SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:53 schreef alors het volgende:
De goal die je wist dat zou komen, net als de 2-2 en de 2-3 overigens.
Knapquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:11 schreef Tchock het volgende:
Lekker voor die Deventenaren. Laat nu de 2-3 maar komen.
Ja, een bal er in schieten kan hij wel. Maar ik vind dat PSV deze wedstrijd behoefte heeft aan meer.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:11 schreef Tchock het volgende:
Lekker voor die Deventenaren. Laat nu de 2-3 maar komen.
Wat boeit dat nou? PSV haalt ons toch niet meer in. En het zou fantastisch zijn als PSV in dit drama seizoen toch nog boven Feyenoord weet te eindigenquote:
Weet ik lieverd. Was maar een grapje.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, een bal er in schieten kan hij wel. Maar ik vind dat PSV deze wedstrijd behoefte heeft aan meer.
Het wordt nog 3-2 wint psv alsnog niks hahahhahaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
TTTTTTTTTWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEE TTTTTTTTTWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dan is het goed, Arno.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Weet ik lieverd. Was maar een grapje.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou? PSV haalt ons toch niet meer in. En het zou fantastisch zijn als PSV in dit drama seizoen toch nog boven Feyenoord weet te eindigen
Ik ben er wel blij mee, maar tsjaquote:
okquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het wordt nog 3-2 wint psv alsnog niks hahahhaha
Jouw gebazel boeit me niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou? PSV haalt ons toch niet meer in. En het zou fantastisch zijn als PSV in dit drama seizoen toch nog boven Feyenoord weet te eindigen
Nee.quote:
Viel me ineens ook op dat het exorbitant veel voorkomt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:13 schreef hafcfan het volgende:
Die van de eagles schieten de hele tijd over de bal heen.
PSV is zo'n warme familie, hij kreeg heimwee en Brands heeft hem voor het dubbele bedrag teruggekocht.quote:
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:13 schreef Mansjester het volgende:
Zo jongens, ik ga er vandoor.
Fijne avond allemaal
Knut vs GGMMquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wil je dadelijk een potje Curven met mij?
Meh, ff geen zin in.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wil je dadelijk een potje Curven met mij?
Altijdquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanavond weer.
Ik ben echt in vorm vandaag.
Goeie grap.quote:
Als je kwaliteit te kort komt en overal te laat bent is dat niet gek.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:13 schreef Tchock het volgende:
Rood voor Roda. Negende van het seizoen al, en ze stonden al op #1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |