Je weet heus wel dat ik normaal kan typen. Niet zo raar doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He. Je kunt ineens normaal typenMijn intellect wordt over gestaald op mijn mede-users blijkt maar weer.
verdomme jouw ui beweegt engquote:
Of treed op tegen absurd gedragquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:44 schreef Fopje het volgende:
Laat nou eens zien dat jullie gewoon normaal met elkaar kunnen omgaan. Mag je iemand niet? Negeer die dan gewoon.
Mwa. Ditmaal was het wel erg onzinnig en erg ver buiten GRTD om.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:44 schreef Fopje het volgende:
Laat nou eens zien dat jullie gewoon normaal met elkaar kunnen omgaan. Mag je iemand niet? Negeer die dan gewoon.
hele week uitgeslapenquote:
Dat doe je goedquote:
Nopequote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet ik weer ff naar je zwaaien dan, wellicht dat je dan fitter bent.
Sorry. Ik heb het langsgaan bij mijn oma naar morgen uitgesteld. Ik zal morgen vanuit Ommoord naar Alexandrium zwaaien.quote:
Yup, bijna voorbijquote:
Daar ben ik morgenavond. Ik voel de klik met jou, Littlerabbit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik heb het langsgaan bij mijn oma naar morgen uitgesteld. Ik zal morgen vanuit Ommoord naar Alexandrium zwaaien.
Sorryquote:
Heb er nu gelukkig niet veel van meegekregenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Ditmaal was het wel erg onzinnig en erg ver buiten GRTD om.
Of zijn mijn kutposts in jouw optiek werkelijk grensoverschrijdend?
Ik zal zwaaien naar de metroquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik heb het langsgaan bij mijn oma naar morgen uitgesteld. Ik zal morgen vanuit Ommoord naar Alexandrium zwaaien.
Ik blijf altijd binnen de grenzen kom nou. Tenzij in curve fever, zeker nu. Ik had veel drank nodig om Battlestar Galactica te begrijpen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Heb er nu gelukkig niet veel van meegekregen
Neequote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb jij trouwens je vakantieformulier al ingeleverd? Voor m.n. de zomer.
Dat is toch een serie uit de jaren 80quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik blijf altijd binnen de grenzen kom nou. Tenzij in curve fever, zeker nu. Ik had veel drank nodig om Battlestar Galactica te begrijpen.
Kennelijk een remake in 2003 - 2008. Volgens zowel Typisch, GGMM als Smoofie erg goed/leuk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is toch een serie uit de jaren 80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |