abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_138989395
L'envahisseur


goed, Film gaat over een vluchteling die op zoek is naar een beter leven, maar wat hij eerst tegenkomt is bedrog en oplichting.. En dat doet hem veranderen....
Film is redelijk spannend, en bouwt de spanning langzaam steeds meer op... Het acteerwerk is erg sterk en ook de sfeer is prima.
Goeie film
7
pi_138991820
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:12 schreef HostiMeister het volgende:
Van de week gezien:
Close Encounters of the Third Kind (1977) - IMDb


Er gebeuren rare dingen; zo worden en tweede wereldoorlog vliegtuigen gevonden in de woestijn, vermiste boten in India en ziet kabelmonteur Roy Neary vreemde vliegende objecten voorbij razen, hij wordt obsessief om er achter komen wat het allemaal betekend.

Deze film is er een zoals ze niet meer gemaakt kunnen worden, in een tijd voor internet, waar alle kennis aan je vingertoppen ligt met je smartphone overal en altijd, waar elk kiekje binnen no-time op elke site staat zodat een eventuele UFO door miljoenen mensen in plaats van tientallen mensen gezien wordt. Een film met belachelijk veel extra's voor kleine scenes. Tegenwoordig is een film een aaneenschakeling van tropes en clichés, deels omdat goede films ze de wereld in hielpen en deels omdat het makkelijk is, maar deze film is verfrissend juist omdat er destijds andere tropes waren.

Toffe film.

Imdb: 7.7
Ik: 8,5
O+ één van mijn favoriete films _O_
pi_138993996
The Boy in the Striped Pyjamas (2008)



Imdb Rating: 7.8 from 89.032 users
Set during World War II, a story seen through the innocent eyes of Bruno, the eight-year-old son of the commandant at a concentration camp, whose forbidden friendship with a Jewish boy on the other side of the camp fence has startling and unexpected consequences.
pi_139000300
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:51 schreef endy123 het volgende:
The Boy in the Striped Pyjamas (2008)

[ afbeelding ]

Imdb Rating: 7.8 from 89.032 users
Set during World War II, a story seen through the innocent eyes of Bruno, the eight-year-old son of the commandant at a concentration camp, whose forbidden friendship with a Jewish boy on the other side of the camp fence has startling and unexpected consequences.
en wat vond je ervan
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_139000939
Naked (1993), Mike Leigh



Geweldige film, heel erg rauw en ruw, ook wel wat depressief. Karakters zijn enorm opgeblazen, het hoofdpersonage is eigenlijk een enorme klootzak, maar ook zeer charismatisch en interessant. Subliem gespeeld. Het filosofisch gemijmer is fascinerend en zet je aan tot denken. De muziek vond ik ook erg mooi en krachtig.
  vrijdag 18 april 2014 @ 00:46:54 #281
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_139001182
Lone survivor gekeken

In het kort, goede film. En ik wilde me nog afvragen wat er met hun gebeurd is maar gelukkig hebben ze die meegenomen in hun after text. :P.
Traantje gelaten aan het eind :@.

8.

ps, het heeft aardig wat propaganda trekjes maar het laat ook wel zien dat techniek niet zonder gebreken is en dat er verkeerde beslissingen genomen worden in de structuur (gevechtshelikopters terug halen, geen communicatie mogelijk etc). Afgezien van het aantal kogels dat die soldaten kunnen opvangen denk ik dat het wel realistisch is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_139001297


Rio 2

Niet veel bijzonders aan, gewoon een vermakelijke film die doorborduurt op deel 1.
Deel 1 vond ik wel sterker maar dat is vaak met vervolgen :)
7/10


Noah

De film moet het hebben van het spektakel, het verhaal is niet echt boeiend te noemen; Ik vond hem entertaining maar niet meer dan dat, ergerde met vlagen zelfs aan russell crowe
6.8/10
pi_139002565
Noah (2014)
Wat is dit? Darren Aronofsky, een van mijn helden met The Fountain (1) en Requiem for a Dream (top25), Pi, Black Swan, allemaal films waar de boodschap diep in zat.

Noah is een film van Jerry Bruckheimer waar Aronofsky wat effecten in mocht zetten (de "Requiem"snelle beelden met de steen en de slang). Het evolutiegedeelte was dan ook leuk gedaan.

Maar verder? Russel Crowe speelt een of ander karakter dat onbegrijpelijk is, onbegrijpelijke keuzes maakt en onbegrijpelijke dingen zegt.

Naast hem vinden we Jennifer Connelly die gewoon haar best staat te doen slecht te acteren, iemand voor haar standaard zwaar tegenvallend.

Het is gewoon van alles niks; geen bijbelverhaal, geen fantasy, geen boodschap, geen toffe actiefilm...

Clint Mansell die zoveel films (al dan niet van Aronofsky) wist te ondersteunen met prachtige oorstrelende muziek, en hier is het allemaal maar middelmaat.

Waar die rare stenen beesten vandaan komen, ook een raadsel.

Dramatisch dat Aronofsky dit op zijn naam heeft gezet, een misser in alle opzichten.
5.0/10 (IMDB: 6.5/10)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139003246
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 april 2014 04:38 schreef El_Matador het volgende:
Noah (2014)
Wat is dit? Darren Aronofsky, een van mijn helden met The Fountain (1) en Requiem for a Dream (top25), Pi, Black Swan, allemaal films waar de boodschap diep in zat.

Noah is een film van Jerry Bruckheimer waar Aronofsky wat effecten in mocht zetten (de "Requiem"snelle beelden met de steen en de slang). Het evolutiegedeelte was dan ook leuk gedaan.

Maar verder? Russel Crowe speelt een of ander karakter dat onbegrijpelijk is, onbegrijpelijke keuzes maakt en onbegrijpelijke dingen zegt.

Naast hem vinden we Jennifer Connelly die gewoon haar best staat te doen slecht te acteren, iemand voor haar standaard zwaar tegenvallend.

Het is gewoon van alles niks; geen bijbelverhaal, geen fantasy, geen boodschap, geen toffe actiefilm...

Clint Mansell die zoveel films (al dan niet van Aronofsky) wist te ondersteunen met prachtige oorstrelende muziek, en hier is het allemaal maar middelmaat.

Waar die rare stenen beesten vandaan komen, ook een raadsel.

Dramatisch dat Aronofsky dit op zijn naam heeft gezet, een misser in alle opzichten.
5.0/10 (IMDB: 6.5/10)
waarom dan nog een 5? Dit bevestigt mijn voorgevoel bij de trailer dat het een ongelooflijke kutfilm zou zijn.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  vrijdag 18 april 2014 @ 12:27:15 #285
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_139008298
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:12 schreef HostiMeister het volgende:
Van de week gezien:
Close Encounters of the Third Kind (1977) - IMDb


Er gebeuren rare dingen; zo worden en tweede wereldoorlog vliegtuigen gevonden in de woestijn, vermiste boten in India en ziet kabelmonteur Roy Neary vreemde vliegende objecten voorbij razen, hij wordt obsessief om er achter komen wat het allemaal betekend.

Deze film is er een zoals ze niet meer gemaakt kunnen worden, in een tijd voor internet, waar alle kennis aan je vingertoppen ligt met je smartphone overal en altijd, waar elk kiekje binnen no-time op elke site staat zodat een eventuele UFO door miljoenen mensen in plaats van tientallen mensen gezien wordt. Een film met belachelijk veel extra's voor kleine scenes. Tegenwoordig is een film een aaneenschakeling van tropes en clichés, deels omdat goede films ze de wereld in hielpen en deels omdat het makkelijk is, maar deze film is verfrissend juist omdat er destijds andere tropes waren.

Toffe film.

Imdb: 7.7
Ik: 8,5
Ik denk dat ik deze film een 20 jaar geleden voor het laatst heb gezien. Ik herken ook werkelijk waar niets van wat jij verteld. Tijd om de film maar weer eens te bekijken :D
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
  vrijdag 18 april 2014 @ 15:25:02 #286
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_139013172

Mulholland Drive - 2001
Een vrij vage film, waarin sommige dingen op verschillende dingen geïnterpreteerd kunnen worden. De film bestaat eigenlijk uit twee delen: een droom en de werkelijkheid. Al met al een originele film, alhoewel de lesbische scènes misschien een beetje overdreven waren ;).
Mijn score - 75%
Metacritic - 81%


Dancer in the Dark - 2000
Een film die je laat twijfelen of karma wel echt bestaat; goede mensen maken ook veel slechte dingen mee en in dit geval werd er geen genade getoond. Het was wel te merken dat het budget niet al te groot was, want sommige dingen werden wel erg amateuristisch gedaan: bij een scène zie je eerst een knal, en een paar seconden later hoor je pas het geluid :'). Ook vond ik de musicalstukjes nou niet echt veel toevoegen.
Mijn score - 70%
Metacritic - 61%
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_139014904
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 12:27 schreef davako het volgende:

[..]

Er gebeuren rare dingen; zo worden en tweede wereldoorlog vliegtuigen gevonden in de woestijn, vermiste boten in India en ziet kabelmonteur Roy Neary vreemde vliegende objecten voorbij razen, hij wordt obsessief om er achter komen wat het allemaal betekend.

Deze film is er een zoals ze niet meer gemaakt kunnen worden, in een tijd voor internet, waar alle kennis aan je vingertoppen ligt met je smartphone overal en altijd, waar elk kiekje binnen no-time op elke site staat zodat een eventuele UFO door miljoenen mensen in plaats van tientallen mensen gezien wordt. Een film met belachelijk veel extra's voor kleine scenes. Tegenwoordig is een film een aaneenschakeling van tropes en clichés, deels omdat goede films ze de wereld in hielpen en deels omdat het makkelijk is, maar deze film is verfrissend juist omdat er destijds andere tropes waren.

Toffe film.

Imdb: 7.7
Ik: 8,5
quote:
Ik denk dat ik deze film een 20 jaar geleden voor het laatst heb gezien. Ik herken ook werkelijk waar niets van wat jij verteld. Tijd om de film maar weer eens te bekijken :D
Sommige klassiekers zijn tijdloos, en dit is er één van. En dat is in zijn genre best knap.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 18 april 2014 @ 16:28:13 #288
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_139015265


Vandaag de laatste aflevering van het eerste seizoen gezien wat ik er in 3 dagen doorheen heb gestompt. Ongelofelijk goede serie met alleen maar interessante personages, plottwists en waarbij je sympathie krijgt voor de bad guys en de sympathieke mensen vanzelf watjes vindt.

IMDB en ikzelf beide een 9,0.
Dit, dus.
  vrijdag 18 april 2014 @ 16:31:16 #289
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_139015367
Now you see me
Erg vermakelijk, 7.9/10
  vrijdag 18 april 2014 @ 16:34:48 #290
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_139015471
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:12 schreef HostiMeister het volgende:
Van de week gezien:
Close Encounters of the Third Kind (1977) - IMDb


Er gebeuren rare dingen; zo worden en tweede wereldoorlog vliegtuigen gevonden in de woestijn, vermiste boten in India en ziet kabelmonteur Roy Neary vreemde vliegende objecten voorbij razen, hij wordt obsessief om er achter komen wat het allemaal betekend.

Deze film is er een zoals ze niet meer gemaakt kunnen worden, in een tijd voor internet, waar alle kennis aan je vingertoppen ligt met je smartphone overal en altijd, waar elk kiekje binnen no-time op elke site staat zodat een eventuele UFO door miljoenen mensen in plaats van tientallen mensen gezien wordt. Een film met belachelijk veel extra's voor kleine scenes. Tegenwoordig is een film een aaneenschakeling van tropes en clichés, deels omdat goede films ze de wereld in hielpen en deels omdat het makkelijk is, maar deze film is verfrissend juist omdat er destijds andere tropes waren.

Toffe film.

Imdb: 7.7
Ik: 8,5
Klopt natuurlijk dat toen dat soort nieuws nieuws zich niet zo snel verspreidde als nu en maar een paar mensen ervan af zouden weten. Maar het probleem van de film is dat de kijker het wel al heel snel weet. Daarom mist het mysterie in de film elke vorm van spanning. En is ook de ontwikkeling van Dreyfus, als iemand die zijn verstand aan het verliezen is, een stuk minder interessant.
pi_139017816
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 april 2014 16:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Klopt natuurlijk dat toen dat soort nieuws nieuws zich niet zo snel verspreidde als nu en maar een paar mensen ervan af zouden weten. Maar het probleem van de film is dat de kijker het wel al heel snel weet. Daarom mist het mysterie in de film elke vorm van spanning. En is ook de ontwikkeling van Dreyfus, als iemand die zijn verstand aan het verliezen is, een stuk minder interessant.
Dat vind jij. Juist omdat hij het wel gezien heeft en zijn vrouw en kinderen niet, de onmacht die daar bij komt kijken. En als kijker is het een beetje om het even, 9 van de 10 keer blijkt achteraf toch wel dat het om aliens gaat. Dat bedoel ik dus met die andere tijdsgeest, in het huidige filmklimaat (om het maar een naam te geven) is het altijd zus of zo, omdat dit een film is waar het er destijds totaal anders aan toe ging hoeft dat dus niet. Dan is het ok dat je binnen de eerste tien minuten van de film weet, 'ah aliens, ok, en nu?'

Maar goed, is natuurlijk maar hoe ik er tegenaan kijk. Kan me voorstellen dat niet iedereen dat doet. :)

[ Bericht 23% gewijzigd door HostiMeister op 19-04-2014 12:54:02 ]
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zaterdag 19 april 2014 @ 11:58:57 #292
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_139039861
Cold Mountain (2003)
Ik weet het niet zo met Minghella. Het neigt naar kitsch, wat ie hier met Cold Mountain heeft gemaakt. Het ziet er erg gelikt en mooi uit en er is volop drama aanwezig. Best aardig zou je zeggen. Maar tegelijkertijd heeft deze film ook zoveel gezemel en duurt ie gewoonweg erg lang. Heb ook het idee dat het een herhalingsoefening is van The English Patient. Cijfer: 6,5

The Last Temptation of Christ (1988)
Een biopic dus over het leven van Jezus, maar dan wel een slag anders. Dit is namelijk niet gebaseerd op de bijbel, maar op een boek van de Griekse schrijver Nikos Kazantzakis. Het karakter Jezus wordt door Willem Dafoe wel wat rauwer neergezet in plaats van die vredelievende man had ik het idee. Sommige bijbelse episodes herkende ik en dat is ook altijd wel leuk, maar aan het eind van de film wordt het pas echt interessant met de weg die ingeslagen wordt. Zo'n draai en einde had ik niet aan zien komen. Cijfer: 7,5

Alphaville, une étrange aventure de Lemmy Caution (1965)
Dit uitstapje naar SF van Godard start erg matig. Eerst moet je maar geloven dat alles wat hij filmt maar door moet gaan voor andere planeet. Nergens proef je iets van de sfeer van een SF-film, het zijn gewoon buitenwijken van Parijs ofzo die je ziet. Echter na een tijdje wordt dit allemaal te doen door de 1984-achtige setting, waarin een journalist afkomstig van de aarde zich bevindt en de verschillende kwesties die dat bij hem oproept. Voor de rest veel gebruikelijke filosofische Godard-bullshit maar ook weer Anna Karina. Het valt niet mee en uiteindelijk is deze film toch wel een lichte tegenvaller. Cijfer: 6

Wat is er toch van Baby Jane terechtgekomen? (1962)
Intense film hoor. Twee oudere acteerkanonnen (Bette Davis en Joan Crawford) zijn hier op hun best als twee zussen, waarvan hun omgang is afgegleden naar een triest niveau. Crawford zit in een rolstoel en wordt verzorgd door Davis, die een en al gestoord is en haar eigenlijk mishandelt. De spanning is voelbaar en wordt alsmaar sterker tussen hen. Spannende en goede film dus, zeker qua afloop! Cijfer: 8
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_139040019
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:59 schreef casper019 het volgende:
ANCHORMAN 2
[ afbeelding ]

Dat een goeie en leuke cast niet betekent dat de film leuk is bewijst deze film helemaal,
De film gaat over dat Ron en zijn team (nadat ron ontslagen is) bij een nieuwe zender gaan maken en dan bekendheid gaan werven.
Maar het verhaal stelt niets voor, en het gaat daar maar losjes om.
De film is één opstapeling van flauw geforceerde momenten die nergens grappig zijn en waar je je afvraagt waar kijk ik naar?
Echt een waardeloze film, 3.5
Deel 1 vond ik al niet veel. Qua cijfer een 5. Meestal kun je dat dan bij deel 2 door twee delen.
pi_139046810
OMAR



Sterke en goed gemaakte film, film gaat over een jongeman die steeds over de muur klinkt tussen Israël en Palestina om zo zijn jeugdvrienden EN zijn liefde te bezoeken...
Als hij en zijn vrienden een soort vrijheidsstrijders worden, maar hij word opgepakt... Komt hun vriendelijk, zijn liefde, geloof, afpersing en manipulatie aan bod..
De sfeer is erg goed neergezet en ook de acteerprestaties zijn erg sterk.
Een sterke film, echt een aanrader
8-
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 19 april 2014 @ 18:06:19 #295
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_139047273
Frozen

Leuke Animatie film die erg veel leentje beur speelt bij Shrek (Only a true loves kiss will break the cure. De persoon die de princes brengt is dat juist) En iets teveel muziek wel ja Wreck it Ralph de bestr disney film in jaren (Veel beter dan Tangled en Brave)

Cijfer een 7.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_139047687
Small Apartments (2012) - IMDb

Kleine "misdaad"comedy rond een zwaar verlopen klein appartementencomplex in een niet nader genoemde Amerikaanse stad. Matt Lucas speelt de hoofdrol in een verdacht Little Brittan aandoend typetje. Het uiterlijk en mimiek van Lucas worden perfect gebruikt om de raarheid van het karakter weer te geven. Maar de film leunt toch vooral daarop en daardoor is het net wat te oppervlakkig en makkelijk allemaal. Ondanks het lage budget zit de film vol met redelijk grote namen en opkomende sterren. De hoogtepunten zitten vooral in wat losse scenes; bijvoorbeeld een met de radio meezingende Matt Lucas en in een paar dialogen (Knoxville en Temple en oude rotten Caan en Crystal).
IMDb: 6,1
Ik: 6-

Nebo zovyot (1959) - IMDb (US Version: Battle beyond the sun)

Amerikaanse re-cut uit 1960 van Russische SF film uit 1959. De basis van het verhaal is; na de laatste wereldoorlog is de aarde verdeeld in de noordelijke en zuidelijke helft (lees Navo en Warschaupact). Beiden zijn zonder het van elkaar te weten bezig een Marsraket te maken. Het Russische origineel is langer dan de Amerikaanse versie en bevat (naar verluid, heb hem niet gezien) meer Russische propaganda. Deze versie is verknipt en door een zeer jonge Francis Ford Coppola zijn er 2 aliens toegevoegd die niets met het verhaal te maken hebben. Hij duurt iets meer dan een uur en dat is maar goed ook want het heeft de tand des tijds niet heel goed doorstaan en de Amerikaanse montage inc aliens is niet heel best. Alleen leuk als tijdsbeeld.
IMDb: 4,6
Ik:3,5
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_139056401
Zojuist was de film Kuifje ervoor, oftewel The adventures of Tintin.
Ik had het niet verwacht, maar ik bleef hangen en moest blijven kijken. Geniale film, zeer dynamisch, goed verhaal, leuke personages.
En als ik dan zie dat Steven Moffat heeft meegeschreven aan het scenario, dan snap ik mijn waardering voor de film.
Cijfer: 7. (omdat het toch een kinderlijke film blijft)
Somebody that I used to know
  zondag 20 april 2014 @ 22:18:31 #298
286575 Roces18
Chef de party
pi_139092350
The Railway Man

Alweer een beste tijd geleden dat ik hier gepost heb omdat er niet zoveel boeiends uitkwam.The Railway Man trok echter mijn aandacht. Het gaat over de Engelsen die gestationeerd zijn in Singapore tijdens de 2e wereldoorlog wanneer hun kamp wordt overgenomen door de Japanners. Hierop geven ze zich zelf over als krijgsgevangene en worden ze naar Thailand gestuurd om te werken aan een spoorlijn naar Birma. Deze keuze hebben ze gekregen omdat ze engineers zijn en anders mogen ze naar het front. Lomax (Colin Firth) wordt gemarteld in de oorlog omdat ze zijn radio hebben gevonden. Tientallen jaren later woont hij weer in Engeland maar heeft nog dagelijks last van PTSS. Zijn oorlogsvriend weet de hoofdschuldige op te sporen en Lomax besluit een tripje te doen naar het buitenland.

Oordeel = 7
De film heeft namelijk vaak last (zeker op het thuisfront) van dode momenten omdat het allemaal niet zo interessant is. Je komt met een doel dat je een confrontatie wilt zien en het achtergrondverhaal stelt het alleen maar uit. Kidman voegt ook erg weinig toe en uiteindelijk kan het allemaal net niet de verwachtingen volbrengen. Het is een aanrader als je niet veel te doen hebt, anders heb je genoeg aan de trailer ;)
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zondag 20 april 2014 @ 23:27:58 #299
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_139095863
Spies & Glistrup (2013) - IMDb



Briljant geestige Deense film gebaseerd op grotendeels waargebeurde feiten.

De Deense luchtvaartpionier en levensgenieter Simon Spies raakt tijdens zijn studietijd bevriend met Mogens Glistrup, die op zou groeien tot een controversiële advocaat nadat hij op nationale televisie zijn bewondering uitsprak voor belastingontduikers en hen de vrijheidsstrijders van zijn tijd noemde. De film pikt het excentrieke tweetal op in 1965, wanneer ze elkaar na vijftien jaar, voor het eerst sinds hun studietijd weer ontmoeten. Na deze ontmoeting begint hun vriendschap wederom op te bloeien, gestimuleerd door hun succesvolle samenwerking binnen het luchtbedrijf van Spies. Het geld begint te stromen, en terwijl Spies zijn nieuw verworven rijkdom gebruikt om de grenzen van zijn persoonlijke vrijheid op te zoeken, ontwikkelt Glistrup zijn radicale 'zero tax' wetgeving, waarmee hij probeert de staat op z'n kop te zetten De film volgt het tweetal in de zeven jaar na hun hereniging: een wonderbaarlijke periode vol met psychedelische experimenten en revolutionaire ideeën.
Veel vrije seks van vooral Spies.

De rol van Simon Spies wordt vertolkt door een bijna onherkenbare Pilou Asbæk (Kasper Juul in Borgen) en de rol van de rare echt bestaand hebbende rechts-radicale, racistische Glistrup wordt eng realistisch gespeeld door Nicholas Bro.

IMDb: 6,8
Ik (omdat ik veel herken uit die tijd): 7,8
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 21 april 2014 @ 02:43:19 #300
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139100759
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:26 schreef HostiMeister het volgende:

Easy A (2010) - IMDb


Olive liegt tegen haar beste vriendin Rhinannon over het verliezen van haar maagdelijkheid. Haar leugen heeft verstrekkende gevolgen op haar middelbare school.

Een van mijn guitly pleasures. Omdat Emma Stone hilarisch is. De muziek perfect bij de film past. De dialoog is zoals elke Diablo Cody film zou moeten zijn en omdat Stanley Tucci elke scene waar hij in speelt steelt. Gewoon een leuke luchtige film.

Imdb: 7.3
Ik: 8-
_O_ Ook mijn guilty pleasure. Want idd de scherpe dialogen en one liners, de sarcastische emma stone, de heerlijke Stanley Tucci en de immer briljante en zwaar underrated Patrica Clarkson (mijn favoriete actrice of all time)

De quotes zijn inmiddels ingeburgerd in onze vriendengroep. "Spell it with your peas!!!"
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')