Utrecht voor mij beter dan Eindhoven.

En inderdaad, het klinkt als een geslaagde avond!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_137339471
Het klinkt niet alleen geslaagd, het WAS ook een geslaagde avond (en middag) ;)
pi_137339510
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:50 schreef jdel het volgende:
Het klinkt niet alleen geslaagd, het WAS ook een geslaagde avond (en middag) ;)
Deze man weet :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 3 maart 2014 @ 12:49:12 #9
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_137342798
Leuk verslag Thijs, minder leuk is dat ik de chocolade uit mijn bank moest schoonmaken...
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_137343424
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 12:49 schreef -Splash- het volgende:
Leuk verslag Thijs, minder leuk is dat ik de chocolade uit mijn bank moest schoonmaken...
Daar had ik niets mee te maken :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137354618
Had even gezegd dat er ook chocolade was :) lekker!
pi_137354788
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:08 schreef jdel het volgende:
Had even gezegd dat er ook chocolade was :) lekker!
Er waren M&Ms

Maar nu terug naar de realiteit, tijdens de meet werden er een paar ideeën geopperd voor nieuwe meets. Spelletjesmeet en een dierentuinmeet.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137441483
Aangemeld voor Kartmeet in Eindhoven 15 maart *O*

SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in Utrecht
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meets in de planning

SPOILER: Zaterdag 15 maart 2014 - Kartmeet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 5 april 2014 -Skimeet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137442063
-Splash- en pinkdwarf, jullie komen ook naar de kartmeet toch?
  donderdag 6 maart 2014 @ 12:13:14 #15
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_137443193
15 maart feest in Eindhoven? My town! Heb s nachts een feest. Hoe laat begint jullie feestje?
pi_137443206
Goed bezig Vilya!

Ik stuur iedereen vanavond of morgen een PM met alvast verdere details. Maar ik ga in ieder geval dit weekend reserveren :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:19:43 #17
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_137452727
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 11:27 schreef jdel het volgende:
-Splash- en pinkdwarf, jullie komen ook naar de kartmeet toch?
Hangt wat mij betreft van de tijd af. Ik wil toch wel weer in 't Gooi zijn rond half 8. Dus rond 2 a 3 uur karten?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_137452940
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:19 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Hangt wat mij betreft van de tijd af. Ik wil toch wel weer in 't Gooi zijn rond half 8. Dus rond 2 a 3 uur karten?
Zoiets heb ik ook in mijn hoofd :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137458563
Ik meld me af voor de kartmeet. Budget gaat het niet toelaten.

SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in Utrecht
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meets in de planning

SPOILER: Zaterdag 15 maart 2014 - Kartmeet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 5 april 2014 -Skimeet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^
pi_137459407
Eerste heat rond half 3 denk ik. Tweede uurtje later.
pi_137460420
Ik heb mezelf even op ''misschien'' gezet voor de kartmeet.
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:29:35 #22
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_137466711
Ja, ik kom wel karten :) Lag bij mij ook aan de tijd. Heb zowel die ochtend als avond iets namelijk.
You can only have the sunshine after the rain..
pi_137477960
quote:
Ik meld me af voor de kartmeet. Budget gaat het niet toelaten.
Ik zit helaas met hetzelfde probleem, moet het echt ff rustig aan doen, dus geen karten voor mij, hoe leuk ik het ook vind.

SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in Utrecht
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meets in de planning

SPOILER: Zaterdag 15 maart 2014 - Kartmeet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 5 april 2014 -Skimeet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^
pi_137480897
Ik doe mezelf gewoon onbeleefd toevoegen in activiteiten en heb mezelf helemaal niet voorgesteld hier, dit ga ik gelijk fixen! Heel typisch van me, zomaar over paar stappen slaan als ik enthousiast over iets ben ;)

Ik ben een 29 jarige vrouw en woon op dit moment in Tilburg. Ben nu rond 6 jaar woonachtig in Nederland en oorspronkelijk kom ik uit Finland. Op dit moment werk ik in de horeca sector en heb inmiddels ff terug naar school gegaan, omdat ik pas een paar jaar geleden heb ontdekt wat ik eigenlijk echt van mijn leven wil.

Ik heb een passie voor koken en muziek, en mocht ik vrije tijd hebben, doe ik zeer graag mee aan activiteiten zoals paintballen en karten (ben ontzettend slecht in beide maar who cares ;) ) Ik zit nauwelijks stil en verveel me snel als er niks te doen is, dus meestal zitten mijn dagen vrij vol, wat het een beetje moeilijk maakt om nieuwe mensen leren kennen - daarom dus meteen aangemeld voor de kartmeet hier. Ik ga graag op stap, zeker als er live muziek is, en omdat het vaak gebeurd dat er niemand is die mee op stap kan op dat moment, ben ik gek genoeg om alleen te gaan en dansen *O*

Ik leef met een (cliché inc) live every day as if it might be your last -attitude, en heb een slechte gewoonte om graag anderen laten zien dat "ik durf het toch wel".

Af en toe doe ik relaxen met wat fps of race spelletjes te spelen, hoewel dit wat minder is geworden door tijdtekort met examen.

Oh en als iemand me een simpele vraag stelt, zoals "doe je maar ff voorstellen in de forum", schrijf ik een boek. Dus ik houd hiermee op, stel maar vragen als je het durft!
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:26:59 #25
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_137481573
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:06 schreef Vilya het volgende:
Ik doe mezelf gewoon onbeleefd toevoegen in activiteiten en heb mezelf helemaal niet voorgesteld hier, dit ga ik gelijk fixen! Heel typisch van me, zomaar over paar stappen slaan als ik enthousiast over iets ben ;)

Ik ben een 29 jarige vrouw en woon op dit moment in Tilburg. Ben nu rond 6 jaar woonachtig in Nederland en oorspronkelijk kom ik uit Finland. Op dit moment werk ik in de horeca sector en heb inmiddels ff terug naar school gegaan, omdat ik pas een paar jaar geleden heb ontdekt wat ik eigenlijk echt van mijn leven wil.

Ik heb een passie voor koken en muziek, en mocht ik vrije tijd hebben, doe ik zeer graag mee aan activiteiten zoals paintballen en karten (ben ontzettend slecht in beide maar who cares ;) ) Ik zit nauwelijks stil en verveel me snel als er niks te doen is, dus meestal zitten mijn dagen vrij vol, wat het een beetje moeilijk maakt om nieuwe mensen leren kennen - daarom dus meteen aangemeld voor de kartmeet hier. Ik ga graag op stap, zeker als er live muziek is, en omdat het vaak gebeurd dat er niemand is die mee op stap kan op dat moment, ben ik gek genoeg om alleen te gaan en dansen *O*

Ik leef met een (cliché inc) live every day as if it might be your last -attitude, en heb een slechte gewoonte om graag anderen laten zien dat "ik durf het toch wel".

Af en toe doe ik relaxen met wat fps of race spelletjes te spelen, hoewel dit wat minder is geworden door tijdtekort met examen.

Oh en als iemand me een simpele vraag stelt, zoals "doe je maar ff voorstellen in de forum", schrijf ik een boek. Dus ik houd hiermee op, stel maar vragen als je het durft!
Leuk zo'n lange voorstelpost :) Welkom Vilya!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:54:00 #26
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_137482436
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:06 schreef Vilya het volgende:
Ik doe mezelf gewoon onbeleefd toevoegen in activiteiten en heb mezelf helemaal niet voorgesteld hier, dit ga ik gelijk fixen! Heel typisch van me, zomaar over paar stappen slaan als ik enthousiast over iets ben ;)

Ik ben een 29 jarige vrouw en woon op dit moment in Tilburg. Ben nu rond 6 jaar woonachtig in Nederland en oorspronkelijk kom ik uit Finland. Op dit moment werk ik in de horeca sector en heb inmiddels ff terug naar school gegaan, omdat ik pas een paar jaar geleden heb ontdekt wat ik eigenlijk echt van mijn leven wil.

Ik heb een passie voor koken en muziek, en mocht ik vrije tijd hebben, doe ik zeer graag mee aan activiteiten zoals paintballen en karten (ben ontzettend slecht in beide maar who cares ;) ) Ik zit nauwelijks stil en verveel me snel als er niks te doen is, dus meestal zitten mijn dagen vrij vol, wat het een beetje moeilijk maakt om nieuwe mensen leren kennen - daarom dus meteen aangemeld voor de kartmeet hier. Ik ga graag op stap, zeker als er live muziek is, en omdat het vaak gebeurd dat er niemand is die mee op stap kan op dat moment, ben ik gek genoeg om alleen te gaan en dansen *O*

Ik leef met een (cliché inc) live every day as if it might be your last -attitude, en heb een slechte gewoonte om graag anderen laten zien dat "ik durf het toch wel".

Af en toe doe ik relaxen met wat fps of race spelletjes te spelen, hoewel dit wat minder is geworden door tijdtekort met examen.

Oh en als iemand me een simpele vraag stelt, zoals "doe je maar ff voorstellen in de forum", schrijf ik een boek. Dus ik houd hiermee op, stel maar vragen als je het durft!
welkom!!
life goes on.. be proud of yourself!
pi_137482775
Welkom.
pi_137482970
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:06 schreef Vilya het volgende:
Ik doe mezelf gewoon onbeleefd toevoegen in activiteiten en heb mezelf helemaal niet voorgesteld hier, dit ga ik gelijk fixen! Heel typisch van me, zomaar over paar stappen slaan als ik enthousiast over iets ben ;)

Ik ben een 29 jarige vrouw en woon op dit moment in Tilburg. Ben nu rond 6 jaar woonachtig in Nederland en oorspronkelijk kom ik uit Finland. Op dit moment werk ik in de horeca sector en heb inmiddels ff terug naar school gegaan, omdat ik pas een paar jaar geleden heb ontdekt wat ik eigenlijk echt van mijn leven wil.

Ik heb een passie voor koken en muziek, en mocht ik vrije tijd hebben, doe ik zeer graag mee aan activiteiten zoals paintballen en karten (ben ontzettend slecht in beide maar who cares ;) ) Ik zit nauwelijks stil en verveel me snel als er niks te doen is, dus meestal zitten mijn dagen vrij vol, wat het een beetje moeilijk maakt om nieuwe mensen leren kennen - daarom dus meteen aangemeld voor de kartmeet hier. Ik ga graag op stap, zeker als er live muziek is, en omdat het vaak gebeurd dat er niemand is die mee op stap kan op dat moment, ben ik gek genoeg om alleen te gaan en dansen *O*

Ik leef met een (cliché inc) live every day as if it might be your last -attitude, en heb een slechte gewoonte om graag anderen laten zien dat "ik durf het toch wel".

Af en toe doe ik relaxen met wat fps of race spelletjes te spelen, hoewel dit wat minder is geworden door tijdtekort met examen.

Oh en als iemand me een simpele vraag stelt, zoals "doe je maar ff voorstellen in de forum", schrijf ik een boek. Dus ik houd hiermee op, stel maar vragen als je het durft!
Een mede-Tilburgse!

Welkom!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137483037
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:10 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Een mede-Tilburgse!

Welkom!
En ook nog eens iemand die lange teksten kan typen. :o
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:16:30 #30
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_137483163
Ik zie een match! ;)

Welkom Vilya!
You can only have the sunshine after the rain..
pi_137483690
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:12 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

En ook nog eens iemand die lange teksten kan typen. :o
Oh noes, concurrentie :o
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:16 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik zie een match! ;)

Welkom Vilya!
Jij ziet zoveel :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137483805
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:16 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik zie een match! ;)

Welkom Vilya!
Ik dacht het, maar zei het niet. :+
pi_137483967
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:37 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik dacht het, maar zei het niet. :+
Samenspanners :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:44:24 #34
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_137483983
Maar 5 mensen voor het karten? -O-
Hoe moet ik nou iedereen compleet inmaken?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_137484036
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:44 schreef -Splash- het volgende:
Maar 5 mensen voor het karten? -O-
Hoe moet ik nou iedereen compleet inmaken?
Tss, zo hebben we tenminste de ruimte :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:47:00 #36
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_137484062
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:46 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Tss, zo hebben we tenminste de ruimte :P
Net of jij verder komt na de eerste bocht man. :P
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_137484144
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:47 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Net of jij verder komt na de eerste bocht man. :P
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooo :o
pi_137484189
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Samenspanners :(
*)

Dat heb je snel onderzocht! :o
pi_137484690
Bedankt allemaal! Wat leuk te zien hoe jullie nieuwe mensen hier meteen intrekken :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:12 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

En ook nog eens iemand die lange teksten kan typen. :o
Lange? ;)

Maar ff on-topic (min of meer): Als er wat informatie komt over het karten, wil ik nog ff doorgeven dat ik sta pas paar dagen geregistreerd, en kan dus geen DM/PM sturen. Dat moet dus nog ff via deze topic of evt. e-mail/IM apps.
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137484767
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:06 schreef Vilya het volgende:
Bedankt allemaal! Wat leuk te zien hoe jullie nieuwe mensen hier meteen intrekken :)

[..]

Lange? ;)

Maar ff on-topic (min of meer): Als er wat informatie komt over het karten, wil ik nog ff doorgeven dat ik sta pas paar dagen geregistreerd, en kan dus geen DM/PM sturen. Dat moet dus nog ff via deze topic of evt. e-mail/IM apps.
Beter in dan af... nee die maak ik niet af :P

Komt goed, de tijd zal toch pas in de middag zijn en we hebben nog een week te gaan :)

quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:50 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

*)

Dat heb je snel onderzocht! :o
Snelle Jelle :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:47 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Net of jij verder komt na de eerste bocht man. :P
Oh, it's on now!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:12:07 #41
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_137484841
Nu kan je haar telefoonnummer vragen Thijs, om haar die belangrijke informatie van de Kart meet te sturen!
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_137484957
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:12 schreef -Splash- het volgende:
Nu kan je haar telefoonnummer vragen Thijs, om haar die belangrijke informatie van de Kart meet te sturen!
Pff, way ahead of you.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137484962
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:12 schreef -Splash- het volgende:
Nu kan je haar telefoonnummer vragen Thijs, om haar die belangrijke informatie van de Kart meet te sturen!
"Omdat het moet van de forum"? Dit had ik moeten zien aankomen _O-
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137485009
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:15 schreef Vilya het volgende:

[..]

"Omdat het moet van de forum"? Dit had ik moeten zien aankomen _O-
-Splash- is een beetje de opa hier. No worries :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:22:21 #45
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_137485161
Respect voor je oudere belhamel! In mijn tijd had je een slag met de stok gekregen *gemompel over de jeugd van tegenwoordig*
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_137485166
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:16 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

-Splash- is een beetje de opa hier. No worries :P
"You truly know you are alive, if your sheer existence is a delight to some, and a pain in the ass for many"
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137485463
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:22 schreef -Splash- het volgende:
Respect voor je oudere belhamel! In mijn tijd had je een slag met de stok gekregen *gemompel over de jeugd van tegenwoordig*
Ja ja, je krijgt zo je zuurstof.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:22 schreef Vilya het volgende:

[..]

"You truly know you are alive, if your sheer existence is a delight to some, and a pain in the ass for many"
Het zou zomaar kunnen :P

(Nee, ik heb deze keer geen snappy comeback :') )
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:36:34 #48
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_137485649
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:30 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ja ja, je krijgt zo je zuurstof.

[..]

Het zou zomaar kunnen :P

(Nee, ik heb deze keer geen snappy comeback :') )
Hij is er stil van. O+ Ware liefde. Willen jullie een duo-kart?
No worries Thijs! Ik heb je back in this one!
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:37:20 #49
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_137485665
Even serieus.. ik heb wel wat instaptijd nodig voor in de kart te komen. Kan mijn rolator gewoon achterop de kart gebonden worden?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_137485806
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:36 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Hij is er stil van. O+ Ware liefde. Willen jullie een duo-kart?
No worries Thijs! Ik heb je back in this one!
Gelukkig maar, want ik ben best verlegen. Ik zit zowaar te blozen nu :@
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:37 schreef -Splash- het volgende:
Even serieus.. ik heb wel wat instaptijd nodig voor in de kart te komen. Kan mijn rolator gewoon achterop de kart gebonden worden?
We bouwen je rollator ter plekke om naar een kart. Scheelt tijd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:44:38 #51
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_137485893
O+ Je bent te lief.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_137485926
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:44 schreef -Splash- het volgende:
O+ Je bent te lief.
Soms wel.

*Aai over de bol geeft*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:46:09 #53
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_137485931
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:41 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Gelukkig maar, want ik ben best verlegen. Ik zit zowaar te blozen nu :@

[..]

We bouwen je rollator ter plekke om naar een kart. Scheelt tijd.
Rollator ombouwen in een kart? Zijn jullie The A-team geworden?
En zo ja, wie is wie dan ;) Ik stem Thijs als 'Face'
Kan hij zn moves uitproberen op Vilya
pi_137485951
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:46 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Rollator ombouwen in een kart? Zijn jullie The A-team geworden?
En zo ja, wie is wie dan ;) Ik stem Thijs als 'Face'
Kan hij zn moves uitproberen op Vilya
Nou nou, you give me too much credit :')

Ben dan toch eerder Howling Mad Murdock.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:53:30 #55
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_137486146
Nee, Dat is te underrated (zeker als je ook nog de hulp van -Splash- hebt als wingmman).

Oh ik vind het jammer dat ik deze meet ga missen, klinkt nu al leuk.
pi_137486327
Van me mag -Splash- gewoon met rollator blijven karten, dan heb ik iig iemand die ik misschien kan inhalen ;)
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137486338
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Nee, Dat is te underrated (zeker als je ook nog de hulp van -Splash- hebt als wingmman).

Oh ik vind het jammer dat ik deze meet ga missen, klinkt nu al leuk.
Tja, dat had je kunnen weten :P

Je kan je vakantie nu nog afzeggen!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137486397
_O-
pi_137486513
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:02 schreef sylvesterrr het volgende:
_O-
Jij ook spijt dat je niet komt? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137486539
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:05 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Jij ook spijt dat je niet komt? :P
Ja... Waarom heeft de Universiteit Utrecht uitgerekend op die dag een Open Dag? }:|
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:06:52 #61
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_137486548
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Nee, Dat is te underrated (zeker als je ook nog de hulp van -Splash- hebt als wingmman).

Oh ik vind het jammer dat ik deze meet ga missen, klinkt nu al leuk.
Opa weet de leuke hapjes er zo uit te vissen hoor.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:07:51 #62
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_137486578
Ach, er waren al genoeg mensen voor een re-match in Utrecht.
Dus dat gaat helemaal goed komen bij het vervolg!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:09:13 #63
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_137486623
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:06 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Opa weet de leuke hapjes er zo uit te vissen hoor.
Vissen kan iedereen wel redelijk goed...
het van het haakje afkrijgen, dat is normaal deel waar mensen soms wat hulp bij kunnen gebruiken ;)
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:09:56 #64
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_137486643
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:59 schreef Vilya het volgende:
Van me mag -Splash- gewoon met rollator blijven karten, dan heb ik iig iemand die ik misschien kan inhalen ;)
Ho ho ho, opa heeft vroeger ook zijn rijbewijs gehaald hoor. Toegegeven, ik moest drie rondjes om de kerk rijden in een t-ford en dat was het.

Oh, ik heb ook mijn motorrijbewijs.. maar daarvoor hoefde ik alleen te beschrijven hoe een motorfiets er ongeveer uit zou moeten zien mocht hij ooit worden uitgevonden. Mijn beschijving is het niet geworden. :(
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_137486668
Mooi, Yvie_lu zeker op de kartmeet in Utrecht op een nog nader te noemen datum!

quote:
9s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:06 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ja... Waarom heeft de Universiteit Utrecht uitgerekend op die dag een Open Dag? }:|
Bom erop. Dat zal ze leren!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:11:33 #66
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_137486698
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:09 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Vissen kan iedereen wel redelijk goed...
het van het haakje afkrijgen, dat is normaal deel waar mensen soms wat hulp bij kunnen gebruiken ;)
Wacht even, je bedenkt nu 'ff' dat ik aan het vissen ben met Thijs aan mijn haakje.. maar dat de vis (laten we haar Vilya noemen; puur hypothetisch natuurlijk) er met mijn wormpje er vandoor gaat.

Ach ja waarom niet, zo bedoel ik het. :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_137486763
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:11 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Wacht even, je bedenkt nu 'ff' dat ik aan het vissen ben met Thijs aan mijn haakje.. maar dat de vis (laten we haar Vilya noemen; puur hypothetisch natuurlijk) er met mijn wormpje er vandoor gaat.

Ach ja waarom niet, zo bedoel ik het. :)
Met mij wordt verdomme niet gevist ja?! :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137486791
quote:
18s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:13 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Met mij wordt verdomme niet gevist ja?! :(
Ik vrees dat jij vanuit het water de visser zal vissen... :')
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:14:24 #69
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_137486794
quote:
18s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:13 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Met mij wordt verdomme niet gevist ja?! :(
Te laat, je ligt al in het water. Verleidelijk drijf je daar tot Vilya (geheel hypothetisch natuurlijk) hapt.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_137486842
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:14 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik vrees dat jij vanuit het water de visser zal vissen... :')
Fuck de visser.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:14 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Te laat, je ligt al in het water. Verleidelijk drijf je daar tot Vilya (geheel hypothetisch natuurlijk) hapt.
Dan hapt ze toch eerst in mij voordat ze jouw überhapt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:17:07 #71
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_137486866
Dat is ook de bedoeling drol. Wees het lieve onschuldige wormpje en laat mij maar het 'plan du attaque' maken ok?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_137486899
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:17 schreef -Splash- het volgende:
Dat is ook de bedoeling drol. Wees het lieve onschuldige wormpje en laat mij maar het 'plan du attaque' maken ok?
Tss, ik ben benieuwd Generaal Grijp.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:19:01 #73
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_137486923
Nou zeg! Dat is mijn taak. Ik ben de koppelaarster hier. Nu niet de credits proberen te halen, he? ;)
You can only have the sunshine after the rain..
pi_137486924
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:17 schreef -Splash- het volgende:
Dat is ook de bedoeling drol. Wees het lieve onschuldige wormpje en laat mij maar het 'plan du attaque' maken ok?
Splash is Cupido? :o

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:19 schreef Pinkdwarf het volgende:
Nou zeg! Dat is mijn taak. Ik ben de koppelaarster hier. Nu niet de credits proberen te halen, he? ;)
Pinkdwarf is Eros? :o
pi_137486945
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:16 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Fuck de visser.

[..]

Dan hapt ze toch eerst in mij voordat ze jouw überhapt.
Heb ik ook een stem in deze visserij _O-
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137486954
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:19 schreef Vilya het volgende:

[..]

Heb ik ook een stem in deze visserij _O-
Nee. Jullie moeten samen een boek schrijven. :P
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:20:23 #77
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_137486962
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:19 schreef Vilya het volgende:

[..]

Heb ik ook een stem in deze visserij _O-
Natuurlijk.

@PD: Sorry -O-
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:20:48 #78
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_137486976
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:19 schreef Vilya het volgende:

[..]

Heb ik ook een stem in deze visserij _O-
Nee, je wordt sowieso aan Thijs gekoppeld. Dat kan niet anders.
Hoe? Daar verdelen de meningen nog over.
You can only have the sunshine after the rain..
pi_137487002
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:19 schreef Vilya het volgende:

[..]

Heb ik ook een stem in deze visserij _O-
Helaas niet, sorry meid. En als het enige soelaas bied: ik ook niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137487012
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:21 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Helaas niet, sorry meid. En als het enige soelaas bied: ik ook niet.
Doen alsof je het erg vindt... :') _O-
pi_137487019
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:20 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Nee. Jullie moeten samen een boek schrijven. :P
Zodat we van Yuki weer te horen krijgen dat het te lang is en volstaat met ongerelateerde stierenstront?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137487026
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:22 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Doen alsof je het erg vindt... :') _O-
Ssst :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137487035
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zodat we van Yuki weer te horen krijgen dat het te lang is en volstaat met ongerelateerde stierenstront?
Nee hoor, jullie kunnen de Yuki-samenvatting verwerken in het voorwoord. :)
pi_137487101
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:22 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Nee hoor, jullie kunnen de Yuki-samenvatting verwerken in het voorwoord. :)
Paper wel spent.

Dit wordt of het allerbeste verslag aller tijden, of zo'n abominabel stuk waar zelfs wc papier boven staat.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:25:17 #85
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_137487132
Ik heb zo'n vermoeden dat het Amersfoortse matchbureau PinkSplash het niet echt uitmaakt of je wel of geen toestemming geeft.
pi_137487180
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat het Amersfoortse matchbureau PinkSplash het niet echt uitmaakt of je wel of geen toestemming geeft.
Dat matchbureau is door een derde partij ingeschakeld.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:26:43 #87
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_137487186
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat het Amersfoortse matchbureau PinkSplash het niet echt uitmaakt of je wel of geen toestemming geeft.
Dat klinkt wel erg negatief :o We dwingen niemand; we sturen er alleen op aan ;)
En je had volgens mij best een leuke dag zaterdag!
You can only have the sunshine after the rain..
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:27:37 #88
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_137487219
Ik zeg toch niet ook dat dat negatief is. Ik constateer alleen iets.
pi_137487225
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat het Amersfoortse matchbureau PinkSplash het niet echt uitmaakt of je wel of geen toestemming geeft.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:26 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Dat klinkt wel erg negatief :o We dwingen niemand; we sturen er alleen op aan ;)
En je had volgens mij best een leuke dag zaterdag!
Jij was inderdaad de eerste tevreden klant.

Wat de andere partij vond weet ik niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137487439
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:22 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Nee hoor, jullie kunnen de Yuki-samenvatting verwerken in het voorwoord. :)
Ja, op pagina's 1 t/m 17
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137487507
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:32 schreef Vilya het volgende:

[..]

Ja, op pagina's 1 t/m 17
En zo hoort het ook.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137487732
Weer ff tussendoor posten dat ik kan nog steeds niet op DM's en PM's reageren :P
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137487930
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:42 schreef Vilya het volgende:
Weer ff tussendoor posten dat ik kan nog steeds niet op DM's en PM's reageren :P
Hop to it then!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137488156
Lijkt maar zo onbeleefd als er helemaal geen antwoord van me komt naar de DM's ik krijg. Als ik onbeleefd wou doen zou je het vast merken :P
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137488201
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:53 schreef Vilya het volgende:
Lijkt maar zo onbeleefd als er helemaal geen antwoord van me komt naar de DM's ik krijg. Als ik onbeleefd wou doen zou je het vast merken :P
Krijg je al zoveel DM's dan? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137488300
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Krijg je al zoveel DM's dan? :P
Maak geen zorgen schat, het zijn allemaal van andere vrouwen
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137488465
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:56 schreef Vilya het volgende:

[..]

Maak geen zorgen schat, het zijn allemaal van andere vrouwen
Ik begon me al zorgen te maken lieverd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 7 maart 2014 @ 18:05:11 #98
412725 pilsje-pintje
Beetje vreemd, maar wel lekker
pi_137490638
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:19 schreef Pinkdwarf het volgende:
Nou zeg! Dat is mijn taak. Ik ben de koppelaarster hier. Nu niet de credits proberen te halen, he? ;)
Denk dat we maar een apart topic openen voor de echtelijke ruzies tussen die roze dwerg en de plons in het water......
  vrijdag 7 maart 2014 @ 18:08:29 #99
412725 pilsje-pintje
Beetje vreemd, maar wel lekker
pi_137490742
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik begon me al zorgen te maken lieverd.
Zoooo die romance bloeit al op.... Lijkt net of ze elkaar al IRL gezien hebben :o
  vrijdag 7 maart 2014 @ 18:12:49 #100
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_137490887
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 18:08 schreef pilsje-pintje het volgende:

[..]

Zoooo die romance bloeit al op.... Lijkt net of ze elkaar al IRL gezien hebben :o
En jij en dinges? Al een meet gepland samen?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 18:17:48 #101
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_137491052
Geestelijk 25+?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 18:42:06 #102
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_137491758
Het datingtopic is twee deuren verder jongens.
Klinkt goed, die kartmeet! Ik begin er zonder rijbewijs niet aan, vind het ook een beetje eng :P

Zal eens kijken of ik weer eens een Noorderlijker meet kan organiseren. Als ik bij een verre meet kan zijn meld ik me zeker aan! In ieder geval komt er van de zomer weer een TT-meet.
pi_137492053
quote:
4s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 18:42 schreef eefje801 het volgende:
Het datingtopic is twee deuren verder jongens.
Klinkt goed, die kartmeet! Ik begin er zonder rijbewijs niet aan, vind het ook een beetje eng :P

Zal eens kijken of ik weer eens een Noorderlijker meet kan organiseren. Als ik bij een verre meet kan zijn meld ik me zeker aan! In ieder geval komt er van de zomer weer een TT-meet.
TT-meet! *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:15:47 #104
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_137492780
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 18:51 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

TT-meet! *O*
*O* Echt wel! En laat de oud-gangers zich niet laten afschrikken door de regen van vorig jaar, dat is echt een uitzondering dat dat zo is. Dit jaar gaan we voor de hele nacht :P :D
pi_137492868
Durf ik te vragen waar de TT staat voor? :P
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:20:12 #106
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_137492928
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:18 schreef Vilya het volgende:
Durf ik te vragen waar de TT staat voor? :P
Eerlijk gezegd heb ik geen idee :@ maar wat ik wel weet is dat het een race evenement in Assen is
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137493395
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd heb ik geen idee :@ maar wat ik wel weet is dat het een race evenement in Assen is
Iets dergelijks aan MoF3? Doen we elke jaar zo een meet here? :D
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137493482
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:18 schreef Vilya het volgende:
Durf ik te vragen waar de TT staat voor? :P
http://www.ttcircuit.com/
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:35:58 #109
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_137493484
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:33 schreef Vilya het volgende:

[..]

Iets dergelijks aan MoF3? Doen we elke jaar zo een meet here? :D
MoF3?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137493504
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:35 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

MoF3?
Masters of Formula 3
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:42:42 #111
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_137493762
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:36 schreef Vilya het volgende:

[..]

Masters of Formula 3
Autosport, karten enzo is niet aan mij besteed. Sowieso sport eigenlijk.

Oh en welkom in dit topic :W beetje laat enzulks.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 20:24:44 #112
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_137495272
Motorraces mensen, motors *O* ha ha. Is ieder jaar op tv ook ;) Daaraan verbonden is een (muziek) festival van drie dagen waarbij de vrijdag de TT-nacht heet.
pi_137495401
En dit jaar doe ik mee aan die Nightride daar in Assen!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137495429
Welkom in ieder geval vilya. Al voel je je hier al aardig welkom volgens mij. ;)

TTmeet: jaaaaaa!
pi_137495433
TT Assen *O*

Als ik dan kan ben ik er zeker weer bij. Regen of geen regen.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_137495446
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
En dit jaar doe ik mee aan die Nightride daar in Assen!
En wat is dat? :)
pi_137495475
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:15 schreef eefje801 het volgende:

[..]

*O* Echt wel! En laat de oud-gangers zich niet laten afschrikken door de regen van vorig jaar, dat is echt een uitzondering dat dat zo is. Dit jaar gaan we voor de hele nacht :P :D
En dat inderdaad, screw de regen. Ik heb weer en wind getrotseerd om op de motor naar Assen te komen toen. Dat zal me er nu weer niet van weerhouden!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137495523
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:29 schreef jdel het volgende:

[..]

En wat is dat? :)
Wat ik ervan begrepen heb is dat een hele stoet een route aflegt door Assen. Was best leuk de vorige keer en je kon je op de dag zelf nog opgeven. Toen was ik net te laat maar dit jaar wil ik dat wel doen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137495670
Hmm klinkt best leuk om dat dan ook te doen onder het mom van 'je bent er dan toch'...
pi_137495761
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:34 schreef jdel het volgende:
Hmm klinkt best leuk om dat dan ook te doen onder het mom van 'je bent er dan toch'...
Ja, daarom. Eefje weet er meer van tegen die tijd, dus komt goed.

Misschien durft er dan wel iemand mee achterop :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137495799
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ja, daarom. Eefje weet er meer van tegen die tijd, dus komt goed.

Misschien durft er dan wel iemand mee achterop :D
Is dat een uitnodiging? :P
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137495870
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:37 schreef Vilya het volgende:

[..]

Is dat een uitnodiging? :P
Verkapte :@

Maar zonder gekheid, vorige keer was er ook interesse van een paar die wilden. Helaas had ik toen maar 1 helm maar nu heb ik er 2. Dus er kan altijd iemand mee die interesse heeft en durft.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 7 maart 2014 @ 20:40:00 #123
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_137495877
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:37 schreef Vilya het volgende:

[..]

Is dat een uitnodiging? :P
Zou je durven?

Thijs is wel een iel mannetje
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137495914
Heb je mijn voorstellingsboek niet gelezen?

quote:
...en heb een slechte gewoonte om graag anderen laten zien dat "ik durf het toch wel".
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137495975
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zou je durven?

Thijs is wel een iel mannetje
Vergelijk jezelf eens niet met mij snijboon.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 7 maart 2014 @ 20:43:39 #126
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_137496010
quote:
16s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Vergelijk jezelf eens niet met mij snijboon.
Ik ben veel knapper inderdaad :Y
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137496094
Maar ja zonder gekheid van mijn kant, ik durf het iig wel, en willen is geen probleem

Tenzij je langzamer dan me bent volgend week zaterdag
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137496167
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:45 schreef Vilya het volgende:
Maar ja zonder gekheid van mijn kant, ik durf het iig wel, en willen is geen probleem

Tenzij je langzamer dan me bent volgend week zaterdag

We zullen het zien. Het is voor mij in ieder geval al weer enkele jaren geleden dat ik gekart heb. Maar you're on!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137496286
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:47 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

We zullen het zien. Het is voor mij in ieder geval al weer enkele jaren geleden dat ik gekart heb. Maar you're on!
Enkele jaren maar? Voor me al tien jaar geleden. Maar Finse mensen zijn toch allemaal gekke rally drivers _O-
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137496326
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:49 schreef Vilya het volgende:

[..]

Enkele jaren maar? Voor me al tien jaar geleden. Maar Finse mensen zijn toch allemaal gekke rally drivers _O-
Dan maak ik al helemaal geen kans ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137496430
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:50 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dan maak ik al helemaal geen kans ;(
Nou de laatste keer stond ik vaker met de kart naar de verkeerde kant toe want ik bleef rondjes maken na te snel gereden hebben dus je maakt wel een kans iig :P
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137496493
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:52 schreef Vilya het volgende:

[..]

Nou de laatste keer stond ik vaker met de kart naar de verkeerde kant toe want ik bleef rondjes maken na te snel gereden hebben dus je maakt wel een kans iig :P
Alle hoop is nog niet (uit de bocht) vervlogen dus.

Morgen eens de boel afmaken :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137496689
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:53 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Alle hoop is nog niet (uit de bocht) vervlogen dus.

Morgen eens de boel afmaken :P
Hebben we het nog wel over het niet verliezen met karten of over als je met me durft te rijden in de tt? _O-
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137496758
Doe dat, doe dat Thijs ;)

En mochten er nog meer alsnog mee willen karten dan gewoon aanmelden en meegaan!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 21:00:20 #135
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_137496850
Finnen drinken ook heel veel O-)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137496871
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:57 schreef Vilya het volgende:

[..]

Hebben we het nog wel over het niet verliezen met karten of over als je met me durft te rijden in de tt? _O-
Beide :@

En ik vind het wel gezellig iemand achterop :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:58 schreef jdel het volgende:
Doe dat, doe dat Thijs ;)

En mochten er nog meer alsnog mee willen karten dan gewoon aanmelden en meegaan!
En dat ja!

"Super Mario Kart Grand Prix" ja!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137497186
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:00 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Beide :@

En ik vind het wel gezellig iemand achterop :P

[..]

En dat ja!

"Super Mario Kart Grand Prix" ja!
Ik heb ook wel eens gedacht om een motorrijbewijs gaan halen, maar dat moet nog enkele jaren wachten vrees ik... wat voor een motor rijd je dan zelf?
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137497240
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
Finnen drinken ook heel veel O-)
Niet alle stereotypen kloppen met me haha ik vind bier wel af en toe lekker maar alleen voor de smaak, gedronken worden is niet zo mijn ding
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137497284
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:07 schreef Vilya het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens gedacht om een motorrijbewijs gaan halen, maar dat moet nog enkele jaren wachten vrees ik... wat voor een motor rijd je dan zelf?
Voor een goede instructeur kan ik je wel iemand aanbevelen.

Ik rijd op dit moment deze:

"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 7 maart 2014 @ 21:10:40 #140
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_137497301
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:09 schreef Vilya het volgende:

[..]

Niet alle stereotypen kloppen met me haha ik vind bier wel af en toe lekker maar alleen voor de smaak, gedronken worden is niet zo mijn ding
Dan het andere stereotiep je luistert naar metal en/of je bent depressief.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137497596
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan het andere stereotiep je luistert naar metal en/of je bent depressief.
Metal luister ik ook wel eens maar dan ook, ik vind ook sommige klassieke nummers ook zeer mooi... dus het gaat echt van ene kant naar andere met mijn muziek smaak. En euhm depressief is niet een wordt dat bij mij past haha

@Thijs: Voordat ik het financieel aan kan om een motor te kopen is er weinig zin om de rijbewijs halen dus dat moet maar ff wachten totdat ik klaar ben met studeren ;( Maar als het de tijd is mag je me wel naar de juiste kant naartoe sturen. Een vriend van me rijdt trouwens een Ducati, daar heb ik ook mijn oog voor op dit moment eigenlijk maar tja ik heb er zeer weinig kennis van, voor me gaat het meer over het gevoel dat je krijgt als je met een motor rijdt :)
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137497678
Die Thijs toch...
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 21:22:51 #143
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_137497733
Animo check voor een dierentuin meet ergens in mei. Aapjes kijken en aan het einde van de dag hopen dat we weer naar buiten mogen. Welke dierentuin? Geen idee.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137497798
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
Animo check voor een dierentuin meet ergens in mei. Aapjes kijken en aan het einde van de dag hopen dat we weer naar buiten mogen. Welke dierentuin? Geen idee.
Als je echt aapjes wilt, Apenheul misschien? Ben er nooit geweest maar mocht er een aapjesmeet gemaakt worden dan zou dat een mogelijkheid zijn
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137497843
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:19 schreef Vilya het volgende:

[..]

Metal luister ik ook wel eens maar dan ook, ik vind ook sommige klassieke nummers ook zeer mooi... dus het gaat echt van ene kant naar andere met mijn muziek smaak. En euhm depressief is niet een wordt dat bij mij past haha

@Thijs: Voordat ik het financieel aan kan om een motor te kopen is er weinig zin om de rijbewijs halen dus dat moet maar ff wachten totdat ik klaar ben met studeren ;( Maar als het de tijd is mag je me wel naar de juiste kant naartoe sturen. Een vriend van me rijdt trouwens een Ducati, daar heb ik ook mijn oog voor op dit moment eigenlijk maar tja ik heb er zeer weinig kennis van, voor me gaat het meer over het gevoel dat je krijgt als je met een motor rijdt :)
Allicht, eerst je diploma maar eens halen :)

Motorrijden leer je echt wel door het te doen, en als je aan het lessen bent weet je meteen wat je later wil en kan gaan rijden. Racer is tof maar je moet hem wel onder controle kunnen houden bijvoorbeeld, en dat leer je niet in een paar dagen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 7 maart 2014 @ 21:27:33 #146
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_137497909
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:24 schreef Vilya het volgende:

[..]

Als je echt aapjes wilt, Apenheul misschien? Ben er nooit geweest maar mocht er een aapjesmeet gemaakt worden dan zou dat een mogelijkheid zijn
Dat klinkt als een leuk idee *O* aapjesmeet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137497913
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Allicht, eerst je diploma maar eens halen :)

Motorrijden leer je echt wel door het te doen, en als je aan het lessen bent weet je meteen wat je later wil en kan gaan rijden. Racer is tof maar je moet hem wel onder controle kunnen houden bijvoorbeeld, en dat leer je niet in een paar dagen :P
Ik zei toch dat ik over een paar stappen sla als ik enthousiast over iets ben haha. Zoeen "why learn to crawl when you can fly" -mentaliteit _O-
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137498024
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:27 schreef Vilya het volgende:

[..]

Ik zei toch dat ik over een paar stappen sla als ik enthousiast over iets ben haha. Zoeen "why learn to crawl when you can fly" -mentaliteit _O-
"...until you splatter yourself all over the road."

:P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137498216
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:58 schreef jdel het volgende:
Doe dat, doe dat Thijs ;)

En mochten er nog meer alsnog mee willen karten dan gewoon aanmelden en meegaan!
Had het wel in mijn achterhoofd, al is Eindhoven een best takke-eind weg, maar mijn auto staat bij de garage en na een fijn telefoontje over een reparatie gaat het budget even ergens anders heen ;(
A mind with a heart of it's own
pi_137498261
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:30 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"...until you splatter yourself all over the road."

:P
Kleine risico voor een mooie adrenaline rush? :s)
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 21:36:37 #151
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_137498283
Live fast, die young
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137498294
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:36 schreef Vilya het volgende:

[..]

Kleine risico voor een mooie adrenaline rush? :s)
Geloof me, als je gaat is zelfs 50km nog te hard ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137498411
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:36 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Geloof me, als je gaat is zelfs 50km nog te hard ;)
Ik heb wel gezien wat er kan gebeuren, dus nee, gek ben ik ook niet. Maar fantaseren over het gevoel van vrijheid dat je er kan krijgen mag wel ;)
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137498488
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:39 schreef Vilya het volgende:

[..]

Ik heb wel gezien wat er kan gebeuren, dus nee, gek ben ik ook niet. Maar fantaseren over het gevoel van vrijheid dat je er kan krijgen mag wel ;)
De vrijheid is enorm. Door binnendoorweggetjes rijden en genieten van de omgeving is heerlijk O+

Er zou nog een motormeet komen (verkapte ontopic-poging), dus passagiers zijn welkom :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137498716
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:41 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

De vrijheid is enorm. Door binnendoorweggetjes rijden en genieten van de omgeving is heerlijk O+

Er zou nog een motormeet komen (verkapte ontopic-poging), dus passagiers zijn welkom :)
Oeps had weer een beetje vergeten wat deze topic voor was, excuses _O- Maar hé nog maar een kleine week voordat ik DM/PM mag gebruiken :P

Dus ja, eerst maar ff de kartmeet plannen en dan goed bezig met een motormeet, daar zou ik wel meedoen maar tja dan wel als passagier :Y
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137498761
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:47 schreef Vilya het volgende:

[..]

Oeps had weer een beetje vergeten wat deze topic voor was, excuses _O- Maar hé nog maar een kleine week voordat ik DM/PM mag gebruiken :P

Dus ja, eerst maar ff de kartmeet plannen en dan goed bezig met een motormeet, daar zou ik wel meedoen maar tja dan wel als passagier :Y
Heel goed :P

Morgen ga ik in ieder geval eens even bellen met het kartcentrum.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137498989
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
Finnen drinken ook heel veel O-)
In de Finse sauna. :P
  vrijdag 7 maart 2014 @ 21:57:09 #158
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_137499032
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:56 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

In de Finse sauna. :P
Oh ja dat ook. En nee ik ga niet naar de sauna :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137499066
Finse avond -meet met teveel bier, metal muziek, sauna, zwemmen in een gat in de ijs en na de sauna springen in de sneeuw (zonder kleden natuurlijk) en als avondeten rendierstoofpot?
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137499118
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:57 schreef Vilya het volgende:
Finse avond -meet met teveel bier, metal muziek, sauna, zwemmen in een gat in de ijs en na de sauna springen in de sneeuw (zonder kleden natuurlijk) en als avondeten rendierstoofpot?
Klinkt goed. Vooral dat zwemmen in dat ijsgat.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137499171
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:58 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Klinkt goed. Vooral dat zwemmen in dat ijsgat.
Heb wel paar keertjes gedaan, heerlijk verfrissend :P
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 22:00:51 #162
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_137499219
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:59 schreef Vilya het volgende:

[..]

Heb wel paar keertjes gedaan, heerlijk verfrissend :P
Klinkt als een idee voor een meet in Finland O-)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137499269
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:57 schreef Vilya het volgende:
Finse avond -meet met teveel bier, metal muziek, sauna, zwemmen in een gat in de ijs en na de sauna springen in de sneeuw (zonder kleden natuurlijk) en als avondeten rendierstoofpot?
Bier, metal muziek, zwemmen in een ijsgat en springen in de sneeuw spreken mij totaal niet aan. :') Oh, rendierstoofpot ook niet. :P
  vrijdag 7 maart 2014 @ 22:03:49 #164
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_137499366
Ik vraag me trouwens af hoe het gaat met die kartcentra in deze crisis.
Ik bedoel ik hoor nog wel eens bedrijfs-uitjes die dan gaan karten,
maar ik hoor nooit meer echt van vrienden of kennissen, dat ze 'zomaar' even zijn gaat karten. Terwijl dat een aantal jaren terug echt nog wel het geval was.

En als tijdens de Finse meet ook Räikkönen en Häkkinen komen, count me in!!
pi_137499376
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:01 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Bier, metal muziek, zwemmen in een ijsgat en springen in de sneeuw spreken mij totaal niet aan. :') Oh, rendierstoofpot ook niet. :P
Oh ik kan er nog een paar typische Finse sport evenementen bijgooien zoals "draag je vrouw rond" en "gooi het laars" _O-
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 22:05:16 #166
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_137499417
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:04 schreef Vilya het volgende:

[..]

Oh ik kan er nog een paar typische Finse sport evenementen bijgooien zoals "draag je vrouw rond" en "gooi het laars" _O-
Draag je vrouw heb ik eens een keer iets over gelezen. Ben jij vrijwilligster? O-)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137499473
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Draag je vrouw heb ik eens een keer iets over gelezen. Ben jij vrijwilligster? O-)
Moet mezelf nog aanmelden :P
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 22:07:36 #168
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_137499503
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:06 schreef Vilya het volgende:

[..]

Moet mezelf nog aanmelden :P
Voor het vrouwsjouwen?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137499551
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:07 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Voor het vrouwsjouwen?
Als het een kleine man is kan ik ook zelf sjouwen _O-
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137499589
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:09 schreef Vilya het volgende:

[..]

Als het een kleine man is kan ik ook zelf sjouwen _O-
:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137499621
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:03 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe het gaat met die kartcentra in deze crisis.
Ik bedoel ik hoor nog wel eens bedrijfs-uitjes die dan gaan karten,
maar ik hoor nooit meer echt van vrienden of kennissen, dat ze 'zomaar' even zijn gaat karten. Terwijl dat een aantal jaren terug echt nog wel het geval was.

En als tijdens de Finse meet ook Räikkönen en Häkkinen komen, count me in!!
Beide in een keer? Je verwacht wel hemel en aarde van me meid :P
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137499719
Tja, nu Schoenmaker in coma ligt...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 7 maart 2014 @ 22:14:29 #173
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_137499773
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Dromen mag toch??
Altijd O-)
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137499775
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Dromen mag toch??
Dromen mag altijd.

En ik droom onder andere van leuke meets O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137499846
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:15 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dromen mag altijd.

En ik droom onder andere van leuke meets O+
Nou volgens me ga je je wens wel krijgen dus dromen hoeft niet :P
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 22:17:46 #177
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_137499847
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:15 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dromen mag altijd.

En ik droom onder andere van leuke meets O+
Daarom moeten we er maar snel weer een gaan plannen.

Spelletjesmeet, dierentuinmeet, wellicht nog meer ideeën voor leuke meets
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 22:19:02 #178
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_137499889
Ik zal doorwerken aan mn huis, dan kan het ook een keer hier.
Momenteel staat de tafel nog niet eens in elkaar dus dat wordt het lastig spelletjes doen haha
pi_137499898
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Daarom moeten we er maar snel weer een gaan plannen.

Spelletjesmeet, dierentuinmeet, wellicht nog meer ideeën voor leuke meets
Hoogstwaarschijnlijk al geweest maar paintball/lasergamen meet zou ook leuk zijn. Bijvoorbeeld in een bedrijf zoals http://devoltage.nl/categorie/activiteiten/ zou je veel mee kunnen maken in een keer
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 22:20:37 #180
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_137499946
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:19 schreef Vilya het volgende:

[..]

Hoogstwaarschijnlijk al geweest maar paintball/lasergamen meet zou ook leuk zijn. Bijvoorbeeld in een bedrijf zoals http://devoltage.nl/categorie/activiteiten/ zou je veel mee kunnen maken in een keer
Vorige meet was ook daar, Lasergamen. Dat was zeer geslaagd.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137499953
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:17 schreef Vilya het volgende:

[..]

Nou volgens me ga je je wens wel krijgen dus dromen hoeft niet :P
Te hoge verwachtingen kunnen tegenvallen, maar de meets vallen nooit tegen :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zal doorwerken aan mn huis, dan kan het ook een keer hier.
Momenteel staat de tafel nog niet eens in elkaar dus dat wordt het lastig spelletjes doen haha
Twister!
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:19 schreef Vilya het volgende:

[..]

Hoogstwaarschijnlijk al geweest maar paintball/lasergamen meet zou ook leuk zijn. Bijvoorbeeld in een bedrijf zoals http://devoltage.nl/categorie/activiteiten/ zou je veel mee kunnen maken in een keer
Daar hebben we de vorige keer lasergamen gedaan :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137500012
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vorige meet was ook daar, Lasergamen. Dat was zeer geslaagd.
Ow dat wist ik niet. Dat moet wel ooit nog een keer, laser/paintball zijn wel zeer leuke activiteiten :D
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 22:24:17 #183
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_137500064
Vilya, als je wat topics terugleest staan er ook allemaal leuke verslagen in van eerdere meets.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 22:24:42 #184
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_137500080
Never mind

[ Bericht 80% gewijzigd door Yvie_lu op 07-03-2014 22:31:32 ]
pi_137500109
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Vilya, als je wat topics terugleest staan er ook allemaal leuke verslagen in van eerdere meets.
Courtesy of me, the Chronicler.

:P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137500131
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:24 schreef Yvie_lu het volgende:
hoe kom ik nou weer aan dat hartje als smiley? wtf.
Gekozen als je je bericht post :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137500155
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Vilya, als je wat topics terugleest staan er ook allemaal leuke verslagen in van eerdere meets.
Dan moet ik waarschijnlijk maar een keer alle 41 delen helemaal doorlezen |:(
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 22:27:06 #188
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_137500160
http://www.cityoutdoor.nl/activiteiten.html of zoiets dat lijkt mij ook wel leuk.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 22:27:48 #189
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_137500179
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:26 schreef Vilya het volgende:

[..]

Dan moet ik waarschijnlijk maar een keer alle 41 delen helemaal doorlezen |:(
Dat is wel een ongeschreven regel hier
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137500242
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:27 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is wel een ongeschreven regel hier
Ik was er al bezig maar ben pas op #4 :P
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 22:30:55 #191
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_137500275
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:29 schreef Vilya het volgende:

[..]

Ik was er al bezig maar ben pas op #4 :P
Tot over een paar maanden/dagen/weken/jaren(doorhalen wat niet van toepassing is) :W
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137500324
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:29 schreef Vilya het volgende:

[..]

Ik was er al bezig maar ben pas op #4 :P
Ach, ik kan ze mailen enzo...

*fluit eens*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 7 maart 2014 @ 22:33:23 #193
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_137500369
Dat scheelt wel heel wat doorlees-uren gok ik zo. Ik heb zelf alleen de laatste 15 doorgelezen geloof ik. Wel dapper dat je bij 1 begonnen bent.
pi_137500400
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:32 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ach, ik kan ze mailen enzo...

*fluit eens*
Een vrouw is gek als ze nee zegt als een man iets voor haar wil doen.
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137500470
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Dat scheelt wel heel wat doorlees-uren gok ik zo. Ik heb zelf alleen de laatste 15 doorgelezen geloof ik. Wel dapper dat je bij 1 begonnen bent.
Alle begin is moeilijk.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:33 schreef Vilya het volgende:

[..]

Een vrouw is gek als ze nee zegt als een man iets voor haar wil doen.
E-meeuw is onderweg.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137501215
Wel heel leuke verhalen, ben pas met de derde klaar maar toch :) Zo een meet is al gezellig en leuk maar als je het nog terug kan lezen blijft het nog meer zo. Ben benieuwd wat voor een verhaal we krijgen over de komende meet :D
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137501366
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:55 schreef Vilya het volgende:
Wel heel leuke verhalen, ben pas met de derde klaar maar toch :) Zo een meet is al gezellig en leuk maar als je het nog terug kan lezen blijft het nog meer zo. Ben benieuwd wat voor een verhaal we krijgen over de komende meet :D
Dat hangt af van de situaties en wat er allemaal zal gebeuren. Ik zal niet alles meer weten maar de hoofdmoot komt er zeker weer in :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137501514
Ik moest wel voor de abseilmeet ff met google zoeken wat het nu eigenlijk betekent. Dacht eerst het iets mee te maken had met een bungee-soort freefall event :P Dat wil ik ook nog wel een keer gaan proberen
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137501734
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:03 schreef Vilya het volgende:
Ik moest wel voor de abseilmeet ff met google zoeken wat het nu eigenlijk betekent. Dacht eerst het iets mee te maken had met een bungee-soort freefall event :P Dat wil ik ook nog wel een keer gaan proberen
Abseilen was erg leuk ook. Al ben ik niet zo'n held :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137501899
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Abseilen was erg leuk ook. Al ben ik niet zo'n held :')
Ik doe graag nieuwe dingen iig een keer proberen als ik de kans krijg. Heb mijn oog voor indoor skydiving op dit moment... Maar ik heb ook nog steeds twee kaarten voor ijskarten al 2,5 maanden liggen, en met maar een paar weken tijd om ze te gebruiken gaat mss ook niet meer lukken dus moet maar ff wachten met nieuwe dingen ;(
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 23:14:37 #201
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_137501980
ijskarten? Waar in nederland kan dat?
pi_137502015
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:14 schreef Yvie_lu het volgende:
ijskarten? Waar in nederland kan dat?
Rucphen, vlakbij Breda
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137502029
Ik heb er nog nooit van gehoord. Lijkt me ergens wel erg vet :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137502097
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:15 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb er nog nooit van gehoord. Lijkt me ergens wel erg vet :D
Ik heb het ook nog nooit gedaan, daarom heb ik de kaartjes ook gekocht (vakantieveilingen, hé). Ik dacht dat in de drie maanden tijd dat ze je geven om de kaartjes te gebruiken kom ik er wel uit, maar dat was dus toch niet de verhaal. Timing issues :{
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 23:22:16 #205
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_137502277
Ziet er wel cool uit (gelijk even opgezocht natuurlijk).
Rucphen Eindhoven is toch niet superver? Neemt de winnaar van zaterdag je gelijk mee daarheen als prijs haha
pi_137502298
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:17 schreef Vilya het volgende:

[..]

Ik heb het ook nog nooit gedaan, daarom heb ik de kaartjes ook gekocht (vakantieveilingen, hé). Ik dacht dat in de drie maanden tijd dat ze je geven om de kaartjes te gebruiken kom ik er wel uit, maar dat was dus toch niet de verhaal. Timing issues :{
Klote inderdaad.

Maar nu we weten dat het bestaat houd ik het wel in mijn achterhoofd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137502320
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Klote inderdaad.

Maar nu we weten dat het bestaat houd ik het wel in mijn achterhoofd.
Ja maak de doelgroep nog kleiner :')
pi_137502340
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:22 schreef Yvie_lu het volgende:
Ziet er wel cool uit (gelijk even opgezocht natuurlijk).
Rucphen Eindhoven is toch niet superver? Neemt de winnaar van zaterdag je gelijk mee daarheen als prijs haha
Ja, leg er nog meer druk op!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137502348
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:23 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ja maak de doelgroep nog kleiner :')
Ik hou ook van jou lieve Weiss O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137502385
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:22 schreef Yvie_lu het volgende:
Ziet er wel cool uit (gelijk even opgezocht natuurlijk).
Rucphen Eindhoven is toch niet superver? Neemt de winnaar van zaterdag je gelijk mee daarheen als prijs haha
Haha weet niet als er andere mensen gek genoeg zijn om twee keer per dag gaan karten (behalve ik, dat is).
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 23:25:37 #211
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_137502418
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:23 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ja, leg er nog meer druk op!
Oh jij wil wel heel graag ijskarten proberen zie ik :P
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137502442
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:25 schreef Vilya het volgende:

[..]

Oh jij wil wel heel graag ijskarten proberen zie ik :P
El_Thijs houd van ijs.

'nuff said.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137502447
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:23 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik hou ook van jou lieve Weiss O+
Hoe minder aanmeldingen er komen, hoe ingewikkelder de meets worden lijkt het wel :')

No offense verder, kan elk idee/meet alleen maar aanmoedigen ^O^

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2014 23:29:42 ]
  vrijdag 7 maart 2014 @ 23:27:38 #215
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_137502509
Bij 2 mensen is het geen meet maar een date O-)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137502550
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:27 schreef tijnbrein het volgende:
Bij 2 mensen is het geen meet maar een date O-)
Ik doe vaker dingen met maar één vriend erbij en is dan ook zeker geen date _O-
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 23:30:21 #217
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_137502617
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:28 schreef Vilya het volgende:

[..]

Ik doe vaker dingen met maar één vriend erbij en is dan ook zeker geen date _O-
Dit!
pi_137502683
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:26 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

El_Thijs houd van ijs.

'nuff said.
Ik kan het wel als "prijs voor de winnaar" stellen maar vind het misschien een beetje lullige manier voor de rest. Een groepsavondje is en blijft toch een meet waar het "iedereen of niemand" is... of?

Maar als je zo graag zou het willen proberen, vind ik het niet erg, ik kan tot nu toe iig goed met je opschieten (behalve de vage manier van jezelf uitnodigen, dat is _O- )
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 23:32:26 #219
412725 pilsje-pintje
Beetje vreemd, maar wel lekker
pi_137502707
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:15 schreef Vilya het volgende:

[..]

Rucphen, vlakbij Breda
Supervet! Kan ook in De Uithof in Den Haag..
pi_137502733
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:31 schreef Vilya het volgende:

[..]

Ik kan het wel als "prijs voor de winnaar" stellen maar vind het misschien een beetje lullige manier voor de rest. Een groepsavondje is en blijft toch een meet waar het "iedereen of niemand" is... of?

Maar als je zo graag zou het willen proberen, vind ik het niet erg, ik kan tot nu toe iig goed met je opschieten (behalve de vage manier van jezelf uitnodigen, dat is _O- )
Daarom, het blijft een meet en anders moet ik een extra verslag gaan tikken :')

...misschien iets minder obvious zijn :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 7 maart 2014 @ 23:33:57 #221
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_137502759
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:28 schreef Vilya het volgende:

[..]

Ik doe vaker dingen met maar één vriend erbij en is dan ook zeker geen date _O-
Daar wordt hier heel anders over gedacht :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137502806
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Daar wordt hier heel anders over gedacht :P
Voor jou maakt het niks uit als het maar een hartslag heeft.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 7 maart 2014 @ 23:36:22 #223
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_137502847
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Voor jou maakt het niks uit als het maar een hartslag heeft.
Correctie dat is zelfs optioneel
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137503051
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Daarom, het blijft een meet en anders moet ik een extra verslag gaan tikken :')

...misschien iets minder obvious zijn :@
Ja, we zouden het toch niet willen dat er nog meer papierwerk moet gedaan worden. Dus de drukte voor je daarover is af :P

Maar het idee was wel goed, zou zonde zijn om goede kaartjes weg moeten doen alleen omdat ik er niet uit kwam om een tijdstip met een vriend te regelen. Dus het is open season voor die 2e kaartje nu. Misschien iemand hier die mee durft naar ijskarten binnen de komende paar weken?
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 23:42:46 #225
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_137503124
Tilburg, jij?
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 23:43:59 #227
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_137503227
Vraag je het nu gewoon of wil je mee :P
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137503250
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:41 schreef Vilya het volgende:

[..]

Ja, we zouden het toch niet willen dat er nog meer papierwerk moet gedaan worden. Dus de drukte voor je daarover is af :P

Maar het idee was wel goed, zou zonde zijn om goede kaartjes weg moeten doen alleen omdat ik er niet uit kwam om een tijdstip met een vriend te regelen. Dus het is open season voor die 2e kaartje nu. Misschien iemand hier die mee durft naar ijskarten binnen de komende paar weken?
Ik houd me nog steeds aanbevolen, ben wel benieuwd :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 7 maart 2014 @ 23:46:34 #230
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_137503265
haha beide denk ik.
Was ondertussen even aan het opzoeken waar Rucphen precies ligt

[ Bericht 1% gewijzigd door Yvie_lu op 07-03-2014 23:48:17 (lag = ligt) ]
pi_137503341
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:46 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik houd me nog steeds aanbevolen, ben wel benieuwd :)
Is dat een vage Nederlandse manier om "ik wil meedoen" zeggen, of laat mijn taalniveau me weer in de steek _O-
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137503391
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:48 schreef Vilya het volgende:

[..]

Is dat een vage Nederlandse manier om "ik wil meedoen" zeggen, of laat mijn taalniveau me weer in de steek _O-
Misschien dat, maar ik wil best mee.

Maar aan de andere kant: dames gaan voor ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137503418
@Yvie_lu je mag wel mijn posts ook corrigeren :D
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 23:50:04 #234
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_137503439
Ik kan niet mee. Aangezien ik niet in aanmerking kom ik het 'te winnen',
want ik ben er niet volgende week zaterdag (vakantie)
pi_137503536
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:50 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik kan niet mee. Aangezien ik niet in aanmerking kom ik het 'te winnen',
want ik ben er niet volgende week zaterdag (vakantie)
Daar ging het helemaal niet over, want ik wil de meet en de ijskarten apart houden.

Jullie twee mogen het zelf uitvechten, maar wat jullie wel moeten nadenken is dat mijn werktijden zijn best moeilijk. Ben bijvoorbeeld bijna nooit 's weekends vrij :{
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 23:56:50 #236
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_137503732
Okay, wij gaan dat wel even uitvechten.
Misschien willen er nog wel meer mensen om 'vechten' die nu netjes slapen.
pi_137503852
Nou, ik heb iig de mogelijkheid voor wat vrije tijd op de komende dinsdag middag/avond en de week daarna donderdag middag/avond. De rest van de dagen moet ik werken (en heb ik de meet) en de week daarna zie ik nog niet in mijn rooster voor werk maar zou het liever niet op de laatste moment laten vallen, dus een van die twee dagen zou prima zijn :)
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137503910
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:59 schreef Vilya het volgende:
Nou, ik heb iig de mogelijkheid voor wat vrije tijd op de komende dinsdag middag/avond en de week daarna donderdag middag/avond. De rest van de dagen moet ik werken (en heb ik de meet) en de week daarna zie ik nog niet in mijn rooster voor werk maar zou het liever niet op de laatste moment laten vallen, dus een van die twee dagen zou prima zijn :)
Ah, voordeel van parttime werken. Donderdag en vrijdag vrij zijn 8-)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 8 maart 2014 @ 00:01:53 #239
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_137503929
Dinsdag zou ik heel misschien wel kunnen. De rest van de opties niet (want vakantie, dus dan moet ik afhaken) Dus mn handdoek in de ring gooien zoals het zo mooi heet.
pi_137504035
Godverdomme. Dit gestuntel kan ik niet aanzien. Thijs gaat met je mee, Vilya. Hij dm't je nu zijn telefoonnummer. Check je dm.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_137504077
Oeps ja we zijn hier weer de regels aan het verbreken, sorry H_J :{
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137504124
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 00:05 schreef Vilya het volgende:
Oeps ja we zijn hier weer de regels aan het verbreken, sorry H_J :{
Al SC je hier dertig delen vol, dat boeit me niet. Thijs wil mee, is dat niet duidelijk?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 8 maart 2014 @ 00:07:20 #243
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_137504134
Zijn die er ook niet alleen om verbroken te worden, of is dat te cliché?
pi_137504145
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 00:07 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Al SC je hier dertig delen vol, dat boeit me niet. Thijs wil mee, is dat niet duidelijk?
Hij kan wel best vaag zijn vind ik :(
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137504168
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 00:07 schreef Vilya het volgende:

[..]

Hij kan wel best vaag zijn vind ik :(
Hij is gewoon verlegen. Maar neem het nu maar van mij aan.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_137504175
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 00:07 schreef Yvie_lu het volgende:
Zijn die er ook niet alleen om verbroken te worden, of is dat te cliché?
Het zou wel de eerste keer zijn dat ik binnen 3 dagen van ergens gebanned zou worden _O-
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137504189
Eckte PUA die Thijs, fixt zo'n trio _O_
pi_137504322
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 00:07 schreef Vilya het volgende:

[..]

Hij kan wel best vaag zijn vind ik :(
Vaagheid alom, terwijl ik toch best duidelijk ben in de meeste gevallen.

Daar gaan we wat aan veranderen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137504330
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:29 schreef jdel het volgende:
Welkom in ieder geval vilya. Al voel je je hier al aardig welkom volgens mij. ;)
Ik blijf hier over lachen - so true _O-
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 00:14:10 #250
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
  zaterdag 8 maart 2014 @ 00:14:32 #251
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_137504352
FOK op zijn best
pi_137504363
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 00:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Godverdomme. Dit gestuntel kan ik niet aanzien. Thijs gaat met je mee, Vilya. Hij dm't je nu zijn telefoonnummer. Check je dm.
Zou je geen carrièreswitch overwegen richting badmeester? Alleen maar gespartel O+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_137504441
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 00:14 schreef minthy het volgende:

[..]

Zou je geen carrièreswitch overwegen richting badmeester? Alleen maar gespartel O+
Minthy!

Jij hier? Ook voor een meet eindelijk? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137504550
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 00:17 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Minthy!

Jij hier? Ook voor een meet eindelijk? :P
Hai Thijs! O+
Nee, na een minimeet in oktober heb ik inmiddels een lieve vriend, een toffe schoonfamilie en belachelijk veel vrienden erbij gekregen waarmee ik voor het grootste deel nog kennis moet maken. Voor nu genoeg te meeten dus :P
Maar mijn nieuwe motto is "zeg nooit nooit".
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_137504579
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 00:21 schreef minthy het volgende:

[..]

Hai Thijs! O+
Nee, na een minimeet in oktober heb ik inmiddels een lieve vriend, een toffe schoonfamilie en belachelijk veel vrienden erbij gekregen waarmee ik voor het grootste deel nog kennis moet maken. Voor nu genoeg te meeten dus :P
Maar mijn nieuwe motto is "zeg nooit nooit".
Immer positief, goed bezig!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137504627
@Thijs heb je ook wel whatsapp/telegram trouwens of ben je nog ook ouderwets :P
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137504651
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 00:23 schreef Vilya het volgende:
@Thijs heb je ook wel whatsapp/telegram trouwens of ben je nog ook ouderwets :P
Normaliter gebruik ik postduiven. Helaas schijten ze de boel wel erg vaak onder de laatste tijd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137504698
Ja, leuk. Maar dit is het punt waarop je je nummer stuurt, Thijs.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_137507163
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 00:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja, leuk. Maar dit is het punt waarop je je nummer stuurt, Thijs.
_O-
pi_137507169
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Abseilen was erg leuk ook. Al ben ik niet zo'n held :')
:D

Abseilen was leuk... 8-)

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:12 schreef Vilya het volgende:

[..]

Ik doe graag nieuwe dingen iig een keer proberen als ik de kans krijg. Heb mijn oog voor indoor skydiving op dit moment... Maar ik heb ook nog steeds twee kaarten voor ijskarten al 2,5 maanden liggen, en met maar een paar weken tijd om ze te gebruiken gaat mss ook niet meer lukken dus moet maar ff wachten met nieuwe dingen ;(
Indoor skydiving? Nooit geprobeerd, maar outdoor skydiving kan ik je ten zeerste aanraden. ;)
pi_137508271
@sylvesterrr Nou ja met de vakantieveilingen valt de indoor versie reuze mee met prijs, en als ik dat leuk vind wil ik het zeker ook in het echt doen.

Dus ja, nu maar inplannen van leuke dingen zoals paintball, lasergamen, abseilen, skydiven, karten, ijskarten, en doe maar wat watersport bij. Heeft iemand een paar extra uurtjes per dag voor me _O-
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137509765
Paintballen vind ik ook wel tof, maar ik heb al eens gehoord dat mensen denken dat het pijn doet :')

Daarom moeten we gewoon gaan airsoften in België 8-)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137510013
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 10:04 schreef Vilya het volgende:
@sylvesterrr Nou ja met de vakantieveilingen valt de indoor versie reuze mee met prijs, en als ik dat leuk vind wil ik het zeker ook in het echt doen.

Dus ja, nu maar inplannen van leuke dingen zoals paintball, lasergamen, abseilen, skydiven, karten, ijskarten, en doe maar wat watersport bij. Heeft iemand een paar extra uurtjes per dag voor me _O-
Van mensen die zowel aan indoor als outdoor skydiving hebben gedaan heb ik vernomen dat indoor skydiving 10x niks is vergeleken met outdoor skydiving.

De vrije val op 3km hoogte is gewoon G-E-W-E-L-D-I-G. Deze zomer ga ik de AFF course volgen voor m'n A license. :D

Ik wil dit jaar nog een bungeejump meet organiseren (dat wordt dan mijn 3e adrenaline-meet :P).
pi_137510046
Ik wil nog een keer een ''normale'' meet organiseren, als daar animo voor is.
pi_137510051
sylvesterrr is de de adrenalinejunk van Fok! geworden :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137510064
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 12:01 schreef Weissman het volgende:
Ik wil nog een keer een ''normale'' meet organiseren, als daar animo voor is.
Terrasmeet bijvoorbeeld? Of poolen? Count me in!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137510093
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 12:01 schreef Weissman het volgende:
Ik wil nog een keer een ''normale'' meet organiseren, als daar animo voor is.
Goed idee
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 12:10:43 #268
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_137510180
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 12:01 schreef Weissman het volgende:
Ik wil nog een keer een ''normale'' meet organiseren, als daar animo voor is.
pi_137510243
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 12:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Terrasmeet bijvoorbeeld? Of poolen? Count me in!
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 12:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Goed idee
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 12:10 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nou Weiss, animo is er al!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137510344
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 12:01 schreef El_Thijs het volgende:
sylvesterrr is de de adrenalinejunk van Fok! geworden :o
*)
pi_137510383
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 12:01 schreef Weissman het volgende:
Ik wil nog een keer een ''normale'' meet organiseren, als daar animo voor is.
Tuurlijk. :)
  zaterdag 8 maart 2014 @ 17:46:37 #272
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_137517968
Ik mis nu een beetje de paringsdans tussen thijs en vilya. Wanneer gaat dit verder??
pi_137518198
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 17:46 schreef BeamofLight het volgende:
Ik mis nu een beetje de paringsdans tussen thijs en vilya. Wanneer gaat dit verder??
Dit is geen datingtopic, dus zoek je plezier maar elders.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137518546
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 17:46 schreef BeamofLight het volgende:
Ik mis nu een beetje de paringsdans tussen thijs en vilya. Wanneer gaat dit verder??
Je leest morgen het verslag wel in die andere reeks ;) ;)
  zaterdag 8 maart 2014 @ 19:59:44 #275
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_137522295
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 00:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja, leuk. Maar dit is het punt waarop je je nummer stuurt, Thijs.
_O-
Ik lees en post hier niet veel meer maar met genoegen teruggelezen net :D

Thijs de Tilburgse hosselkoning :7
pi_137523813
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 19:59 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

_O-
Ik lees en post hier niet veel meer maar met genoegen teruggelezen net :D

Thijs de Tilburgse hosselkoning :7
Ja, wanneer kom jij weer eens naar een meet?! Hm?!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137531741
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 12:01 schreef Weissman het volgende:
Ik wil nog een keer een ''normale'' meet organiseren, als daar animo voor is.
Kom ik zeker ook als het op een vrije dag valt :D Of moet ik het 4 weken vooraf weten zodat ik vrij kan vragen :{
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
pi_137531960
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 23:33 schreef Vilya het volgende:

[..]

Kom ik zeker ook als het op een vrije dag valt :D Of moet ik het 4 weken vooraf weten zodat ik vrij kan vragen :{
Als Weiss wat organiseert dan luistert de massa. Al wordt alles wel ruim van te voren gepland over het algemeen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137552098
Goedenavond :)
pi_137557597
quote:
2s.gif Op zondag 9 maart 2014 18:47 schreef wc-eend het volgende:
Goedenavond :)
Hallo!

Was jij hier niet al meer geweest? :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137557699
Haha misschien heel even in het verre verleden...

Ben niet zo heel goed in het volgen van sommige topics... gaat af en toe zo verdomde snel.. :'(
pi_137557762
quote:
2s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:50 schreef wc-eend het volgende:
Haha misschien heel even in het verre verleden...

Ben niet zo heel goed in het volgen van sommige topics... gaat af en toe zo verdomde snel.. :'(
Soms gaat het wel erg rap inderdaad.

Interesse in een meet, of kom je gewoon even lurken?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137557900
Ik lurk maar als er een meet is op een gunstige locatie lijkt het me eerlijk wel leuk om langs te komen :)
pi_137557988
quote:
2s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:53 schreef wc-eend het volgende:
Ik lurk maar als er een meet is op een gunstige locatie lijkt het me eerlijk wel leuk om langs te komen :)
En wat versta je onder 'gunstig'? Vooralsnog worden meets door het hele land georganiseerd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137558072
Nou ik woon in Schiedam, dus omgeving Rotterdam is voor mij gunstig :P Leeuwarden is wat prijzig :P
pi_137558153
quote:
2s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:56 schreef wc-eend het volgende:
Nou ik woon in Schiedam, dus omgeving Rotterdam is voor mij gunstig :P Leeuwarden is wat prijzig :P
Misschien dat er een Rotterdam meet komt, maar dat weet ik niet zeker. Maar hou het topic in de gaten en geef ons eens een mooie voorstelpost van jezelf :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137558167
Pernis :')
Vlaardingen :')
Schiedam :')
Spijkenisse :')
HOOGVLIET O+ _O_
Rotterdam _O_

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2014 20:57:47 ]
pi_137558643
Voorstelpost...

Ik zit al een poosje op FOK!, heb de grote crash meegemaakt en mijn eerste account daardoor verloren. Ben nu ook al drie jaar werkzaam bij FOK!games als redacteur :D

In het dagelijkse leven ben ik vrijgezel, werkzaam bij een zorgorganisatie waar ik momenteel rommel met computerprogramma's. Ik heb twee kids (5 en 7) die ik om het weekend zie. Ik kijk graag films/series en doe leuke dingen met vrienden.

Kom dus uit Schiedam :)
pi_137558785
Schiedam... Dat is toch de plaatsnaam die veel Turken niet kunnen uitspreken? _O-
pi_137558804
Welkom trouwens.
pi_137558991
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Schiedam... Dat is toch de plaatsnaam die veel Turken niet kunnen uitspreken? _O-
Zou best kunnen :P Volgens mij ben ik ook de enige Nederlander in de straat :P
pi_137559028
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Schiedam... Dat is toch de plaatsnaam die veel Turken niet kunnen uitspreken? _O-
Even een TR gemaakt omdat discriminerend.
pi_137559671
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:10 schreef Weissman het volgende:

[..]

Even een TR gemaakt omdat discriminerend.
Aaahw
pi_137560262
quote:
2s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:04 schreef wc-eend het volgende:
Voorstelpost...

Ik zit al een poosje op FOK!, heb de grote crash meegemaakt en mijn eerste account daardoor verloren. Ben nu ook al drie jaar werkzaam bij FOK!games als redacteur :D

In het dagelijkse leven ben ik vrijgezel, werkzaam bij een zorgorganisatie waar ik momenteel rommel met computerprogramma's. Ik heb twee kids (5 en 7) die ik om het weekend zie. Ik kijk graag films/series en doe leuke dingen met vrienden.

Kom dus uit Schiedam :)
Welkom in ons midden!
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:10 schreef Weissman het volgende:

[..]

Even een TR gemaakt omdat discriminerend.
Ts, aansteller.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137560458
Ik ben niet gediend van discriminerende uitspraken jegens etnische minderheden.

Derhalve heb ik de post gerapporteerd bij de meerdere van dezen reeks.
pi_137560517
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:32 schreef Weissman het volgende:
Ik ben niet gediend van discriminerende uitspraken jegens etnische minderheden.

Derhalve heb ik de post gerapporteerd bij de meerdere van dezen reeks.
Ja, kreeg hem net binnen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137560556
Pertinent onwaar.
pi_137560618
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:33 schreef Weissman het volgende:
Pertinent onwaar.
Cry mich ein river.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137560666
Absurde aantijging.
pi_137560849
:')
pi_137561131
Ik kom ook.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')