maar bemoei je je mee klootzakquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben je er nog niet klaar voor?of wacht je tot het huwelijk?
Wel veilig doen he. Of is ze al zwanger en vind je het een eng idee?![]()
Nou?
echt doe even rustig man jeetje man wats met jou meteeen dit dat tegen iedereen geen wonder da tniemand je aardig vind!!!quote:
dudequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
echt doe even rustig man jeetje man wats met jou meteeen dit dat tegen iedereen geen wonder da tniemand je aardig vind!!!
Ik ben minderjarigquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben je er nog niet klaar voor?of wacht je tot het huwelijk?
Wel veilig doen he. Of is ze al zwanger en vind je het een eng idee?![]()
Nou?
dat ligt ook aan mijn autisme andersquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
echt doe even rustig man jeetje man wats met jou meteeen dit dat tegen iedereen geen wonder da tniemand je aardig vind!!!
ik bevaar de rode zee nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, is goed. Wat is het probleem?
Zelfde wordt gezegd door vrijwel iedereen over de users hier.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken Snowbells niet echt, maar als ik toevallig in eenzelfde topic als haar terecht kom krijgt ze het voor elkaar talentvol infantiel te posten.
Ik durf niet te stellen of ik daarmee ook tegen haar op kijk.
Iedereen lijkt talentvol infantiel als jij ergens post, maar dat komt omdat jij kkintellectueel bentquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken Snowbells niet echt, maar als ik toevallig in eenzelfde topic als haar terecht kom krijgt ze het voor elkaar talentvol infantiel te posten.
Ik durf niet te stellen of ik daarmee ook tegen haar op kijk.
quote:
wij zijn dan ook infantielquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zelfde wordt gezegd door vrijwel iedereen over de users hier.
Bedanktquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Iedereen lijkt talentvol infantiel als jij ergens post, maar dat komt omdat jij kkintellectueel bent
Ik ben blij dat je je hier thuis voeltquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zelfde wordt gezegd door vrijwel iedereen over de users hier.
dit slaat nergens opquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:09 schreef Tjacka het volgende:
jammer dat die onz-sc users hier weer komen trollen
Volgens mij is dit KLB. Het subforum waar degene met de meest geforceerde en uitgekauwde grap het meisje krijgt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:09 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
dit slaat nergens op
ik was hier al toen stuart hier was en sof
toen jij en lb nog in vbl zaten en niet hier
echt he je duwt me tot het randje nu nog even en ik ga eroverheen en dan sta ik niet voor mizjelf in!!!!
Jij vindt het toch zo leuk om te trollen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:09 schreef Tjacka het volgende:
Ben jij hommoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Ik ben blij dat je je hier thuis voelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |