abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162284410
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 22:20 schreef Toposcoupe het volgende:
Dit was ook wel een favoriet van mij als het gaat om Ierse songfestivalmislukkingen. Dramatisch slecht gezongen en totaal geen uitstraling, terwijl het liedje op zich niet verkeerd was.

Zij leek zo weggelopen te zijn van een Gipsy Wedding na een extra lange sessie in een zonnebankstudio. Qua liedje was het een beetje Only Teardrops 2.0
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 17 mei 2016 @ 23:27:51 #77
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_162284564
Een belediging voor de ESF-historie van Ierland. Belachelijk zwakke inzending. Terecht afgestraft.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_162313050

De Ieren zitten overduidelijk in dezelfde flow als Nederland tussen 2005 en 2012, het ligt altijd aan het boze Oosten :')
pi_162314137
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:30 schreef TheVulture het volgende:

De Ieren zitten overduidelijk in dezelfde flow als Nederland tussen 2005 en 2012, het ligt altijd aan het boze Oosten :')
Naja, er is geen ontkennen aan dat als er linksonder had gestaan "07 - Russia" dit met Oekraïne had gestreden om de eerste plek in de finale. Ierland heeft, net als Nederland, maar weinig landen die altijd wel wat punten ervoor over hebben. Het is voor dat soort landen dan ook veel moeilijker om zich te kwalificeren, waar Roemenië, Oekraïne, Rusland en Azerbaijan wel eens een Trijntje kunnen sturen, moet het voor Ierland en Nederland altijd top-notch zijn om een finaleplek te behalen.
pi_162316420
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 00:05 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Naja, er is geen ontkennen aan dat als er linksonder had gestaan "07 - Russia" dit met Oekraïne had gestreden om de eerste plek in de finale. Ierland heeft, net als Nederland, maar weinig landen die altijd wel wat punten ervoor over hebben. Het is voor dat soort landen dan ook veel moeilijker om zich te kwalificeren, waar Roemenië, Oekraïne, Rusland en Azerbaijan wel eens een Trijntje kunnen sturen, moet het voor Ierland en Nederland altijd top-notch zijn om een finaleplek te behalen.
Mwah, ook Rusland zou met zo'n matig liedje geen Top 5 halen, vanwege een gebrek aan jury en televotingstemmen uit het westen. Wel moeiteloos de finale, dankzij hun vele buren. Maar in de tijd dat iedereen in zijn eigen taal zong, hadden Ierland en UK een vergelijkbaar enorm voordeel en daar zul je ze dan weer niet over horen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_162326789
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 00:05 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens. Al krijg ik er steeds meer vertrouwen in, gezien het feit dat ook Griekenland dit jaar eindelijk eens terecht buiten de boot viel
pi_162333630
Dit is echt zo'n liedje dat in het rijtje: On top of the world, Your heart belongs to me past... Hier red je het gewoon niet meer mee. De Ieren moeten gewoon weer terug naar waar ze goed in waren, ballades. Heerlijk dat gezwijmel uit jaren 90's en begin 00's
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_162333689
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 20:31 schreef grazz het volgende:
Dit is echt zo'n liedje dat in het rijtje: On top of the world, Your heart belongs to me past...
Eens, en dan is het ook nog veel minder gezongen dan die twee, waardoor een jury er al helemaal niets mee doet
pi_162383862
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 20:33 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Eens, en dan is het ook nog veel minder gezongen dan die twee, waardoor een jury er al helemaal niets mee doet
Zo klaar als een klontje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')