maar bemoei je je mee klootzakquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben je er nog niet klaar voor?of wacht je tot het huwelijk?
Wel veilig doen he. Of is ze al zwanger en vind je het een eng idee?![]()
Nou?
echt doe even rustig man jeetje man wats met jou meteeen dit dat tegen iedereen geen wonder da tniemand je aardig vind!!!quote:
dudequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
echt doe even rustig man jeetje man wats met jou meteeen dit dat tegen iedereen geen wonder da tniemand je aardig vind!!!
Ik ben minderjarigquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben je er nog niet klaar voor?of wacht je tot het huwelijk?
Wel veilig doen he. Of is ze al zwanger en vind je het een eng idee?![]()
Nou?
dat ligt ook aan mijn autisme andersquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
echt doe even rustig man jeetje man wats met jou meteeen dit dat tegen iedereen geen wonder da tniemand je aardig vind!!!
ik bevaar de rode zee nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, is goed. Wat is het probleem?
Zelfde wordt gezegd door vrijwel iedereen over de users hier.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken Snowbells niet echt, maar als ik toevallig in eenzelfde topic als haar terecht kom krijgt ze het voor elkaar talentvol infantiel te posten.
Ik durf niet te stellen of ik daarmee ook tegen haar op kijk.
Iedereen lijkt talentvol infantiel als jij ergens post, maar dat komt omdat jij kkintellectueel bentquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken Snowbells niet echt, maar als ik toevallig in eenzelfde topic als haar terecht kom krijgt ze het voor elkaar talentvol infantiel te posten.
Ik durf niet te stellen of ik daarmee ook tegen haar op kijk.
quote:
wij zijn dan ook infantielquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zelfde wordt gezegd door vrijwel iedereen over de users hier.
Bedanktquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Iedereen lijkt talentvol infantiel als jij ergens post, maar dat komt omdat jij kkintellectueel bent
Ik ben blij dat je je hier thuis voeltquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zelfde wordt gezegd door vrijwel iedereen over de users hier.
dit slaat nergens opquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:09 schreef Tjacka het volgende:
jammer dat die onz-sc users hier weer komen trollen
Volgens mij is dit KLB. Het subforum waar degene met de meest geforceerde en uitgekauwde grap het meisje krijgt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:09 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
dit slaat nergens op
ik was hier al toen stuart hier was en sof
toen jij en lb nog in vbl zaten en niet hier
echt he je duwt me tot het randje nu nog even en ik ga eroverheen en dan sta ik niet voor mizjelf in!!!!
Jij vindt het toch zo leuk om te trollen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:09 schreef Tjacka het volgende:
Ben jij hommoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Ik ben blij dat je je hier thuis voelt
het gaat ook een keer te ver hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:10 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jij vindt het toch zo leuk om te trollen?
Ik ook, high five.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel woest aangetrokken tot enkele mannen.
Chillen met mijn besties tjacka en littlerabbitquote:
ja gekke autiquote:Op woensdag 25 december 2013 21:55 schreef 2Happy4U het volgende:
eerst kwamen leeell en dv mij ineens bezoeken terwijl ik nog in mijn ochtendjas mn avondeten zat te eten, was beschamend
ah, onze topcurvefeverspeelsterquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ook, high five.
[..]
Chillen met mijn besties tjacka en littlerabbit
wat is dit kerelquote:
he beeb :hearteyes: hoe ist?quote:
sherlock voor het eerst in een jaar geklikt, toen opeens ditquote:
Ik denk dat ik stiekem toch wel een beetje tegen je opkijk daar waar ik het eerder niet durfde toe te geven.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ook, high five.
[..]
Chillen met mijn besties tjacka en littlerabbit
De verloedering van de maatschappij zet door op FOK!. Daar waar het schorriemorrie hier een gelijke kans heeft zijn mening te verkondigen en zij erbuiten kunnen worden afgekapt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het gaat ook een keer te ver hoor
dit is toch niet normaal
jaquote:
Jij bent zelf de grootste troll hier, met hoe je praat.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik stiekem toch wel een beetje tegen je opkijk daar waar ik het eerder niet durfde toe te geven.
[..]
De verloedering van de maatschappij zet door. Daar waar het schorriemorrie hier een gelijke kans heeft zijn mening te verkondigen daar waar zij erbuiten kunnen worden afgekapt.
Zieke shit broertje echt repsectquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jasnowbells heeft dat portret voor mij gemaakt, gelijk ingelijst en als ui gebruikt
ik kijk nu schaatsen en het gaat best sloomquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik stiekem toch wel een beetje tegen je opkijk daar waar ik het eerder niet durfde toe te geven.
[..]
De verloedering van de maatschappij zet door. Daar waar het schorriemorrie hier een gelijke kans heeft zijn mening te verkondigen daar waar zij erbuiten kunnen worden afgekapt.
Ga toch weg hier joh. Je vindt JNG kut dus wat kom je hier doenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, is goed. Wat is het probleem?
He. Je kunt ineens normaal typenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij bent zelf de grootste troll hier, met hoe je praat.
Of zeg je ook tegen je vrienden dat je "zin hebt om een versnapering te nuttigen in het nabijgelegen etablissement" als je eigenlijk bedoeld dat je wilt uitgaan?
Nou?
Dit was toch geen jng?????????quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga toch weg hier joh. Je vindt JNG kut dus wat kom je hier doen
Je weet heus wel dat ik normaal kan typen. Niet zo raar doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He. Je kunt ineens normaal typenMijn intellect wordt over gestaald op mijn mede-users blijkt maar weer.
verdomme jouw ui beweegt engquote:
Of treed op tegen absurd gedragquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:44 schreef Fopje het volgende:
Laat nou eens zien dat jullie gewoon normaal met elkaar kunnen omgaan. Mag je iemand niet? Negeer die dan gewoon.
Mwa. Ditmaal was het wel erg onzinnig en erg ver buiten GRTD om.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:44 schreef Fopje het volgende:
Laat nou eens zien dat jullie gewoon normaal met elkaar kunnen omgaan. Mag je iemand niet? Negeer die dan gewoon.
hele week uitgeslapenquote:
Dat doe je goedquote:
Nopequote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet ik weer ff naar je zwaaien dan, wellicht dat je dan fitter bent.
Sorry. Ik heb het langsgaan bij mijn oma naar morgen uitgesteld. Ik zal morgen vanuit Ommoord naar Alexandrium zwaaien.quote:
Yup, bijna voorbijquote:
Daar ben ik morgenavond. Ik voel de klik met jou, Littlerabbit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik heb het langsgaan bij mijn oma naar morgen uitgesteld. Ik zal morgen vanuit Ommoord naar Alexandrium zwaaien.
Sorryquote:
Heb er nu gelukkig niet veel van meegekregenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Ditmaal was het wel erg onzinnig en erg ver buiten GRTD om.
Of zijn mijn kutposts in jouw optiek werkelijk grensoverschrijdend?
Ik zal zwaaien naar de metroquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik heb het langsgaan bij mijn oma naar morgen uitgesteld. Ik zal morgen vanuit Ommoord naar Alexandrium zwaaien.
Ik blijf altijd binnen de grenzen kom nou. Tenzij in curve fever, zeker nu. Ik had veel drank nodig om Battlestar Galactica te begrijpen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Heb er nu gelukkig niet veel van meegekregen
Neequote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb jij trouwens je vakantieformulier al ingeleverd? Voor m.n. de zomer.
Dat is toch een serie uit de jaren 80quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik blijf altijd binnen de grenzen kom nou. Tenzij in curve fever, zeker nu. Ik had veel drank nodig om Battlestar Galactica te begrijpen.
Kennelijk een remake in 2003 - 2008. Volgens zowel Typisch, GGMM als Smoofie erg goed/leuk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is toch een serie uit de jaren 80
Ik ben hem kwijt geraaktquote:
Oooh, nooit iets van meegekregen. En, ben je al aan het kijkenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk een remake in 2003 - 2008. Volgens zowel Typisch, GGMM als Smoofie erg goed/leuk.
Jawel, maar lang niks meer gehoord en nu heb ik gister een vakantie geboekt zonder dat ik zeker weet dat ik vrij ben.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben hem kwijt geraakt
Jij?
Aflevering 1 nu ja maar ik ben niet helder genoeg meer volgens mij.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, nooit iets van meegekregen. En, ben je al aan het kijken
Morgen maar verder kijken danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aflevering 1 nu ja maar ik ben niet helder genoeg meer volgens mij.
Zouden ze dat erg vinden dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel, maar lang niks meer gehoord en nu heb ik gister een vakantie geboekt zonder dat ik zeker weet dat ik vrij ben.
Wilde je vrij met de zomer dan?
Zomerseizoen he, dan moet alles met toestemming.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zouden ze dat erg vinden dan?
Nee
Bij mn oude filiaal mocht het gewoon 3 weken van te voren meldenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zomerseizoen he, dan moet alles met toestemming.
Naja, ik zie het zondag wel.Anders pech voor ze.
Hier moet het echt een halfjaar van te vorenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bij mn oude filiaal mocht het gewoon 3 weken van te voren melden
Not too bad thanks! Nog plannen voor het weekendquote:
Alsof je dat weetquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier moet het echt een halfjaar van te voren
Helaas niet, jij dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thanks! Nog plannen voor het weekend
Hoe vul je dat ding dan in?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies, heb dan maar ook wat ingevuld (hele maand augustus vrij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |