TT-meet!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:42 schreef eefje801 het volgende:
Het datingtopic is twee deuren verder jongens.
Klinkt goed, die kartmeet! Ik begin er zonder rijbewijs niet aan, vind het ook een beetje eng
Zal eens kijken of ik weer eens een Noorderlijker meet kan organiseren. Als ik bij een verre meet kan zijn meld ik me zeker aan! In ieder geval komt er van de zomer weer een TT-meet.
quote:
Eerlijk gezegd heb ik geen ideequote:
Iets dergelijks aan MoF3? Doen we elke jaar zo een meet here?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik geen ideemaar wat ik wel weet is dat het een race evenement in Assen is
MoF3?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:33 schreef Vilya het volgende:
[..]
Iets dergelijks aan MoF3? Doen we elke jaar zo een meet here?
Autosport, karten enzo is niet aan mij besteed. Sowieso sport eigenlijk.quote:
En wat is dat?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
En dit jaar doe ik mee aan die Nightride daar in Assen!
En dat inderdaad, screw de regen. Ik heb weer en wind getrotseerd om op de motor naar Assen te komen toen. Dat zal me er nu weer niet van weerhouden!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]Echt wel! En laat de oud-gangers zich niet laten afschrikken door de regen van vorig jaar, dat is echt een uitzondering dat dat zo is. Dit jaar gaan we voor de hele nacht
![]()
Wat ik ervan begrepen heb is dat een hele stoet een route aflegt door Assen. Was best leuk de vorige keer en je kon je op de dag zelf nog opgeven. Toen was ik net te laat maar dit jaar wil ik dat wel doen.quote:
Ja, daarom. Eefje weet er meer van tegen die tijd, dus komt goed.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:34 schreef jdel het volgende:
Hmm klinkt best leuk om dat dan ook te doen onder het mom van 'je bent er dan toch'...
Is dat een uitnodiging?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, daarom. Eefje weet er meer van tegen die tijd, dus komt goed.
Misschien durft er dan wel iemand mee achterop
Verkaptequote:
Zou je durven?quote:
quote:...en heb een slechte gewoonte om graag anderen laten zien dat "ik durf het toch wel".
Vergelijk jezelf eens niet met mij snijboon.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou je durven?
Thijs is wel een iel mannetje
Ik ben veel knapper inderdaadquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vergelijk jezelf eens niet met mij snijboon.
We zullen het zien. Het is voor mij in ieder geval al weer enkele jaren geleden dat ik gekart heb. Maar you're on!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:45 schreef Vilya het volgende:
Maar ja zonder gekheid van mijn kant, ik durf het iig wel, en willen is geen probleem
Tenzij je langzamer dan me bent volgend week zaterdag
Enkele jaren maar? Voor me al tien jaar geleden. Maar Finse mensen zijn toch allemaal gekke rally driversquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We zullen het zien. Het is voor mij in ieder geval al weer enkele jaren geleden dat ik gekart heb. Maar you're on!
Dan maak ik al helemaal geen kansquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:49 schreef Vilya het volgende:
[..]
Enkele jaren maar? Voor me al tien jaar geleden. Maar Finse mensen zijn toch allemaal gekke rally drivers
Nou de laatste keer stond ik vaker met de kart naar de verkeerde kant toe want ik bleef rondjes maken na te snel gereden hebben dus je maakt wel een kans iigquote:
Alle hoop is nog niet (uit de bocht) vervlogen dus.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:52 schreef Vilya het volgende:
[..]
Nou de laatste keer stond ik vaker met de kart naar de verkeerde kant toe want ik bleef rondjes maken na te snel gereden hebben dus je maakt wel een kans iig
Hebben we het nog wel over het niet verliezen met karten of over als je met me durft te rijden in de tt?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alle hoop is nog niet (uit de bocht) vervlogen dus.
Morgen eens de boel afmaken
Beidequote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:57 schreef Vilya het volgende:
[..]
Hebben we het nog wel over het niet verliezen met karten of over als je met me durft te rijden in de tt?
En dat ja!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:58 schreef jdel het volgende:
Doe dat, doe dat Thijs
En mochten er nog meer alsnog mee willen karten dan gewoon aanmelden en meegaan!
Ik heb ook wel eens gedacht om een motorrijbewijs gaan halen, maar dat moet nog enkele jaren wachten vrees ik... wat voor een motor rijd je dan zelf?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Beide
En ik vind het wel gezellig iemand achterop
[..]
En dat ja!
"Super Mario Kart Grand Prix" ja!
Niet alle stereotypen kloppen met me haha ik vind bier wel af en toe lekker maar alleen voor de smaak, gedronken worden is niet zo mijn dingquote:
Voor een goede instructeur kan ik je wel iemand aanbevelen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:07 schreef Vilya het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gedacht om een motorrijbewijs gaan halen, maar dat moet nog enkele jaren wachten vrees ik... wat voor een motor rijd je dan zelf?
Dan het andere stereotiep je luistert naar metal en/of je bent depressief.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:09 schreef Vilya het volgende:
[..]
Niet alle stereotypen kloppen met me haha ik vind bier wel af en toe lekker maar alleen voor de smaak, gedronken worden is niet zo mijn ding
Metal luister ik ook wel eens maar dan ook, ik vind ook sommige klassieke nummers ook zeer mooi... dus het gaat echt van ene kant naar andere met mijn muziek smaak. En euhm depressief is niet een wordt dat bij mij past hahaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan het andere stereotiep je luistert naar metal en/of je bent depressief.
Als je echt aapjes wilt, Apenheul misschien? Ben er nooit geweest maar mocht er een aapjesmeet gemaakt worden dan zou dat een mogelijkheid zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
Animo check voor een dierentuin meet ergens in mei. Aapjes kijken en aan het einde van de dag hopen dat we weer naar buiten mogen. Welke dierentuin? Geen idee.
Allicht, eerst je diploma maar eens halenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:19 schreef Vilya het volgende:
[..]
Metal luister ik ook wel eens maar dan ook, ik vind ook sommige klassieke nummers ook zeer mooi... dus het gaat echt van ene kant naar andere met mijn muziek smaak. En euhm depressief is niet een wordt dat bij mij past haha
@Thijs: Voordat ik het financieel aan kan om een motor te kopen is er weinig zin om de rijbewijs halen dus dat moet maar ff wachten totdat ik klaar ben met studerenMaar als het de tijd is mag je me wel naar de juiste kant naartoe sturen. Een vriend van me rijdt trouwens een Ducati, daar heb ik ook mijn oog voor op dit moment eigenlijk maar tja ik heb er zeer weinig kennis van, voor me gaat het meer over het gevoel dat je krijgt als je met een motor rijdt
Dat klinkt als een leuk ideequote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:24 schreef Vilya het volgende:
[..]
Als je echt aapjes wilt, Apenheul misschien? Ben er nooit geweest maar mocht er een aapjesmeet gemaakt worden dan zou dat een mogelijkheid zijn
Ik zei toch dat ik over een paar stappen sla als ik enthousiast over iets ben haha. Zoeen "why learn to crawl when you can fly" -mentaliteitquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, eerst je diploma maar eens halen
Motorrijden leer je echt wel door het te doen, en als je aan het lessen bent weet je meteen wat je later wil en kan gaan rijden. Racer is tof maar je moet hem wel onder controle kunnen houden bijvoorbeeld, en dat leer je niet in een paar dagen
"...until you splatter yourself all over the road."quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:27 schreef Vilya het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik over een paar stappen sla als ik enthousiast over iets ben haha. Zoeen "why learn to crawl when you can fly" -mentaliteit
Had het wel in mijn achterhoofd, al is Eindhoven een best takke-eind weg, maar mijn auto staat bij de garage en na een fijn telefoontje over een reparatie gaat het budget even ergens anders heenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:58 schreef jdel het volgende:
Doe dat, doe dat Thijs
En mochten er nog meer alsnog mee willen karten dan gewoon aanmelden en meegaan!
Kleine risico voor een mooie adrenaline rush?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"...until you splatter yourself all over the road."
Geloof me, als je gaat is zelfs 50km nog te hardquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:36 schreef Vilya het volgende:
[..]
Kleine risico voor een mooie adrenaline rush?
Ik heb wel gezien wat er kan gebeuren, dus nee, gek ben ik ook niet. Maar fantaseren over het gevoel van vrijheid dat je er kan krijgen mag welquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geloof me, als je gaat is zelfs 50km nog te hard
De vrijheid is enorm. Door binnendoorweggetjes rijden en genieten van de omgeving is heerlijkquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:39 schreef Vilya het volgende:
[..]
Ik heb wel gezien wat er kan gebeuren, dus nee, gek ben ik ook niet. Maar fantaseren over het gevoel van vrijheid dat je er kan krijgen mag wel
Oeps had weer een beetje vergeten wat deze topic voor was, excusesquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De vrijheid is enorm. Door binnendoorweggetjes rijden en genieten van de omgeving is heerlijk
Er zou nog een motormeet komen (verkapte ontopic-poging), dus passagiers zijn welkom
Heel goedquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:47 schreef Vilya het volgende:
[..]
Oeps had weer een beetje vergeten wat deze topic voor was, excusesMaar hé nog maar een kleine week voordat ik DM/PM mag gebruiken
![]()
Dus ja, eerst maar ff de kartmeet plannen en dan goed bezig met een motormeet, daar zou ik wel meedoen maar tja dan wel als passagier
Oh ja dat ook. En nee ik ga niet naar de saunaquote:
Klinkt goed. Vooral dat zwemmen in dat ijsgat.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:57 schreef Vilya het volgende:
Finse avond -meet met teveel bier, metal muziek, sauna, zwemmen in een gat in de ijs en na de sauna springen in de sneeuw (zonder kleden natuurlijk) en als avondeten rendierstoofpot?
Heb wel paar keertjes gedaan, heerlijk verfrissendquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt goed. Vooral dat zwemmen in dat ijsgat.
Klinkt als een idee voor een meet in Finlandquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:59 schreef Vilya het volgende:
[..]
Heb wel paar keertjes gedaan, heerlijk verfrissend
Bier, metal muziek, zwemmen in een ijsgat en springen in de sneeuw spreken mij totaal niet aan.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:57 schreef Vilya het volgende:
Finse avond -meet met teveel bier, metal muziek, sauna, zwemmen in een gat in de ijs en na de sauna springen in de sneeuw (zonder kleden natuurlijk) en als avondeten rendierstoofpot?
Oh ik kan er nog een paar typische Finse sport evenementen bijgooien zoals "draag je vrouw rond" en "gooi het laars"quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bier, metal muziek, zwemmen in een ijsgat en springen in de sneeuw spreken mij totaal niet aan.Oh, rendierstoofpot ook niet.
Draag je vrouw heb ik eens een keer iets over gelezen. Ben jij vrijwilligster?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:04 schreef Vilya het volgende:
[..]
Oh ik kan er nog een paar typische Finse sport evenementen bijgooien zoals "draag je vrouw rond" en "gooi het laars"
Moet mezelf nog aanmeldenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Draag je vrouw heb ik eens een keer iets over gelezen. Ben jij vrijwilligster?
Voor het vrouwsjouwen?quote:
Als het een kleine man is kan ik ook zelf sjouwenquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:09 schreef Vilya het volgende:
[..]
Als het een kleine man is kan ik ook zelf sjouwen
Beide in een keer? Je verwacht wel hemel en aarde van me meidquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:03 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe het gaat met die kartcentra in deze crisis.
Ik bedoel ik hoor nog wel eens bedrijfs-uitjes die dan gaan karten,
maar ik hoor nooit meer echt van vrienden of kennissen, dat ze 'zomaar' even zijn gaat karten. Terwijl dat een aantal jaren terug echt nog wel het geval was.
En als tijdens de Finse meet ook Räikkönen en Häkkinen komen, count me in!!
Dromen mag altijd.quote:
Nou volgens me ga je je wens wel krijgen dus dromen hoeft nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dromen mag altijd.
En ik droom onder andere van leuke meets
Daarom moeten we er maar snel weer een gaan plannen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dromen mag altijd.
En ik droom onder andere van leuke meets
Hoogstwaarschijnlijk al geweest maar paintball/lasergamen meet zou ook leuk zijn. Bijvoorbeeld in een bedrijf zoals http://devoltage.nl/categorie/activiteiten/ zou je veel mee kunnen maken in een keerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom moeten we er maar snel weer een gaan plannen.
Spelletjesmeet, dierentuinmeet, wellicht nog meer ideeën voor leuke meets
Vorige meet was ook daar, Lasergamen. Dat was zeer geslaagd.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:19 schreef Vilya het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk al geweest maar paintball/lasergamen meet zou ook leuk zijn. Bijvoorbeeld in een bedrijf zoals http://devoltage.nl/categorie/activiteiten/ zou je veel mee kunnen maken in een keer
Te hoge verwachtingen kunnen tegenvallen, maar de meets vallen nooit tegenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:17 schreef Vilya het volgende:
[..]
Nou volgens me ga je je wens wel krijgen dus dromen hoeft niet
Twister!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zal doorwerken aan mn huis, dan kan het ook een keer hier.
Momenteel staat de tafel nog niet eens in elkaar dus dat wordt het lastig spelletjes doen haha
Daar hebben we de vorige keer lasergamen gedaanquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:19 schreef Vilya het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk al geweest maar paintball/lasergamen meet zou ook leuk zijn. Bijvoorbeeld in een bedrijf zoals http://devoltage.nl/categorie/activiteiten/ zou je veel mee kunnen maken in een keer
Ow dat wist ik niet. Dat moet wel ooit nog een keer, laser/paintball zijn wel zeer leuke activiteitenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vorige meet was ook daar, Lasergamen. Dat was zeer geslaagd.
Courtesy of me, the Chronicler.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Vilya, als je wat topics terugleest staan er ook allemaal leuke verslagen in van eerdere meets.
Gekozen als je je bericht postquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:24 schreef Yvie_lu het volgende:
hoe kom ik nou weer aan dat hartje als smiley? wtf.
Dan moet ik waarschijnlijk maar een keer alle 41 delen helemaal doorlezenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Vilya, als je wat topics terugleest staan er ook allemaal leuke verslagen in van eerdere meets.
Dat is wel een ongeschreven regel hierquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:26 schreef Vilya het volgende:
[..]
Dan moet ik waarschijnlijk maar een keer alle 41 delen helemaal doorlezen
Ik was er al bezig maar ben pas op #4quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel een ongeschreven regel hier
Tot over een paar maanden/dagen/weken/jaren(doorhalen wat niet van toepassing is)quote:
Ach, ik kan ze mailen enzo...quote:
Een vrouw is gek als ze nee zegt als een man iets voor haar wil doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, ik kan ze mailen enzo...
*fluit eens*
Alle begin is moeilijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Dat scheelt wel heel wat doorlees-uren gok ik zo. Ik heb zelf alleen de laatste 15 doorgelezen geloof ik. Wel dapper dat je bij 1 begonnen bent.
E-meeuw is onderweg.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:33 schreef Vilya het volgende:
[..]
Een vrouw is gek als ze nee zegt als een man iets voor haar wil doen.
Dat hangt af van de situaties en wat er allemaal zal gebeuren. Ik zal niet alles meer weten maar de hoofdmoot komt er zeker weer inquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:55 schreef Vilya het volgende:
Wel heel leuke verhalen, ben pas met de derde klaar maar tochZo een meet is al gezellig en leuk maar als je het nog terug kan lezen blijft het nog meer zo. Ben benieuwd wat voor een verhaal we krijgen over de komende meet
Abseilen was erg leuk ook. Al ben ik niet zo'n heldquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:03 schreef Vilya het volgende:
Ik moest wel voor de abseilmeet ff met google zoeken wat het nu eigenlijk betekent. Dacht eerst het iets mee te maken had met een bungee-soort freefall eventDat wil ik ook nog wel een keer gaan proberen
Ik doe graag nieuwe dingen iig een keer proberen als ik de kans krijg. Heb mijn oog voor indoor skydiving op dit moment... Maar ik heb ook nog steeds twee kaarten voor ijskarten al 2,5 maanden liggen, en met maar een paar weken tijd om ze te gebruiken gaat mss ook niet meer lukken dus moet maar ff wachten met nieuwe dingenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Abseilen was erg leuk ook. Al ben ik niet zo'n held
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |