is zn iMac opstarten terwijl je ook via je foon een nieuwe deel kunt openenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:06 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik zat al te wachten opent ie nog een nieuwe maar kon waarschijnlijk de knop niet vinden nie.
Ligt waarschijnlijk al te kotsen in z'n pakkiequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
is zn iMac opstarten terwijl je ook via je foon een nieuwe deel kunt openen
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:45 schreef freud het volgende:
[..]
Si! Alleen al de tijd waarop jij uit je bed moet is bier waard!
quote:
Proost!quote:
In dat geval zeg ik ook PROOST want mijn eerste biertje van vandaag smaakt heerlijk moet ik zeggen.quote:
Net zo lekker!!!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:12 schreef J03llV het volgende:
Zit ik hier met ijsthee.. Naja Proost!
Joh ik zit nog op mn werk, troost jequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:12 schreef J03llV het volgende:
Zit ik hier met ijsthee.. Naja Proost!
Paddo ijstheequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:18 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hij zegt het niet maar dat is gewoon paddo ijsthee.
nog 10 minuten toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
Joh ik zit nog op mn werk, troost je
Gewone paddo thee is al niet te zuipen maar het eind resultaat is dan wel erg relaxed. Helaas dat ze (onschuldige) paddo's alweer even verboden hebben.quote:
ziet er naar uit dat t langer gaat wordenquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:10 schreef Uncle het volgende:
[susteren mode]
Anders valt je Gitzo GT4552TS statief even om als je hem ingevouwen tegen de muur zet precies op mijn grote team #firstworldproblems
[/susteren mode]
AU!!! &^@*%#@&$^#@($*$
Nope, nog niet. Ben wel tweedehands aan t checken, maar ik denk toch dat het nieuwkoop wordtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:37 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Heb je al een camera op de kop weten te tikken?
Verwacht je tot aankoop over te gaan in 2014?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:42 schreef J03llV het volgende:
[..]
Nope, nog niet. Ben wel tweedehands aan t checken, maar ik denk toch dat het nieuwkoop wordt
Jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:23 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Verwacht je tot aankoop over te gaan in 2014?
Ja hoor.quote:
leuk!!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:14 schreef Flipmoehoe het volgende:
Goedemorgen!
Alweer onderweg om het baby kamertje op te halen! Ben benieuwd hoe het straks staat!
Zal Susteren alweer nuchter zijn?
gesneuveld?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:17 schreef Susteren het volgende:
Morgen!
Gisteren gesneuveld, maarja maakt niet uit. Alleen wel kut: was ik net drinken gaan halen komt de NOS ons groepje filmen, staan hun helemaal aan het begin van het nieuws en in het nieuws zelf, ben ik de enige die ontbreekt.
Hmm zal wel iets Limburgs zijn.quote:
Wat betekend het dan?quote:
Dat je beschonken bent. Maarja maar weinig waren dat niet.quote:
Beschonken? Je bedoeld straalbezopen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:41 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dat je beschonken bent. Maarja maar weinig waren dat niet.
Toch blijf ik het jammer vinden dat ik niet erbij was toen de NOS filmde, sta wel nog op de foto met dat busje.
Nja een vriendin was gister helaas naar het ziekenhuis moeten gaan, en een vriend werd door personeel uit de wc gehesen (lag daar op de grond gaar te doen), dus in vergelijking viel het wel mee allemaal.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beschonken? Je bedoeld straalbezopen?
Gezelligquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:43 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nja een vriendin was gister helaas naar het ziekenhuis moeten gaan, en een vriend werd door personeel uit de wc gehesen (lag daar op de grond gaar te doen), dus in vergelijking viel het wel mee allemaal.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:43 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nja een vriendin was gister helaas naar het ziekenhuis moeten gaan, en een vriend werd door personeel uit de wc gehesen (lag daar op de grond gaar te doen), dus in vergelijking viel het wel mee allemaal.
Ja, ik weet wel ongeveer hoe dat gaatquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:46 schreef Susteren het volgende:
Maar was zoo chill he, vooral toen deze kwam:
Moet je voorstellen dat een paar duizend man volle borst meezingen, was geweldig.
Drink je wel uit echt pro-glasquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:41 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dat je beschonken bent. Maarja maar weinig waren dat niet.
Toch blijf ik het jammer vinden dat ik niet erbij was toen de NOS filmde, sta wel nog op de foto met dat busje.
Dat je zo'n rood randje op je neus krijgtquote:
Dat nr. Ik krijg weer moord neigingen Brrr.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:46 schreef Susteren het volgende:
Maar was zoo chill he, vooral toen deze kwam:
Moet je voorstellen dat een paar duizend man volle borst meezingen, was geweldig.
Oh?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat nr. Ik krijg weer moord neigingen Brrr.
Ik heb naast tokkies gewoond. Als ze gezopen hadden ging, ongeacht tijdstip, dit nr aan op maximaal. En dan zo keihard vals meezingen dat ik t in mijn hele huis kon horen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh?
Ik prefereer ook het origineel maar tja carnaval ^^
Gewoon gesellig tog?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb naast tokkies gewoond. Als ze gezopen hadden ging, ongeacht tijdstip, dit nr aan op maximaal. En dan zo keihard vals meezingen dat ik t in mijn hele huis kon horen.
Oh Gatver dan zou ik op ook de kriebels van krijgen ja. Volgens mij heb ik er ooit eens een topique van je over gelezen. Kan dat?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb naast tokkies gewoond. Als ze gezopen hadden ging, ongeacht tijdstip, dit nr aan op maximaal. En dan zo keihard vals meezingen dat ik t in mijn hele huis kon horen.
Grote kans. Er zijn er 2 geweest. Eentje in wgr en k&w.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh Gatver dan zou ik op ook de kriebels van krijgen ja. Volgens mij heb ik er ooit eens een topique van je over gelezen. Kan dat?
Weet niet meer welke het was. Maar had het wel met je te doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Grote kans. Er zijn er 2 geweest. Eentje in wgr en k&w.
Hockey. Jij hebt de juiste vrienden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:22 schreef J03llV het volgende:
Gesneuveld is niks Limburgs, vrienden die op hockey zitten roepen het ook altijd( Hockey
)
Dan pas? Watjequote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:07 schreef Susteren het volgende:
Vanavond gewoon weer volle bak, op naar kanon!
Ik ben momenteel m'n achterstand qua voedsel in aan het halen. Kon me nog herrineren dat ik gister eigenlijk de ganse dag helemaal niks heb gegeten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:20 schreef Isdatzo het volgende:
Vanavond? Wat ben jij voor watje.. ik rol dit moment met epische kater uit bed en ben over een uurtje weer in de stad te vinden.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:49 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ding is zo baas he.
Gister al m'n geld en muntjes in dat onderste vakje gedaan, en knipperend lampje aan in het midden.
M'n beurs zou ik al honderd maal kwijt zijn geraakt, maar aangezien ik dat ding de hele tijd in mijn handen had is alles veilig thuisgekomen.
Nee voor de echt leuke carnaval foto's zou ik naar Bergen op Zoom moeten ofzo.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:41 schreef Xilantof het volgende:
Gaat iemand nog wat fotografisch doen dan?
Carnaval op de foto zetten?
Niet naar Bergen op Primequote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee voor de echt leuke carnaval foto's zou ik naar Bergen op Zoom moeten ofzo.
Nice!!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:32 schreef DonJames het volgende:
[susterenmode]
Nieuwe gear gekocht! Een BlackRapid strap en een nieuwe Hoya HD CPL!![]()
[/susterenmode]
Ait, zaken rollen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:32 schreef DonJames het volgende:
[susterenmode]
Nieuwe gear gekocht! Een BlackRapid strap en een nieuwe Hoya HD CPL!![]()
[/susterenmode]
Leukquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:42 schreef Iemand91 het volgende:
Foto's van m'n moeder met Lightroom wat bewerkt, gecropped, geprint en nu een 12 tal van haar foto's in
een collage-achtige fotolijst gedaan.
Toch leuk; dat ze van het analoge tijdperk nu nog minstens zo actief bezig is in het digitale tijdperk.
durf je t aan? Of ga je meedoen?quote:Op zondag 2 maart 2014 08:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo dat was Eindhoven. Op naar Maastricht
misschien pik ik de optocht nog mee vandaag maar eerst boodschappen en lesje 9 misschien op de heiquote:
Leuk hoor. Ik vier dit jaar geen carnaval. Maar dan moet ik er ver vandaan blijven anders ga ik alsnog ^^ succes met les 9!quote:Op zondag 2 maart 2014 09:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien pik ik de optocht nog mee vandaag maar eerst boodschappen en lesje 9 misschien op de hei
fietsen kan geen kwaad, gewoon doen als je zin hebtquote:Op zondag 2 maart 2014 09:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Leuk hoor. Ik vier dit jaar geen carnaval. Maar dan moet ik er ver vandaan blijven anders ga ik alsnog ^^ succes met les 9!
Ik heb zin om te fietsen zou dat kwaad kunnen voor de rust periode die ik van Evy moet hebben? Ik heb helemaal geen last van mijn spieren enzo.
Oke :p ben een beetje ADHD vandaag en dan kan ik het beste even mezelf moe maken haha.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
fietsen kan geen kwaad, gewoon doen als je zin hebt
quote:Op zondag 2 maart 2014 09:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien pik ik de optocht nog mee vandaag maar eerst boodschappen en lesje 9 misschien op de hei
Is er dan wat open? Hier is alles dicht. Morgenochtend kan dat pas weer.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij mij is de jan linders en Lidl gewoon open.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:47 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
[..]
Is er dan wat open? Hier is alles dicht. Morgenochtend kan dat pas weer.
Hier is ook alles 7 dagen per week open wat supermarkten enzo betreft.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:47 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
[..]
Is er dan wat open? Hier is alles dicht. Morgenochtend kan dat pas weer.
Heb je gelukquote:Op zondag 2 maart 2014 09:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij mij is de jan linders en Lidl gewoon open.
neuh geen geluk. Je moet gewoon niet in Maastricht gaan wonenquote:Op zondag 2 maart 2014 09:49 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Heb je geluk
Hier is normaal op zondag ook alles open, maar niet op carnavalszondag.
Die is maar blijven liggenquote:
Ik had 'm jonger ingeschatquote:Op zondag 2 maart 2014 13:43 schreef SunChaser het volgende:
Kijk eens wie ik tegenkom met carnaval, het is Susteren met zijn gear om zijn nek
[ afbeelding ]
Jonger dan 12?quote:
Hoe kan een foto in vredesnaam blij zijnquote:Op zondag 2 maart 2014 13:46 schreef Susteren het volgende:
Trouwens gister stond ik op de meest blije foto ooit.
[ afbeelding ]
Soms vraag ik me af of je nou enorm kortzichtig bent of dat het gewoon aan je autisme ligt.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:27 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Hoe kan een foto in vredesnaam blij zijn
Ben jij wel genoeg geslagen door je oudersquote:Op zondag 2 maart 2014 20:34 schreef Susteren het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of je nou enorm kortzichtig bent of dat het gewoon aan je autisme ligt.
Ja dat hij even normaal doet en iemand anders gaat irriteren. De hele tijd dat gebash word ik ook ziek van, en moet ík normaal doen.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
doe ff normaal. Ga gewoon carnaval vieren.
En zijne blijft staan.quote:
als jij eens begint met je normaal te gedragen, zal de rest ook niet meer op je reageren. Je lokt t zelf uit.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:08 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ja dat hij even normaal doet en iemand anders gaat irriteren. De hele tijd dat gebash wordt ik ook ziek van, en moet ík normaal doen.
Zie FB voor een kek plaatjequote:
quote:
Oh ik dacht dat we al vriendjes warenquote:
Volgens mij heb ik die al eens voorquote:Op zondag 2 maart 2014 23:05 schreef J03llV het volgende:
Vraagje, heeft er iemand hier een 18-55mm Nikon die niet meer gebruikt wordt?
Nikonquote:Op zondag 2 maart 2014 23:05 schreef J03llV het volgende:
Vraagje, heeft er iemand hier een 18-55mm Nikon die niet meer gebruikt wordt?
Carnavalquote:Op maandag 3 maart 2014 08:17 schreef Mironda90 het volgende:
Iedereen naar carnaval geweest t weekend ?
Twee verjaardagen, verder een rustig weekendjequote:Op maandag 3 maart 2014 08:17 schreef Mironda90 het volgende:
Iedereen naar carnaval geweest t weekend ?
Ga dat eens snel makenquote:Op maandag 3 maart 2014 08:38 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
Wifi op het werk doet het niet, dus nu een kantoor in mijn eentje want daar heb ik wel een internetkabel tot mijn beschikking
Nee dat noem je een bedrijf wat alles in hokjes plaatst. En ik ben van het hokje werkplekbeheer en niet van het hokje netwerk. Dus ik mag het nietquote:Op maandag 3 maart 2014 08:47 schreef kanovinnie het volgende:
Lekkere computernerd ben je zeg, dat je geeneens wifi kan fixen
Kaizen noem je datquote:Op maandag 3 maart 2014 08:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee dat noem je een bedrijf wat alles in hokjes plaatst. En ik ben van het hokje werkplekbeheer en niet van het hokje netwerk. Dus ik mag het niet
Da's pro-actief. Er is iets stuk, ik zie dat dat het geval is en kan aansturen op een oplossing. Vervolgens ga ik vinger aan de pols houden en ben ik zo buiten mijn hokje aan het denken.quote:Op maandag 3 maart 2014 08:52 schreef Puala het volgende:
En ideaal, want ik gooi het nu gewoon over de schutting: het werkt niet, ga het fixen.
Meer niet
Deze week vroege werktijden?quote:Op maandag 3 maart 2014 08:53 schreef Ynske het volgende:
Zo, eens kijken wat de dag voor rust gaat brengen vandaag
Ik zou willen dat het zo werkte hier. Maar het word echt niet gewaardeerd.quote:Op maandag 3 maart 2014 08:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Da's pro-actief. Er is iets stuk, ik zie dat dat het geval is en kan aansturen op een oplossing. Vervolgens ga ik vinger aan de pols houden en ben ik zo buiten mijn hokje aan het denken.
Ik weet dat de meeste bedrijven het wel waarderen, maar de verschillende afdelingen hun hokje graag beschermen. Het is echter geen reden voor ambitieuze medewerkers om buiten hun hokje te willen gaan teneinde voor de klant een aanwinst te zijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou willen dat het zo werkte hier. Maar het word echt niet gewaardeerd.
Ik ook nietquote:
waar gaat de vakantie heenquote:Op maandag 3 maart 2014 10:02 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb helemaal nergens pijnHoog uit pijn in mijn portemonnee omdat ik net mijn vakantie betaald heb.
Ja maar dat voelt nooit zo erg ^^quote:Op maandag 3 maart 2014 10:02 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb helemaal nergens pijnHoog uit pijn in mijn portemonnee omdat ik net mijn vakantie betaald heb.
IJsland.quote:
Zo mooiquote:Op maandag 3 maart 2014 10:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
IJsland.15 dagen rondreizen en heeel veel fotos maken.
Ja, dat denk ik ook. Echt heel veel zin in.quote:
Geloof dat graag jaquote:Op maandag 3 maart 2014 10:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Echt heel veel zin in.
pff, daar heb ik zo'n hekel aan.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:11 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik heb eerst twee late en dan drie vroege.
Ik heb gisteren ook vast de vlucht geboekt en betaald maar ik ga pas weer in septemberquote:Op maandag 3 maart 2014 10:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ergste wat ik ooit had was bij m'n vorige werkeverquote:Op maandag 3 maart 2014 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
pff, daar heb ik zo'n hekel aan.
geef mij maar een vaste week
Toen ik bij de TV werkte vond ik t veel minder erg de rare wissels die we hadden. Maar nu is t niets voor mij.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:13 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ergste wat ik ooit had was bij m'n vorige werkever
maandagavond beginnen met nachtdienst
woensdagochtend vroege (zo iets van 6 to 3) en 's avonds weer nachtdienst
vrijdagochtend weer vroege en vrijdagavond weer nachtdienst.
Dat twee weken achter elkaar.
halverwege de tweede week stuurden ze me op een vroege naar huis, ik was ziek
Dat mag denk ik geeneens.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:13 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ergste wat ik ooit had was bij m'n vorige werkever
maandagavond beginnen met nachtdienst
woensdagochtend vroege (zo iets van 6 to 3) en 's avonds weer nachtdienst
vrijdagochtend weer vroege en vrijdagavond weer nachtdienst.
Dat twee weken achter elkaar.
halverwege de tweede week stuurden ze me op een vroege naar huis, ik was ziek
Voorheen lag deze verantwoording ook bij ons, maar we gaan outsourcen en langzaam maar zeker gaan alle onderdelen al over. dus ik denk dat als ik nu buiten mijn hokje ga ik ook heel snel buiten dit project staquote:Op maandag 3 maart 2014 09:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik weet dat de meeste bedrijven het wel waarderen, maar de verschillende afdelingen hun hokje graag beschermen. Het is echter geen reden voor ambitieuze medewerkers om buiten hun hokje te willen gaan teneinde voor de klant een aanwinst te zijn.
Dat duurt nog wel even jaquote:Op maandag 3 maart 2014 10:13 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook vast de vlucht geboekt en betaald maar ik ga pas weer in september
Outsourcenquote:Op maandag 3 maart 2014 10:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Voorheen lag deze verantwoording ook bij ons, maar we gaan outsourcen en langzaam maar zeker gaan alle onderdelen al over. dus ik denk dat als ik nu buiten mijn hokje ga ik ook heel snel buiten dit project sta
Wij zijn nu ook chronisch aan het overorganiserenquote:Op maandag 3 maart 2014 10:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even jaMaar jij bent er al een keer geweest.
quote:Op maandag 3 maart 2014 12:06 schreef Uncle het volgende:
[..]
Wij zijn nu ook chronisch aan het overorganiserenhele landkaart vol met places to visit
Nu ben ik best wel een heel klein beetje heel erg veel jaloers op jequote:Op maandag 3 maart 2014 10:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
U zei?quote:Op maandag 3 maart 2014 12:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kom ik al een heel eind
Met zoveel dingen raak ik echt het overzicht kwijtquote:
Dat kan ik mij voorstellen. Maar dan boek je ook een vakantie naar ijsland?quote:Op maandag 3 maart 2014 12:08 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Nu ben ik best wel een heel klein beetje heel erg veel jaloers op je
The obvious places staan er uiteraard ook op maar zijn minder belangrijk. Er zijn een aantal erg mooie watervallen die je niet gaat vinden zonder voorbereiding, het vliegtuigwrak bij Vik zijn de de vorige keer ook straal voorbij gereden, enzovoorts.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Met zoveel dingen raak ik echt het overzicht kwijtVind die ik liet zien wel prima
Zullen vast ook nog veel van die dingen zien die bij jou op die kaart staan.
[..]
Dat kan ik mij voorstellen. Maar dan boek je ook een vakantie naar ijsland?
Ja snap ik. Scheelt ook wel als je er al geweest bent. Maar die plaatsen worden ook wel beschreven in dat pdf boekquote:Op maandag 3 maart 2014 12:24 schreef Uncle het volgende:
[..]
The obvious places staan er uiteraard ook op maar zijn minder belangrijk. Er zijn een aantal erg mooie watervallen die je niet gaat vinden zonder voorbereiding, het vliegtuigwrak bij Vik zijn de de vorige keer ook straal voorbij gereden, enzovoorts.
Deze punten gebruiken we nu ook om de slaapplaatsen te kunnen kiezenDe twee zwarte bolletjes in het water hebben we nog over dus moeten we nog inplannen
Die in het water moeten we nog inplannen. Dan hoef ik niet steeds het aantal overnachtingen te tellenquote:Op maandag 3 maart 2014 12:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja snap ik. Scheelt ook wel als je er al geweest bent. Maar die plaatsen worden ook wel beschreven in dat pdf boekWat zijn die dingen in het water dan?
WOWquote:Op maandag 3 maart 2014 12:31 schreef Uncle het volgende:
[..]
Die in het water moeten we nog inplannen. Dan hoef ik niet steeds het aantal overnachtingen te tellenNog twee 'over' dus. Vlucht al geboekt dus ze MOETEN op.
En neem als voorbeeld de Bruarfoss. Die heb ik in geen enkel boekje of reisgids zien staan. Lijkt me toch zeker de moeite om even te stoppen:
[ afbeelding ]
Dat zou de makkelijke oplossing zijnquote:Op maandag 3 maart 2014 12:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat kan ik mij voorstellen. Maar dan boek je ook een vakantie naar ijsland?
staat wel in de pdf die ik leesquote:Op maandag 3 maart 2014 12:31 schreef Uncle het volgende:
[..]
Die in het water moeten we nog inplannen. Dan hoef ik niet steeds het aantal overnachtingen te tellenNog twee 'over' dus. Vlucht al geboekt dus ze MOETEN op.
En neem als voorbeeld de Bruarfoss. Die heb ik in geen enkel boekje of reisgids zien staan. Lijkt me toch zeker de moeite om even te stoppen:
[ afbeelding ]
Waar komt die PDF vandaan als ik vragen mag?quote:Op maandag 3 maart 2014 12:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
staat wel in de pdf die ik lees
[ afbeelding ]
http://www.ianplant.com/forever-light-photo-guide-iceland.htmquote:Op maandag 3 maart 2014 13:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Waar komt die PDF vandaan als ik vragen mag?
We geven ontzettend veel geld uit aan gear, dan kan die 15 dollar er ook wel vanafquote:Op maandag 3 maart 2014 13:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
http://www.ianplant.com/forever-light-photo-guide-iceland.htm
Ik heb hem nog eerlijk gekocht ook15 dollar.
Dat is de eerste danquote:Op maandag 3 maart 2014 12:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
staat wel in de pdf die ik lees
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 maart 2014 13:14 schreef Uncle het volgende:
[..]
Dat is de eerste danen dan heb ik er nog wel een paar die daar ook niet in staan!
![]()
Ga het ooit nog wel lezenquote:
Ja dat is waar. En veel geld uit aan die vakantie, want ijsland is niet goedkoop. Dus die 15 dollar is niksquote:Op maandag 3 maart 2014 13:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
We geven ontzettend veel geld uit aan gear, dan kan die 15 dollar er ook wel vanafGoede site ook , dankje
Wanneer gaan we?quote:Op maandag 3 maart 2014 13:28 schreef Merlijn het volgende:
Pfff. Ik moet er ook weer dringend op uit merk ik.
Wanneer ga je weg dan?quote:Op maandag 3 maart 2014 13:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat is waar. En veel geld uit aan die vakantie, want ijsland is niet goedkoop. Dus die 15 dollar is niks![]()
En de rest van die site nooit bekeken eigenlijk, misschien ook maar eens doen.
27 aprilquote:
Wij hadden al afgesprokenquote:
Jaloers krengquote:
quote:
mooi dan, k verveel me te pleurisquote:
Wat vind jij leuk om te horen ?quote:Op maandag 3 maart 2014 14:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
mooi dan, k verveel me te pleuris
vertel eens iets leuks
Hoe kan ik je dan ooit opvrolijken...quote:
Verras me eensquote:Op maandag 3 maart 2014 14:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hoe kan ik je dan ooit opvrolijken...
nope geen geld voorquote:
Ik ga ook standaard een week naar Texel naast mijn andere vakantie. En dat bevalt prima.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:49 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Het wordt hier in Nederland vast prachtig weer en dan hoef je niet op vakantie![]()
Ik ben niet zo creatiefquote:
Hittepitknuffeltjequote:
Je werkt toch thuis?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:00 schreef Merlijn het volgende:
Wegens budgettaire redenen geen cupasoep meer
Nee, hoezo ?quote:
Wij hebben hier eigenlijk ook een 1 of ander goedkoop merkquote:Op maandag 3 maart 2014 16:00 schreef Merlijn het volgende:
Wegens budgettaire redenen geen cupasoep meer
Oh, dat dacht ik. Wel ZZP nu toch?quote:
Klopt, maar wil niet zeggen dat ik hele weken thuis zit. Werk over het algemeen alleen vrijdag thuis omdat ik hummel dan naar school breng.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik. Wel ZZP nu toch?
Halve soep is ook soepquote:Op maandag 3 maart 2014 16:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wij hebben hier eigenlijk ook een 1 of ander goedkoop merkMaar het is wel soep.
Ah, duidelijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Klopt, maar wil niet zeggen dat ik hele weken thuis zit. Werk over het algemeen alleen vrijdag thuis omdat ik hummel dan naar school breng.
[..]
Halve soep is ook soep
De originelen komen hier vandaan:quote:
Ik vind ze leukquote:Op maandag 3 maart 2014 21:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
De originelen komen hier vandaan:
http://www.hittepit.nl/
Die ene geloof ik hier :
http://www.bodykind.com/b(...)nd-Cozy-Hotties.aspx
Ze heeft groot gelijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:26 schreef Merlijn het volgende:
Hier ligt ook een koe op de bank hoor.. Iets wat vrouw heeft meegebracht.
Iets met afleidingsmanoevre tegen ijspegels als voeten :pquote:
Daar heb ik mijn vriend voor ^^quote:Op maandag 3 maart 2014 21:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Iets met afleidingsmanoevre tegen ijspegels als voeten :p
Ik ben altijd erg attent om dat ding tijdig in de magnetron te mikken en dat juist te voorkomen. Misschien moet ik jouw vent ook een hint sturenquote:
Haha ik zal eens voor zo'n ding kijken. Ik vind de uil wel leuk. Bespaard mijn vriend een hoop ellende ^^ Al zegt hij het niet erg te vinden.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:30 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ben altijd erg attent om dat ding tijdig in de magnetron te mikken en dat juist te voorkomen. Misschien moet ik jouw vent ook een hint sturen
Het blijft hier angstvallig stil... Oh wacht... ze is vanavond niet thuisquote:Op maandag 3 maart 2014 21:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zal eens aan hem vragen of hij leuk is.... Hij zegt "ik denk het"
Die foto van die aardappelen, dat had ik kunnen doen bij Pualaquote:Op maandag 3 maart 2014 21:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het blijft hier angstvallig stil... Oh wacht... ze is vanavond niet thuis
"Wees dan ook duidelijk mens!!! "quote:Op maandag 3 maart 2014 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die foto van die aardappelen, dat had ik kunnen doen bij Puala
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
"Wees dan ook duidelijk mens!!! "
Voor diegenen die me niet op feestboek hebben, Kano bedoelt deze:
[ afbeelding ]
Haha ja zag hem bij je staan hij is leuk.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er bestaan vrouwen die het nooit koud hebben maar die moet je een heel eind naar het oosten gaan zoekenquote:Op maandag 3 maart 2014 21:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar. Als t te erg was kreeg ik altijd een kruik en een dekentje extra
Computer aan, bak koffie erbij. En m'n ochtend even plannen, de middag zit al vol.quote:
Ik heb net mijn mailbox geopend... bij mij zitten allebei volquote:Op dinsdag 4 maart 2014 07:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Computer aan, bak koffie erbij. En m'n ochtend even plannen, de middag zit al vol.
Kijk, dit zijn tips waar je nog eens wat aan hebtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:23 schreef Uncle het volgende:
Uw huis, tuin en keukentip van de dag:
[ afbeelding ]
Werkse!
M'n wereldbeeld, wat doe jequote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:23 schreef Uncle het volgende:
[ afbeelding ]
Werkse!
Mijn eerste 4 bakken koffie ook. en mijn mailbox is weer empty.... Kijken wanneer die australische wankers eens eindelijk doen wat ik vraag...quote:
Dit wist ik serieus nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:23 schreef Uncle het volgende:
[ afbeelding ]
Werkse!
Ik zie nu pas het verschilquote:
Wat! Ik ga het meteen testen!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:23 schreef Uncle het volgende:
[ afbeelding ]
Werkse!
Eigenlijk drink ik ook vrij weinig uit pakken. Ja melk maar dat zijn andere pakken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:58 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
ik ook niet
Ga het vanavond meteen ff testen haha
Ik drink ook niet uit zulke pakkenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Eigenlijk drink ik ook vrij weinig uit pakken. Ja melk maar dat zijn andere pakken.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:23 schreef Uncle het volgende:
[ afbeelding ]
Werkse!
Voor wie?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:27 schreef Merlijn het volgende:
Yes! Kaarten voor Lindsey Sterling in da pocket
Duurt nog effe, maar * happy *
Dat niet zelf kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:23 schreef Uncle het volgende:
[ afbeelding ]
Werkse!
Crap. te laat...quote:
Oh ja. Ik moet ook nog even kijken voor hardloopondergoedquote:
Zorg dat die bibs goed uitkomtquote:
ga je mee?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Oh ja. Ik moet ook nog even kijken voor hardloopondergoed
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zorg dat die bibs goed uitkomt![]()
Is het alleen hardloop kleding wat in de aanbieding is?
Zit nou niet echt in de buurtquote:
dat komt mij heel bekend voor, krijg regelmatig vacatures in Maastricht onder ogen terwijl ik ook Rotterdam + 20 km heb ingevuld.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:04 schreef Wiebeldak het volgende:
Werk.nl weer met een logische vacature. Afstand die ik heb ingevuld vanaf Rotterdam is 10km. En wat is de 2e hit op de site een baan in, jawel, 4531GZ TERNEUZEN .
Logisch weer.
En wat ik mij ook afvraag is of de cijfers die overheid vrijgeeft over het aantal beschikbare banen wel klopt. Als zij die cijfers van Werk.nl afhalen klopt daar natuurlijk niets van.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat komt mij heel bekend voor, krijg regelmatig vacatures in Maastricht onder ogen terwijl ik ook Rotterdam + 20 km heb ingevuld.
Die cijfers kloppen inderdaad voor geen kant. Regelmatig kom ik vacatures tegen die al 6 maanden vergeven zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:36 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En wat ik mij ook afvraag is of de cijfers die overheid vrijgeeft over het aantal beschikbare banen wel klopt. Als zij die cijfers van Werk.nl afhalen klopt daar natuurlijk niets van.
Sommige vacatures staan er 5 keer op maar dan aangeboden door verschillende bureaus.
Maar het goede nieuws is dat ik wel een passende vacature heb gevonden hier nog geen 5 km vandaan. Daar heb ik dan ook meteen op gereageerd.
Je komt geen biertje doen dus hier in het ow zo gezellige Terneuzen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:04 schreef Wiebeldak het volgende:
Werk.nl weer met een logische vacature. Afstand die ik heb ingevuld vanaf Rotterdam is 10km. En wat is de 2e hit op de site een baan in, jawel, 4531GZ TERNEUZEN .
Logisch weer.
Ook dat ja!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die cijfers kloppen inderdaad voor geen kant. Regelmatig kom ik vacatures tegen die al 6 maanden vergeven zijn.
Nee, dat is mij wat te ver op de fiets. Het ging trouwens om de Volvo group in Terneuzen maar je zou dan zelfs in Belgie aan het werk moeten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:39 schreef Timmos het volgende:
[..]
Je komt geen biertje doen dus hier in het ow zo gezellige Terneuzen?
Dan moet ik ook eens naar de decathlon.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:06 schreef Ynske het volgende:
[..]juist een truitje wat erover heen gaat
nee ze hebben veel meer in de aanbieding
Beetje hetzelfde als de telefoongids online. Ik zoek een dakdekker in Rotterdam, daarom geeft de site alle dakdekkers in heel west europa terug. Faalbedrijf...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:04 schreef Wiebeldak het volgende:
Logisch weer.
schuurt het?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Oh ja. Ik moet ook nog even kijken voor hardloopondergoed
Hier hierquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:19 schreef Koelkastje het volgende:
Wie hier wou weten of ik afgelopen week bij Neonsplash Enschede foto's had gemaakt van bekenden?
Dan stuur ik even link via PM!
Mogguhquote:Op woensdag 5 maart 2014 06:17 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh!
Vanmiddag Zaagmans gedag zeggen!
Ik heb een overzichtelijk dagje! Geen afspraken. Presentatie voor morgen voorbereiden en wat ander 'doe werk'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |