Dat ligt niet echt bij de grens als ik het me goed herinner. Ben er redelijk kortgeleden nog geweest.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:35 schreef DeJori het volgende:
twitter:obk twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 16:33:52Berichten dat het Russische leger inmiddels de grens bij Zaporozjie is overgetrokken. Dat is niet de Krim. Invasie. WTF. reageer retweet
quote:Een kolom van de Russische troepen bewegen in Zaporizja regio
Volgens bronnen Tyzhden.ua, Russische militaire konvooi gepasseerd Chonhraskyy schiereiland en beweegt in Zaporizja regio
Volgens Tyzhden.ua hogere politiek leiderschap in Kiev is zich bewust van dit feit, maar geen actie.
Zoals eerder gemeld, Vladimir Poetin gesanctioneerde militaire interventie in Oekraïne.
Tyzhden.ua
Hoe weet je nu al wat het alternatief is dan? Een verandering in een democratie is niet onmogelijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Neuh. Ik ben pro-Westen, maar ik vond Khadaffi en vind Assad beter dan het alternatief daar.
Helemaal niet zelfs, maar dat ziet iedereen over het hoofd. SENSATIE Dames en heren SENSATIEquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:56 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dat ligt niet echt bij de grens als ik het me goed herinner. Ben er redelijk kortgeleden nog geweest.
Dit slaat echt nergens op. Ik wil niks gaan doen. Lees het bericht, ik vraag me af dit het geval is en wat dat voor gevolgen zal hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat wil je daar aan gaan doen? Paar Nederlandse soldaten sturen met de opdracht om de boel te herstellen maar ook met de opdracht om niet te schieten?
Die oorlog is nog maar net begonnen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:56 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Die oorlog is al gevoerd en door Rusland verloren. Wat machtsvertoon gaat daar niets meer aan veranderen.
Ach, in Irak, Libie, Egypte en zo is het toch een grote puinhoop geworden nadat onder het mom van democratie brengen de rebellen zijn geholpen door het Westen. Dat zal in Syrie vast niet anders zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hoe weet je nu al wat het alternatief is dan? Een verandering in een democratie is niet onmogelijk.
Nee, dit is een wanhopige strijd. Poetin kan hierdoor zelfs de Krim kwijtraken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die oorlog is nog maar net begonnen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:57 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Helemaal niet zelfs, maar dat ziet iedereen over het hoofd. SENSATIE Dames en heren SENSATIE
Op zich kan de VS en de EU pas reageren als er echt duidelijk is wat er aan het gebeuren is. Dus dat het nu 'stil' is - dat is niet zo heel gek. Maar achter de schermen is het echt niet stil.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Want? De VS en de EU zijn erg stil.
Dat gaat ook niet binnen 5 jaar. Ook geen 10.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, in Irak, Libie, Egypte en zo is het toch een grote puinhoop geworden nadat onder het mom van democratie brengen de rebellen zijn geholpen door het Westen. Dat zal in Syrie vast niet anders zijn.
Dat klopt, maar dat was al een stuk ontwikkelder en minder verdeeld dan die andere landen. Eerder de uitzondering dan de regel.quote:
Dat is juist nog niet gebeurd omdat het ze geen ruk interesseert. Sterker, met de huidige oppositie daar zullen ze wellicht liever Assad hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:02 schreef RVer het volgende:
Mooie strategie van de USA, kunnen ze toch nog Syrie aanvallen, de Russen zijn te druk met de Oekraine
Hoe lang zijn ze al bezig in Irak?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet binnen 5 jaar. Ook geen 10.
Spanje en Griekenland waren tot in de jaren 70 ook dictaturen.
En wat gaan ze doen? Resolutie in de veiligheidsraad. Die zal er wel doorheen komen jaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:00 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Op zich kan de VS en de EU pas reageren als er echt duidelijk is wat er aan het gebeuren is. Dus dat het nu 'stil' is - dat is niet zo heel gek. Maar achter de schermen is het echt niet stil.
Joh reageer eens normaal.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
En wat gaan ze doen? Resolutie in de veiligheidsraad. Die zal er wel doorheen komen ja
Dus: wat willen ze er dan aan gaan doen?quote:
Mwau, zoals ik al zei: Russen zijn een combinatie van testosteron en Vodka.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:53 schreef J.B. het volgende:
Alsof Rusland zo dom zou zijn om een oorlog met het Westen te startenDuitsland, Frankrijk en Groot-Brittanië hebben ieder afzonderlijk al een grotere defensiebegroting dan de Russen en bovendien zijn de westerse legers veel moderner (en verdwijnt niet de helft van het geld door corruptie). Daarbij is ook Turkije lid van de NAVO, en die hebben een gigantisch leger. Als Rusland een oorlog zou beginnen worden ze volkomen in de pan gehakt, en zo dom zijn ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |