SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 01-03-2014 21:37:30 ]
quote:
Ja iddquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je had laatst ook gelijk, bij Twente volgens mij?
Hoeveel wordt het morgen bij Feyenoord - Ajax?
Je mag best blij zijn als je wint van GAE in de Adelaarshorst.quote:
Doen jullie morgen even lief winnen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop echt dat PSV Feyenoord nog inhaalt.
Ik hoop dat Feyenoord failliet gaat.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef GGMM het volgende:
Hij had de vaderlijke hand van Hiddink nodig.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Cocu begint eindelijk zijn draai te vinden.
Ik ga me best doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doen jullie morgen even lief winnen?
Dat hopen we allemaalquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef GGMM het volgende:
Ajax gaat helaas niet winnenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Arias.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:39 schreef Cavaliers het volgende:
Zijn er nog mensen die Arias willen uitlachen misschien?
Dat schijnt in te zijn. Bij Red bull zag je ze ook al.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:39 schreef Gramulanion het volgende:
Iemand in het uitvak heeft een varkenspak aan.
Eerst douchen mi mang.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vitas ga ik niet meer kijken.
Kunnen we beter Curve Fever gaan spelen.
Ik 3-1.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook 2-1 voorspeld bij de Toto van FOK!
Zo had Beenhakker gewoon even een aanwijzing nodig van Nummer 14 toen het niet lekker liep.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij had de vaderlijke hand van Hiddink nodig.
Al dat geld wat ze er in hebben gestoken, Philip slechts een papa zocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |