SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 01-03-2014 21:37:30 ]
quote:
Ja iddquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je had laatst ook gelijk, bij Twente volgens mij?
Hoeveel wordt het morgen bij Feyenoord - Ajax?
Je mag best blij zijn als je wint van GAE in de Adelaarshorst.quote:
Doen jullie morgen even lief winnen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop echt dat PSV Feyenoord nog inhaalt.
Ik hoop dat Feyenoord failliet gaat.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef GGMM het volgende:
Hij had de vaderlijke hand van Hiddink nodig.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Cocu begint eindelijk zijn draai te vinden.
Ik ga me best doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doen jullie morgen even lief winnen?
Dat hopen we allemaalquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef GGMM het volgende:
Ajax gaat helaas niet winnenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Arias.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:39 schreef Cavaliers het volgende:
Zijn er nog mensen die Arias willen uitlachen misschien?
Dat schijnt in te zijn. Bij Red bull zag je ze ook al.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:39 schreef Gramulanion het volgende:
Iemand in het uitvak heeft een varkenspak aan.
Eerst douchen mi mang.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vitas ga ik niet meer kijken.
Kunnen we beter Curve Fever gaan spelen.
Ik 3-1.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook 2-1 voorspeld bij de Toto van FOK!
Zo had Beenhakker gewoon even een aanwijzing nodig van Nummer 14 toen het niet lekker liep.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij had de vaderlijke hand van Hiddink nodig.
Al dat geld wat ze er in hebben gestoken, Philip slechts een papa zocht.
Feyenoord moet zich doodschamen als ze dat laten gebeuren.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef GGMM het volgende:
Dat zijn ze al, als je ze van het Pim Blokland infuus afhaalt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Feyenoord failliet gaat.
2 punten voor de winnaar goedquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Krijg je dubbele punten als je de exacte uitslag hebt?
Lijkt me een goed planquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vitas ga ik niet meer kijken.
Kunnen we beter Curve Fever gaan spelen.
Ik heb echt een baggerfinanciën bij Sparta. Al ben ik voor het tweede seizoen op rij in de Eredivisie gebleven.quote:
Staat die even voor aap.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cocu heeft in de rust gezegd dat dit niet kan.
Nee man, Hiddink heeft gebeld en de spelers via Skype even toegesproken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cocu heeft in de rust gezegd dat dit niet kan.
Hoe lang doe jij over een seizoen ong?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb echt een baggerfinanciën bij Sparta. Al ben ik voor het tweede seizoen op rij in de Eredivisie gebleven.
Dat ontwricht even het hele systeem dus, maar ik heb alle vertrouwen in de heren voetballers.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2 punten voor de winnaar goed
1 punt per juist voorspelde aantal doelpunten van één club
5 als je de exacte uitslag hebt.
Tering 14.3quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb echt een baggerfinanciën bij Sparta. Al ben ik voor het tweede seizoen op rij in de Eredivisie gebleven.
Als het de Klassieker is, dan mag dat.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat ontwricht even het hele systeem dus, maar ik heb alle vertrouwen in de heren voetballers.
Oh, okee.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het de Klassieker is, dan mag dat.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:39 schreef Gramulanion het volgende:
Iemand in het uitvak heeft een varkenspak aan.
Zo'n 1 a 2 dagen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe lang doe jij over een seizoen ong?
Ik krijg nooit de echte shirts enzo erin gedownload waardoor ik afhaak. Vindt het er dan niet zo mooi uitzien.quote:
Waarom heb jij het steeds over een croissantje ham kaas?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Onder het genot van een croissantje ham kaas zeker?
Zo.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:44 schreef FL_Freak het volgende:
Ha 2-3 zei het toch. Wie quote ff mijn post
Omdat jij er constant een foto van maakt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom heb jij het steeds over een croissantje ham kaas?
Ik heb in vijf jaar geen ham kaas croissant meer gegeten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Omdat jij er constant een foto van maakt.
Brood mag blij zijn dat ie weg is.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Tomasson dit stuk ellende leidt, is de schuld van Vlemmings
Die baalt als een stekker dat zijn zwalkende club nu echt aan het neerdonderen is.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:55 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die zit elke week lachend van de bank te rollen. Die stond gewoon 14de ofzo.
NAC is toch de favoriete ploeg van Ruud?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die baalt als een stekker dat zijn zwalkende club nu echt aan het neerdonderen is.
Dat weet ik niet, maar ik kan me niet voorstellen dat hij het leuk vindt om Roda zo te zien. Zeker niet zolang het bestuur nog gewoon aan kan blijven.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC is toch de favoriete ploeg van Ruud?
Ik denk dat hij het wel vermakelijk vindt hoe het bestuur dat hem wegstuurde nu compleet faalt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik kan me niet voorstellen dat hij het leuk vindt om Roda zo te zien. Zeker niet zolang het bestuur nog gewoon aan kan blijven.
Zoeken naar een bevestiging?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:57 schreef Cavaliers het volgende:
Even genieten op ajax- en vooral feyenoord.netwerk over wat voor 'n lelijke club PSV toch is. Ik denk dat ze beginnen te zweten in Roffa.
Hockeyassist voor de 2-3.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nog steeds speelt hij teringslecht.
quote:DEVENTER - Phillip Cocu staat bekende als een bijzonder nuchtere en koele trainer, maar in de rust van de uitwedstrijd tegen Go Ahead Eagles (2-3) ging de PSV-trainer even flink uit zijn dak.
"Zo heb ik de trainer nog nooit gezien”, zei aanvaller Memphis Depay, die Cocu toch al een tijdje kent. "Hij is in de rust uit zijn slof geschoten. En terecht, want hoe wij de eerste helft speelden, dat kon echt niet.”
PSV werd in de eerste helft bij vlagen weggespeeld door Go Ahead Eagles en mocht eigenlijk blij zijn dat het bij rust 'slechts' 2-0 stond. „Binnen 1 minuut stond het al 1-0, ongelooflijk dat dit kon gebeuren”, verzuchtte Depay.
De jonge international leidde de ommekeer in door aan het begin van de tweede helft met een prachtig schot de aansluitingstreffer te maken. "Een belangrijke goal, want daarna vloog iedereen er bovenop. Dat heeft uiteindelijk geresulteerd in deze geweldige comeback.”
Vanwege een pijnlijke teen was het onzeker of Depay in Deventer wel zou kunnen aantreden. "Gelukkig heb ik pijnvrij kunnen spelen. Ik kan volgende week dus naar Oranje.”
Mourinho heeft vandaag tijdens de rust juist geen woord gezegd.quote:
John de Wolf is een homo.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mourinho heeft vandaag tijdens de rust juist geen woord gezegd.
In de tweede helft speelde Chelsea de pannen van het dak.
John de Wolf vond het een meesterzet.
John de Wolf steelt van zijn ploeggenoten tijdens een spelletje kaarten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mourinho heeft vandaag tijdens de rust juist geen woord gezegd.
In de tweede helft speelde Chelsea de pannen van het dak.
John de Wolf vond het een meesterzet.
Utrecht manoeuvreert zich weer in de underdogpositie dus.quote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:30 schreef tompsv18 het volgende:
Mark van Rijswijk doet het commentaar bij Feyenoord - Ajax.
Einde bericht.
Mij wel. Betekent dus dat er geen co-commentaar is.quote:
Dat ookquote:Op zondag 2 maart 2014 12:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mij wel. Betekent dus dat er geen co-commentaar is.
Jij niet nee, ik ben per slot van rekening een internetmoderator.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We hoeven ons toch niet te schamen voor ons liefdesnest?
En je hebt hele coole goudvissen. Hier kan ik niet tegenop.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij niet nee, ik ben per slot van rekening een internetmoderator.
Ze kunnen er allemaal niets van. Tijdje terug had je nog die belachelijke Bulthuis-hype. Maar je had ook ooit de Burnet-hypequote:Op zondag 2 maart 2014 12:57 schreef tompsv18 het volgende:
Van der Maarel geschorst tegen PSV. Hopelijk wordt Bulthuis dan weer opgesteld
utrecht moet je volgende week sws oprollen met 4 5-0.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:57 schreef tompsv18 het volgende:
Van der Maarel geschorst tegen PSV. Hopelijk wordt Bulthuis dan weer opgesteld
Doe dat even lekker in het slowchat gedeelte met dat gare kutspel. Bedankt.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Curve Fever Room
Naam: Talk
Password: klassiek
http://curvefever.com/play2.php
uit of thuis?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
utrecht moet je volgende week sws oprollen met 4 5-0.
neequote:Op zondag 2 maart 2014 13:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doe dat even lekker in het slowchat gedeelte met dat gare kutspel. Bedankt.
Doe jij jouw posts dan ook even daar. Doei.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja. Drie lastige uitwedstrijden.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV krijgt nog maar 3 uitwedstrijden toch? Vitesse, Heerenveen en PEC?
Ga jij eens lekker een ham kaas croissant eten of zo, mafkees.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maar thuis moet je gewoon 15 punten halen, al is Feyenoord thuis niet gemakkelijk. Maar als je Vitesse uit wint kun je zomaar nog 2e worden.quote:
Slowchat is niet rullevevant. Ik kom hier voor de Micky Mouse League.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe jij jouw posts dan ook even daar. Doei.
Heeft PSV überhaupt al een keer in het Gelredome verloren?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar thuis moet je gewoon 15 punten halen, al is Feyenoord thuis niet gemakkelijk. Maar als je Vitesse uit wint kun je zomaar nog 2e worden.
Neuh, wel vaak gelijk.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heeft PSV überhaupt al een keer in het Gelredome verloren?
Knotsgek! Ik zie PSV hoogstens 3e worden.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar thuis moet je gewoon 15 punten halen, al is Feyenoord thuis niet gemakkelijk. Maar als je Vitesse uit wint kun je zomaar nog 2e worden.
Toch blijft het een kutwedstrijd. Al zal PSV wel drie punten pakken.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 wel ja, PEC heeft het ook niet echt meer
Ruiz 90 + 3quote:Op zondag 2 maart 2014 13:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Toch blijft het een kutwedstrijd. Al zal PSV wel drie punten pakken.
PEC heeft toch wel de capaciteiten om het ploegen moeilijk te maken, maar missen goede afmakers. Daardoor wordt veel gelijk. Hebben vooral een sterk middenveld.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Toch blijft het een kutwedstrijd. Al zal PSV wel drie punten pakken.
Poulsen.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:14 schreef Cavaliers het volgende:
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Blind; Klaassen, Poulsen, Serero; Bojan, De Jong, Kishna.
Klopt, ze doen het opzich prima tegen de grotere clubs.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PEC heeft toch wel de capaciteiten om het ploegen moeilijk te maken, maar missen goede afmakers. Daardoor wordt veel gelijk. Hebben vooral een sterk middenveld.
Schone, jammer dat hij er niet bij kan zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:14 schreef Cavaliers het volgende:
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Blind; Klaassen, Poulsen, Serero; Bojan, De Jong, Kishna.
PSV v FC Utrechtquote:Op zondag 2 maart 2014 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV krijgt nog maar 3 uitwedstrijden toch? Vitesse, Heerenveen en PEC?
En dan nog thuis Feyenoord als lastige wedstrijd, en overweegbaar NAC. Roda, Groningen en Utrecht thuis zijn gewoon negen punten die je moet hebben. Als Vitesse uit gewonnen wordt mag je een top 4-positie niet meer weggeven.
21 uit 7quote:Op zondag 2 maart 2014 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV v FC Utrecht
Vitesse v PSV
PSV v Roda JC
PSV v FC Groningen
SC Heerenveen v PSV
PEC Zwolle v PSV
PSV v NAC Breda
Tijd voor lunch.
PSV - Feyenoord boeit echt niemand?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV v FC Utrecht
Vitesse v PSV
PSV v Roda JC
PSV v FC Groningen
SC Heerenveen v PSV
PEC Zwolle v PSV
PSV v NAC Breda
Tijd voor lunch.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef GGMM het volgende:
Dat is een formaliteit, die nemen we gewoon niet mee. Dat zijn toch drie gegarandeerde punten.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV - Feyenoord boeit echt niemand?
Die hebben we opgedoekt.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV - Feyenoord boeit echt niemand?
Arias gaat de Poeet milkshake spelen.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hebben we opgedoekt.
De nieuwe Beckenbauer stopt Pellé met gemak.
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur: Nienhuis, Droste, Leeuwin, Van der Laan, Bijker, El Makrini, Ritzmaier, Van Moorsel, Lukoki, Barto, Manu
Mij welquote:
Hij loopt met gemak langs Nelom/Martins Indi. Alsof het wat hooibalen in een weiland zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arias gaat de Poeet milkshake spelen.
quote:Op zondag 2 maart 2014 13:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
huh, wat doet Daley Blind daar links in het publiek?
SCCquote:
Wat verwacht je dan in VBL? Tuurlijk interesseert dat mensen. Ga ergens anders de troll uithangenquote:
Die moet even een vrije trap binnenschietenquote:Op zondag 2 maart 2014 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Toornstra gaat de trukendoos openflikkeren.
'46 minuutquote:
Ajax kampioenquote:
tuurlijk welquote:Op zondag 2 maart 2014 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax kampioen
Ben je er niet blij mee?
Prima zolang PSV maar tweede wordtquote:Op zondag 2 maart 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Twente vandaag verliest en Ajax wint staat Ajax 8 punten voor op de rest__________________________________!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |