Kom sprinten danquote:
Ja, dat klopt. Maar toch, ook de andere degratieploegen spelen niet zulk debiel voetbalquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je kwaliteit te kort komt en overal te laat bent is dat niet gek.
De rest speelt verzorgd voetbal.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar toch, ook de andere degratieploegen spelen niet zulk debiel voetbal
Ze spelen in Arnhem.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat gaat weer een leuke avond worden in Kerkrade.
Marcel van den Bunder, is ie al weg?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bedoel bus opwachten alles. Bestuur aanvallen jwz.
Ooh, zo. Tsja. Dat heeft na een paar keer ook wel zijn kracht verlorenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bedoel bus opwachten alles. Bestuur aanvallen jwz.
Ik laat een hele leuke moeder-grap liggen om jou niet te kwetsen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Moet wel een dikke hoer zijn
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eindelijk.Uit dat licht! Weg ermee.
Jij ook al?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik laat een hele leuke moeder-grap liggen om jou niet te kwetsen.
Geen idee. Demouge viel al een cameraploeg aan. De sterspeler weet het ook niet meer.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marcel van den Bunder, is ie al weg?
Tijd voor VVVquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eindelijk.Uit dat licht! Weg ermee.
quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
In beforesmileys, maar ik vind Arias oprecht de op een na beste rechtsback van de eredivisie. Niet dat dat een prestatie is, overigens.
Lekker bezig idd sinds deze winnende reeks.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
In beforesmileys, maar ik vind Arias oprecht de op een na beste rechtsback van de eredivisie. Niet dat dat een prestatie is, overigens.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met Honda was VVV geweldig om te zien.
Dat zou heerlijk zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maher gaat de 2-3 maken en dan heel arrogant juichen.
dan post ik hem alvast:quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
VVVquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doe maar allebei.
WII wordt kampioen en VVV maakt een redelijke kans in de play-offs.
Zou me niets verbazen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:
Die wou hem net zo goed.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Er is niks meer over van Maher. De Boer heeft het goed gezien.
Dat zagen we met Van de Hoorn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Doe eens normaal en rustig man.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
STRAF HET GVD GEWOON EEN KEER AF MAN!!!
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
STRAF HET GVD GEWOON EEN KEER AF MAN!!!
Ik denk oprecht dat dat komt door PSV en Cocu en dat hij bij Ajax met goede begeleiding een prima speler had kunnen worden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou het?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:22 schreef Cavaliers het volgende:
Het GAE publiek is niet helemaal objectief heb ik het idee.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:22 schreef Cavaliers het volgende:
Het GAE publiek is niet helemaal 100% heb ik het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |