de foto in dit bericht van Jessica Jones Twitter account zou weleens een stiekeme hint kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:28 schreef planethugo het volgende:
[..]
waar las je dat? Daredevil komt in Maart, denk dat Luke Cage dan ergens in het najaar komt. September schat ik en Jessica Jones S2 weer in november. Pure speculatie verder hoor
twitter:JessicaJones twitterde op maandag 25-01-2016 om 18:24:10Alias Investigations, how can I help you? #JessicaJones https://t.co/BN7gux7ud5
reageer retweet
Dacht ik het netflixtopic, maar zal wel najaar geweest zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:28 schreef planethugo het volgende:
[..]
waar las je dat? Daredevil komt in Maart, denk dat Luke Cage dan ergens in het najaar komt. September schat ik en Jessica Jones S2 weer in november. Pure speculatie verder hoor
quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:53 schreef Aether het volgende:
o Marvel's Luke Cage / seizoen 1 / voorjaar 2016
quote:Iron Fist - Finn Jones Cast in the Lead Role + Storyline Info
As first reported by EW, Jones — who stars as Ser Loras Tyrell in the HBO fantasy drama — will play the title role of Daniel Rand, aka Iron Fist. The character is described as handsome and sophisticated, independent and a loner.
Iron Fist centers on Daniel Rand, who fights against the criminal elements corrupting New York with his kung fu skills and ability to summon the power of the fiery Iron Fist. The series picks up with Rand returning to the Big Apple after having gone missing for several years.
Verkeerde topic.quote:Op vrijdag 30 september 2016 09:55 schreef Stranger het volgende:
Vandaag is Luke Cage uitgekomen. En ik zit me hier te vervelen op mijn werk.
Alle vertrouwen in dat het een topserie is.
Daarom is het altijd goed te onthouden dat de MCU een aparte universe is en compleet los staat van de comics. Zodra je ze gaat vergelijken, ga je jezelf laten kiezen tussen de 2.quote:Op vrijdag 30 september 2016 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ergens wel jammer dat de series in dezelfde wereld als de films spelen maar toch niet echt mengen.
Bij troep als Agents of Shield snap ik dat. Maar een dr Strange heeft meer met de Defenders dan met The Avengers. En DareDevil en Luke Cage werken ook als Avengers vooral die laatste was toen erg tof.
Dat was de tijd van Marvel voor ze van elke held een multiculturele vervanger gingen maken. dáárvoor zat namelijk een veel betere strategie gewoon je personages die je al hebt meer aandacht geven waardoor Black Panther Storm en Luke Cage overal waren.
Luke Cage stond op dat moment in de Avengers ranking gewoon naast Tony en Captain. Terwijl het daarvoor echt een achtergrond personage was helaas in de comics zit hij weer op dat niveau nu.
Wauw! Grote naam!quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:49 schreef Unites het volgende:
Sigourney Weaver zal de Lead Villain spelen in THE DEFENDERS
quote:
twitter:TheDefenders twitterde op dinsdag 04-04-2017 om 18:00:02It's going down 8/18. #DEFEND https://t.co/ALzi0WdELY reageer retweet
Nat plekje in mijn onderbroekquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:51 schreef Zipportal het volgende:
18-08-17 release datumtwitter:TheDefenders twitterde op dinsdag 04-04-2017 om 18:00:02It's going down 8/18. #DEFEND https://t.co/ALzi0WdELY reageer retweet
leuk gedaan, alleen jammer dat ze niet gewoon The Daily Bugle gepakt hebben als krant van New York.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:29 schreef Sinister-D- het volgende:
En de bijbehorende website van het ip-adres van de camera
23.253.120.81
was er ten tijde van filmen van Daredevil S01 wel al sprake van de Spidy-deal van Sony en Marvel Studios? Zo niet dan mochten ze TDB dus ook niet gebruiken. Nogal logisch dat ze die ondertussen ook nog niet gebruiken omdat de NY Bulletin bij de Netflix kant hoort met oa. Urich en Page.quote:Op woensdag 5 april 2017 11:13 schreef planethugo het volgende:
[..]
leuk gedaan, alleen jammer dat ze niet gewoon The Daily Bugle gepakt hebben als krant van New York.
Daar klopt idd geen nuek vanquote:Op dinsdag 11 april 2017 15:00 schreef TryX het volgende:
Ben begonnen op een geheel verkeerde volgorde volgens mij..
Luke cage --> iron fist --> dare devil --> jessica jones..
Come as you arequote:
9 uur.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 13:24 schreef amp25 het volgende:
ik wil deze ok gaan kijken maar hoe zit met die andere 4 moet ik die eerst kijken voordat ik hieraan begin
welke format raad je me aanquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 13:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wel spoilers natuurlijk. Hier wordt alles goed uitgelegd.
Oh, dan heb je nog heel wat uren tegoed.quote:
totaal 73 episode valt opzich mee met defendersquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 13:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh, dan heb je nog heel wat uren tegoed.![]()
Daredevil Seizoen 1
Jessica Jones Seizoen 1
Daredevil Seizoen 2
Luke Cage Seizoen 1
Iron Fist Seizoen 1
Zo zijn ze destijds ook uitgekomen.
Deze ook op voorhand even met vriendin gezien omdat ze luke cage niet uitgekeken heeft prima beknopte uitleg .quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 13:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wel spoilers natuurlijk. Hier wordt alles goed uitgelegd.
Ik ben in omgekeerde volgorde wezen kijken, dat was ook best wel grappig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 13:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daredevil Seizoen 1
Jessica Jones Seizoen 1
Daredevil Seizoen 2
Luke Cage Seizoen 1
Iron Fist Seizoen 1
ja had hetzelfde, ook DD S2 was beter vond ik. Wat ik vooral miste was wat spanning en originele actie. Eigenlijk hebben ze alleen met zijn 4e 2/3x een vechtscene samen in een kleine ruimte. Gaat wat snel vervelen want ze doen allemaal steeds hetzelfde, eveneens de vijanden die ze tegenkomen. Dat vond ik in DD toch beter gedaan helaas.quote:Op maandag 21 augustus 2017 06:40 schreef timmmmm het volgende:
Vond het op zich ook wel goed gewoon, maar Daredevil S1 en JJ S1 was veel beter. Dit was geeoon vermakelijk maar c'est ça
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ook wel klaar met dat hele verhaal van The Hand eigenlijk, tijd voor wat nieuws
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:44 schreef 426451 het volgende:
Na de credits van de laatste aflevering van the Defenders, hebben ze een trailer van The Punisher ingezet overigens
Elke keer dat hij zei: 'I am the immortal iron fist' wilde ik naar de tv schreeuwen, 'Nope, you're the knight of flowers'.quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die Iron Fist is echt annoying as hell en echt te dom om te poepen af en toe..
Hahaha..quote:Op woensdag 23 augustus 2017 00:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Elke keer dat hij zei: 'I am the immortal iron fist' wilde ik naar de tv schreeuwen, 'Nope, you're the knight of flowers'.
haha precies ja. De acteur is gewoon een miscast. Vond hem in got wel goed en leek me wel een goede iron fist, maar helaas komt hij totaal niet uit de verf. Maar nu blijkt dat het niet perse aan zijn eigen serie lag, maar ook aan de suffe teksten en domme karaktertrekjes die ze hem meegegeven hebben.quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die Iron Fist is echt annoying as hell en echt te dom om te poepen af en toe..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
quote:Op maandag 4 september 2017 17:20 schreef FrankRicard het volgende:
want plot....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
hadden ze dan nog langer/vaker in een verlaten pand of restaurant moeten schuilen om verhaal te vertellen?quote:Op maandag 4 september 2017 17:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk is The punisher weer een beetje bruut.
Daredevil en Luke cage vond ik wel tof Jessica Jones werd een herhaling van zetten en iron-fist was ook mwah the defenders was vooral te kort .
Iemand die Iron Fist leuk vondquote:Op maandag 4 september 2017 19:15 schreef Max23 het volgende:
Ik ga nu aan The Defenders beginnen.
Heb de vier series gezien nu. Vond Luke Cage het minst boeiend. Iron Fist en Daredevil het leukst.
Daredevil vond ik veruit de beste serie en ook in de Defenders de betere superheld.quote:Op maandag 4 september 2017 19:15 schreef Max23 het volgende:
Ik ga nu aan The Defenders beginnen.
Heb de vier series gezien nu. Vond Luke Cage het minst boeiend. Iron Fist en Daredevil het leukst.
Seizoen 1 van daredevil zit eropquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 13:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daredevil Seizoen 1
Jessica Jones Seizoen 1
Daredevil Seizoen 2
Luke Cage Seizoen 1
Iron Fist Seizoen 1
Duurt lang he.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:07 schreef amp25 het volgende:
[..]
Seizoen 1 van daredevil zit erop
Nog 5 seizoenen te gaan voor alles
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 00:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Elke keer dat hij zei: 'I am the immortal iron fist' wilde ik naar de tv schreeuwen, 'Nope, you're the knight of flowers'.
Nieuwe trailer van The Punisher:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |