Dat ware sowieso al geen Nederlanders, laten we dat eerst even voorop stellen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:40 schreef Chef_M het volgende:
Meeste waren buitenlandse Jihad strijders, laten we maar hopen dat er een goed aantal 'Nederlanders' bij zaten die nu dus niet meer terug zullen komen.
Met andere woorden...jij bent gewoon een antisemiet en had een topic geopend waarmee je nogal wat mensen op hup pik hebt getrapt? Dan lijkt me een ban niet zo vreemd, niet dan? Terug ontopic...die lieden die daar neergemaaid zijn, verdienen in de eerste plaats niks beters, eigenlijk zou je juist blij voor ze moeten zijn, want ze hebben eindelijk hun 70 maagden verdient.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:47 schreef Geralt het volgende:
OK begrijp ik het nu goed dat het okay is om topics te openen met een [ afbeelding ] PI als er 175 dooien zijn?
Ik kan me nog topics van mezelf herinneren van jaren terug en daar was een duimpje echt uit den boze.
Waar het topic exact over ging weet ik niet meer. Volgens mij een paar Joden en iets met Hitler enzo.
Nogal lange ban voor gehad toen.
Goed om te weten in elk geval dat 175 dooien geen probleem is om te liken.
Ik hoop voor ze dat wel ergens schriftelijk vastgelegd is dat dat dan dus vrouwen zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:53 schreef Hathor het volgende:
eigenlijk zou je juist blij voor ze moeten zijn, want ze hebben eindelijk hun 70 maagden verdient.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:57 schreef Straatklinker het volgende:
[ afbeelding ]
Als je de filmpjes zo eens bekijkt is het gewoon een afslachting. Gewoon "omdat het kan" waarschijnlijk
De doden zijn geen mensen maar ratten, honden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:47 schreef Geralt het volgende:
OK begrijp ik het nu goed dat het okay is om topics te openen met een [ afbeelding ] PI als er 175 dooien zijn?
Ik kan me nog topics van mezelf herinneren van jaren terug en daar was een duimpje echt uit den boze.
Waar het topic exact over ging weet ik niet meer. Volgens mij een paar Joden en iets met Hitler enzo.
Mooi, zo zie ik die smerige extremistische terroristen het liefst. Vuile ratten die andere mensen afslachten omdat ze toevallig niet in een sprookjesfiguur geloven, of niet in de juiste sprookjesfiguur geloven, of zelfs wél in de juiste sprookjesfiguur geloven maar de verkeerde versie van het sprookjesboek aanhangen. Dat er nog vele ratten mogen volgen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:57 schreef Straatklinker het volgende:
[ afbeelding ]
Als je de filmpjes zo eens bekijkt is het gewoon een afslachting. Gewoon "omdat het kan" waarschijnlijk
Velen geloven in sprookjes dan als reden om een ander te doden op een slagveld.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mooi, zo zie ik die smerige extremistische terroristen het liefst. Vuile ratten die andere mensen afslachten omdat ze toevallig niet in een sprookjesfiguur geloven, of niet in de juiste sprookjesfiguur geloven, of zelfs wél in de juiste sprookjesfiguur geloven maar de verkeerde versie van het sprookjesboek aanhangen. Dat er nog vele ratten mogen volgen.
Dan zit je met de beveiliging en logistiek die bij zo'n grote groep komt kijken. Dit was gewoon de beste oplossing voor deze situatie.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:54 schreef Straatklinker het volgende:
Gevangen nemen was teveel moeite zeker?
We hebben een ooggetuige.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:13 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dan zit je met de beveiliging en logistiek die bij zo'n grote groep komt kijken. Dit was gewoon de beste oplossing voor deze situatie.
Dit was niet de beste oplossingquote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:13 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dan zit je met de beveiliging en logistiek die bij zo'n grote groep komt kijken. Dit was gewoon de beste oplossing voor deze situatie.
Toch mooi dat ze niet meer terugkomen naar Nederland, Nederlanders of niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat ware sowieso al geen Nederlanders, laten we dat eerst even voorop stellen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:45 schreef Hathor het volgende:
Dat ware sowieso al geen Nederlanders, laten we dat eerst even voorop stellen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:53 schreef Hathor het volgende:
Met andere woorden...jij bent gewoon een antisemiet
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 07:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
De doden zijn geen mensen maar ratten, honden.
Op naar de volgende 200.
Zo'n 10 jaar geleden spraken we er hier schande van dat een deel van de bevolking in het Midden-Oosten blij waren met alle doden op 9/11. Sterk staaltje hypocrisie weer.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:47 schreef Geralt het volgende:
Dat is niet hypocriet.. op 9-11 zijn onschuldige burgers vermoord.. de 200 dode rebellen waren zelf ook niet op pad om madeliefjes te plukken.. je mist helemaal niks aan dat gajesquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zo'n 10 jaar geleden spraken we er hier schande van dat een deel van de bevolking in het Midden-Oosten blij waren met alle doden op 9/11. Sterk staaltje hypocrisie weer.
Ik had al zo'n reactie verwacht. What about Lee Rigby de dode soldaat?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat is niet hypocriet.. op 9-11 zijn onschuldige burgers vermoord.. de 200 dode rebellen waren zelf ook niet op pad om madeliefjes te plukken.. je mist helemaal niks aan dat gajes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |