Nee in principe alle VN leden inderdaad.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lekker boeiend allemaal. Geen kwestie waar de VS en de EU zich mee zouden moeten bemoeien.
Ik geloof daar niets van. Poetin is een groot gelover in het Russisch keizerrijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De Russen willen daar niet voor janlul jarenlang blijven, gewoon search and destroy en dan weer terug naar huis.
Als dat zou kloppen dan zitten Russische troepen ineens in het midden van o-Oekraïne, of ben ik nou zo scheel?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:50 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
In dit soort situaties wordt er vanalles geroepen op Twitter om een beetje aandacht.
En door de opstandelingen een koekoek te geven kan Poetin zijn macht over Oekraïne behouden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:51 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik geloof daar niets van. Poetin is een groot gelover in het Russisch keizerrijk.
En het Turkse?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:52 schreef Halcon het volgende:
Laat dat Marokkaanse leger maar komen overigens. Als ze dan beloven dat ze na hun aftocht al hun zooi weer meenemen naar huis...
Zolang die kebabtenten maar blijven dan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:52 schreef Halcon het volgende:
Laat dat Marokkaanse leger maar komen overigens. Als ze dan beloven dat ze na hun aftocht al hun zooi weer meenemen naar huis...
Als Wilders aan de macht komt moet Sultan Erdogan ook de randstad annexeren onder het mom van "het beschermen van de Turkse minderheid tegen een genocidale verkozen machthebber"quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik verwelkom ook het Turkse en Marrokaanse leger om in te grijpen in Nederland![]()
Kebab is niet Marokkaanse toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Zolang die kebabtenten maar blijven dan.
En dan staan al die Poetin, Khadaffi, Assad fans hier natuurlijk ook weer te juichen. Eindelijk een einde aan westerse macht, wat een verademingquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:53 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Als Wilders aan de macht komt moet Sultan Erdogan ook de randstad annexeren onder het mom van "het beschermen van de Turkse minderheid tegen een genocidale verkozen machthebber"Ook gelijk de Rotterdamse haven erbij innemen en nooit meer weggeven
Ach als het in Cyprus kan waarom dan niet in Nederlandquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:53 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Als Wilders aan de macht komt moet Sultan Erdogan ook de randstad annexeren onder het mom van "het beschermen van de Turkse minderheid tegen een genocidale verkozen machthebber"Ook gelijk de Rotterdamse haven erbij innemen en nooit meer weggeven
Ja dat werd net ookal gemeld, maar die zouden nu volgens die berichten al ergens in het midden van O-Oekraine zitten. Beetje onzin als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:54 schreef arjan1112 het volgende:
Er zouden Russische soldaten vanaf de Krim, het vaste land in getrokken zijn..
Daar staat een mooie muur om al die Turken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ach als het in Cyprus kan waarom dan niet in Nederland
EU en de VS laten zien wie de baas is in Oekraïne.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat willen die Russen gaan bereiken hiermee? Oorlog uitlokken?
Het nadeel daarvan is wel dat ze dan moeten gaan werken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
En dan staan al die Poetin, Khadaffi, Assad fans hier natuurlijk ook weer te juichen. Eindelijk een einde aan westerse macht, wat een verademing
Neuh. Ik ben pro-Westen, maar ik vond Khadaffi en vind Assad beter dan het alternatief daar.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
En dan staan al die Poetin, Khadaffi, Assad fans hier natuurlijk ook weer te juichen. Eindelijk een einde aan westerse macht, wat een verademing
Wat wil je daar aan gaan doen? Paar Nederlandse soldaten sturen met de opdracht om de boel te herstellen maar ook met de opdracht om niet te schieten?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:55 schreef Roarzcorp. het volgende:
Dat Rusland de Krim inneemt is wat anders dan Rusland die naar Kiev optrekt ben erg benieuwd wat er gebeurt als dit het geval blijkt te zijn..
Die oorlog is al gevoerd en door Rusland verloren. Wat machtsvertoon gaat daar niets meer aan veranderen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
EU en de VS laten zien wie de baas is in Oekraïne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |