quote:
SPOILER: 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Peter op 01-03-2015 20:55:15 ]Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Wat een geweldig mens is het ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:12 schreef TheVulture het volgende:
Er was trouwens nog een heuse rel tijdens de liveshow toen voormalig winnares Linda Martin een van een van de mentoren verbaal aanviel
http://www.independent.ie(...)e-show-30052194.html
De televoters wilden dit wel in de finale. In plaats van Malta.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:56 schreef grazz het volgende:
Terecht uitgeschakeld, wat zag dit er goedkoop uit. Zangeres kan zo mee doen aan de Ierse Oh oh chersoordinair.
Snap ik niet hoor. Malta is veel beter naar mijn meningquote:Op maandag 12 mei 2014 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De televoters wilden dit wel in de finale. In plaats van Malta.
Mooi liedje, mooie stem.quote:
Ja, die kijken alsof ze liever ergens anders wilden zijn, maakt niet uit waar.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:13 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Mooi liedje, mooie stem.
Maar wat staan die 2 dames daarachter er dood bij zeg..
Echt?quote:Op zondag 14 februari 2016 01:35 schreef grazz het volgende:
Live optreden
Ik zie er wel een finaleplek in.
Zo slecht is het toch niet?quote:
Ik ook!quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:08 schreef grazz het volgende:
Ik dacht vooraf dat het naar de finale zou gaan...
Ja dat eigenlijk... Ik vind de belichting en achtergrond ook niet bepaald het nummer versterken, maar wie weet passen ze e.a. aan, al kan je z'n zwakke stem niet veranderen. Gaat erom spannenquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:13 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Ik ook!Maar misschien denken we dat gewoon eerder omdat het wel de 'Nicky Byrne' van Westlife is..
Dit, de Ieren zitten echt in dezelfde flow die wij ook jaren hadden, 2007 en 2008, van die liedjes die wel lekker weg kabbelen maar nergens spannend worden. Als het dan ook nog slecht gezongen wordt ben je al helemaal wegquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
Zijn "sunlights" waren echt heel vals en voor de rest waren zowel het optreden als het nummer middle-of-the-road en totaal nietszeggend. Geen wonder dat dit er niet doorheen is gekomen.
Als Molly Sterling de whiskey fles thuis laat staan, dan scheelt het ook wel een stukje wat betreft het optreden.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:20 schreef Toposcoupe het volgende:
Dit was ook wel een favoriet van mij als het gaat om Ierse songfestivalmislukkingen. Dramatisch slecht gezongen en totaal geen uitstraling, terwijl het liedje op zich niet verkeerd was.
Nicky zong wel erg beroerd inderdaad. Hij lijkt me wel sympathiek, lekker eerlijk. "First rehearsal was pretty shit"![]()
Molly Sterling zou ik overigens best nog eens terug willen zien op het songfestival, maar dan wel met een iets beklijvender nummer.
Zij leek zo weggelopen te zijn van een Gipsy Wedding na een extra lange sessie in een zonnebankstudio. Qua liedje was het een beetje Only Teardrops 2.0quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:20 schreef Toposcoupe het volgende:
Dit was ook wel een favoriet van mij als het gaat om Ierse songfestivalmislukkingen. Dramatisch slecht gezongen en totaal geen uitstraling, terwijl het liedje op zich niet verkeerd was.
Naja, er is geen ontkennen aan dat als er linksonder had gestaan "07 - Russia" dit met Oekraïne had gestreden om de eerste plek in de finale. Ierland heeft, net als Nederland, maar weinig landen die altijd wel wat punten ervoor over hebben. Het is voor dat soort landen dan ook veel moeilijker om zich te kwalificeren, waar Roemenië, Oekraïne, Rusland en Azerbaijan wel eens een Trijntje kunnen sturen, moet het voor Ierland en Nederland altijd top-notch zijn om een finaleplek te behalen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:30 schreef TheVulture het volgende:
De Ieren zitten overduidelijk in dezelfde flow als Nederland tussen 2005 en 2012, het ligt altijd aan het boze Oosten
Mwah, ook Rusland zou met zo'n matig liedje geen Top 5 halen, vanwege een gebrek aan jury en televotingstemmen uit het westen. Wel moeiteloos de finale, dankzij hun vele buren. Maar in de tijd dat iedereen in zijn eigen taal zong, hadden Ierland en UK een vergelijkbaar enorm voordeel en daar zul je ze dan weer niet over horen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:05 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Naja, er is geen ontkennen aan dat als er linksonder had gestaan "07 - Russia" dit met Oekraïne had gestreden om de eerste plek in de finale. Ierland heeft, net als Nederland, maar weinig landen die altijd wel wat punten ervoor over hebben. Het is voor dat soort landen dan ook veel moeilijker om zich te kwalificeren, waar Roemenië, Oekraïne, Rusland en Azerbaijan wel eens een Trijntje kunnen sturen, moet het voor Ierland en Nederland altijd top-notch zijn om een finaleplek te behalen.
Daar ben ik het wel mee eens. Al krijg ik er steeds meer vertrouwen in, gezien het feit dat ook Griekenland dit jaar eindelijk eens terecht buiten de boot vielquote:Op donderdag 19 mei 2016 00:05 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Naja, er is geen ontkennen aan dat als er linksonder had gestaan "07 - Russia" dit met Oekraïne had gestreden om de eerste plek in de finale. Ierland heeft, net als Nederland, maar weinig landen die altijd wel wat punten ervoor over hebben. Het is voor dat soort landen dan ook veel moeilijker om zich te kwalificeren, waar Roemenië, Oekraïne, Rusland en Azerbaijan wel eens een Trijntje kunnen sturen, moet het voor Ierland en Nederland altijd top-notch zijn om een finaleplek te behalen.
Eens, en dan is het ook nog veel minder gezongen dan die twee, waardoor een jury er al helemaal niets mee doetquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:31 schreef grazz het volgende:
Dit is echt zo'n liedje dat in het rijtje: On top of the world, Your heart belongs to me past...
Zo klaar als een klontje!quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, en dan is het ook nog veel minder gezongen dan die twee, waardoor een jury er al helemaal niets mee doet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |