SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 01-03-2014 21:37:30 ]
quote:
Ja iddquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je had laatst ook gelijk, bij Twente volgens mij?
Hoeveel wordt het morgen bij Feyenoord - Ajax?
Je mag best blij zijn als je wint van GAE in de Adelaarshorst.quote:
Doen jullie morgen even lief winnen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop echt dat PSV Feyenoord nog inhaalt.
Ik hoop dat Feyenoord failliet gaat.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef GGMM het volgende:
Hij had de vaderlijke hand van Hiddink nodig.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Cocu begint eindelijk zijn draai te vinden.
Ik ga me best doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doen jullie morgen even lief winnen?
Dat hopen we allemaalquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef GGMM het volgende:
Ajax gaat helaas niet winnenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Arias.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:39 schreef Cavaliers het volgende:
Zijn er nog mensen die Arias willen uitlachen misschien?
Dat schijnt in te zijn. Bij Red bull zag je ze ook al.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:39 schreef Gramulanion het volgende:
Iemand in het uitvak heeft een varkenspak aan.
Eerst douchen mi mang.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vitas ga ik niet meer kijken.
Kunnen we beter Curve Fever gaan spelen.
Ik 3-1.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook 2-1 voorspeld bij de Toto van FOK!
Zo had Beenhakker gewoon even een aanwijzing nodig van Nummer 14 toen het niet lekker liep.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij had de vaderlijke hand van Hiddink nodig.
Al dat geld wat ze er in hebben gestoken, Philip slechts een papa zocht.
Feyenoord moet zich doodschamen als ze dat laten gebeuren.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef GGMM het volgende:
Dat zijn ze al, als je ze van het Pim Blokland infuus afhaalt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Feyenoord failliet gaat.
2 punten voor de winnaar goedquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Krijg je dubbele punten als je de exacte uitslag hebt?
Lijkt me een goed planquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vitas ga ik niet meer kijken.
Kunnen we beter Curve Fever gaan spelen.
Ik heb echt een baggerfinanciën bij Sparta. Al ben ik voor het tweede seizoen op rij in de Eredivisie gebleven.quote:
Staat die even voor aap.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cocu heeft in de rust gezegd dat dit niet kan.
Nee man, Hiddink heeft gebeld en de spelers via Skype even toegesproken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cocu heeft in de rust gezegd dat dit niet kan.
Hoe lang doe jij over een seizoen ong?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb echt een baggerfinanciën bij Sparta. Al ben ik voor het tweede seizoen op rij in de Eredivisie gebleven.
Dat ontwricht even het hele systeem dus, maar ik heb alle vertrouwen in de heren voetballers.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2 punten voor de winnaar goed
1 punt per juist voorspelde aantal doelpunten van één club
5 als je de exacte uitslag hebt.
Tering 14.3quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb echt een baggerfinanciën bij Sparta. Al ben ik voor het tweede seizoen op rij in de Eredivisie gebleven.
Als het de Klassieker is, dan mag dat.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat ontwricht even het hele systeem dus, maar ik heb alle vertrouwen in de heren voetballers.
Oh, okee.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het de Klassieker is, dan mag dat.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:39 schreef Gramulanion het volgende:
Iemand in het uitvak heeft een varkenspak aan.
Zo'n 1 a 2 dagen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe lang doe jij over een seizoen ong?
Ik krijg nooit de echte shirts enzo erin gedownload waardoor ik afhaak. Vindt het er dan niet zo mooi uitzien.quote:
Waarom heb jij het steeds over een croissantje ham kaas?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Onder het genot van een croissantje ham kaas zeker?
Zo.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:44 schreef FL_Freak het volgende:
Ha 2-3 zei het toch. Wie quote ff mijn post
Omdat jij er constant een foto van maakt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom heb jij het steeds over een croissantje ham kaas?
Ik heb in vijf jaar geen ham kaas croissant meer gegeten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Omdat jij er constant een foto van maakt.
Brood mag blij zijn dat ie weg is.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Tomasson dit stuk ellende leidt, is de schuld van Vlemmings
Die baalt als een stekker dat zijn zwalkende club nu echt aan het neerdonderen is.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:55 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die zit elke week lachend van de bank te rollen. Die stond gewoon 14de ofzo.
NAC is toch de favoriete ploeg van Ruud?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die baalt als een stekker dat zijn zwalkende club nu echt aan het neerdonderen is.
Dat weet ik niet, maar ik kan me niet voorstellen dat hij het leuk vindt om Roda zo te zien. Zeker niet zolang het bestuur nog gewoon aan kan blijven.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC is toch de favoriete ploeg van Ruud?
Ik denk dat hij het wel vermakelijk vindt hoe het bestuur dat hem wegstuurde nu compleet faalt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik kan me niet voorstellen dat hij het leuk vindt om Roda zo te zien. Zeker niet zolang het bestuur nog gewoon aan kan blijven.
Zoeken naar een bevestiging?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:57 schreef Cavaliers het volgende:
Even genieten op ajax- en vooral feyenoord.netwerk over wat voor 'n lelijke club PSV toch is. Ik denk dat ze beginnen te zweten in Roffa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |