Viel me ineens ook op dat het exorbitant veel voorkomt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:13 schreef hafcfan het volgende:
Die van de eagles schieten de hele tijd over de bal heen.
PSV is zo'n warme familie, hij kreeg heimwee en Brands heeft hem voor het dubbele bedrag teruggekocht.quote:
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:13 schreef Mansjester het volgende:
Zo jongens, ik ga er vandoor.
Fijne avond allemaal
Knut vs GGMMquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wil je dadelijk een potje Curven met mij?
Meh, ff geen zin in.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wil je dadelijk een potje Curven met mij?
Altijdquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanavond weer.
Ik ben echt in vorm vandaag.
Goeie grap.quote:
Als je kwaliteit te kort komt en overal te laat bent is dat niet gek.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:13 schreef Tchock het volgende:
Rood voor Roda. Negende van het seizoen al, en ze stonden al op #1.
Kom sprinten danquote:
Ja, dat klopt. Maar toch, ook de andere degratieploegen spelen niet zulk debiel voetbalquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je kwaliteit te kort komt en overal te laat bent is dat niet gek.
De rest speelt verzorgd voetbal.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar toch, ook de andere degratieploegen spelen niet zulk debiel voetbal
Ze spelen in Arnhem.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat gaat weer een leuke avond worden in Kerkrade.
Marcel van den Bunder, is ie al weg?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bedoel bus opwachten alles. Bestuur aanvallen jwz.
Ooh, zo. Tsja. Dat heeft na een paar keer ook wel zijn kracht verlorenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bedoel bus opwachten alles. Bestuur aanvallen jwz.
Ik laat een hele leuke moeder-grap liggen om jou niet te kwetsen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Moet wel een dikke hoer zijn
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eindelijk.Uit dat licht! Weg ermee.
Jij ook al?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik laat een hele leuke moeder-grap liggen om jou niet te kwetsen.
Geen idee. Demouge viel al een cameraploeg aan. De sterspeler weet het ook niet meer.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marcel van den Bunder, is ie al weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |