SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
GO Cossers!!!![]()
nuhuh billy craved zijn d, en ruudwin denkt kwakbakquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:58 schreef J0kkebr0k het volgende: [..] Wat een bullshit. Ruud baalt niet, want hij zoekt Billy continu op.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
nuhuh billy craved zijn d, en ruudwin denkt kwakbak
is aangelengd met water, hoorde ik Vanessa net zeggenquote:
Jupquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Eerste lessen op judo val breken
goed te merken dat die spiegel daar stuk is gevallenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:03 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen tevreden: "Moet je kijken hoe we er 4 januari bij zaten en wat we nu hebben." Iedereen beaamt dat.
plus een goede dosis man thr fuck upquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jupsowieso 1e les zelfverdediging..En zou sowieso op de basisschool gegeven moeten worden.
Val breken.
Van 10000 naar 2000 euroquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:03 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen tevreden: "Moet je kijken hoe we er 4 januari bij zaten en wat we nu hebben." Iedereen beaamt dat.
Paul vertelde vanmiddag dat hij een logo op zijn meubels wilt hebben iets van made in Utopaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:52 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik snap niet waarom ze geen Utopia stempels, papier, tasjes etc laten maken. Dan pakken ze daar hun spullen in en mensen kicken daarop
Zeker jaloers omdat een andere man met Nico praat.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is dat een christen-tick?
Alles verdraaien of de feiten verdraaien?
Of van onderwerp veranderen?
Rienk was bezig met een oefening, wat hem niet lukte. En Nicoline zit erbij.
Emil liet zien dat er ook een andere oefening kan en Nicoline was wel onder de indruk.
Begint Rienk ineens dat Emil verloren had met schaken en herhalen. "Daar krijg jij je ego van, maar je hebt verloren met schaken....."
Iets wat totaal niet met die oefening te maken had.
En balanshouding. Ook nooit gehad op school, wel bij Judo. Wijze lessen die je je leven bijblijven.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jupsowieso 1e les zelfverdediging..En zou sowieso op de basisschool gegeven moeten worden.
Val breken.
Ik snap Rienk nu. Hij is onzeker geworden door Emilquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Emil liet zien dat er ook een andere oefening kan en Nicoline was wel onder de indruk.
Begint Rienk ineens dat Emil verloren had met schaken en herhalen. "Daar krijg jij je ego van, maar je hebt verloren met schaken....."
yep, Jimmy heeft de meds nog in beheerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:04 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ze is toch manmedicijnloos?![]()
Goedenavond trouwens.
het hele geloof is verdraaidquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja mooi, zoiets moeten ze doen!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Paul vertelde vanmiddag dat hij een logo op zijn meubels wilt hebben iets van made in Utopa
Die heeft zeker weer wat alcohol genuttigd? Daar wordt ze knap luidruchtig van.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:06 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Vanessa is weer op oologspad: met Joey moet even gecommuniceert worden over de rotzooi
ik doe dan gewoon niet vallen enzoquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
valbreken heeft mijn leven gered meerdere malen
Ow, dus ze krijgt nog wel het een en ander. Misschien maar beter voor haar omgeving.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:06 schreef martend het volgende:
[..]
yep, Jimmy heeft de meds nog in beheer
Zou gewoon een onderdeel moeten zijn gym op de basisschool.. Net zoals meerdere bewegingen die goed zijn voor je lichaam.. Maar dan ben je weer homoquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
valbreken heeft mijn leven gered meerdere malen
juist hoorde wel verleden week over tasjes bedrukken maar ja dan moet je die weer kopen op de biomarktquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:06 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja mooi, zoiets moeten ze doen!
Isa klokt ook nogal wat Martine weg hoor. Zie je alleen niet omdat ze het uit een mok of beker drinkt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:07 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Die heeft zeker weer wat alcohol genuttigd? Daar wordt ze knap luidruchtig van.
Dat niemand dat even uittest....quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:08 schreef Mirjam152 het volgende:
Rienk: "Ik ben opgehouden met trainen. Sindsdien train ik alleen mijn hersens en geest."
Kwal.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Of bedoel je het afhaalrestaurant :
http://www.thuisafgehaald.nl/koks/utopia/item152234
Ik ken het, 'afslaan' en doorrollen zonder er bij na te denken ( vooral handig bij sneeuw op een ijslaagje na een avondje stappenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik val wel eens per ongeluk een goede reflex is dan handig
agreequote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zou gewoon een onderdeel moeten zijn gym op de basisschool.. Net zoals meerdere bewegingen die goed zijn voor je lichaam.. Maar dan ben je weer homo
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:12 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zal Billy ff aan het werk zetten...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:12 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zal Billy ff aan het werk zetten...
[ afbeelding ]
Force of nature....: geen produkten aanwezig. ahhhhquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:12 schreef waxmask het volgende:
ChaBly's armbandjes
Leuke handgemaakte armbandjes door ChaBly. De armbandjes worden gemaakt van restpartijen kralen uit de omgeving.
![]()
![]()
Als een jongen op turnen zit.... denkt bijna iedereen: homo. Kan ik niks aan doen. Ik zou willen dat ik toen door had gezet met turnen...quote:
CHABLY KLEDINGquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Verdomd het werkt ..
http://www.utopiawebwinkel.nl/
verkochtquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En deze voor 15 Euro per stuk:
[ afbeelding ]
Als bezoeker zou ik ze doenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En deze voor 15 Euro per stuk:
[ afbeelding ]
Denk dat Nico toch Rienk het jawoord niet geeft. Zou wat zijn, voor het altaarquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:16 schreef Poolhond39 het volgende:
Vanessa vind dat Rienk en Nico moeten truwen in Utopia.. lol
inderdaad, ik vind haar de "leukste" van het hele zooitje, maar minder als ze gedronken heeftquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vanessa heeft ook weer te veel op ......
Die drinkt echt behoorlijk veel hoor. Ze zal zo wel weer boos worden op Jim. AlcoPaul? Nou, AlcoVaness kan er ook wat van.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:17 schreef Blackprinces het volgende:
Hoeveel heeft vanes in godsnaam al op?
Oef, ze is pas 37 (ik weet het, ik weet het...)quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:17 schreef kaatje50 het volgende:
VanesLet een beetje op je woorden, denk aan je leeftijd, please.
hij kan het slecht hebben dat nicolien wel lacht en het leuk vindt geloof ikquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:18 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind het ook wel leuk+1000% omdat Rienk het niet grappig vind
inderdaadquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:18 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Die drinkt echt behoorlijk veel hoor. Ze zal zo wel weer boos worden op Jim. AlcoPaul? Nou, AlcoVaness kan er ook wat van.
mijn oudste zoon is pas 31, maar ik mag toch hopen dat hij niet meer van dit soort liedjes zingt..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:18 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Oef, ze is pas 37 (ik weet het, ik weet het...)
Jup. Vooral dat ze lacht om Emil en niet om Rienkquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:19 schreef Stroom het volgende:
[..]
hij kan het slecht hebben dat nicolien wel lacht en het leuk vindt geloof ik
ze kennen rienkie er helemaal gek mee krijgen, maar dan moet het ze wel opvallenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:19 schreef Stroom het volgende:
[..]
hij kan het slecht hebben dat nicolien wel lacht en het leuk vindt geloof ik
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
mijn oudste zoon is pas 31, maar ik mag toch hopen dat hij niet meer van dit soort liedjes zingt..
Pas 31?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
mijn oudste zoon is pas 31, maar ik mag toch hopen dat hij niet meer van dit soort liedjes zingt..
Ik blijf het raar vinden.. Vanessa gedraagt zich en ziet eruit als een moedertje van 54 of zo, terwijl ze 3 jaar jonger als mij is.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:17 schreef kaatje50 het volgende:
VanesLet een beetje op je woorden, denk aan je leeftijd, please.
Het valt emil opquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:20 schreef martend het volgende:
[..]
ze kennen rienkie er helemaal gek mee krijgen, maar dan moet het ze wel opvallen
intresting, wel zwak dat ie zijn handen erbij gebruiktquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:17 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Ideetje voor Bill en Ruud. RuBi-art.
niet raar toch. Vanessa is 37, mijn zoon 31. Dan spreek je toch over pasquote:
Op zich is Ruud flexibel en doet haar zo weer ..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ruud heeft al gedoucht dacht ik, Billy vroeg of zijn ballen waren opgepompt ...
En toch moest hij lachen eromquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:24 schreef 37metrijst het volgende:
Hoe harder Nicoline lacht om Emil, hoe chagrijniger Rienk wordt.![]()
![]()
Rienk: ik vind domme dingen niet grappig.
Igv Vanassa spreek ik ook van "pas". Ik geloof er werkelijk geen ruk van dat ze "pas" 37 isquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
niet raar toch. Vanessa is 37, mijn zoon 31. Dan spreek je toch over pas
't is toch wat met die prijzen. Een prachtige tafel van Paul van maar liefst 100 x 230 voor 175,00. Maar voor DATZELFDE geld kun je je ook 2 rode kontklodders van dat vieze stinkwijf kopenquote:
Niet te geloven inderdaad, maar hij heeft vandaag zijn eerste tafel verkocht voor 200 Euro.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:25 schreef Majoraan het volgende:
[..]
't is toch wat met die prijzen. Een prachtige tafel van Paul van maar liefst 100 x 230 voor 175,00.
Maar voor DATZELFDE geld kun je je ook 2 rode kontklodders van dat vieze stinkwijf kopen
Ja, ontzettendquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:25 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
stiekumpjes, maar hij baalt intussen ook.
Pfffffffff, die discuzeurt om het discuzeuren.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:25 schreef Burner82 het volgende:
Ow ja: domme mensen met slimme grappen, zijn beter dan slimme mensen met domme grappen.. Aldus Rienk
De jaloezie druipt ervan af.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, ontzettendDaarom is dus alles slecht wat Emil nu zegt
Dan ligt Dree zeker in haar bed, ingestopt door haar lijfwachtquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:27 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Jimmy in tha house.
Ik denk dat Vanass echt zo'n huisvrouw was/is die al bij de koffie aan de drank zat.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:25 schreef Majoraan het volgende:
[..]
't is toch wat met die prijzen. Een prachtige tafel van Paul van maar liefst 100 x 230 voor 175,00. Maar voor DATZELFDE geld kun je je ook 2 rode kontklodders van dat vieze stinkwijf kopen
Kijk maar bij Intratuin, daar staan ze. Volgens mij wel rond die prijs.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:26 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Die meubels van Paul vind ik echt gaaf hoor. Hij mag de bouwtekening ook wel gaan verkopen, die koop ik meteen en het enige wat ik zou kopen van Utopia
Als ik al iets zou willen uit Utopia, zou het ook iets van Paul zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:27 schreef -sabine- het volgende:
Op de achtergrond hoor ik dat Paul de opdracht heeft voor een bed, een salontafel, een loungeset en nog een opdracht heeft. Wat zal ie blij zijn.
De bouwtekeningen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kijk maar bij Intratuin, daar staan ze. Volgens mij wel rond die prijs.
Paul trekt die tekeningen zo van internet af. Dus qua overkopen van hornbach van dit "tekeningen" zal het niet worden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:26 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Die meubels van Paul vind ik echt gaaf hoor. Hij mag de bouwtekening ook wel gaan verkopen, die koop ik meteen en het enige wat ik zou kopen van Utopia
Ik niet, ik haat hout en alles dat er op lijkt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:28 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Als ik al iets zou willen uit Utopia, zou het ook iets van Paul zijn.
Zo donker is het niet...dat doen die flikkers bij de regiequote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:29 schreef Flow3r het volgende:
Jammer dat het zo donker is
[ afbeelding ]
Klopt, ik ben ook benieuwd hoe lang Nicolien zich dit allemaal laat welgevallen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou echt helemaal gek worden van Rienk.Het is haast een beetje obsessief hoe hij met Nico is.
Lekkende piemel?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:28 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Als ik al iets zou willen uit Utopia, zou het ook iets van Paul zijn.
Ik zou het ook alleen voor in de tuin, terras willen hebben. Maar ik zou het zelf willen maken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:29 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik niet, ik haat hout en alles dat er op lijkt.
Oke een hele slaapkamer, Paul weet het zelf niet meer, maar ik wel: Een dressoir was het.
Rienk kent echt maar 2 standjes: AAN en UITquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou echt helemaal gek worden van Rienk.Het is haast een beetje obsessief hoe hij met Nico is.
Die bouwtekeningen zijn zo vrij te vinden op internetquote:
Haast?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
Dat is ook wel zielig maar beetje eigen schuld hequote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:30 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Jim is terug. Andrea ook. Ze is aan het schilderen ofzo. Ze houdt zich gedeisd. Geen aansluiting.
Rieni zelf is obsessief. Alleen hij is grappig, alleen om hem mag je lachen, alleen als hij zegt dat je om een vrouw mag lachen,mag datquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
dat noemen we een Stalkerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
HAHAHAquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:31 schreef Osvaldo2 het volgende:
Vanessa kon maar niet begrijpen waarom haar restaurantje werd gesloten wegens "gevaar voor de volksgezondheid"...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:31 schreef Osvaldo2 het volgende:
Vanessa kon maar niet begrijpen waarom haar restaurantje werd gesloten wegens "gevaar voor de volksgezondheid"...![]()
[ afbeelding ]
Ik wil morgen wel tekeningen gaan zoeken, ik houd van zoeken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:31 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik zou het ook alleen voor in de tuin, terras willen hebben. Maar ik zou het zelf willen maken.
Ow dit is wel gaaf, nooit aan gedacht dat het op internet zou staanquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Of je googled natuurlijk.
[ afbeelding ]
die bouwtekeningen staan wel op internet, heeft hij ze ook vandaanquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:26 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Als het flikkers waren bij de regie, zaten er wel lekkere kerels inquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo donker is het niet...dat doen die flikkers bij de regie
Verwachte het zelf ook niet dat het zo makkelijk en veel was. Echt hele waslijsten met tekeningen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:32 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ow dit is wel gaaf, nooit aan gedacht dat het op internet zou staan
Hij heeft alle ontwerpen zelf van internet gehaald, hahahahaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:26 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
ja joh, zijn al sinds jaar en dag te vinden op allerlei gebiedquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:32 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Jimmy al onderweg?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:34 schreef GekkePoes het volgende:
Liften met een holle rug
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij heeft alle ontwerpen zelf van internet gehaald, hahahaha
Wanneer zal Paul hier aan beginnen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:35 schreef martend het volgende:
[..]
ja joh, zijn al sinds jaar en dag te vinden op allerlei gebied
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als het flikkers waren bij de regie, zaten er wel lekkere kerels in
Flikkers bij de regie zouden je niet kunnen helpen. Wel bij de redactie.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als het flikkers waren bij de regie, zaten er wel lekkere kerels in
Hahahaha, ik 0 op 100.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:36 schreef Tayu het volgende:
Rienk schat de kans van 1 op 3 dat hij sex zou kunnen hebben met Nicolien.
Simpel verhaal!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wanneer zal Paul hier aan beginnen?[ afbeelding ]
Die valt op zich wel mee, ik heb wel eens IKEA kastjes gehad met een beroerdere beschrijvingquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wanneer zal Paul hier aan beginnen?[ afbeelding ]
hoorde je dat echt?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Stem "Kinders onder de wol, jullie moeten morgen fris en fruitig op tijd eruit!"
lekker rustig in mijn oren, té rustigquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:39 schreef Joezi het volgende:
wie heeft er beeld?!?!?!? wat is er aan de hand?!?!? hallo?!?!?!?! iedereen strrweamlock!?!??!
ik lach je even uit, vind je het goed?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:32 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Iedereen is altijd zo op tilt want die zei dat en dat is zus niet leuk...dat ze GODVERDOMME eens nadenken over de rest... Niet dit weekend hoor. Limburg en Brabant is even ontoerekeningsvatbaarquote:
+1quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:40 schreef blanket het volgende:
Zie niks raars op 360...en hoor ook niets raars.
Ik heb beeld. Ik zie het weitje.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:40 schreef Joezi het volgende:
voor de gene die nog beeld heef:!:! wat gebeurd er alemaal!?!?! hgallo!?
Ja, ik heb alweer een paar horror dagen en nachten achter de rug na deze verhuizing...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:38 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die valt op zich wel mee, ik heb wel eens IKEA kastjes gehad met een beroerdere beschrijving
Er is een streamlock.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:40 schreef Joezi het volgende:
voor de gene die nog beeld heef:!:! wat gebeurd er alemaal!?!?! hgallo!?
Soms wordt je met schade en schande wijsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:40 schreef sacha het volgende:
[..]
ik lach je even uit, vind je het goed?
Ik verwacht dan wel wat leuks he..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Flikkers bij de regie zouden je niet kunnen helpen. Wel bij de redactie.
Daar zit trouwens Huub en die eet van twee walletjes, dus alles is nog niet verloren voor je
Wat ben jij chagerijnig vandaag. Gaat gewoon over de streams, over de meubels die er te zien zijn.quote:
Had dan ook een kastje van Paul besteld.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja, ik heb alweer een paar horror dagen en nachten achter de rug na deze verhuizing...Wat een kutzooi is dat toch altijd. Uiteindelijk toch nog bij een kast de pluggen er aan de zijkant doorheen, doorgedraaide schroefboor met een speciaal kutkopje die je anders nooit gebruikt, en diverse achterplaat spijkers verkeerd erin geslagen. Herkenbaar voor iemand?
Gisteren was het nog zo leuk dat we alles mochten aanschouwen.. Vanaf het pijpen tot het ultimieme genot...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:39 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Ruud in de douche en hoppa: streamlock op alle vier de streams.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat ben jij chagerijnig vandaag. Gaat gewoon over de streams, over de meubels die er te zien zijn.
En hoe Paul aan de ontwerpen is gekomen.
Dat het geen ideeën van hem zelf zijn.
Ja...die markt moet ik zienquote:
Nou zo duidelijk zei ze het ook niet hoor van die gevoelens.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als Rienk minder fanatiek zijn geloof predikt, dan is de kans 100% dat ie seks krijgt met Nicoline.
Ze heeft gevoelens voor hem zei vanmiddag, alleen dat fanatieke geloof staat haar tegen.
oh, is de pindakaas op?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:43 schreef Joezi het volgende:
op de 360 is er grote paniek binnen te zien!
Ja en als we alle bouwtekeningen gaan posten van wat hij misschien ooit ook nog wel eens zou kunnen maken zijn we nog wel even bezig.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat ben jij chagerijnig vandaag. Gaat gewoon over de streams, over de meubels die er te zien zijn.
En hoe Paul aan de ontwerpen is gekomen.
Dat het geen ideeën van hem zelf zijn.
Ze gaf duidelijk aan dat ze hem leuk vindt en gevoelens voor hem heeft imho.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou zo duidelijk zei ze het ook niet hoor van die gevoelens.
Ze noemde inderdaad wel het geloof als reden dat het niets zou worden maar ik kreeg ook niet de indruk dat ze daar erg van baalde of dat ze smoorverliefd op hem is.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:44 schreef formule het volgende:
Nog 1 streamlock en ik sleep JdeM voor de rechter
Dit is de tweede waarschuwing
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:46 schreef GekkePoes het volgende:
Giorgio bedankt voor het oprekken van mijn trommelvliezen.
En ik wilde nog mijn favoriete serie posten....quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:46 schreef Joezi het volgende:
Dat was even schrikken he mensen! zonder streams zijn we niks!
Ik denk ook niet dat ze daar voor komen, ze komen gewoon voor exposure.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:47 schreef waxmask het volgende:
Je zult morgen weer zien dat de standhouders weer geen flikker verdienen.
ja slaapkamerstream pleasequote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:48 schreef Flow3r het volgende:
Overal die saaie kerels in beeld![]()
Ik hoor Aike lachen in de slaapkamer?
De vorige standhouders baalde flink en hadden ook commentaar, maar Febo draaide elke keer snel weg.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze daar voor komen, ze komen gewoon voor exposure.
Zeker weten. Er is in al die maanden niet zoveel gezelligheid geweest als de afgelopen dagen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:49 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[ afbeelding ]
Een meer ontspannen Paul, dan de vorige 2 maanden
welke standhouders waren dat dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
De vorige standhouders baalde flink en hadden ook commentaar, maar Febo draaide elke keer snel weg.
Camertraining voor de stagiarsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Was geen enkele reden voor een streamlock. Was ook niets geks te zien/horen via 360.
Joeyquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:50 schreef Mirjam152 het volgende:
Vanass is iemand aan het masseren. Wie?
Die lach is niet te lockenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:48 schreef Flow3r het volgende:
Overal die saaie kerels in beeld![]()
Ik hoor Aike lachen in de slaapkamer?
Douchequote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie Ruud en Billy niet op de streams.
nep bekijkt nepquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:49 schreef Poolhond39 het volgende:
Paul en Jimmy kijken Bear Gryls op de laptop
Kippenhok?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
ik zocht ze ook al..denk in de douchequote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ook niet. Of ze zijn in de douche of ze zijn ter verantwoording geroepen. Of hebben ze een bedje gemaakt bij de kippen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
En dat is?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
En ik wilde nog mijn favoriete serie posten....
mmmm Isaaa sexy bellybuttontje zegquote:
Daarom wilde Hakim ook zo graag zon pin-automaat daar, Lot zei zelfs letterlijk "Ja dan kunnen we mensen helemaal leegtrekken"quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:50 schreef svann het volgende:
Hoorde gister dat ze stevige prijzen willen gaan rekenen.
Dat gaat gauw naar uitnemen smaken.
pb for shurequote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:53 schreef Joezi het volgende:
Wie vond ook alweer dat Isabella kon zingen?
Ikquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:53 schreef Joezi het volgende:
Wie vond ook alweer dat Isabella kon zingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |