Batsen met je chickquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:58 schreef Tjacka het volgende:
weten jullie iets leuks om morgen te doen
Cumshotmarathon.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:58 schreef Tjacka het volgende:
Niet echt eigenlijk. Ik overweeg even langs mijn oma te gaan tot zover mijn plannen voor dit weekend.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:58 schreef Tjacka het volgende:
mijn oma is op vakantiequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk. Ik overweeg even langs mijn oma te gaan tot zover mijn plannen voor dit weekend.
Geen idee. Kom je met mij mee, gaan we daarna even bij LB langs zij woont er toch praktisch naast.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn oma is op vakantie
en wat leuk
ga je toastjes met haar eten
Moet ik 'trek' zien als 'aftrekken' of..?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:01 schreef LETMEIN het volgende:
Ik heb nu een week vakantie, dan trek ik altijd onmeunig veel.
ga jij dan mee nac uitquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Kom je met mij mee, gaan we daarna even bij LB langs zij woont er toch praktisch naast.
neequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan bats/neuk/heb je seks/bedrijf je de liefde toch
of nie
Ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet ik 'trek' zien als 'aftrekken' of..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |