Klopt, maar dat doet de VS veel meer.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zo logisch is het niet.. Volgens mij bemoeit Rusland zich onrechtmatig met de aangelegenheden van een soevereine staat.
twitter:jamesmatesitv twitterde op zondag 02-03-2014 om 13:18:25Surrounded #ukraine troops at Perevalne look young, frightened, hopelessly ill-equipped vs Russians. #crimea http://t.co/DVuNoHvX4j reageer retweet
Ja en dan veroordelen we dat ook. Je haalt nu legitimiteit voor deze oorlogsverklaring uit het feit dat de VS in conflicten waar Oekraine niets mee te maken heeft gehad ook fouten heeft gemaakt?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Klopt, maar dat doet de VS veel meer.
Ik las ergens "En toch voelt het aanblik van Russische soldaten in Oekraïne natuurlijker aan dan die van Amerikaanse in Irak".quote:Op zondag 2 maart 2014 13:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Klopt, maar dat doet de VS veel meer.
Doel je op de west-Oekraïense nazi-collaborateurs die het werk van de einsatzgruppen maar al te graag overnamen?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah ok maar watskeburt in de tweede wereldoorlog dan? Daar heeft men geknokt voor wat het waard was
Dat mag, beetje hypocriet alleen dat je de acties tijdens de Joegoslavië-oorlog dan bagatelliseert want Kroatië, Slovenië, Bosnië en later ook Kosovo besloten dat ze niet meer bij Joegoslavië wilden horen.... Dan mag de bevolking dat toch ook zelf beslissen?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom mag de bevolking van de Krim niet zelf beslissen waarbij ze horen?
Oorlogsverklaring?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:25 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Ja en dan veroordelen we dat ook. Je haalt nu legitimiteit voor deze oorlogsverklaring uit het feit dat de VS in conflicten waar Oekraine niets mee te maken heeft gehad ook fouten heeft gemaakt?
blijkbaar.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:26 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Doel je op de west-Oekraïense nazi-collaborateurs die het werk van de einsatzgruppen maar al te graag overnamen?
Wie zijn we? De Nederlandse regering veroordeelt dat niet. De VS maakt geen "fouten" dat is gewoon haar beleid.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:25 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Ja en dan veroordelen we dat ook. Je haalt nu legitimiteit voor deze oorlogsverklaring uit het feit dat de VS in conflicten waar Oekraine niets mee te maken heeft gehad ook fouten heeft gemaakt?
Amerikanen kunnen dan ook raketten/raketschild in Oekraïne neerzettenquote:Op zondag 2 maart 2014 13:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, het is volstrekt logisch dat Rusland dit doet.
Rusland wil zich namelijk ook ontwikkelen op economisch gebied. Als Oekraïne serieus naar het westen trekt, dan zou dat zomaar eens een flinke tegenslag voor de handel kunnen zijn.
Let op: hiermee zeg ik niet dat ik het goed vind dat ze nu de Krim bezetten, maar het is allemaal niet zo zwart/wit.
Dat zouden ze kunnen doen inderdaad.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:27 schreef Romanus het volgende:
[..]
Amerikanen kunnen dan ook raketten/raketschild in Oekraïne neerzetten
Ja, natuurlijk. Ik bagatelliseert dat helemaal niet? Ik verwerp alleen dat Milosevic zo verschrikkelijk was, ieder land zou helaas hetzelfde als hem hebben gedaan.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat mag, beetje hypocriet alleen dat je de acties tijdens de Joegoslavië-oorlog dan bagatelliseert want Kroatië, Slovenië, Bosnië en later ook Kosovo besloten dat ze niet meer bij Joegoslavië wilden horen.... Dan mag de bevolking dat toch ook zelf beslissen?
quote:Op zondag 2 maart 2014 13:28 schreef Automatisch het volgende:
13.22 - Russen omsingelen basis
In Privolnoje is een Oekraïnse legerbasis omsingeld door Russische troepen, meldt onder anderen persbureau AP. Oekraïense soldaten kunnen er niet uit.
Okquote:Op zondag 2 maart 2014 13:28 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Ik bagatelliseert dat helemaal niet? Ik verwerp alleen dat Milosevic zo verschrikkelijk was, ieder land zou helaas hetzelfde als hem hebben gedaan.
Ach, dat kan je over zoveel gebieden zeggen.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:27 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wie zijn we? De Nederlandse regering veroordeelt dat niet. De VS maakt geen "fouten" dat is gewoon haar beleid.
Moreel is het gewoon goed wat Rusland doet, de bevolking van de Krim wil bij Rusland horen.
Tja een discussie over moraliteit is natuurlijk moeilijk te voeren. Ik denk dat wij een ander idee hebben van moraliteitquote:Op zondag 2 maart 2014 13:27 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Moreel is het gewoon goed wat Rusland doet, de bevolking van de Krim wil bij Rusland horen.
Nou ja in Friesland en Noord-Ierland is er geen meerderheidquote:Op zondag 2 maart 2014 13:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ach, dat kan je over zoveel gebieden zeggen.
Noord-Cyprus, Friesland, Koerdistan, Noord-Ierland, Baskenland etc. etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |