Haphaphapquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:48 schreef CitroenFrance het volgende:
Grapjas, vorige week was dit ook het geval geweest. Vandaag heb ik daarentegen wel gewerkt.
Licht eraan wat voor rijst je het lekkerst vindt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:56 schreef Sarasi het volgende:
Als je niet voor een grote LM met eigen formulier rijst, moet je dan het AR inname of overdrachtsformulier gebruiken?
Rijdt. Excuses.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:58 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Licht eraan wat voor rijst je het lekkerst vindt.
Alleen is het OV in Wijk bij Duurstede wel ruk. Moet je eerst met de bus helemaal naar Utrecht Centraal. Kom je wel langs het gat waar m'n ouders wonenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:29 schreef Sarasi het volgende:
Morgen Groningen - Hapert en Hapert - Wijk bij Duurstede. Dikke prima, al is de eerste rit wel een... Jawel, een caddy!
Nee man, facking nicequote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:24 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Die voorkant van de nieuwe Lexusjes
Zal toen daar ongetwijfeld ergens in de buurt zijn geweest. Vandaag met een college 9 auto's opgehaald, waarvan ik er 8 mogen doen heb en hij alleen onze pendelwagen. Achteraf niet zo'n goeie deal.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:27 schreef zazzel het volgende:
[..]
Jep, ben daar vanmiddag rond een uur of half 3/3uur.
Edit: begint al weer goed vandaag. Aanrijding met een persoon tussen Breda en Tilburg. Dag goed gepland schema..
Jawel, u moet naar de Nijverheidsweg.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:29 schreef Sarasi het volgende:
Morgen Groningen - Hapert en Hapert - Wijk bij Duurstede. Dikke prima, al is de eerste rit wel een... Jawel, een caddy!
Naja zo ingewikkeld is het daar toch ook niet. 2x kopieren, 1 in het bakkie en 1 in de auto. Parkeren in het gele of blauwe vak. Klaar!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:33 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Zal toen daar ongetwijfeld ergens in de buurt zijn geweest. Vandaag met een college 9 auto's opgehaald, waarvan ik er 8 mogen doen heb en hij alleen onze pendelwagen. Achteraf niet zo'n goeie deal.
Is er trouwens een apart 'stappenplan' voor de grote in Breda? Ik kwam daar nietsvermoedend aan de balie staan, werd mij even verteld dat dat absoluut niet de bedoeling was en ik maar bij de printer moest kijken wat ik nou eigenlijk moest doen en dat EW mij een instructie gestuurd zou moeten hebben. Kwam toen mooi een andere hiker binnen dus heb het van hem afgekeken.
Nu alleen de ritbonnen invullen(en daarbij het transportformulier geven) en niet de autotransport invullen? Staat bij m'n ritinfo helemaal niks over eigenlijk :/
Achteraf bleek het allemaal niet zo moeilijk. Maaruh als ik de ritbonnen ingevuld heb kan ik gaan carnavallen danquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:38 schreef zazzel het volgende:
[..]
Naja zo ingewikkeld is het daar toch ook niet. 2x kopieren, 1 in het bakkie en 1 in de auto. Parkeren in het gele of blauwe vak. Klaar!
Als je niet vergeet het autotransport formulier ook in te vullen (als dat in de ritinfo gevraagd wordt)quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:41 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Achteraf bleek het allemaal niet zo moeilijk. Maaruh als ik de ritbonnen ingevuld heb kan ik gaan carnavallen dan?
Ik doe hem wel onderaan mee uploaden. Ritinfo wordt niets gevraagd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:54 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Als je niet vergeet het autotransport formulier ook in te vullen (als dat in de ritinfo gevraagd wordt)
Zal dat laatste wel zijn, staat geen aanvullende klantinformatie bij. Toen ik gister van Raamsdonksveer naar Breda moest stond er wel klantinfo bij, maar dan die van die in Raamsdonksveer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:13 schreef Viezze het volgende:
Kweenie hoor, maar als je een rit voor de grote in Breda hebt staat er gewoon bij klantinformatie wat je moet doen. Of was dat nu niet omdat je meerdere auto's moest ophalen?
Succes met het in 1x vinden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:42 schreef Amoeba het volgende:
Tevens Sittard - Amersfoort in een Leon. Iets met volkswagens daar, als ik bij de klantspecifieke instructies kijk zetten ze nog net geen revolver op je hoofd.
Ik was trouwens vanochtend bij de VW/Audi dealer in 's-Hertogenbosch. Prima lui daar, ze hadden de sleutels nog niet dus ik mocht koffie gaan pakken. Zouden ze overal in moeten voeren, gratis koffie voor hikers.
Komt wel goed. Nee ik rijd ook vaak verkeerd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:48 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Succes met het in 1x vinden.
AR zegt dat ik voor de ene rit helemaal geen formulier hoef te gebruiken? Kan dat kloppen?
Nee, de formulierloze rit is juist van Groningen naar Hapert, jouw adres. Dan moet ik vanaf een ander adres in Hapert naar Wijk, met een inname formulier.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Komt wel goed. Nee ik rijd ook vaak verkeerd.
Ja dat klopt. Vaak krijg je zelf een transportformulier van ze mee, dus als je Hapert - Wijk doet krijg je er wel een mee. Zijn wel toffe lui daar.
Een ander adres in Hapert?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:00 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee, de formulierloze rit is juist van Groningen naar Hapert, jouw adres. Dan moet ik vanaf een ander adres in Hapert naar Wijk, met een inname formulier.
Het is ook maar 300m verderop, zie ik nu.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Een ander adres in Hapert?Zijn daar meer dan twee huizen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |