abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 maart 2014 @ 01:34:25 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_137262031
http://www.smh.com.au/wor(...)-20140227-hvdxm.html

ambush: http://www.liveleak.com/view?i=31d_1393437817
aftermath: http://www.liveleak.com/view?i=b9a_1393415784

More than 170 Islamist rebel fighters, including Saudis, Qataris and Chechens, were killed n a Syrian army ambush near Damascus, state news agency SANA reported.

The attack, apparently the deadliest against the rebels for months, took place on Wednesday in Eastern Ghouta, a key rebel stronghold targeted in a chemical attack in August 2013 that killed hundreds of people.

SANA said an army unit "spotted Al-Nusra Front (jihadist) and Liwa al-Islam (Islamist) terrorists" near Damascus, and "killed 175 of them and wounded several others."
Saudis, Qataris and Chechens were among the dead, it said.

State television had earlier reported "dozens" killed, mostly non-Syrians, in a "well-organised ambush" following a tip-off.

The army also seized the rebels' weapons, the broadcaster said, following the regime's practice of using the term "terrorists" to refer to the armed opposition.

Al-Nusra Front is Al-Qaeda's official affiliate in Syria and is committed to the overthrow of President Bashar al-Assad and the establishment of an Islamic state.

The Syrian Observatory for Human Rights, a Britain-based group with a network of contacts inside Syria, confirmed that dozens were killed in the ambush.

"Dozens of Islamist fighters were killed and wounded in an ambush by loyalist troops, with the help of [Lebanese Shiite group] Hezbollah, near Otaybeh village in the Eastern Ghouta area," it said.

A government security source said most of the fighters were Jordanians or Saudis, and that they had crossed over into Syria from Jordan earlier the same day. The source said the ambush took place at around 5am local time and killed 156 rebels. Another 10 were taken prisoner, said the source.

The Otaybeh area has seen several army ambushes in past months.
Syria's war has since March 2011 killed more than 140,000 people and forced millions more to flee.

===================================
Summary from a commander involved in the operation (Translated)

The SAA has carried out a number of ambushes here

This area is constantly monitored

The army deliberately allows open passage ways from besieged Eastern Ghouta & tracks terrorist movements

They open different passage way each time to confuse the terrorists

Once information was received about the convoy, a team of engineers planted the explosives secretly

Recon teams were dispatched to constantly monitor the area

Infantry & heavy armor was stationed around the ambush area

All possible exists for the terrorists from the area was blocked, in case the ambush fails

The terrorists were exiting Eastern Ghouta, heading for Yabroud to reinforce rebels there or to the south (Deraa/Jordan) when they were ambushed

[ Bericht 12% gewijzigd door slashdotter3 op 01-03-2014 11:15:01 ]
pi_137262039
Mooi filmpje idd :Y
pi_137262059
Het overzicht van wat daar nou precies gebeurt is al maanden geleden verloren gegaan geloof ik.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 01:40:50 #4
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_137262122
Meeste waren buitenlandse Jihad strijders, laten we maar hopen dat er een goed aantal 'Nederlanders' bij zaten die nu dus niet meer terug zullen komen. :W
  zaterdag 1 maart 2014 @ 01:43:57 #5
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137262172
:)14.gif
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_137262195
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 01:40 schreef Chef_M het volgende:
Meeste waren buitenlandse Jihad strijders, laten we maar hopen dat er een goed aantal 'Nederlanders' bij zaten die nu dus niet meer terug zullen komen. :W
Dat ware sowieso al geen Nederlanders, laten we dat eerst even voorop stellen.
pi_137262241
OK begrijp ik het nu goed dat het okay is om topics te openen met een 14.gif PI als er 175 dooien zijn?

Ik kan me nog topics van mezelf herinneren van jaren terug en daar was een duimpje echt uit den boze.

Waar het topic exact over ging weet ik niet meer. Volgens mij een paar Joden en iets met Hitler enzo.

Nogal lange ban voor gehad toen.

Goed om te weten in elk geval dat 175 dooien geen probleem is om te liken. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_137262328
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 01:47 schreef Geralt het volgende:
OK begrijp ik het nu goed dat het okay is om topics te openen met een [ afbeelding ] PI als er 175 dooien zijn?

Ik kan me nog topics van mezelf herinneren van jaren terug en daar was een duimpje echt uit den boze.

Waar het topic exact over ging weet ik niet meer. Volgens mij een paar Joden en iets met Hitler enzo.

Met andere woorden...jij bent gewoon een antisemiet en had een topic geopend waarmee je nogal wat mensen op hup pik hebt getrapt? Dan lijkt me een ban niet zo vreemd, niet dan? Terug ontopic...die lieden die daar neergemaaid zijn, verdienen in de eerste plaats niks beters, eigenlijk zou je juist blij voor ze moeten zijn, want ze hebben eindelijk hun 70 maagden verdient.
pi_137262338
Gevangen nemen was teveel moeite zeker?
pi_137262341
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 01:53 schreef Hathor het volgende:
eigenlijk zou je juist blij voor ze moeten zijn, want ze hebben eindelijk hun 70 maagden verdient.
Ik hoop voor ze dat wel ergens schriftelijk vastgelegd is dat dat dan dus vrouwen zijn.
Voor hetzelfde geld zijn het 40 homo's gedrenkt in varkensbloed.

Dan voel je je toch ook mooi bezeikt lijkt me zo :@

Maargoed, ik ga er wel vanuit dat dat dus wel contractueel gewoon netjes geregeld is :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_137262377

Als je de filmpjes zo eens bekijkt is het gewoon een afslachting. Gewoon "omdat het kan" waarschijnlijk :')
pi_137262407
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 01:57 schreef Straatklinker het volgende:
[ afbeelding ]

Als je de filmpjes zo eens bekijkt is het gewoon een afslachting. Gewoon "omdat het kan" waarschijnlijk :')
^O^ anders hadden ze wel weer zelfmoordaanslagen tussen onschuldigen gedaan. Nu netjes opgeruimd, risico van hun vak zeg maar
pi_137262787
Jordaniers en Saudi's...tsja ze hadden ook gewoon lekker thuis kunnen blijven, ze horen daar in de eerste plaats helemaal niet te zijn.
pi_137263711
quote:
OK begrijp ik het nu goed dat het okay is om topics te openen met een [ afbeelding ] PI als er 175 dooien zijn?

De doden zijn geen mensen maar ratten, honden.
Op naar de volgende 200.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 08:02:24 #15
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_137263766
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 01:57 schreef Straatklinker het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi, zo zie ik die smerige extremistische terroristen het liefst. Vuile ratten die andere mensen afslachten omdat ze toevallig niet in een sprookjesfiguur geloven, of niet in de juiste sprookjesfiguur geloven, of zelfs wél in de juiste sprookjesfiguur geloven maar de verkeerde versie van het sprookjesboek aanhangen. Dat er nog vele ratten mogen volgen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 08:21:28 #16
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_137263828
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 08:02 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Mooi, zo zie ik die smerige extremistische terroristen het liefst. Vuile ratten die andere mensen afslachten omdat ze toevallig niet in een sprookjesfiguur geloven, of niet in de juiste sprookjesfiguur geloven, of zelfs wél in de juiste sprookjesfiguur geloven maar de verkeerde versie van het sprookjesboek aanhangen. Dat er nog vele ratten mogen volgen.
Velen geloven in sprookjes dan als reden om een ander te doden op een slagveld.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 09:13:44 #17
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_137264185
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 01:54 schreef Straatklinker het volgende:
Gevangen nemen was teveel moeite zeker?
Dan zit je met de beveiliging en logistiek die bij zo'n grote groep komt kijken. Dit was gewoon de beste oplossing voor deze situatie.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  zaterdag 1 maart 2014 @ 09:35:02 #18
361899 thom_05
Ondertitel
pi_137264392
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 09:13 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Dan zit je met de beveiliging en logistiek die bij zo'n grote groep komt kijken. Dit was gewoon de beste oplossing voor deze situatie.
We hebben een ooggetuige.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_137269367
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 09:13 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Dit was niet de beste oplossing :') De meeste gemakkelijke was het.

De haat zit hier wel diep geloof ik? Het blijft een grote groep mensen die kapot wordt geschoten zonder dat er een gevecht is of daar echt rede toe is. Verder zijn ze voor zover ik kan zien ongewapend. Ze zijn daar beide even erg en dat laten ze nu weer mooi zien.
pi_137269382
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 01:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Toch mooi dat ze niet meer terugkomen naar Nederland, Nederlanders of niet.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 13:29:03 #21
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_137269456
Gasten :') dit kun je ook hier posten i.p.v. elke keer een nieuw topic te openen.

[Centraal]Crisis in Syrië #113 Saai geworden
pi_137269513
Mooi.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 1 maart 2014 @ 13:33:53 #23
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_137269564
^O^
Anti-Turkije
pi_137269617
Boom boom shake the room :7
pi_137269634
Kan Ryanair niet rechtstreeks gaan vliegen op Syrie? Tickets lekker goedkoop maken. Vertrek vanaf Rotterdam Airport. :Y
pi_137269655
Dit was een paar dagen geleden al te lezen in de Syrie-topic.. Waren geen 175 maar 192 dode 'rats' Dat de rebellen worden aangeduid als ratten was nieuw voor me.

Dat filmpje van die ambush is wel intrigerend.. na die enorme ontploffing die je nog veel mensen als mieren bewegen.. hoe overleef je zoiets :{
pi_137269687
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 01:45 schreef Hathor het volgende:
:')

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 01:53 schreef Hathor het volgende:
Met andere woorden...jij bent gewoon een antisemiet
:') :')

quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 07:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
De doden zijn geen mensen maar ratten, honden.
Op naar de volgende 200.
:') :') :')
-
pi_137269702
quote:

Zo'n 10 jaar geleden spraken we er hier schande van dat een deel van de bevolking in het Midden-Oosten blij waren met alle doden op 9/11. Sterk staaltje hypocrisie weer.
pi_137269763
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 13:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zo'n 10 jaar geleden spraken we er hier schande van dat een deel van de bevolking in het Midden-Oosten blij waren met alle doden op 9/11. Sterk staaltje hypocrisie weer.
Dat is niet hypocriet.. op 9-11 zijn onschuldige burgers vermoord.. de 200 dode rebellen waren zelf ook niet op pad om madeliefjes te plukken.. je mist helemaal niks aan dat gajes
pi_137269776
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 13:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat is niet hypocriet.. op 9-11 zijn onschuldige burgers vermoord.. de 200 dode rebellen waren zelf ook niet op pad om madeliefjes te plukken.. je mist helemaal niks aan dat gajes
Ik had al zo'n reactie verwacht. What about Lee Rigby de dode soldaat?
-
pi_137269785
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')