Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) dery1990, hiker regio Groningen Dalenbart, hiker regio Amersfoort Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) QuiCk01, hiker regio Leiden RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Eindhoven Wave103, hiker regio Utrecht zazzel, hiker regio Breda Zuunigerd, hiker regio Zwolle Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset) Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Solidberg, hiker regio Groningen Schaafkaas, hiker regio Groningen Kiprollade, hiker regio Rotterdam trolley, hiker regio Leeuwarden qua111, hiker regio Leiden ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset) Meneer_valk, hiker regio Maastricht KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen Mallet, ex-hiker regio Doetinchem Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Enpe, ex-hiker regio Eindhoven Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, privéchauffeur regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spreekt best voor zichzelf als je daar aan komt rijden. Je moet voorbij de 1e slagboom rijden (links van je) en dan dus aanbellen bij de 2e slagboom.
[..]
Ehm ik heb nu vakantie ivm de Carnavals gekte in Brabant, dus vandaar nu vol aan de bak. Best dure maanden gehad in januari en februari. Daarnaast heb ik maar 3 dagen college per week.
Hoe laat ben je in Raamsdonksveer? Ik ben daar maandag ook namelijk
Zo, laatste auto afgeleverd. Als ik straks terug ben in Maastricht heb ik vandaag 13,5 uur gewerkt, persoonlijk record Ik ben vanmiddag trouwens toch maar gewoon in Haarlem in een koffiezaak gaan zitten met een krantje. 's middags al eens langsgegaan (was midden in het centrum) om te kijken of mevrouw thuis was, maar niemand deed open. Kom ik daar om 17.00 aan, zegt ze dat ze al vanaf 14.30 thuis was, ja daaaaaag
Overigens geen werk gekregen voor maandag. Jammer, had het wel verwacht ivm carnaval.
Spreekt best voor zichzelf als je daar aan komt rijden. Je moet voorbij de 1e slagboom rijden (links van je) en dan dus aanbellen bij de 2e slagboom.
[..]
Ehm ik heb nu vakantie ivm de Carnavals gekte in Brabant, dus vandaar nu vol aan de bak. Best dure maanden gehad in januari en februari. Daarnaast heb ik maar 3 dagen college per week.
Hoe laat ben je in Raamsdonksveer? Ik ben daar maandag ook namelijk
HBO zeker wij krijgen in ehv maar 1 weekje...
Uurtje of 11 in Raamsdonksveer verwacht ik, auto om 12 uur afleveren in Breda. Kan ook iets later dan 11 gaan, maar dan geeft hij me een advies vanuit Roosendaal als volgt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gaan we dus niet doen hé, dan pak ik wel een bus eerder om het met 2 bussen te kunnen doen ;')
Uurtje of 11 in Raamsdonksveer verwacht ik, auto om 12 uur afleveren in Breda. Kan ook iets later dan 11 gaan, maar dan geeft hij me een advies vanuit Roosendaal als volgt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gaan we dus niet doen hé, dan pak ik wel een bus eerder om het met 2 bussen te kunnen doen ;')
O! ik ben er ook rond 11 uur. Als ik je tegen mocht komen zal ik je wel even een lift geven over dat terrein daar
Ik had vanochtend iets wat ik eigelijk nog nooit heb gemerkt in een auto. Stel je rijdt op een rood stoplicht af, wat ik dan doe is de koppeling instappen zet hem in z'n 1 (laat de koppeling niet opkomen) en rem voor het licht. Vervolgens rijdt ik netjes weg in z'n 1 als het weer groen wordt. Maar in die Peugeot van vanochtend was het niet mogelijk om de auto in z'n 1 te zetten als de auto niet stil stond. Vaag toch? of heb ik een rare rijstijl?
Op vrijdag 28 februari 2014 21:08 schreef zazzel het volgende: Ik had vanochtend iets wat ik eigelijk nog nooit heb gemerkt in een auto. Stel je rijdt op een rood stoplicht af, wat ik dan doe is de koppeling instappen zet hem in z'n 1 (laat de koppeling niet opkomen) en rem voor het licht. Vervolgens rijdt ik netjes weg in z'n 1 als het weer groen wordt. Maar in die Peugeot van vanochtend was het niet mogelijk om de auto in z'n 1 te zetten als de auto niet stil stond. Vaag toch? of heb ik een rare rijstijl?
Op vrijdag 28 februari 2014 21:08 schreef zazzel het volgende: Ik had vanochtend iets wat ik eigelijk nog nooit heb gemerkt in een auto. Stel je rijdt op een rood stoplicht af, wat ik dan doe is de koppeling instappen zet hem in z'n 1 (laat de koppeling niet opkomen) en rem voor het licht. Vervolgens rijdt ik netjes weg in z'n 1 als het weer groen wordt. Maar in die Peugeot van vanochtend was het niet mogelijk om de auto in z'n 1 te zetten als de auto niet stil stond. Vaag toch? of heb ik een rare rijstijl?
Dat doe ik ook altijd, heb ik ook zo geleerd. Vage auto dus.
Op vrijdag 28 februari 2014 21:08 schreef zazzel het volgende: Ik had vanochtend iets wat ik eigelijk nog nooit heb gemerkt in een auto. Stel je rijdt op een rood stoplicht af, wat ik dan doe is de koppeling instappen zet hem in z'n 1 (laat de koppeling niet opkomen) en rem voor het licht. Vervolgens rijdt ik netjes weg in z'n 1 als het weer groen wordt. Maar in die Peugeot van vanochtend was het niet mogelijk om de auto in z'n 1 te zetten als de auto niet stil stond. Vaag toch? of heb ik een rare rijstijl?
Heb ik ook wel eens gehad, maar dan alleen als ik 'm op een hogere snelheid alvast in de 1 wil zetten. Misschien een soort beveiliging tegen terugschakelen naar een veel te lage versnelling?
Op vrijdag 28 februari 2014 21:19 schreef RenaultSport het volgende: Blijven fransen hea Aansluiting past niet op 4min na --) uurtje extra alsof we die nog niet hadden vandaag:p
Mijn auto kan het, mijn vaders auto kan het, mijn moeders auto kan het, mijn zus' auto kan het. Allemaal Frans.
Grappig, toen ik eerder vanavond naar huis liep zag ik nog een lesauto waarmee de leerling naar de eerste versnelling schakelde in plaats van de derde. Oeps
Moest voor EW eens een verrotte Golf Plus rijden die als je vanuit z'n vrij recht naar voren schakelde naar de eerste ging en niet naar de derde. Was wel een leuke verassing na het optrekken..
Op vrijdag 28 februari 2014 21:08 schreef zazzel het volgende: Ik had vanochtend iets wat ik eigelijk nog nooit heb gemerkt in een auto. Stel je rijdt op een rood stoplicht af, wat ik dan doe is de koppeling instappen zet hem in z'n 1 (laat de koppeling niet opkomen) en rem voor het licht. Vervolgens rijdt ik netjes weg in z'n 1 als het weer groen wordt. Maar in die Peugeot van vanochtend was het niet mogelijk om de auto in z'n 1 te zetten als de auto niet stil stond. Vaag toch? of heb ik een rare rijstijl?
Is vrij normaal. Dat doen de synchromesh ringen in de versnellingsbak. Die zorgen dat de in- en uitgaande assen van de bak mijn of meer gelijk lopen. Nooit doordrukken trouwens, krijg je serieuze schade van.
Als je nog eens zoiets hebt, even naar vrij schakelen, op laten komen (synchromesh gelijk) en dan kan ie er wel in.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Op vrijdag 28 februari 2014 21:46 schreef Kiprollade het volgende: Je zou maar in een 5-bak instappen met de R op de plek van de 6e versnelling en denken dat het een 6-bak is
Ik wil een universeel systeem voor de R. De ene keer moet je duwen, dan een ring optrekken, dan een knopje indrukken, dan zit 'ie op de plaats van de zes... Ik moet elke keer weer uitvielen hoe het werkt verdorie.
Op vrijdag 28 februari 2014 21:46 schreef Kiprollade het volgende: Je zou maar in een 5-bak instappen met de R op de plek van de 6e versnelling en denken dat het een 6-bak is
mijn ma's C1 en pa's Zafira hebben dat probleem dus. Maar wederom, synchromesh ringen blokkeren dat schakelen. Die krijg je er echt niet in.
Althans, normaal gesproken. Had laatst een Ford Connect waar het wel kon gelukkig had ik het in de gaten voor ik de koppeling op liet komen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Zo, dat was Parijs. Werkdag begon om 0615 en is nog steeds bezig, tot half 12 denk ik. Ik was aan de late kant in Düsseldorf waar ik de Jaguar XJ moest ophalen, omdat Duitsers ook voor treinen blijken te springen. Ik moest uiteindelijk in 4,5 uur tijd 480km afleggen naar Parijs, daar was ik dan ook precies op tijd. Een kwartiertje later was meneer al gereed en kon ik de laatste 300+ km afleggen. Inmiddels rol ik Rotterdam binnen met de trein, nog even geduld hebben op het verlossende biertje!
Ik heb wel een keer gehad dat ik lekker van de invoegstrook doortufte naar de linkerbaan aangezien het zondag was en niemand opschoot. Wil ik doorschakelen naar z'n 6, schakel in naar z'n 3, bijna een Marrokaan met beshtelbuush (natuurlijk een aftanse Vito, want Mercedes... ) in de kofferbak.
Het antwoord is al gegeven, waarom blijf je hierover doorvragen? Het is gewoon vereist om gladgeschoren aan de bak te gaan. Als je dat niet wilt, dan incasseer je een waarschuwing en bij de volgende keer dat ze het zien ben je weg. Ze hebben zat andere mensen om uit te kiezen, een maat van me wacht ook met smart op dit werk en heeft er alles voor over. Zit nou niet zo te mierenneuken en hak die knoop door.
Same, voor zover ik weet. Representatief = geen gezichtsbeharing, nette broek (geen spijkerbroek), overhemd of polo en nette schoenen (geen witte zool).
Maar ik heb het idee dat ze wel gemakkelijker zijn, anders begrijp ik niet dat ze niets hebben gezegd over mijn wenkbrauwpiercing.
Ik krijg het idee dat het grootste probleem voor jou om aan het werk te gaan niet dat baardje is, maar de leeftijd. Je moet zowel bij EW als bij AR minimaal 18 zijn. Bij AR volgens mij zelfs 19. Maar met 16 jaar hooguit ga jij het echt niet halen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Op vrijdag 28 februari 2014 23:51 schreef Sarasi het volgende: Same, voor zover ik weet. Representatief = geen gezichtsbeharing, nette broek (geen spijkerbroek), overhemd of polo en nette schoenen (geen witte zool).
Maar ik heb het idee dat ze wel gemakkelijker zijn, anders begrijp ik niet dat ze niets hebben gezegd over mijn wenkbrauwpiercing.
Lol. Als jij een wenkbrauwpiercing draagt en aangenomen bent dan moet een baard haast wel mogen.
Ik krijg het idee dat het grootste probleem voor jou om aan het werk te gaan niet dat baardje is, maar de leeftijd. Je moet zowel bij EW als bij AR minimaal 18 zijn. Bij AR volgens mij zelfs 19. Maar met 16 jaar hooguit ga jij het echt niet halen.
Ik had me verder wel uiterst representatief gekleed natuurlijk, en ik heb een schuine pony, dus het kan zijn dat ze het gewoon niet gezien hebben. Sommige mensen merken het pas na weken op.
Maar met een houding als de jouwe zou ik ergens anders gaan solliciteren, scheelt jou en ons een hoop gezeik. Of haal het scheermes over je wangetjes, 5mm zit er na een dag toch wel weer op so who cares.
Jammer dat mijn houding en instelling er elke keer bijgehaald worden terwijl dat helemaal niet relevant is. Het gaat mij om het principe; het ontzettend krampachtige beeld van wat representatief is.
Maar ik stop nu wel met dit. Het is nu wel duidelijk.
Tja, dat heb je natuurlijk gecompenseerd met een kort rokje.
Ik draag nooit rokjes. Nee ik had gewoon een nette zwarte broek aan, een blouse en een peperduur speciaal voor de sollicitatie gekocht jasje. En mooie bijpassende hakjes. Haar opgestoken, subtiele make-up en dat was hoe ver ik bereid was te gaan. Als ze wat van mijn haarkleur en/of piercing hadden gezegd, had ik waarschijnlijk een ander baantje gezocht.
Op zaterdag 1 maart 2014 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende: Jammer dat mijn houding en instelling er elke keer bijgehaald worden terwijl dat helemaal niet relevant is. Het gaat mij om het principe; het ontzettend krampachtige beeld van wat representatief is.
Maar ik stop nu wel met dit. Het is nu wel duidelijk.
[..]
Lol, of een subtiele inkijk. Fucking vrouwen altijd.
Om het wat duidelijker te maken:
Ze stellen hoge eisen aan de representativiteit. Dat is oké, ieder bedrijf z'n ding. Het feit dat ze zeggen dat je er representatief uit moet zien kan anders worden ervaren dan hoe zij het willen (zeg maar, compleet kostuum ). Een net baardje moet ook kunnen vind ik, maar EW en AR vinden dit blijkbaar niet representatief. Een ander punt wat ik vaak voor me haal is dat ze waarschijnlijk zulke hoge eisen stellen aangezien ze denken dat studenten laks met regels omgaan en toch niet de regels precies volgen. Als je dan zegt dat je 'netjes' gekleed moet, gaan mensen sneller in hun vrijetijdse kloffie (spijkerbroek, sneakers enz.). Oftewel, door zo hoog mogelijke eisen te stellen proberen ze dit als het ware een beetje in te perken, tenminste, zo denk ik erover.
Ik draag nooit rokjes. Nee ik had gewoon een nette zwarte broek aan, een blouse en een peperduur speciaal voor de sollicitatie gekocht jasje. En mooie bijpassende hakjes. Haar opgestoken, subtiele make-up en dat was hoe ver ik bereid was te gaan. Als ze wat van mijn haarkleur en/of piercing hadden gezegd, had ik waarschijnlijk een ander baantje gezocht.
Op vrijdag 28 februari 2014 21:46 schreef Kiprollade het volgende: Je zou maar in een 5-bak instappen met de R op de plek van de 6e versnelling en denken dat het een 6-bak is
Nee, geen rokjes. Voel ik me niet prettig/zelfverzekerd in.
Die caddy van gisteren was trouwens volgens de kentekencheck en de ritinfo een LPG ding, maar het mannetje van de garage zei dat 'ie 'm had volgegooid met benzine. En de auto had een vreemd rood knopje onder het stuur zitten wat ik graag wilde indrukken. Kan een auto op LPG en benzine rijden? En waar kan dat knopje voor geweest zijn?
Die caddy van gisteren was trouwens volgens de kentekencheck en de ritinfo een LPG ding, maar het mannetje van de garage zei dat 'ie 'm had volgegooid met benzine. En de auto had een vreemd rood knopje onder het stuur zitten wat ik graag wilde indrukken. Kan een auto op LPG en benzine rijden? En waar kan dat knopje voor geweest zijn?
Mijn auto had ook LPG en Benzine. Je start inderdaad op benzine, en doormiddel van een schakelaar kun je de auto dan op LPG zetten. Merk je vrij weinig van, alleen in je portemonnee
Ze stellen hoge eisen aan de representativiteit. Dat is oké, ieder bedrijf z'n ding. Het feit dat ze zeggen dat je er representatief uit moet zien kan anders worden ervaren dan hoe zij het willen (zeg maar, compleet kostuum ). Een net baardje moet ook kunnen vind ik, maar EW en AR vinden dit blijkbaar niet representatief. Een ander punt wat ik vaak voor me haal is dat ze waarschijnlijk zulke hoge eisen stellen aangezien ze denken dat studenten laks met regels omgaan en toch niet de regels precies volgen. Als je dan zegt dat je 'netjes' gekleed moet, gaan mensen sneller in hun vrijetijdse kloffie (spijkerbroek, sneakers enz.). Oftewel, door zo hoog mogelijke eisen te stellen proberen ze dit als het ware een beetje in te perken, tenminste, zo denk ik erover.
Dit dus.
En sowieso, als je het er niet mee eens bent solliciteer je lekker niet toch. Dat geklaag altijd over dingen die je kan vermijden als je er niet voor kiest
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 21:08 schreef zazzel het volgende: Ik had vanochtend iets wat ik eigelijk nog nooit heb gemerkt in een auto. Stel je rijdt op een rood stoplicht af, wat ik dan doe is de koppeling instappen zet hem in z'n 1 (laat de koppeling niet opkomen) en rem voor het licht. Vervolgens rijdt ik netjes weg in z'n 1 als het weer groen wordt. Maar in die Peugeot van vanochtend was het niet mogelijk om de auto in z'n 1 te zetten als de auto niet stil stond. Vaag toch? of heb ik een rare rijstijl?
Ik zet 'm altijd in de twee tot ik vrijwel stilsta. Maar als ik wat rustiger uitrij schakel ik ook mee terug met mijn snelheid, zodat ik meteen verder kan rijden in de goede versnelling als het stoplicht groen wordt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Panthera. op 01-03-2014 11:41:25 ]
Net even de auto-betrouwbaarheidstest van de consumentenbond gelezen. Verassing: de drie Franse merken scoren het slechtst! De meeste Duitsers doen het middelmatig, en de Aziaten steken er met kop en schouders boven uit. Niks nieuws dus. Wel grappig: Dacia, het spotgoedkope merk van Renault scoort vele malen beter dan zijn baasje. Zal wel komen omdat er bijna niks is om stuk te gaan..
Op zaterdag 1 maart 2014 12:01 schreef Wave103 het volgende: Net even de auto-betrouwbaarheidstest van de consumentenbond gelezen. Verassing: de drie Franse merken scoren het slechtst! De meeste Duitsers doen het middelmatig, en de Aziaten steken er met kop en schouders boven uit. Niks nieuws dus. Wel grappig: Dacia, het spotgoedkope merk van Renault scoort vele malen beter dan zijn baasje. Zal wel komen omdat er bijna niks is om stuk te gaan..
Consumentenbond .
Hier is de CitroExpert weer binnen, zo eens even lekker kwaliteits literatuur lezen.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Ik heb 1x carnaval gevierd bij mijn tante in Nijmegen. Nu geef ik toe dat ik die herinnering wellicht geidoliseerd heb, maar ik weet nog dat het ontzettend gezellig was met veel snoep en verklede mensen. En de sfeer was geweldig. Groningers zijn me soms iets te nuchter, met hun 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg'. Maar om nou het halve land door te reizen... Ik ken ook niemand in het zuiden die lekker los gaat met carnaval, en in m'n eentje is ook zo alleen.
Op zaterdag 1 maart 2014 12:55 schreef Sarasi het volgende: Ik heb 1x carnaval gevierd bij mijn tante in Nijmegen. Nu geef ik toe dat ik die herinnering wellicht geidoliseerd heb, maar ik weet nog dat het ontzettend gezellig was met veel snoep en verklede mensen. En de sfeer was geweldig. Groningers zijn me soms iets te nuchter, met hun 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg'. Maar om nou het halve land door te reizen... Ik ken ook niemand in het zuiden die lekker los gaat met carnaval, en in m'n eentje is ook zo alleen.
Haha, nee, carnaval lijkt me niet echt iets voor hem. Maar goed, ik ga in juni lekker los met een vriendin bij Soundgarden, dus ik houd het wel tegoed. Nu eerst maar eens statistiek bijwerken, anders kom ik in de problemen als ik volgende week drie dagen gebeld word.
Haha, nee, carnaval lijkt me niet echt iets voor hem. Maar goed, ik ga in juni lekker los met een vriendin bij Soundgarden, dus ik houd het wel tegoed. Nu eerst maar eens statistiek bijwerken, anders kom ik in de problemen als ik volgende week drie dagen gebeld word.
Soundgarden is ook een of ander maf festival? Ik ga maar eens voor mijn herkansing natuurkunde leren.
Soundgarden is ook een of ander maf festival? Ik ga maar eens voor mijn herkansing natuurkunde leren.
Nee, een band. Ze treden op in 013 dan, de dag voor mijn tentamen. Maar goed, dat is pas om twee uur, dus als we daar een hostel doen, zijn we wel weer op tijd terug, denk ik.
Nou, hiep hiep hoera. Mijn M7 helicoil setje is binnen. Eindelijk. Voor 40 euro. Kan ik ein-de-lijk de draadbussen van mijn nokkenasgeleiders repareren.
Kutjapanners met hun achterlijke maten Wat is er mis met M8
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Nee, een band. Ze treden op in 013 dan, de dag voor mijn tentamen. Maar goed, dat is pas om twee uur, dus als we daar een hostel doen, zijn we wel weer op tijd terug, denk ik.
Sowieso lekkere muziek, vaak als ik in m'n eentje in de auto zit gaat er een cd'tje Happy Hardcore op met de speakers op standje trommelvlies opblazen Nadeel is wel dat je hier erg makkelijk de neiging van krijgt om hoogst illegale snelheden te gaan rijden
Sowieso lekkere muziek, vaak als ik in m'n eentje in de auto zit gaat er een cd'tje Happy Hardcore op met de speakers op standje trommelvlies opblazen Nadeel is wel dat je hier erg makkelijk de neiging van krijgt om hoogst illegale snelheden te gaan rijden
Geen idee of ik hier goed zit, maar moet binnenkort een project doen in Maastricht (heb zelf geen auto want werk altijd in het buitenland) en moet dan regelmatig naar o.a. Dusseldorf, Geldermalsen, Brussel, etc. Biedt dit soort bedrijven ook dit soort diensten aan? Het is geen vast schema.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet. Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op zaterdag 1 maart 2014 16:55 schreef static het volgende: Geen idee of ik hier goed zit, maar moet binnenkort een project doen in Maastricht (heb zelf geen auto want werk altijd in het buitenland) en moet dan regelmatig naar o.a. Dusseldorf, Geldermalsen, Brussel, etc. Biedt dit soort bedrijven ook dit soort diensten aan? Het is geen vast schema.
Nee, dit soort bedrijven leveren alleen de chauffeur, maar niet de auto.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet. Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Wat was Duitsland een drama zeg... Al die mongolen die terugkwamen van wintersport. Echt een dakkoffer op het dak stond gegarandeerd voor een Nederlander.. En bij het tankstation vlak voor de grens stonden al die malloten nog even te tanken
Op zaterdag 1 maart 2014 19:55 schreef bokkepoot het volgende: Wat was Duitsland een drama zeg... Al die mongolen die terugkwamen van wintersport. Echt een dakkoffer op het dak stond gegarandeerd voor een Nederlander.. En bij het tankstation vlak voor de grens stonden al die malloten nog even te tanken
Ik snap even niet waarom je een malloot bent als je in Duitsland tankt?
Dat doe ik ook altijd, heb ik ook zo geleerd. Vage auto dus.
Dan heb je het mooi verkeerd geleerd.
Bij remmen bij een verkeerslicht laat je hem gewoon in zn 5 staan of in zn 4 totdat je terug kan naar zn 2.
Zodra je stilstaat zet je hem in zn 1.
En niks geen vage auto die onder rijden niet in de 1 gegooid kan worden. Het gros van de versnellingsbakken vind dat niet leuk. Met geweld is het overigens vaak wel mogelijk, maar tandjes poetsen is niet iets wat je bak ten goede komt.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf" "Met dubbel s welteverstaan"
Bij remmen bij een verkeerslicht laat je hem gewoon in zn 5 staan of in zn 4 totdat je terug kan naar zn 2.
Zodra je stilstaat zet je hem in zn 1.
En niks geen vage auto die onder rijden niet in de 1 gegooid kan worden. Het gros van de versnellingsbakken vind dat niet leuk. Met geweld is het overigens vaak wel mogelijk, maar tandjes poetsen is niet iets wat je bak ten goede komt.
Nog nooit commentaar op gehad. Langzaam terugschakelen als je denkt dat het licht nog groen wordt voordat je stilstaat, direct naar de 1 als je weet dat je dat niet haalt. Ik heb ook nog nooit een auto gereden die daar problemen mee had.
Nog nooit commentaar op gehad. Langzaam terugschakelen als je denkt dat het licht nog groen wordt voordat je stilstaat, direct naar de 1 als je weet dat je dat niet haalt. Ik heb ook nog nooit een auto gereden die daar problemen mee had.
Ik heb nog nooit een auto gehad waarbij dat prima ging.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf" "Met dubbel s welteverstaan"
Op zaterdag 1 maart 2014 20:12 schreef Geralt het volgende: Dus begrijp ik het goed dat jij met alle auto's die je gereden hebt gewoon met een gangetje van 70-80 in de 1 kon gooien?
Nee, want dan heb ik die koppeling nog lang niet ingedrukt toch. Je nadert een stoplicht (in 90% vd gevallen ga je dan sowieso al niet harder dan 50), je remt, op het moment dat het toerenaantal flink is gedaald en je nog een klein stukje moet, trap je de koppeling in, schakel je naar de 1 en rem je af tot stilstand.
Ik snap even niet waarom je een malloot bent als je in Duitsland tankt? :
Dat is ook niet dom, het is wel dom om krampachtig 160 te rijden op een te drukke snelweg om vervolgens te wachten omdat je goedkoop wilt tanken. Tank dan eerder en rijd rustig 120 dat kost je minder tijd, is zuiniger en goedkoper
Bij remmen bij een verkeerslicht laat je hem gewoon in zn 5 staan of in zn 4 totdat je terug kan naar zn 2.
Zodra je stilstaat zet je hem in zn 1.
En niks geen vage auto die onder rijden niet in de 1 gegooid kan worden. Het gros van de versnellingsbakken vind dat niet leuk. Met geweld is het overigens vaak wel mogelijk, maar tandjes poetsen is niet iets wat je bak ten goede komt.
Ik heb altijd geleerd om af te remmen op de motor door terug te schakelen (maar niet naar de eerste versnelling ). De motor verbruikt dan geen brandstof en de remmen worden minder belast.
Ik dacht in het begin dat je, net als met omhoog schakelen, geen versnellingen mocht overslaan. Toen mijn instructeur dat zag, lachte hij zich een breuk. Vandaar dat ik precies weet hoe ik het heb geleerd en doe.
Op zondag 2 maart 2014 01:34 schreef Sarasi het volgende: Ik dacht in het begin dat je, net als met omhoog schakelen, geen versnellingen mocht overslaan. Toen mijn instructeur dat zag, lachte hij zich een breuk. Vandaar dat ik precies weet hoe ik het heb geleerd en doe.
Alsof je met omhoog schakelen geen versnellingen over mag slaan.
Ja, waarom zou dat niet mogen? Ik hou van accelereren, dus met invoegen naar de snelweg ga ik wel eens gewoon doorhalen tot de 100 in z'n 2 en dan direct door naar 5
Ja, waarom zou dat niet mogen? Ik hou van accelereren, dus met invoegen naar de snelweg ga ik wel eens gewoon doorhalen tot de 100 in z'n 2 en dan direct door naar 5
Godsamme. En ik braaf alle versnellingen doorlopen steeds.
Een week hard gewerkt voor de pakketdienst, maar nu eindelijk 'vrij'. Hopelijk dinsdag weer een mooi ritje, maar voor nu mij bezig houden met wat achterstallige afwas, was en rekeningen. Echt een lente schoonmaak gevoel heb ik dus ik ga maar aan de gang.
Op zondag 2 maart 2014 10:23 schreef DrSnuggle het volgende: Een week hard gewerkt voor de pakketdienst, maar nu eindelijk 'vrij'. Hopelijk dinsdag weer een mooi ritje, maar voor nu mij bezig houden met wat achterstallige afwas, was en rekeningen. Echt een lente schoonmaak gevoel heb ik dus ik ga maar aan de gang.
Het is lente in de ogen van de poetsassistente! Hier dezelfde bui trouwens, ik ga zo hardlopen, dan even afwassen, papieren herorderen en een nieuw slot op de deur zetten. En dan morgen wachten op dat belletje/mailtje voor dinsdag.
Trots zijn dat je op teletekst de uitslag hebt opgezocht
Verder was het vrij dramatisch van onze kant, wel apart dat ajax het zelfs daar lastig mee had en eigenlijk de mindere was. Maar ja, daar koop je weinig voor.
Verder was het vrij dramatisch van onze kant, wel apart dat ajax het zelfs daar lastig mee had en eigenlijk de mindere was. Maar ja, daar koop je weinig voor.
Morgen heb ik een rit naar Adam waar de auto rond de middag moet worden afgeleverd. Aangezien ik daar dan ben wil ik smiddags daar blijven . Hoe kan ik dit het beste invullen op de ritbon?
Op zondag 2 maart 2014 20:43 schreef RenaultSport het volgende: Morgen heb ik een rit naar Adam waar de auto rond de middag moet worden afgeleverd. Aangezien ik daar dan ben wil ik smiddags daar blijven . Hoe kan ik dit het beste invullen op de ritbon?
Ik vul het in zulke gevallen altijd in alsof ik gewoon naar huis ga.
Om 9.15 hingen ze alweer in de voicemail, Born - Amstelveen in een Mégane en Amsterdam - Born in een Jeep Compass.
De Mégane is een LPG, nog nooit in gereden. Zitten de tankdoppen voor benzine en LPG gewoon bij elkaar? En kan ik de auto ook gewoon de hele weg op benzine laten rijden, of zit in een LPG auto alleen een kleine (reserve) benzinetank?
Ik had vrijdag een LPG busje en heb van Den Haag naar A'foort alleen op benzine gereden, de tank was nog niet halfleeg. Dus ik vermoed dat dat gewoon kan.
Beter! Die IS300h was een f-sport wat een heerlijke wagen. Sta nu in RDV te wachten totdat ze de zomerbanden hebben gevonden van de Avensis voor de LM in Vianen.
Sinds wanneer hebben ze kamelen/dromedarissen bij de Japanner in RDV? :p
Op maandag 3 maart 2014 11:14 schreef Kiprollade het volgende: College ging niet door, dan maar een spoedje geregeld. Vlaardingen - Amersfoort, even afwachten wat voor auto, want de ritinfo is er nog niet
Vandaag iets van 5x met EW zitten bellen, eerst bestond de CP niet, maar na 15 min hadden ze hem gevonden. Daarna stond de volgende auto ergens in een garage ipv bij de CP. Kreeg andere auto mee om die op te halen, word ik onderweg weer gebeld dat ik maar naar Nieuwegein moet ipv Breda. Gegevens zouden per SMS gestuurd worden, nou dat ging niet door de hoeveelheid info. Moest ik verder rijden om uberhaupt weer 3G te krijgen.
Moest vanochtend ook al om 7 uur bij verhuurbedrijf zijn om de 1e auto op te halen, maar het bedrijf ging pas om 7.30 open...
En nu staat mijn trein stil. Is ergens brand met een wissel.
Op maandag 3 maart 2014 12:30 schreef zazzel het volgende: Beter! Die IS300h was een f-sport wat een heerlijke wagen. Sta nu in RDV te wachten totdat ze de zomerbanden hebben gevonden van de Avensis voor de LM in Vianen.
Sinds wanneer hebben ze kamelen/dromedarissen bij de Japanner in RDV? :p
Ikke was er om 11 uur , kon toch weer fijn dat pokke-eind lopen. Daarna in een auris hybrid met 5500 km op de teller naar Breda. Die kamelen waren er vorige week in ieder geval ook al .
Morgen mag ik iets nieuws gaan doen, mag samen met een collega-hikert overal in de regio auto's op gaan halen. Stuk of 9.
Ikke was er om 11 uur , kon toch weer fijn dat pokke-eind lopen. Daarna in een auris hybrid met 5500 km op de teller naar Breda. Die kamelen waren er vorige week in ieder geval ook al .
Morgen mag ik iets nieuws gaan doen, mag samen met een collega-hikert overal in de regio auto's op gaan halen. Stuk of 9.
Voor de grote LM in Breda?
Ben al een tijdje niet in Raamsdonksveer geweest. Dus zou best kunnen dat die er al even zijn. Wel lachen dat die gewoon prominent op het terrein laten lopen.
Heb uiteindelijk 1,5 uur daar gezeten, omdat er weer eens 10x heen en weer gebeld moest worden voor zomerbanden. Er was niemand ivm carnaval om de banden te wisselen dus kreeg 4 banden in de kofferbak mee naar Vianen. Onder het motto 'ze zoeken het daar maar uit'.
Ik heb zo genoten in de Jetta Hybrid die ik mee had. Alleen jammer van het natte wegdek bij de stoplichten. Een ander nadeel was de begrenzer, 2 keer geprobeerd, maar hij wilde echt niet harder... Ben nu alleen bang dat ik allemaal bekeuringen krijg, want ik zag overal in die provincie Utrecht opeens flitspalen.
Hoogzand. Bij een Duitse dealer, en jij mag raden welke auto.
Hoogstad is het En ik zie Jetta Hybrid hierboven
En ik weet precies waar je bedoelt, daar zit inderdaad een inleverpunt van die maatschappij in Amersfoort. Samen met de verhuurder uit Charlois als het goed is.
En ik weet precies waar je bedoelt, daar zit inderdaad een inleverpunt van die maatschappij in Amersfoort. Samen met de verhuurder uit Charlois als het goed is.
Was van 'MakkelijkHuur' (vertaald naar het NL ). Die vrouw bij de receptie snapte er niet zoveel van. Heb net met m'n hoofd nog in die Jetta een trein de verkeerde kant op gepakt. Beetje jammer dit, vraag me ook af hoe ik dit met de uren ga doen aangezien het een half uur scheelt.
Was van 'MakkelijkHuur' (vertaald naar het NL ). Die vrouw bij de receptie snapte er niet zoveel van. Heb net met m'n hoofd nog in die Jetta een trein de verkeerde kant op gepakt. Beetje jammer dit, vraag me ook af hoe ik dit met de uren ga doen aangezien het een half uur scheelt.
Ja, klopt. Bij MakkelijkHuur kan je ook auto's van NederlandseLease inleveren, die dus hun depot in Amersfoort hebben zitten.
Op maandag 3 maart 2014 16:30 schreef driekeerdrie het volgende: Als beginnende hiker snap ik af en toe de afkortingen nog niet helemaal... wat is CP bijvoorbeeld?
Ik zit er over na te denken om ook hiker te worden. weten jullie of je een beetje snel en makkelijk aangenomen wordt? en hoeveel uur maak je nou eigenlijk op een dag?
Op maandag 3 maart 2014 16:47 schreef CookieMafia het volgende: Ik zit er over na te denken om ook hiker te worden. weten jullie of je een beetje snel en makkelijk aangenomen wordt? en hoeveel uur maak je nou eigenlijk op een dag?
Lees maar even lekker een paar topics door, deze vragen zijn al 100.000x beantwoord.
Misschien eens in de OP knallen?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Deze vragen zijn hier al vaker gesteld maar ik beantwoord ze lekker toch (want soggen).
quote:
Op maandag 3 maart 2014 16:47 schreef CookieMafia het volgende: Ik zit er over na te denken om ook hiker te worden. weten jullie of je een beetje snel en makkelijk aangenomen wordt? en hoeveel uur maak je nou eigenlijk op een dag?
Als Groninger maak ik gemiddeld meestal 7-9 uur per dag, met uitschieters naar onder en boven. Hoe snel je aangenomen wordt kan niemand zeggen. De één moet een weekje wachten op een reactie, de ander een half jaar. Hangt er vanaf of er op dit moment vraag is naar hikers in jouw regio.
Was vanochtend bij die schadevestiging in Oirschot voor de Waalwijkse Gigant. Even formeel mijn interesse bevestigd, de vestigingsmanager ging nu een systeem ontwikkelen, en ik moet mijn BE rijbewijs gaan halen.
Net even met het CBR aan de lijn gehangen, maar aan dat volk heb je dus echt 3x niks. Ik ben in 2012 een aantal maanden bezig geweest om mijn medisch dossier rond te krijgen voor mijn categorie B, dus ik vroeg me af of al die heisa nu opnieuw moest (psycholoog & rijtest), maar servicemiep kon daar absoluut geen antwoord op geven. Enfin, we zien wel.
Morgen voor AutoOpnieuw op pad. Oeteldonk - Mokum in een Jetta en Mokum - Krutjesgat in een Polo. Kon dat niet andersom? Nee dus.
Jammer dat Mokum geen wissel is, maar ik hoef in ieder geval het OV daar niet in. Ik moet van A naar K in de haven.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2014 17:54:47 ]
Dat ze binnen 9 seconde op de 100 zitten, ze echt veel koppel hebben, de top over de 210 ligt (gezien de begrenzing). Dat zijn allemaal wel redelijke specs, maar het leuke eraan is dat er overal HYBRID staat d.m.v. stickers, wat het een beetje wolf in schaapsleren maakt
Tja, ik heb gewoon niet zoveel zin in boetes. Hard rijden doe ik ook alleen buiten werk om op leuke landweggetjes (daar zijn er veel van in het noorden ), waar toch nooit gecontroleerd wordt.
En sowieso vind ik hard optrekken leuker dan de topsnelheid uit testen.
Tja, ik heb gewoon niet zoveel zin in boetes. Hard rijden doe ik ook alleen buiten werk om op leuke landweggetjes (daar zijn er veel van in het noorden ), waar toch nooit gecontroleerd wordt.
En sowieso vind ik hard optrekken leuker dan de topsnelheid uit testen.
Tja, ik heb gewoon niet zoveel zin in boetes. Hard rijden doe ik ook alleen buiten werk om op leuke landweggetjes (daar zijn er veel van in het noorden ), waar toch nooit gecontroleerd wordt.
En sowieso vind ik hard optrekken leuker dan de topsnelheid uit testen.
Er is weinig zo gaaf als vloeiend volgas de bocht doortrekken en op het juiste moment weer gas te geven... Rechtuitbranden is inderdaad wat saaier
Jammer dat ik nu een auto op diesel heb, je voelt de extra kilo's in het front wel
Morgen geen ritje. Wel de hele dag op beschikbaar.... Weet iemand of AR het op prijs stelt als je zelf om een ritje belt? Wil graag morgen werken en heb anders niets te doen....
Op dinsdag 4 maart 2014 00:10 schreef driekeerdrie het volgende: Morgen geen ritje. Wel de hele dag op beschikbaar.... Weet iemand of AR het op prijs stelt als je zelf om een ritje belt? Wil graag morgen werken en heb anders niets te doen....
Op prijs stellen is misschien niet het goede woord maar ze doen er ook zeker niet moeilijk om. Als je belt zullen ze kijken of er iets is bij jou in de buurt, en zo niet dan niet.
Op dinsdag 4 maart 2014 07:52 schreef Sjouveur het volgende: Je kan ook aangeven bij de buschauffeur dat je die overstap wilt halen, vaak zorgen ze er voor dat dat dan ook lukt.
Ja ik kan ook even verderop eruit en dan 10 minuten lopen. Normaliter geen probleem, maar ik heb een probleem met het gewricht in mijn rechterknie.
Ik zie hier regelmatig mensen voorbij komen die een spoedritje moeten rijden. Moet je daar zelf contact voor opnemen, of word je daarvoor gebeld? Is mij nog nooit gebeurd namelijk...
Op dinsdag 4 maart 2014 08:28 schreef dvdsrk het volgende: Ik zie hier regelmatig mensen voorbij komen die een spoedritje moeten rijden. Moet je daar zelf contact voor opnemen, of word je daarvoor gebeld? Is mij nog nooit gebeurd namelijk...
Wordt je voor gebeld, of zelf bellen nav FB bericht
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op dinsdag 4 maart 2014 08:28 schreef dvdsrk het volgende: Ik zie hier regelmatig mensen voorbij komen die een spoedritje moeten rijden. Moet je daar zelf contact voor opnemen, of word je daarvoor gebeld? Is mij nog nooit gebeurd namelijk...
Wat hierboven staat inderdaad. Als je eerder opeens beschikbaar bent of net klaar met iets waardoor je kan werken raad ik je aan dan je beschikbaarheid voor heel de dag open te zetten (ook al is het bijv. 13:00 uur). Ze kijken eerst naar mensen die heel de dag beschikbaar zijn namelijk
Heerlijk is dat. Laatst 266 gehaald, maar je moet dan zooo geconcentreerd zijn, houd je niet lang vol. Het was ook donker, achteraf gezien misschien niet zo heel verstandig eigenlijk... (vooral omdat ik niet had gecheckt of er winterbanden onder zaten, realiseerde ik me later:P)
[ Bericht 6% gewijzigd door Thrasyllus op 04-03-2014 10:20:36 ]
Meerkerk - Houten. Gelukkig is mijn eerste rit naar Meerkerk en op dat adres moet ik de papieren meenemen, dus het valt nog mee. Na Houten door naar De Meern.
Meerkerk - Houten. Gelukkig is mijn eerste rit naar Meerkerk en op dat adres moet ik de papieren meenemen, dus het valt nog mee. Na Houten door naar De Meern.
Ik heb dat twee keer moeten doen en de tweede keer kreeg ik onverwachts een auto mee zo'n enorme Ford stationwagen, en daar moest ik dan mee uitparkeren uit die strakke rijtjes met 10 cm marge (uit het depot)
Ik heb dat twee keer moeten doen en de tweede keer kreeg ik onverwachts een auto mee zo'n enorme Ford stationwagen, en daar moest ik dan mee uitparkeren uit die strakke rijtjes met 10 cm marge (uit het depot)
Dat heel precies en voorzichtig parkeren heb ik inmiddels wel onder de knie na een dag locatiewerk bij ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ in Breda. Kutstraatjes daar
Ja is best wel een grote auto. Een keer moeten rijden, ik kwam een Mercedes C180 bij hem brengen en moest de Mondeo weer terug brengen. Die man had het prima voor elkaar, de Mondeo was al goed aangekleed maar de Mercedes was helemaal perfect
Dat heel precies en voorzichtig parkeren heb ik inmiddels wel onder de knie na een dag locatiewerk bij ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ in Breda. Kutstraatjes daar
Ik zie enorm op tegen de dag dat ik bij B in Nieuwegein locatiewerk moet gaan doen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ik zie enorm op tegen de dag dat ik bij B in Nieuwegein locatiewerk moet gaan doen.
Locatiewerk is op zich niet zo erg vind ik, als je maar wat grote stukken kan rijden. Een beetje auto's vanuit de wasstraat klaarzetten voor schadecontrole of na de schadecontrole de auto's terug op een parkeerplek zetten is toch wel wat saai.
Nou, faal. Alweer niet de goede afslag naar Amersfoort. Mijn navigatie stuurt me de A2 richting Apeldoorn op, en dan moet ik dus vervolgens weer keren. Maar dit weer wel na het keren in 1x de goede afslag genomen.
Wel stom, want ik had het ook nog opgezocht op Maps, die zei 'rechts aanhouden, links aanh, rechts aanh, links aanh'. En toen zat ik dus op de A2. Verdomme. En ik heb ook geen bord met Hoevelaken gezien. Wel de parallelweg waar ik op had MOETEN zitten, met idd afslag 14 Hoevelaken. Ik word er echt helemaal gaar van.
Op dinsdag 4 maart 2014 13:22 schreef Viezze het volgende: Het feit dat je twee keer de A2 noemt op een plek waar de A2 niet ligt zegt genoeg over je richtingsgevoel
Ja oke dat laat te wensen over, vandaar de navigatie. Maar die bedot me dus ook.
Je moet op dat punt ook de borden aanhouden in plaats van de navigatie. Ik was een keer eigenwijs en deed dat niet, omdat ik het beter dacht te weten dan de borden Maar toen was die situatie dus net veranderd.
Op dinsdag 4 maart 2014 13:26 schreef Viezze het volgende: Je moet op dat punt ook de borden aanhouden in plaats van de navigatie. Ik was een keer eigenwijs en deed dat niet, omdat ik het beter dacht te weten dan de borden Maar toen was die situatie dus net veranderd.
Hoevelaken staat er niet op. En ik weet niet wat ik dan moet volgen. Dat is dus mijn vraag ook eigenlijk een beetje. Apeldoorn en Amersfoort lijken ook zo op elkaar en ik heb geen idee waar ze liggen.
Hoevelaken staat er niet op. En ik weet niet wat ik dan moet volgen. Dat is dus mijn vraag ook eigenlijk een beetje. Apeldoorn en Amersfoort lijken ook zo op elkaar en ik heb geen idee waar ze liggen.
Toch zou het op de borden moeten staan, maar ik ben er al lang niet meer geweest dus kan je niet precies vertellen hoe je moet rijden. Voor het verschil tussen Apeldoorn en Amersfoort; http://goo.gl/maps/Kcxnc
Altijd fijn als er nog 3 druppels benzine in een auto zitten wanneer je hem op komt halen. Net al schokkend de pomp nog kunnen halen EW 'ja je hebt een enorm risico genomen, je had de motor kapot kunnen rijden'. Wat kan ik er aan doen ?
Ach, morgen weer vroeg op pad Middelburg - Amersfoort Mondeo Hilversum - Leeuwarden Golf Leeuwarden - Breda Fabia
Op dinsdag 4 maart 2014 13:33 schreef zazzel het volgende: Altijd fijn als er nog 3 druppels benzine in een auto zitten wanneer je hem op komt halen. Net al schokkend de pomp nog kunnen halen EW 'ja je hebt een enorm risico genomen, je had de motor kapot kunnen rijden'. Wat kan ik er aan doen ?
Ach, goed is het niet, maar daar gaan ze echt niet stuk van
Toch zou het op de borden moeten staan, maar ik ben er al lang niet meer geweest dus kan je niet precies vertellen hoe je moet rijden. Voor het verschil tussen Apeldoorn en Amersfoort; http://goo.gl/maps/Kcxnc
Nou het staat er domweg niet op dus. En dankje voor de topografische educatie.
Nou het staat er domweg niet op dus. En dankje voor de topografische educatie.
Als je vanuit het Noorden die kan op rijd, staat er zeker wel Hoevelaken op een bordje hoor Is volgens mij meteen eerste afslag. Bij de eerste 2 keer dat ik daar moest zijn, stuurde mij de navigatie ook helemaal verkeerd.
Op dinsdag 4 maart 2014 13:37 schreef Viezze het volgende: Benzine auto's niet, diesel is wat minder prettig als je die leeg rijdt toch?
Nou het zal inderdaad niet best zijn. De pomp waar ik uiteindelijk ben beland was nog geen 3km van het ophaaladres af. Dus meer had ik ook niet kunnen doen, beetje jammer dat je dan gelijk een hele preek aan de telefoon krijgt.
Als je vanuit het Noorden die kan op rijd, staat er zeker wel Hoevelaken op een bordje hoor Is volgens mij meteen eerste afslag. Bij de eerste 2 keer dat ik daar moest zijn, stuurde mij de navigatie ook helemaal verkeerd.
Ja op den duur wel, maar eerst moet je bij knooppunt Hoevelaken een snelweg kiezen. Ik kies steeds de verkeerde, de linker, terwijl de afslag Hoevelaken op de weg ernaast is. Ik kan er dan niet af, maar moet hulpeloos toekijkend de afslag voorbij rijden. Ik loop dus vast nog voor die klaverbladen.
Op dinsdag 4 maart 2014 13:43 schreef Viezze het volgende: Hoezo heb je het aan EW verteld eigenlijk Ik zou gewoon zeggen, tank is leeg hoeveel moet er in?
1 op 10 rekenen ze. Ik bel elke keer braaf als ik moet tanken, maar ik weet van tevoren al hoeveel L ik mag gaan tanken. 150 km -> 15 L etc .. Beetje onzinnig vind ik dat altijd, maar goed.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
1 op 10 rekenen ze. Ik bel elke keer braaf als ik moet tanken, maar ik weet van tevoren al hoeveel L ik mag gaan tanken. 150 km -> 15 L etc .. Beetje onzinnig vind ik dat altijd, maar goed.
Ja weet ik, ik weet het antwoord ook al als ik bel maar als zij graag willen dat ik bel dan doe ik dat
Ja weet ik, ik weet het antwoord ook al als ik bel maar als zij graag willen dat ik bel dan doe ik dat
Dat dus.. Maar ze zei dat ik 8 liter mocht tanken. En toen zei ik dat die auto dus echt helemaal leeg was tot schokken aan toe, dus dat ik meer wilde :p aangezien ik nog 100km moest.
Ben nu sinds een aantal weken hiker in de regio Rotterdam voor EW. Deze week volledig beschikbaar, maar had het wel wat drukker verwacht aan het begin van de maand. Vandaag niet hoeven werken en voor morgen ook nog niet gebeld...
Op dinsdag 4 maart 2014 16:21 schreef Krotenkoker het volgende: Ben nu sinds een aantal weken hiker in de regio Rotterdam voor EW. Deze week volledig beschikbaar, maar had het wel wat drukker verwacht aan het begin van de maand. Vandaag niet hoeven werken en voor morgen ook nog niet gebeld...
Ze streven bij iedereen naar 1 keer per week. Ben je aan de beurt geweest, dan gaan anderen voor die nog niet gewerkt hebben die week.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen eerst een ritje Heerlen - Born, om vervolgens in Born de rest van de dag locatiewerk te doen. Ik ben benieuwd, nog nooit locatiewerk gedaan maar K. heeft wel altijd veel dikke Duitse bakken op het terrein staan.
Dit is volgens mij harde bullshit. Bij AR gaat het op postcode, dat zal bij EW niet veel anders gaan.
Hoe weet jij nou weer dat het harde bullshit is
quote:
Op dinsdag 4 maart 2014 17:00 schreef meneer_valk het volgende: Morgen eerst een ritje Heerlen - Born, om vervolgens in Born de rest van de dag locatiewerk te doen. Ik ben benieuwd, nog nooit locatiewerk gedaan maar K. heeft wel altijd veel dikke Duitse bakken op het terrein staan.
Of je word 2 minuten voor half 6 gebeld met de mededeling dat al mijn ritten geannuleerd worden. Dat ze morgen alleen bellen voor een spoedje.. Fijn.......
Op dinsdag 4 maart 2014 17:48 schreef CitroenFrance het volgende: Grapjas, vorige week was dit ook het geval geweest. Vandaag heb ik daarentegen wel gewerkt.
Haphaphap
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op dinsdag 4 maart 2014 17:56 schreef Sarasi het volgende: Als je niet voor een grote LM met eigen formulier rijst, moet je dan het AR inname of overdrachtsformulier gebruiken?
Op dinsdag 4 maart 2014 17:29 schreef Sarasi het volgende: Morgen Groningen - Hapert en Hapert - Wijk bij Duurstede. Dikke prima, al is de eerste rit wel een... Jawel, een caddy!
Alleen is het OV in Wijk bij Duurstede wel ruk. Moet je eerst met de bus helemaal naar Utrecht Centraal. Kom je wel langs het gat waar m'n ouders wonen
Jep, ben daar vanmiddag rond een uur of half 3/3uur.
Edit: begint al weer goed vandaag. Aanrijding met een persoon tussen Breda en Tilburg. Dag goed gepland schema..
Zal toen daar ongetwijfeld ergens in de buurt zijn geweest. Vandaag met een college 9 auto's opgehaald, waarvan ik er 8 mogen doen heb en hij alleen onze pendelwagen. Achteraf niet zo'n goeie deal.
Is er trouwens een apart 'stappenplan' voor de grote in Breda? Ik kwam daar nietsvermoedend aan de balie staan, werd mij even verteld dat dat absoluut niet de bedoeling was en ik maar bij de printer moest kijken wat ik nou eigenlijk moest doen en dat EW mij een instructie gestuurd zou moeten hebben. Kwam toen mooi een andere hiker binnen dus heb het van hem afgekeken.
Nu alleen de ritbonnen invullen(en daarbij het transportformulier geven) en niet de autotransport invullen? Staat bij m'n ritinfo helemaal niks over eigenlijk :/
Op dinsdag 4 maart 2014 17:29 schreef Sarasi het volgende: Morgen Groningen - Hapert en Hapert - Wijk bij Duurstede. Dikke prima, al is de eerste rit wel een... Jawel, een caddy!
Zal toen daar ongetwijfeld ergens in de buurt zijn geweest. Vandaag met een college 9 auto's opgehaald, waarvan ik er 8 mogen doen heb en hij alleen onze pendelwagen. Achteraf niet zo'n goeie deal.
Is er trouwens een apart 'stappenplan' voor de grote in Breda? Ik kwam daar nietsvermoedend aan de balie staan, werd mij even verteld dat dat absoluut niet de bedoeling was en ik maar bij de printer moest kijken wat ik nou eigenlijk moest doen en dat EW mij een instructie gestuurd zou moeten hebben. Kwam toen mooi een andere hiker binnen dus heb het van hem afgekeken.
Nu alleen de ritbonnen invullen(en daarbij het transportformulier geven) en niet de autotransport invullen? Staat bij m'n ritinfo helemaal niks over eigenlijk :/
Naja zo ingewikkeld is het daar toch ook niet. 2x kopieren, 1 in het bakkie en 1 in de auto. Parkeren in het gele of blauwe vak. Klaar!
Tevens Sittard - Amersfoort in een Leon. Iets met volkswagens daar, als ik bij de klantspecifieke instructies kijk zetten ze nog net geen revolver op je hoofd.
Ik was trouwens vanochtend bij de VW/Audi dealer in 's-Hertogenbosch. Prima lui daar, ze hadden de sleutels nog niet dus ik mocht koffie gaan pakken. Zouden ze overal in moeten voeren, gratis koffie voor hikers.
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2014 18:55:01 ]
Btw Renaults zijn echt bagger qua acceradius. Onder de 90km zie je streepjes en gaat de melding spastisch piepen enz. Dat had ik dus vandaag in een Clio die te ranzig was om binnen te zitten.
Kweenie hoor, maar als je een rit voor de grote in Breda hebt staat er gewoon bij klantinformatie wat je moet doen. Of was dat nu niet omdat je meerdere auto's moest ophalen?
Op dinsdag 4 maart 2014 19:13 schreef Viezze het volgende: Kweenie hoor, maar als je een rit voor de grote in Breda hebt staat er gewoon bij klantinformatie wat je moet doen. Of was dat nu niet omdat je meerdere auto's moest ophalen?
Zal dat laatste wel zijn, staat geen aanvullende klantinformatie bij. Toen ik gister van Raamsdonksveer naar Breda moest stond er wel klantinfo bij, maar dan die van die in Raamsdonksveer.
Op dinsdag 4 maart 2014 18:42 schreef Amoeba het volgende: Tevens Sittard - Amersfoort in een Leon. Iets met volkswagens daar, als ik bij de klantspecifieke instructies kijk zetten ze nog net geen revolver op je hoofd.
Ik was trouwens vanochtend bij de VW/Audi dealer in 's-Hertogenbosch. Prima lui daar, ze hadden de sleutels nog niet dus ik mocht koffie gaan pakken. Zouden ze overal in moeten voeren, gratis koffie voor hikers.
Succes met het in 1x vinden.
AR zegt dat ik voor de ene rit helemaal geen formulier hoef te gebruiken? Kan dat kloppen?
Ja dat klopt. Vaak krijg je zelf een transportformulier van ze mee, dus als je Hapert - Wijk doet krijg je er wel een mee. Zijn wel toffe lui daar.
Nee, de formulierloze rit is juist van Groningen naar Hapert, jouw adres. Dan moet ik vanaf een ander adres in Hapert naar Wijk, met een inname formulier.
Nee, de formulierloze rit is juist van Groningen naar Hapert, jouw adres. Dan moet ik vanaf een ander adres in Hapert naar Wijk, met een inname formulier.
Een ander adres in Hapert? Zijn daar meer dan twee huizen dan?
Verder voor de tweede rit, een Up, schades noteren. Voor het eerst in mijn loopbaan. En dan in Wijk 22min lopen naar de bushalte, dus hopelijk is het mooi weer.
Jammer dat ik de eerste auto pas om tien uur mag ophalen, ik ben als alles goed gaat om half zeven thuis.
Die ingang van de autosloperij moet je toch juist hebben, maar dan gewoon rechtdoor het terrein op? Verder moet je gewoon weten dat je een afsplitsing van de Nijverheidsweg moet hebben, anders rijd je veel te ver door. Had het toen ik er twee weken terug moest zijn toevallig van tevoren opgezocht op Google Maps en dan spreekt het wel voor zich.
Die instructies in de ritopdracht zijn wel idioot inderdaad, niet vragen om koffie of toiletbezoek maar gelijk vertrekken
Alleen is het OV in Wijk bij Duurstede wel ruk. Moet je eerst met de bus helemaal naar Utrecht Centraal. Kom je wel langs het gat waar m'n ouders wonen
Op dinsdag 4 maart 2014 22:12 schreef DukeJan het volgende: Die ingang van de autosloperij moet je toch juist hebben, maar dan gewoon rechtdoor het terrein op? Verder moet je gewoon weten dat je een afsplitsing van de Nijverheidsweg moet hebben, anders rijd je veel te ver door. Had het toen ik er twee weken terug moest zijn toevallig van tevoren opgezocht op Google Maps en dan spreekt het wel voor zich.
Zou ook kunnen, ik ging de eerste keer iig 1 inrit te vroeg Maar die afsplitsing enzo had ik wel allemaal in 1 keer.
Zou ook kunnen, ik ging de eerste keer iig 1 inrit te vroeg Maar die afsplitsing enzo had ik wel allemaal in 1 keer.
Als je vanuit richting Apeldoorn gaat steek je het kruispunt over en ga je de 1e links. Dan rechts en neem je de ingang bij de autosloper, je rijdt daar recht door richting de LM. Je neemt dus niet de ingang van de bekende fietsfabrikant.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Oh ja, die. Eén keer geweest, net als Sarasi de afslag gemist dankzij mijn navigatie.
Als je eenmaal de juiste afslag hebt is het niet moeilijk te vinden, staat idd wel duidelijk aangegeven welke ingang je moet hebben. Dat het schadebedrijf daar zo dichtbij zat kwam wel goed uit voor de Golf (1.4 TSI) die ik moest afleveren, wanneer je het gaspedaal iets meer dan half indrukte begon de motor zwaar te bokken en knipperde het motorlampje...
Dat had de CP toch echt wel even mogen vertellen over z'n auto
Op dinsdag 4 maart 2014 20:15 schreef Sarasi het volgende: Verder voor de tweede rit, een Up, schades noteren. Voor het eerst in mijn loopbaan. En dan in Wijk 22min lopen naar de bushalte, dus hopelijk is het mooi weer.
Jammer dat ik de eerste auto pas om tien uur mag ophalen, ik ben als alles goed gaat om half zeven thuis.
Hoe dan? Noteert AR bijna nooit schade ofzo? Denk dat bij EW rond de helft ofzo met schade noteren is.
Op dinsdag 4 maart 2014 20:15 schreef Sarasi het volgende: Verder voor de tweede rit, een Up, schades noteren. Voor het eerst in mijn loopbaan. En dan in Wijk 22min lopen naar de bushalte, dus hopelijk is het mooi weer.
Jammer dat ik de eerste auto pas om tien uur mag ophalen, ik ben als alles goed gaat om half zeven thuis.
Ik zit alweer bijna in Middelburg. Man het is koud vandaag..! Vanmiddag Leeuwarden-Breda in een Fabia Combi 1.2 Greenline. Zo traag als dikke stront zeker?
Hoe dan? Noteert AR bijna nooit schade ofzo? Denk dat bij EW rond de helft ofzo met schade noteren is.
Ik rijd voor DE Noordelijke LM, daar hoef je nooit schades te controleren. Heel soms nog Almere/Breukelen, maar daarvoor hoeft het ook niet. En voor die in Amersfoort ook niet.
Ja dat instructiefilmpje weet ik nog wel. Maar een Caddy... Ik ga met mijn 162cm dat dak nooit kunnen controleren natuurlijk.
Nog even over de lm in Amersfoort. Staat goed op de snelweg qua borden aangegeven. Vanaf a1 Apeldoorn kan je afslag Hoevelaken pakken voor knooppunt. Vanaf a1 Amsterdam ga je de a28 ri Utrecht op en dan afrit 8 nemen, beneden bij de stoplichten rechts en dan rechtdoor staat op de borden. A28 vanaf Zwolle neem je ook afrit 8. A28 vanaf Utrecht neem je de a1 ri Apeldoorn en meteen eerste afrit Hoevelaken.
Op woensdag 5 maart 2014 08:25 schreef Dalenbart het volgende: Nog even over de lm in Amersfoort. Staat goed op de snelweg qua borden aangegeven. Vanaf a1 Apeldoorn kan je afslag Hoevelaken pakken voor knooppunt. Vanaf a1 Amsterdam ga je de a28 ri Utrecht op en dan afrit 8 nemen, beneden bij de stoplichten rechts en dan rechtdoor staat op de borden. A28 vanaf Zwolle neem je ook afrit 8. A28 vanaf Utrecht neem je de a1 ri Apeldoorn en meteen eerste afrit Hoevelaken.
Deze man is een held. Op de snelweg compleet goed gereden, ik moest alleen op de Nijkerkerweg keren omdat ik dat ventweggetje voorbij reed.
Controle op de A2 bij Vught, ik wist ervan dus passeerde de camera met 100. Daarna in de S het gas erop, stond daar nog een motoragent. Ik schrok best hard.
Deze man is een held. Op de snelweg compleet goed gereden, ik moest alleen op de Nijkerkerweg keren omdat ik dat ventweggetje voorbij reed.
Controle op de A2 bij Vught, ik wist ervan dus passeerde de camera met 100. Daarna in de S het gas erop, stond daar nog een motoragent. Ik schrok best hard.
Haha die zag ik ook. Ik wilde die eerste flitser melden bij Flitsmeister, kijk ik weer omhog staat die agent er Had overigens geen lasergun dus keek denk ik voor mensen die aan het bellen waren. Of misschien voor mensen die met zeer hoge snelheid geflitst worden
Later stonden d'r ook een paar van die ratten op de A2 bij Vianen.
Om mij zegje over Amersfoort ook nog even te doen: Eerste keer had ik huisnummer 25 ingevoerd in de navigatie, toen kwam ik ook een heel eind verderop uit. Tweede keer huisnummer 27 ingevoerd en toen werd ik precies naar de juiste plek gestuurd, de ingang van de autosloper. Gaat trouwens om een oude TomTom navi!
Haha die zag ik ook. Ik wilde die eerste flitser melden bij Flitsmeister, kijk ik weer omhog staat die agent er Had overigens geen lasergun dus keek denk ik voor mensen die aan het bellen waren. Of misschien voor mensen die met zeer hoge snelheid geflitst worden
Later stonden d'r ook een paar van die ratten op de A2 bij Vianen.
Ja ik had ze beide gezien in Flitsmeister. Ik reed die motoragent echt met 140 op de teller tegemoet. Dus snel afremmen naar 120 en zo er voorbij.
Die rat bij Hagestein niet gezien, ik verliet de A2 op knooppunt Everdingen.
Rijden jullie vaak te hard dan met AR/EW auto's? Ik doe dat echt nooit, ga geen risico nemen op een boete (en reputatieschade bij AR) en je schiet er niet echt iets mee op, je wordt toch per uur betaald.
Op woensdag 5 maart 2014 13:11 schreef driekeerdrie het volgende: Rijden jullie vaak te hard dan met AR/EW auto's? Ik doe dat echt nooit, ga geen risico nemen op een boete (en reputatieschade bij AR) en je schiet er niet echt iets mee op, je wordt toch per uur betaald.
Als ik geen cruisecontrol aan heb wil ik wel eens per ongeluk te hard rijden, maar meestal houd ik me gewoon aan de snelheidslimiet. Heb ook nooit echt gehad dat het nodig was om me te haasten.