Vast wel. Al kan het lastig nog slechter dan 6-1quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aan de bal vond ik ze ook wel sterk, ik denk dat ze Feyenoord ook kapot zouden spelen.
Verheijen
[ afbeelding ]
Ja maar dat heeft geen nut om hier op te hangen want dat krijg je 'als als als'. Ze hadden er nog niet mee gewonnen maar het was wel wat beter verlopen denk ik ja.quote:
Wishfull thinking.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft geen nut om hier op te hangen want dat krijg je 'als als als'. Ze hadden er nog niet mee gewonnen maar het was wel wat beter verlopen denk ik ja.
Siem, Sigthorsson en Poulsen spelen hier over 4 maanden niet meer hoop ik. Bojan zal ook wel voorbij zijn indien ze alles zonder hem dubbel bezet kunnen krijgen.
Fischer-----?--------Kishna
?--------Zivkovic-------Muric
Hopelijk. Leeftijd heb ik niet zoveel mee, kwaliteit wel.
ja dat ziet er al beter uitquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft geen nut om hier op te hangen want dat krijg je 'als als als'. Ze hadden er nog niet mee gewonnen maar het was wel wat beter verlopen denk ik ja.
Siem, Sigthorsson en Poulsen spelen hier over 4 maanden niet meer hoop ik. Bojan zal ook wel voorbij zijn indien ze alles zonder hem dubbel bezet kunnen krijgen.
Nu komen we weer op het kopje blind staren op jeugd, maar dat onderlinge verschil in denken hebben wij al jarenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik had veel zin om te gaan kijken, ik was vergeten dat Dijkshoorn kwam, nu weet ik het nog niet.quote:
iewlquote:
Heb je een beter idee dan? We kunnen ook gewoon Schone daar weer neerzetten. Dat zal halverwege november wel weer gebeuren omdat alle plannen opnieuw niet zo goed uit de verf kwamen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu komen we weer op het kopje blind staren op jeugd, maar dat onderlinge verschil in denken hebben wij al jaren
Thanks. ik probeer de grens op te zoeken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
Netjes binnen de grenzen gebleven, vakwerk Lans
Dan post hij wel iets waar je wel iets ziet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |