Hockeyassist voor de 2-3.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nog steeds speelt hij teringslecht.
quote:DEVENTER - Phillip Cocu staat bekende als een bijzonder nuchtere en koele trainer, maar in de rust van de uitwedstrijd tegen Go Ahead Eagles (2-3) ging de PSV-trainer even flink uit zijn dak.
"Zo heb ik de trainer nog nooit gezien”, zei aanvaller Memphis Depay, die Cocu toch al een tijdje kent. "Hij is in de rust uit zijn slof geschoten. En terecht, want hoe wij de eerste helft speelden, dat kon echt niet.”
PSV werd in de eerste helft bij vlagen weggespeeld door Go Ahead Eagles en mocht eigenlijk blij zijn dat het bij rust 'slechts' 2-0 stond. „Binnen 1 minuut stond het al 1-0, ongelooflijk dat dit kon gebeuren”, verzuchtte Depay.
De jonge international leidde de ommekeer in door aan het begin van de tweede helft met een prachtig schot de aansluitingstreffer te maken. "Een belangrijke goal, want daarna vloog iedereen er bovenop. Dat heeft uiteindelijk geresulteerd in deze geweldige comeback.”
Vanwege een pijnlijke teen was het onzeker of Depay in Deventer wel zou kunnen aantreden. "Gelukkig heb ik pijnvrij kunnen spelen. Ik kan volgende week dus naar Oranje.”
Mourinho heeft vandaag tijdens de rust juist geen woord gezegd.quote:
John de Wolf is een homo.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mourinho heeft vandaag tijdens de rust juist geen woord gezegd.
In de tweede helft speelde Chelsea de pannen van het dak.
John de Wolf vond het een meesterzet.
John de Wolf steelt van zijn ploeggenoten tijdens een spelletje kaarten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mourinho heeft vandaag tijdens de rust juist geen woord gezegd.
In de tweede helft speelde Chelsea de pannen van het dak.
John de Wolf vond het een meesterzet.
Utrecht manoeuvreert zich weer in de underdogpositie dus.quote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:30 schreef tompsv18 het volgende:
Mark van Rijswijk doet het commentaar bij Feyenoord - Ajax.
Einde bericht.
Mij wel. Betekent dus dat er geen co-commentaar is.quote:
Dat ookquote:Op zondag 2 maart 2014 12:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mij wel. Betekent dus dat er geen co-commentaar is.
Jij niet nee, ik ben per slot van rekening een internetmoderator.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We hoeven ons toch niet te schamen voor ons liefdesnest?
En je hebt hele coole goudvissen. Hier kan ik niet tegenop.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij niet nee, ik ben per slot van rekening een internetmoderator.
Ze kunnen er allemaal niets van. Tijdje terug had je nog die belachelijke Bulthuis-hype. Maar je had ook ooit de Burnet-hypequote:Op zondag 2 maart 2014 12:57 schreef tompsv18 het volgende:
Van der Maarel geschorst tegen PSV. Hopelijk wordt Bulthuis dan weer opgesteld
utrecht moet je volgende week sws oprollen met 4 5-0.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:57 schreef tompsv18 het volgende:
Van der Maarel geschorst tegen PSV. Hopelijk wordt Bulthuis dan weer opgesteld
Doe dat even lekker in het slowchat gedeelte met dat gare kutspel. Bedankt.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Curve Fever Room
Naam: Talk
Password: klassiek
http://curvefever.com/play2.php
uit of thuis?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
utrecht moet je volgende week sws oprollen met 4 5-0.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |