welkom!!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:06 schreef Vilya het volgende:
Ik doe mezelf gewoon onbeleefd toevoegen in activiteiten en heb mezelf helemaal niet voorgesteld hier, dit ga ik gelijk fixen! Heel typisch van me, zomaar over paar stappen slaan als ik enthousiast over iets ben![]()
Ik ben een 29 jarige vrouw en woon op dit moment in Tilburg. Ben nu rond 6 jaar woonachtig in Nederland en oorspronkelijk kom ik uit Finland. Op dit moment werk ik in de horeca sector en heb inmiddels ff terug naar school gegaan, omdat ik pas een paar jaar geleden heb ontdekt wat ik eigenlijk echt van mijn leven wil.
Ik heb een passie voor koken en muziek, en mocht ik vrije tijd hebben, doe ik zeer graag mee aan activiteiten zoals paintballen en karten (ben ontzettend slecht in beide maar who cares) Ik zit nauwelijks stil en verveel me snel als er niks te doen is, dus meestal zitten mijn dagen vrij vol, wat het een beetje moeilijk maakt om nieuwe mensen leren kennen - daarom dus meteen aangemeld voor de kartmeet hier. Ik ga graag op stap, zeker als er live muziek is, en omdat het vaak gebeurd dat er niemand is die mee op stap kan op dat moment, ben ik gek genoeg om alleen te gaan en dansen
Ik leef met een (cliché inc) live every day as if it might be your last -attitude, en heb een slechte gewoonte om graag anderen laten zien dat "ik durf het toch wel".
Af en toe doe ik relaxen met wat fps of race spelletjes te spelen, hoewel dit wat minder is geworden door tijdtekort met examen.
Oh en als iemand me een simpele vraag stelt, zoals "doe je maar ff voorstellen in de forum", schrijf ik een boek. Dus ik houd hiermee op, stel maar vragen als je het durft!
Een mede-Tilburgse!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:06 schreef Vilya het volgende:
Ik doe mezelf gewoon onbeleefd toevoegen in activiteiten en heb mezelf helemaal niet voorgesteld hier, dit ga ik gelijk fixen! Heel typisch van me, zomaar over paar stappen slaan als ik enthousiast over iets ben![]()
Ik ben een 29 jarige vrouw en woon op dit moment in Tilburg. Ben nu rond 6 jaar woonachtig in Nederland en oorspronkelijk kom ik uit Finland. Op dit moment werk ik in de horeca sector en heb inmiddels ff terug naar school gegaan, omdat ik pas een paar jaar geleden heb ontdekt wat ik eigenlijk echt van mijn leven wil.
Ik heb een passie voor koken en muziek, en mocht ik vrije tijd hebben, doe ik zeer graag mee aan activiteiten zoals paintballen en karten (ben ontzettend slecht in beide maar who cares) Ik zit nauwelijks stil en verveel me snel als er niks te doen is, dus meestal zitten mijn dagen vrij vol, wat het een beetje moeilijk maakt om nieuwe mensen leren kennen - daarom dus meteen aangemeld voor de kartmeet hier. Ik ga graag op stap, zeker als er live muziek is, en omdat het vaak gebeurd dat er niemand is die mee op stap kan op dat moment, ben ik gek genoeg om alleen te gaan en dansen
Ik leef met een (cliché inc) live every day as if it might be your last -attitude, en heb een slechte gewoonte om graag anderen laten zien dat "ik durf het toch wel".
Af en toe doe ik relaxen met wat fps of race spelletjes te spelen, hoewel dit wat minder is geworden door tijdtekort met examen.
Oh en als iemand me een simpele vraag stelt, zoals "doe je maar ff voorstellen in de forum", schrijf ik een boek. Dus ik houd hiermee op, stel maar vragen als je het durft!
Oh noes, concurrentiequote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En ook nog eens iemand die lange teksten kan typen.
Jij ziet zoveelquote:
Samenspannersquote:
Tss, zo hebben we tenminste de ruimtequote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:44 schreef -Splash- het volgende:
Maar 5 mensen voor het karten?
Hoe moet ik nou iedereen compleet inmaken?
Net of jij verder komt na de eerste bocht man.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tss, zo hebben we tenminste de ruimte
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Net of jij verder komt na de eerste bocht man.
Lange?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En ook nog eens iemand die lange teksten kan typen.
Beter in dan af... nee die maak ik niet afquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:06 schreef Vilya het volgende:
Bedankt allemaal! Wat leuk te zien hoe jullie nieuwe mensen hier meteen intrekken
[..]
Lange?
Maar ff on-topic (min of meer): Als er wat informatie komt over het karten, wil ik nog ff doorgeven dat ik sta pas paar dagen geregistreerd, en kan dus geen DM/PM sturen. Dat moet dus nog ff via deze topic of evt. e-mail/IM apps.
Snelle Jellequote:
Oh, it's on now!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Net of jij verder komt na de eerste bocht man.
Pff, way ahead of you.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:12 schreef -Splash- het volgende:
Nu kan je haar telefoonnummer vragen Thijs, om haar die belangrijke informatie van de Kart meet te sturen!
"Omdat het moet van de forum"? Dit had ik moeten zien aankomenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:12 schreef -Splash- het volgende:
Nu kan je haar telefoonnummer vragen Thijs, om haar die belangrijke informatie van de Kart meet te sturen!
-Splash- is een beetje de opa hier. No worriesquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:15 schreef Vilya het volgende:
[..]
"Omdat het moet van de forum"? Dit had ik moeten zien aankomen
"You truly know you are alive, if your sheer existence is a delight to some, and a pain in the ass for many"quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
-Splash- is een beetje de opa hier. No worries
Ja ja, je krijgt zo je zuurstof.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:22 schreef -Splash- het volgende:
Respect voor je oudere belhamel! In mijn tijd had je een slag met de stok gekregen *gemompel over de jeugd van tegenwoordig*
Het zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:22 schreef Vilya het volgende:
[..]
"You truly know you are alive, if your sheer existence is a delight to some, and a pain in the ass for many"
Hij is er stil van.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja ja, je krijgt zo je zuurstof.
[..]
Het zou zomaar kunnen
(Nee, ik heb deze keer geen snappy comeback)
Gelukkig maar, want ik ben best verlegen. Ik zit zowaar te blozen nuquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:36 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hij is er stil van.Ware liefde. Willen jullie een duo-kart?
No worries Thijs! Ik heb je back in this one!
We bouwen je rollator ter plekke om naar een kart. Scheelt tijd.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:37 schreef -Splash- het volgende:
Even serieus.. ik heb wel wat instaptijd nodig voor in de kart te komen. Kan mijn rolator gewoon achterop de kart gebonden worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |