SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
GO Cossers!!!
[ Bericht 0% gewijzigd door LekkerSimpel op 01-03-2014 21:57:23 ]
lekker laten.gaanquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:45 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Vanas, Andrea, Bil en Lau staan buiten. Om 6 uur gaat de wekker.
leeggelopen niet lekquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja nogsteeds, en lekke banden. Hebben dames, jimmy, joey gisteravond gedaan.
dat stadium zijn we reeds honderden cossen voorbijquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
COS 1049 waar we verstandig nadenken
Dat zie je verkeerd ,Andrea wacht op een goed moment om van iemand een peuk of drankje af te kunnen pakkenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:47 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Die meiden hebben plezier, Andrea probeert steeds aan te sluiten, ziet er wel triest uit..
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:47 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Die meiden hebben plezier, Andrea probeert steeds aan te sluiten, ziet er wel triest uit..
Dat nerveuze huhuhu lachjequote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:47 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ze is nu net zo een meisje op het schoolplein, die ze stom vindenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd ,Andrea wacht op een goed moment om van iemand een peuk of drankje af te kunnen pakken
Echt he!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:47 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
En sc zit op 19.... En dan zijn er modjes die mensen die wel eens een beetje offtopic gaan, doorsturen naar de sc:+quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En deze gaan voor tussen de 100 en 200 Euro ....
[ afbeelding ]
Zodra ze geen zin meer heeft is het afquote:
bierenbeulquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
We moeten verstandig nadenken hoorde ik iemand zeggen ik proeste mijn bier uit
iddquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
maar dat komt goed toch, jij hebt je onderbroek toch al gestuurd??quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, ze wilde ook met haar billen op een doek, maar ze hadden haar maat niet.
Inderdaad. Ik heb even naar de eerste video van haar gekeken, de kennismaking zeg maar, en daar opperde ze al het idee van een markt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De biomarkt is echt haar ding, succes morgen Isa !!
[ afbeelding ]
Buiten in zijn tentje, in de ondergrondse gangen... overal waar je hem niet ziet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:55 schreef sjaan58 het volgende:
Waar hangt die Jimmy toch uit altijd....
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb even naar de eerste video van haar gekeken, de kennismaking zeg maar, en daar opperde ze al het idee van een markt.
Isa isbeterquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:57 schreef sjampoeh het volgende:
Als Isa zingt, gaat Lot ook stiekem zingen.. zo van.. ik kan dat beter
Lot is dan ook bij Andrea in de leerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:57 schreef sjampoeh het volgende:
Als Isa zingt, gaat Lot ook stiekem zingen.. zo van.. ik kan dat beter
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lot is dan ook bij Andrea in de leer
quote:
Aha, jij hoorde alles. Ik was ff het spoor bijster met streams wisselen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:59 schreef Burner82 het volgende:
Paul (over de poort) Doe maar goed dicht, anders loopt er 1 weg vannacht!
Emil: och joh, laat maar lopen
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zodra ze geen zin meer heeft is het af
Hahahaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, ze wilde ook met haar billen op een doek, maar ze hadden haar maat niet.
jij mag niet weer radenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:58 schreef sjampoeh het volgende:
Waarom heet die troep van Bill CHABLY ?cha van charlotte ??
Lorum ipsum?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:00 schreef Poolhond39 het volgende:
Wat is dat voor rare Latijnse tekst bij de Algemene Voorwaarden van de webshop? Tekst uit Rienks bijbel?
het is en blijft en kneus!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:47 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
ze hebben een kant en klare shop een beetje aangepast, lorem ipsum is loze tekst, vulmateriaalquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:00 schreef Poolhond39 het volgende:
Wat is dat voor rare Latijnse tekst bij de Algemene Voorwaarden van de webshop? Tekst uit Rienks bijbel?
Lorem Ipsum, is een standaard 'vul' text die ook alle letters van het alfabet bevatquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:00 schreef Poolhond39 het volgende:
Jij bent lekker nieuw, gezellig en voegt echt veel toe zo Ga zo dooorquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Iemand anders die zich ook aan dat kansloze "jonnggguh" geroep ergert? Sinds Hakim weg is wordt het alleen maar erger.
Ah, thanks.. weer wat geleerdquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:02 schreef martend het volgende:
[..]
ze hebben een kant en klare shop een beetje aangepast, lorem ipsum is loze tekst, vulmateriaal
Ja, ze wordt een beetje buiten gesloten idd, ze ziet er ook heel verlaten uitquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:47 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
denk dat je deze bedoeld: "The quick brown fox jumps over the lazy dog" als zijnde alfabet. Lorem Ipsum komt uit de drukkers wereld, gaat niet zozeer om het alfabetquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:02 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Lorem Ipsum, is een standaard 'vul' text die ook alle letters van het alfabet bevat
Eigen schuld ..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze wordt een beetje buiten gesloten idd, ze ziet er ook heel verlaten uit
TV momentjes Broberente timmenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:04 schreef Burner82 het volgende:
Billy heeft geen tijd, want ze is aan het improviseren!!!![]()
toch??
![]()
![]()
Oh ja, die bedoelde ik,quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:05 schreef martend het volgende:
[..]
denk dat je deze bedoeld: "The quick brown fox jumps over the lazy dog" als zijnde alfabet. Lorem Ipsum komt uit de drukkers wereld, gaat niet zozeer om het alfabet
Tsja, de dorpsgek, iedereen accepteert haar maar wil niet echt met haar omgaan..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:47 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Zal wel weer stokslobberen worden vanavond ....quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:04 schreef Burner82 het volgende:
Billy heeft geen tijd, want ze is aan het improviseren!!!![]()
toch??
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Tsja, de dorpsgek, iedereen accepteert tolereert haar maar wil niet echt met haar omgaan..
Dan heb je een drukke bruine vos die over een luie labrador heen springt, nou en?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:05 schreef martend het volgende:
[..]
denk dat je deze bedoeld: "The quick brown fox jumps over the lazy dog" als zijnde alfabet. Lorem Ipsum komt uit de drukkers wereld, gaat niet zozeer om het alfabet
blij dat ik ook eens iets weetquote:
Volgens mij denkt iedereen bij rienk: laat hem maar,...... Toch eens tijd dat hij de verkeerde tegen komt...quote:
die komt hij geheid een keer tegenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Volgens mij denkt iedereen bij rienk: laat hem maar,...... Toch eens tijd dat hij de verkeerde tegen komt...
Die agresieve blikken van Rienk soms ik zou zijn kop door die tafel rossenquote:
euh ik denk iets voor de dames, maar weet niet wat, hij is alleen aan het klussen als het voor lot of bil isquote:
Hoezo wij ?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:11 schreef waxmask het volgende:
Nou jullie hebben het voor elkaar hoor. Dood saaie streams en de COS is nog saaier dan ooit nu... Well done!
Agressief en dwars inderdaad. Die weet slecht van wijken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die agresieve blikken van Rienk soms ik zou zijn kop door die tafel rossen
Offtopic mag ook al niet meerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:11 schreef waxmask het volgende:
Nou jullie hebben het voor elkaar hoor. Dood saaie streams en de COS is nog saaier dan ooit nu... Well done!
Ik hoop op zeer korte termijnquote:
nog iemand die in de "wij" vorm te pas en te onpas spreekt, 1 rienk is genoegquote:
quote:
Wij als community gingen te vaak OT, sommige hebben daar commentaar op, Mods steunen deze mensen, maar geen tegengas in Feedback, zodoende is er met de huidige regels geen leuke COS meer en daar zijn we dus allemaal verantwoordelijk voor.quote:
Lotart hadden ze nog niet, toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Op deze manier gaat het ook nog wel even duren.
[ afbeelding ]
niet? vind het wel leuk om te zien wat goed en fout gaatquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:14 schreef sjampoeh het volgende:
Ik heb geen zin om morgen te kijken naar die bioshizzle
Graag gedaanquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:11 schreef waxmask het volgende:
Ik wil wel zien hoe Andrea ronddoolt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:14 schreef sjampoeh het volgende:
3 stemmen voor jou.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Wij als community gingen te vaak OT, sommige hebben daar commentaar op, Mods steunen deze mensen, maar geen tegengas in Feedback, zodoende is er met de huidige regels geen leuke COS meer en daar zijn we dus allemaal verantwoordelijk voor.
Ik hoop dat er iemand onder die 400 bezoekers zit die haar even goed de waarheid verteldquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil wel zien hoe Andrea ronddoolt.
De cossen lopen aardig hoorquote:
Ik ben bang dat ik momenteel wel op de meeste kijkersstemmen mag rekenen. Maar als Emil het kan overleven, dan ik toch zeker ook?quote:
Ik weet niet eens waar de feedback is.. dringt nu pas tot me door dat het fb is.. dacht facebookquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Wij als community gingen te vaak OT, sommige hebben daar commentaar op, Mods steunen deze mensen, maar geen tegengas in Feedback, zodoende is er met de huidige regels geen leuke COS meer en daar zijn we dus allemaal verantwoordelijk voor.
mhm... daarom lig ik ook morgen voor de streamsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik hoop dat er iemand onder die 400 bezoekers zit die haar even goed de waarheid verteld
Voor zover ik kon oordelen was er maar één zeikert.. en die bevond zich 99,8% niet eens in de COS, laat staan daar zinnige bijdrage aan deed...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Ongetwijfeld gaan er wel dingen gezegd worden, maar ik denk wel dat er instructies zullen zijn om omzichtig met haar om te gaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:16 schreef Peunage het volgende:
Ik hoop dat er iemand onder die 400 bezoekers zit die haar even goed de waarheid verteld
Verloren tweelingzus van Vanessa of zo.
ik ookquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar de feedback is.. dringt nu pas tot me door dat het fb is.. dacht facebook
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Zij mag dat van mijquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Is vannas nu alles al kapot aan het koken en baken voor morgen ?
Welke FB moet ik hebben om tegengas te geven? COS is leuk, doordat het soms offtopic gaat. COS: 1050, SC: 20. Het verschil lijkt me duidelijk...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Ja alle groente en vlees moet natuurlijk helemaal doorkookt en gebaken zijnquote:
UTO / Feedbackquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Welke FB moet ik hebben om tegengas te geven? COS is leuk, doordat het soms offtopic gaat. COS: 1050, SC: 20. Het verschil lijkt me duidelijk...
weet niet of ze dat doen, maar instructies krijgen en ze ook daadwerkelijk uitvoeren, zijn ook twee verschillende dingenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongetwijfeld gaan er wel dingen gezegd worden, maar ik denk wel dat er instructies zullen zijn om omzichtig met haar om te gaan.
Dat weten de dames (Bil en Dre ) nietquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Aike is met Joey aan het kijken hoeveel schilderijen er echt verkocht zijn
Ik heb mijn: No shit sherlock plaatje even niet onder de ctrl c zittenquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Aike: Er hangt gewoon voor 3, vierduizend euro
Heb je geen echtgenoot die ergens zielig in elkaar zakt?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik momenteel wel op de meeste kijkersstemmen mag rekenen. Maar als Emil het kan overleven, dan ik toch zeker ook?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik zou er hoogstens 5 euro voor geven.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Mwah, omkleden eerder.. sportbehaatje aandoenquote:
ramzi shirtje is van 1 van de boys jaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:25 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Oeps, wat een discussie over on of off. Durf bijna niks meer te posten zo. Ben ook wel off af en toe. Probeer het altijd enigzins te camaflouren.
[ afbeelding ]
Andrea vouwt tóch Gio's kleren op?
ik ook niet. kijk de afterparty welquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:14 schreef sjampoeh het volgende:
mhm het bied haar structuurquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat geluid van die t shirt press zit volgens mij ook 24 uur in Billy der kop
Gewoon lekker posten wat je denkt/vind/doet etcquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:25 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Oeps, wat een discussie over on of off. Durf bijna niks meer te posten zo. Ben ook wel off af en toe. Probeer het altijd enigzins te camoufleren.
[ afbeelding ]
Andrea vouwt tóch Gio's kleren op?
Oh ik vind het juist irritant dat Ruud de hele tijd achter Billy aan loopt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
Ik erger me dood aan t huppelkutje.. steeds achter ruud aan
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gewoon lekker posten wat je denkt/vind/doet etcAls mensen het off-topic vinden, geef mij maar de schuld
![]()
Ik moet soms zelfs wel lachen om je getroll, maar hou het wel realistisch hequote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oh ik vind het juist irritant dat Ruud de hele tijd achter Billy aan loopt.
We weten allemaal dat Ruud de gene is die zich in eerste instantie heeft opgedrongen aan Billy..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik moet soms zelfs wel lachen om je getroll, maar hou het wel realistisch he
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:30 schreef isax het volgende:
andrea word alleen maar irritanter met der geslijm
totaal niet geschikt om iets mee op te bouwen en dat geneuk en stokslobberen voegt nu ook niet echt veel toe. Alleen wat "geschokte" kijkertjes. dat gedoe is nog slechter dan een D Tiroler filmquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
Ik erger me dood aan t huppelkutje.. steeds achter ruud aan
Dat gedeelte weet ik dus nietquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
We weten allemaal dat Ruud de gene is die zich in eerste instantie heeft opgedrongen aan Billy..
Shit ja.. nu je het zegt.. had ik verdrongenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
We weten allemaal dat Ruud de gene is die zich in eerste instantie heeft opgedrongen aan Billy..
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Shit ja.. nu je het zegt.. had ik verdrongen
ja ik snap het ook niet en moet er vaak van huilenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Shit ja.. nu je het zegt.. had ik verdrongen
Wil je een diazepammetje van me ?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ja ik snap het ook niet en moet er vaak van huilen
yep ken ik, leuk filmpiequote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:35 schreef Peunage het volgende:
Hebben jullie het 'backstage' filmpje trouwens al gezien?
Kom hem net pas tegen.
http://utopiainwoners.wordpress.com/virtuele-tour/
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik huil mezelf wel inslaap maar dank je
Dat is niet de bedoeling, daar moeten we nodig een fb over gaan voeren.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:35 schreef Laysa het volgende:
Phehehe team ERG Nico en Rienk hebben het echt gezellig
Als dat voor Miss Montreal is, was wel logisch lijkt dan is dat 50*49,50=2500 euroquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:31 schreef D-B het volgende:
Aike: Het gaat echt super goed die kaarten al 50 stuks
[ link | afbeelding ]
Hou eens opquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:36 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling, daar moeten we nodig een fb over gaan voeren.
Facebook ?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:36 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling, daar moeten we nodig een fb over gaan voeren.
klopt dat bedrag noemde de manager wat ze in elk geval moest hebbenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Als dat voor Miss Montreal is, was wel logisch lijkt dan is dat 50*49,50=2500 euro![]()
Die band kost wel 1000 zowieso geloof ik.
Echt hequote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:38 schreef Burner82 het volgende:
Rienk wilt gelijk hebben: HAHA!!! HAHA!!! HAHA!!! HAHA!!HAHA!!! IK LUISTER NIET!!! HAHA!!! HAHA!!!
Wat ben je nu kinderachtig aan het doen hierquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:37 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik was nog niet eens begonnen. Zal ik dat gaan doen?
Goed verpakt lijkt mij een prima ideequote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:37 schreef Injetta het volgende:
Waarom is een kaas opsturen zo Not done?
Isa doet net of het zo ongelofelijk vreselijk idee is......
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat ben je nu kinderachtig aan het doen hier
Ruud vind het heul niet grappigquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:38 schreef Burner82 het volgende:
Rienk wilt gelijk hebben: HAHA!!! HAHA!!! HAHA!!! HAHA!!HAHA!!! IK LUISTER NIET!!! HAHA!!! HAHA!!!
Maar waarom en kaas oplaten sturen lekker duurzaamquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:37 schreef Injetta het volgende:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:37 schreef Injetta het volgende:
als hij verdwaalt heb je stinkkaas..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:37 schreef Injetta het volgende:
Van zijn exquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:41 schreef sjampoeh het volgende:
Van wie had Ruud post ? is bil jaloers ?
Van een exquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:41 schreef sjampoeh het volgende:
Van zijn ex.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:41 schreef sjampoeh het volgende:
Dat waseen uber steukerdquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch is de sfeer ontzettend verbeterd sinds die kut Hakim weg is
Eens en dan dat gevreet en gesnuif in je oren maakt het afquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:42 schreef Injetta het volgende:
Ik vind een Isa die hyper is bloed en bloed en bloed irritant.
Een Isa die zwelgt in zelfmedelijden en begint te zwammen over haar duistere verleden ook.
Isa die zg. grappig doet ook.
OK. En nu vreselijk gezang.
Het is de eerste RLS die bijna niet te verdragen is qua mensen.
Er zijn altijd mensen waar je aan ergert, dat maakt het juist leuk. Maar deze mensen produceren de hele dag door irritante geluiden.
Maar we kijken stug doorquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:42 schreef Injetta het volgende:
Een Isa die zwelgt in zelfmedelijden en begint te zwammen over haar duistere verleden ook.
Er zijn altijd mensen waar je aan ergert, dat maakt het juist leuk. Maar deze mensen produceren de hele dag door irritante geluiden.
IK weet het zelf ook niet meer.....quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Maar we kijken stug doorniemand weet waarom
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:42 schreef Injetta het volgende:
Vrouwen die op Isa hatenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Eens en dan dat gevreet en gesnuif in je oren maakt het af
Waarom überhaupt daar kaas kopenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:40 schreef formule het volgende:
[..]
Maar waarom en kaas oplaten sturen lekker duurzaam
Fout want ik haat niemand ken geen haatquote:
Jup.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
Even een vraag mogen ze echt voedsel verkopen daar ?
Haten is zwaar uitgedrukt. Ze is gewoon heel erg irritant. Heeft geen inhoud is niet grappig.Gewoon een hardgetaalde teltubbie. Meer kan ik er niet van maken.quote:
Het gebeurt iig wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
jawel, kaas en pannekoeken mogen de bewoners verkopenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
omdat is gefreakte stresskip is somsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:37 schreef Injetta het volgende:
En aardappelen, kipfilet en broccoli.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:49 schreef martend het volgende:
[..]
jawel, kaas en pannekoeken mogen de bewoners verkopen
Je bent zelf een hardgetaalde teletubbiequote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Haten is zwaar uitgedrukt. Ze is gewoon heel erg irritant. Heeft geen inhoud is niet grappig.Gewoon een hardgetaalde teltubbie. Meer kan ik er niet van maken.
o echt ?? dat zou leuk zijn !!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:50 schreef lorrie03 het volgende:
weet billy aldat ruud die brief van zijn ex heeft gehad en hoe hij baalt van zijn acties met Billy???
ja brief zelfs gelezenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:50 schreef lorrie03 het volgende:
weet billy aldat ruud die brief van zijn ex heeft gehad en hoe hij baalt van zijn acties met Billy???
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je bent zelf een hardgetaalde teletubbie
ik dacht dat ze de brief gelezen had.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:50 schreef lorrie03 het volgende:
Was dat voor loze opmerking ... Dat was toch al bekend..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zouden het geen John de Mol Figuranten zijn die al die troep daar kopen ?
Jij altijd 1 keer erger dan ik....quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:52 schreef mangalie het volgende:
[..]Op de kleuterschool zeiden we ook altijd: Al wat je zegt ben je zelf
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zouden het geen John de Mol Figuranten zijn die al die troep daar kopen ?
okequote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat voor loze opmerking ... Dat was toch al bekend..
ruudje heeft de brief aan lotte laten lezen toen hij bij de koeien was.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik dacht dat ze de brief gelezen had.
Zeker weten doe ik het niet
porto kosten!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goed verpakt lijkt mij een prima idee
als je wat Vanas maakt echt voedsel noemt wel ja..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
nee de brief was voor die tijd geschreven, waarschijnlijk op valentijnsdag, maar ruud heeft hem vandaag pas gekregen... nu heeft hij spijtquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:52 schreef Peunage het volgende:
Wat zei z'n ex? Had ze Ruud en Billy gezien?
Wat stond erin ??quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:53 schreef martend het volgende:
[..]
ruudje heeft de brief aan lotte laten lezen toen hij bij de koeien was.
je bent zelf een kleuterschoolquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:52 schreef mangalie het volgende:
[..]Op de kleuterschool zeiden we ook altijd: Al wat je zegt ben je zelf
Voor die dure kazen kan dat er ook nog wel bijquote:
voor dat ruudje utopia in ging heeft ze het uit gemaakt met hem. Ze gaf nu in de brief aan dat ze hem miste, ruud denkt nu dat zijn ex hem evt terug wil. daarom moest hij ook huilen in de stal als hij die brief van zijn ex eerder had gehad, dan was hij niet met billy bezig geweestquote:
Het is alleen wel platte kaas als ze het eenmaal door de bus gooien, die heldere geesten bij de post....quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor die dure kazen kan dat er ook nog wel bij
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:55 schreef martend het volgende:
[..]
voor dat ruudje utopia in ging heeft ze het uit gemaakt met hem. Ze gaf nu in de brief aan dat ze hem miste, ruud denkt nu dat zijn ex hem evt terug wil. daarom moest hij ook huilen in de stal als hij die brief van zijn ex eerder had gehad, dan was hij niet met billy bezig geweest
Zelf ophalen en zelf exposure .. Aike geeft je dn een hand en vraagt 25 van je .... Maar tiss wel Aik..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor die dure kazen kan dat er ook nog wel bij
Je zal er niet snel een bacteriële infectie oplopen... gok ik zo.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik denk dat de Redactie denkt Vannas kookt toch alles kapot laat de klanten maar komen voor de show
dont toot your own horn flappyquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:56 schreef Burner82 het volgende:
Ik ben er even niet en de sfeer is ineens koud geworden
Zelf ophalen? Wat denk je dat dat kost?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelf ophalen en zelf exposure .. Aike geeft je dn een hand en vraagt 25 van je .... Maar tiss wel Aik..
Wat een bullshit. Ruud baalt niet, want hij zoekt Billy continu op.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:50 schreef lorrie03 het volgende:
Eerste lessen op judo val brekenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:58 schreef Burner82 het volgende:
Emil: kin op de borst.... Komt alles goed. Hij heeft gelijk
Als hij nog veel langer zo aan haar blijft plakken, drijft hij haar vanzelf wel naar wie dan ook toe.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:57 schreef Poolhond39 het volgende:
Het lijkt wel of Rienk bang is dat Emil 'zijn meissie' inpikt.. hij blijft maar aan haar plakken
die jongen.krijgt ook een keer aandacht van een vrouw hij denkt gelijk dat ze de nwe adam n eva zijn in het paradijs, tragischquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:57 schreef Poolhond39 het volgende:
Het lijkt wel of Rienk bang is dat Emil 'zijn meissie' inpikt.. hij blijft maar aan haar plakken
met die kazen is niks mis, die krijgen ze kant en klaar aangeleverd door boer Klaver. Ze leveren boer Klaver alleen wat melk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik denk dat de Redactie denkt Vannas kookt toch alles kapot laat de klanten maar komen voor de show
Haha.. ik denk het ookquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:59 schreef Tayu het volgende:
[..]
Als hij nog veel langer zo aan haar blijft plakken, drijft hij haar vanzelf wel naar wie dan ook toe.
Had die niet 1 of andere schimmel infectie aan haar hand? En ze stinkt naar pindakaas.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelf ophalen en zelf exposure .. Aike geeft je dn een hand en vraagt 25 van je .... Maar tiss wel Aik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |