quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:45 schreef Hathor het volgende:
Dat ware sowieso al geen Nederlanders, laten we dat eerst even voorop stellen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:53 schreef Hathor het volgende:
Met andere woorden...jij bent gewoon een antisemiet
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 07:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
De doden zijn geen mensen maar ratten, honden.
Op naar de volgende 200.
Zo'n 10 jaar geleden spraken we er hier schande van dat een deel van de bevolking in het Midden-Oosten blij waren met alle doden op 9/11. Sterk staaltje hypocrisie weer.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:47 schreef Geralt het volgende:
OK begrijp ik het nu goed dat het okay is om topics te openen met een [ afbeelding ] PI als er 175 dooien zijn?
Ik kan me nog topics van mezelf herinneren van jaren terug en daar was een duimpje echt uit den boze.
Waar het topic exact over ging weet ik niet meer. Volgens mij een paar Joden en iets met Hitler enzo.
Nogal lange ban voor gehad toen.
Goed om te weten in elk geval dat 175 dooien geen probleem is om te liken.
Dat is niet hypocriet.. op 9-11 zijn onschuldige burgers vermoord.. de 200 dode rebellen waren zelf ook niet op pad om madeliefjes te plukken.. je mist helemaal niks aan dat gajesquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zo'n 10 jaar geleden spraken we er hier schande van dat een deel van de bevolking in het Midden-Oosten blij waren met alle doden op 9/11. Sterk staaltje hypocrisie weer.
Ik had al zo'n reactie verwacht. What about Lee Rigby de dode soldaat?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat is niet hypocriet.. op 9-11 zijn onschuldige burgers vermoord.. de 200 dode rebellen waren zelf ook niet op pad om madeliefjes te plukken.. je mist helemaal niks aan dat gajes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |