dan ga je maar eerste klasse zitten aan de zijde met een stoelquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:10 schreef James1988 het volgende:
Ik doe het vooral om als een baas in die stoel te zitten en dan door het rijtuig heen te kijken met een "had je wat?"-uitstraling.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja daar kan jij wel wat verhoging bij gebruiken he
Eerste klasse doe ik vooral op langere reizen, of als ik een hele dag in de trein zit (ja, dat doe ik soms ookquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan ga je maar eerste klasse zitten aan de zijde met een stoel
Het belooft heel wat te worden jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:44 schreef James1988 het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd naar hoe Breda er uiteindelijk uit zal zien. De eerste contouren zijn inmiddels zichtbaar maar er is nog heel veel werk te verrichten.
Eensquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hang altijd graag op de armleuningen om mijn rug te onlasten.
En verder is het een aardig territoriaal stuk gereedschap om je te wapenen tegen dikke zwetende zeugen naast je
Hetzelfde krijg je straks een beetje bij Groningen, als het busstation aan de achterkant komt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:48 schreef JDude het volgende:
Vraag me wel af wat je nou straks de voorkant moet noemen. Van oudsher is dat natuurlijk de zuid/centrumkant, maar qua gebouw voert de noordkant straks de boventoon.
"Voor het spoor" is altijd de kant van de binnenstad. "Over het spoor" is de andere kant van het spoor. Zo is het ook met de "voorkant" en "achterkant" van een treinstation.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:48 schreef JDude het volgende:
Vraag me wel af wat je nou straks de voorkant moet noemen. Van oudsher is dat natuurlijk de zuid/centrumkant, maar qua gebouw voert de noordkant straks de boventoon.
Autist.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:44 schreef Socios het volgende:
[..]
"Voor het spoor" is altijd de kant van de binnenstad. "Over het spoor" is de andere kant van het spoor. Zo is het ook met de "voorkant" en "achterkant" van een treinstation.
Prima definitie.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:44 schreef Socios het volgende:
[..]
"Voor het spoor" is altijd de kant van de binnenstad. "Over het spoor" is de andere kant van het spoor. Zo is het ook met de "voorkant" en "achterkant" van een treinstation.
Dus bijvoorbeeld in Kampen staat het stationsgebouw aan de achterkant en is er alleen een achteruitgang?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Het station "Kampen" zou eigenlijk "IJsselmuiden" moeten heten. Ingang aan de goede kant.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:30 schreef Igen het volgende:
[..]
Dus bijvoorbeeld in Kampen staat het stationsgebouw aan de achterkant en is er alleen een achteruitgang?
(In het buitenland zijn nog wel mooiere voorbeelden te vinden, Herne schiet me bijv. zo gauw te binnen)
Maar nu welquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:53 schreef b2py het volgende:
Ik heb nog niet teruggelezen, maar DB schenkt geen Becks meer.
http://www.handelsblatt.c(...)er-bahn/9554420.html
Totaal geen probleem met Bitburger, next.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:53 schreef b2py het volgende:
Klinkt goed, maar ze moeten eigenlijk nog wel even Altbier toevoegen aan het assortiment.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:53 schreef b2py het volgende:
Kampen heeft maar één stationszijde; dat is dan altijd de voorkant. Ongeacht welke richting dit op staat.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:30 schreef Igen het volgende:
[..]
Dus bijvoorbeeld in Kampen staat het stationsgebouw aan de achterkant en is er alleen een achteruitgang?
(In het buitenland zijn nog wel mooiere voorbeelden te vinden, Herne schiet me bijv. zo gauw te binnen)
Er ís ook helemaal geen discussie; ik leg uit hoe het zit.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beetje een non-discussie.
Goed jezelf eruit gered.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Kampen heeft maar één stationszijde; dat is dan altijd de voorkant. Ongeacht welke richting dit op staat.
Treinreizen van tevoren plannen op www.ovtijden.com voor overzicht materieelinzet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:22 schreef b2py het volgende:
Gisteravond Heerhugowaard - Groningen vertragingsvrij en nu de terugreis thv de Meer voorlopig ook vertragingsvrij. Jeej
Enige treurige is dat ik wel verwacht had een stuk met ICM te kunnen doen, maar alles was VIRM.. En dan heb ik daar niets tegen maar ICM is net wat lekkerder..
Pot verwijt de ketelquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:45 schreef James1988 het volgende:
Een hele tijd terug verscheen er een persbericht van Travelteq, maker van tassen en reisaccessoires, over een nieuwe trein die de concurrentie met Thalys aan zou gaan per 2015. Sindsdien is het stil geweest uit het Travelteq-kamp, wat velen al vermoedden werd onlangs bevestigd: die trein gaat er niet komen.
Niet zo gek met een ondernemingsplan dat bestaat uit ' we plakken onze naam erop maar vragen SNCF om even 180 miljoen te investeren'
Via OV Magazine
Ja hallo, zoveel kan het me ook niet boeien.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Treinreizen van tevoren plannen op www.ovtijden.com voor overzicht materieelinzet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |