SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7 Seconds – 2005 16 1:35 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Actie, Misdaad, Thriller
Oudgediende dief, John Tuliver, komt ongewild in het bezit van een onschatbare Van Gogh tijdens een overval waardoor zijn partner te maken krijgt met de gangsters die het kunstwerk terug willen.
Adventures of Sharkboy & Lavagirl, The – 2005 6 1:32 uur
Genre: Avontuur, Sci-Fi
De tienjarige Max heeft de balen van school en daarom verzint hij een spectaculaire fantasiewereld: Planet Drool... maar wat gebeurt er als fantasie werkelijkheid wordt?
Bridge on the River Kwai, The – 1957 12 2:42 uur
Genre: Actie, Drama, Gebaseerd op boek, Oorlog
Dit meeslepende, epische verhaal speelt zich af in een Japans gevangenenkamp in WO II, waar Britse gevangenen worden gedwongen om een brug te bouwen.
Endless Love – 2014 12 1:44 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Romantisch
In de nieuwe versie van deze cult-klassieker uit 1981 wordt de brandende passie tussen twee tieners pas echt een obsessie als de ouders hen proberen te scheiden.
Felon – 2008 16 1:44 uur
Genre: Actie, Drama, Misdaad
De alledaagse Wade doodt een inbreker terwijl hij zijn familie probeert te beschermen. Hij wordt veroordeeld voor doodslag en in de gevangenis gegooid.
It Happened One Night – 1934 6 1:45 uur
Genre: Comedy, Feelgood, Romantisch
Door een reeks lotgevallen realiseren een weggelopen, verwende vrouw en een humeurige journalist zich dat ze stapelverliefd zijn, ook al is het met tegenzin.
Kurt Cobain: Montage of Heck – 2015 12 2:12 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Biografie, Documentaire, Provocerend
Deze door Nirvana goedgekeurde biografie van hun frontman onthult Cobains moeizame beginjaren en zijn steile opgang, tot de dag van zijn tragische zelfmoord.
Little Witch Academia – 2013 6 0:26 uur
♫ o.a. Engels, Japans / CC o.a. Engels, Japans, Nederlands
Genre: Sci-Fi
Akko's ongewone ideeën worden niet goed ontvangen op de Magical Academy maar als er een draak ontsnapt, is zij de enige heks die ze kunnen vertrouwen.
Little Witch Academia: Enchanted Parade – 2015 6 0:55 uur
♫ o.a. Engels, Japans / CC o.a. Engels, Japans, Nederlands
Genre: Sci-Fi
Als Akko en andere leerlingen van Luna Nova de jaarlijkse heksenoptocht moeten runnen, wil Akko het een positief tintje geven.
Stomp the Yard – 2007 12 1:54 uur
Genre: Drama, Romantisch
DJ, een getalenteerde straatdanser, wordt veroordeeld door zijn betrokkenheid bij een schietpartij. Hij schrijft zich in op een zwarte universiteit in Atlanta om de jeugdgevangenis te vermijden.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
quote:Los Tiempos del Pablo Escobar: tweedelige docu over Colombia tijdens opkomst van het Medellinkartel van Escobar aan de hand van interviews met tijdgenoten. Als je Narcos ziet en/of Escobar, el patrón del mal, moet je deze docu ook even zien. Het geeft je een beetje een inzicht in hoe dat nou allemaal echt werkte in Colombia. Ik heb wel een beetje te doen met dat land. Ook vreemd dat je er zo weinig vanaf weet als Europeaan. Zuid-Amerika is echt een ander universum.
Er zit wel een boodschap in ook. Alle drugs vrij geven.
Komt Friends helemaal niet meer?quote:
Heb ik geen datum van kunnen vinden.quote:
Maakt niet uitquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:56 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb ik geen datum van kunnen vinden.
Wil hem wel op '2016' zetten?
Er is toch net een seizoen geweest? Dan duurt het natuurlijk weer een jaar.quote:
Dat seizoen was wel eind 2015, dus een nieuwe serie in 2016 zou logisch zijnquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Er is toch net een seizoen geweest? Dan duurt het natuurlijk weer een jaar.
Dit is er tot nu toe bekend:quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:02 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat seizoen was wel eind 2015, dus een nieuwe serie in 2016 zou logisch zijn
quote:There's no exact date for the Fargo season 3 premiere just yet. We do know that fans will have to wait for Hawley’s “selfie.” He confirmed that Fargo won’t be back until spring 2017, due to the show’s winter setting. Shooting is set to begin in November 2016.
Vraag ik mij inmiddels ook af.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Komt Friends helemaal niet meer?
http://www.engadget.com/2(...)cking-vpn-dns-users/quote:Last week, Netflix said it would be bringing down the hammer on people who use VPNs (or other similar means) to access geo-restricted content. And, by the looks of it, the streaming titan isn't wasting any time. According to uFlix, a paid service that lets anyone in Australia change their IP address and DNS settings for entertainment purposes, Netflix has started blocking users from viewing its US-only videos. "You seem to be using an unblocker or proxy. Please turn off any of these services and try again," Netflix reportedly told some Australian customers.
The blockade seems to only be affecting a few users currently, uFlix expressed in a blog post, noting that it expects this number to increase in the near future. "We are working on a solution to get around these new measures and apologize for the inconvenience to those who are currently only getting Australian Netflix," uFlix added.
While this may only be happening in Australia right now, it won't be long before Netflix expands these practices elsewhere. At this point, it's not a matter of if, but when -- especially with the company's recently established commitment to solving its issue with unblockers.
dat is haar personage, in het echt is ze niet zoquote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:35 schreef Schunckelstar het volgende:
Gotham is best tof, maar het heeft wel het meest irritante karakter/slechtste actrice ooit
Die moeder van penguin, mijn hemel wat een doorspoelmomenten
No shitquote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:55 schreef KingRadler het volgende:
[..]
dat is haar personage, in het echt is ze niet zo
Die staat er al een paar maanden niet meer opquote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:58 schreef Leonos het volgende:
Waarom staat de Fringe er niet meer op?
Gister speciaal Netflix voor aangeschaft
Stomquote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die staat er al een paar maanden niet meer op
heb je ook een melding gekregen van Netflix "ben je nog altijd aan het kijken'quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:40 schreef Nexum het volgende:
Ik heb in 3 dagen Orange is the New Black helemaal uitgekeken en man deze serie is echt geweldig, mn nieuwe favo serie
Is het voor mannen ook leuk?!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:40 schreef Nexum het volgende:
Ik heb in 3 dagen Orange is the New Black helemaal uitgekeken en man deze serie is echt geweldig, mn nieuwe favo serie
Ja (tenzij je een neaderthaler bent die echt alleen blij kan worden van tieten, schieten en helikopters)quote:
Er zijn op zich genoeg tieten te zienquote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja (tenzij je een neaderthaler bent die echt alleen blij kan worden van tieten, schieten en helikopters)
Sold.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn op zich genoeg tieten te zien
HTGAWM is leuk, het tweede deel van het seizoen werd mijn intersse wel minderquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:37 schreef yvonne het volgende:
Whoei, gisteren begonnen aan "how to get away met murder" dat kostte echt moeite om niet de hele nacht door te kijken.
Ijzersterk.
Wat een vrouw
En voor mensen die "The Bridge"kunnen waarderen, ( de echte versie) raad ik écht de serie "River" aan, must see.
en ik ook .. (vroeg het me in het vorige topic af, toen het niet meer in de lijst stond).quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vraag ik mij inmiddels ook af.
The Bridge kon ik amper waarderen, maar River is echt geweldig.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:37 schreef yvonne het volgende:
Whoei, gisteren begonnen aan "how to get away met murder" dat kostte echt moeite om niet de hele nacht door te kijken.
Ijzersterk.
Wat een vrouw
En voor mensen die "The Bridge"kunnen waarderen, ( de echte versie) raad ik écht de serie "River" aan, must see.
Nou weet ik helemaal niet meer aan welke nieuwe serie we het beste kunnen beginnen, Making a Murderder, Jessica Jones of River. En bedankt hè, Yvonne!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:37 schreef yvonne het volgende:
Ijzersterk.
Wat een vrouw
thuisbezorgd.nlquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:00 schreef Ryan3 het volgende:
Wij vroegen ons hier af trouwens: hebben jullie speciaal bingevoedsel?
Dus als je een serie gaat bingen dat je dan iets makkelijks eet?
River vind ik ook wel apart idd. Volgens mij heb ik dat al een keer gemeld.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:37 schreef yvonne het volgende:
Ijzersterk.
Wat een vrouw
en kaasfondue tussen jullie in zettenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:00 schreef Ryan3 het volgende:
River is maar 6 afleveringen, zou ik daar mee beginnen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nou weet ik helemaal niet meer aan welke nieuwe serie we het beste kunnen beginnen, Making a Murderder, Jessica Jones of River. En bedankt hè, Yvonne!
(Ik vind The Bridge in ieder geval heel leuk/goed, vooral het laatste/derde seizoen (niet via Netflix gekeken) vond ik helemaal geweldig).
Ja, nou eet ik geen kaasfondue, maar voor Stali wel een oplossing idd.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
en kaasfondue tussen jullie in zetten
Ik maak zoveel mogelijk vers klaar, veel wokken
Oh, dat maakt de keuze makkelijk idd, thnxquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
River is maar 6 afleveringen, zou ik daar mee beginnen.
Daar was ik ook niet onverdeeld enthousiast over...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
River vind ik ook wel apart idd. Volgens mij heb ik dat al een keer gemeld.
Overigens heb ik onlangs ook eindelijk die 9 afleveringen (en 1 nieuwjaarsaflevering, die ik niet zo goed vond) Sherlock gezien. Kon ook mijn goedkeuring wegdragen.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maid in Manhattan – 2002 AL 1:45 uur
Genre: Comedy, Feelgood, Romantisch
Een alleenstaande moeder en kamermeisje legt het aan met een senatorkandidaat die denkt dat zij een jetsetter is. Liefde volgt en zij moet haar ware identiteit onthullen.
Neighbors – 2014 16 1:36 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy
Nadat een bende herrieschoppers hun intrek nemen naast een jong koppel met een baby en van hun gebouw een discotheek maken, ontbindt zich een heroïsche strijd.When the student is ready, the teacher will appear.
Zak chips. En/of blokjes kaas.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:00 schreef Ryan3 het volgende:
Ja! Ik dacht vantevoren dat zal wel een slap aftreksel zijn van de Deense, maar ik vind de Amerikaanse nog beter.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:40 schreef Droathoah het volgende:
The Killing (US) is ook een aanrader.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chelsea Does – 2016 16 - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaire
In een provocerende documentaireserie confronteert comédienne Chelsea Handler persoonlijke en culturele neuroses rond vier onderwerpen die haar fascineren.
Mentalist, The (seizoen 7) – 2015 12
Genre: Drama, Thriller
Na de moord op zijn vrouw en kind, gebruikt Patrick zijn speciale observatievermogen om misdaden op te lossen.When the student is ready, the teacher will appear.
Dacht al dat dat aan mij lagquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:29 schreef CherryLips het volgende:
M'n beeld is echt superkut de laatste paar dagen. De eerste paar seconden van een aflevering zijn scherp en dan krijg je dat verrotte beeld alsof de verbinding niet goed is. Op de andere apparaten is er geen probleem met wifi, maar de Apple tv geeft slecht beeld
Ik heb 't zelfde probleem. Vanmiddag ging het wel beter.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:29 schreef CherryLips het volgende:
M'n beeld is echt superkut de laatste paar dagen. De eerste paar seconden van een aflevering zijn scherp en dan krijg je dat verrotte beeld alsof de verbinding niet goed is. Op de andere apparaten is er geen probleem met wifi, maar de Apple tv geeft slecht beeld
Hier hebben we er ook last van. De YouTube app op de Appletv doet het wel goed.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:29 schreef CherryLips het volgende:
Het is zonder unblocker ook een prima dienst.quote:Op zondag 24 januari 2016 00:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben ik blij dat ik m'n trial niet omgezet heb in een echt abo
Heb dat sinds een week of 2 op de Amerikaanse netflix. Beeldkwaliteit is meestal tussen 240p en 480p. Andere landen werken perfect, Canada of zo gewoon zoals normaal, alleen de Amerikaanse die echt heel slecht is.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:29 schreef CherryLips het volgende:
ik had ook problemen in het begin van content maar werd daarna weer beter.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:45 schreef Zak het volgende:
Maakt iedereen met slecht beeld gebruik van een DNS toevallig? Ik heb van ellende maar de normale DNS weer ingesteld en nou is het beeld weer perfect.
Het is voorbij denk ik...
Ik kijk eigenlijk alleen naar Canada en die is verrot. NL doet het prima via de Chromecast.quote:Op zondag 24 januari 2016 09:37 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Heb dat sinds een week of 2 op de Amerikaanse netflix. Beeldkwaliteit is meestal tussen 240p en 480p. Andere landen werken perfect, Canada of zo gewoon zoals normaal, alleen de Amerikaanse die echt heel slecht is.
Is eigenlijk wel grappig, want wij kijken vrijwel alleen series uit de jaren '60 t/m jaren '90 op Netflix US. Te denken aan (slechts enkele voorbeelden): Magnum (deze is er helaas wel al afgehaald), Murder She Wrote, Columbo, Poirot en nu kijken we naar The Rockford Files.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:20 schreef Nielsch het volgende:
Wat zijn dan populaire series uit de US content die niet in NL te zien is?
Grey's Anatomy, Parenthood, Scandal, Law & Order SVUquote:Op zondag 24 januari 2016 11:20 schreef Nielsch het volgende:
Wat zijn dan populaire series uit de US content die niet in NL te zien is?
Nee is er ergens begin vorig jaar afgehaald tegelijkertijd met Criminal Intent helaas.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:58 schreef Mryc het volgende:
Staat ook ergens Law & Order op eigenlijk?
the killing, the fallquote:Op zondag 24 januari 2016 13:43 schreef Wimperkruller het volgende:
Welke serie lijkt een beetje op Luther?
Nu nog naar NL.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:28 schreef richolio het volgende:
Jaaa veel Harry Potter op New Zealand netflix
GTST op motors.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik heb het even gehad met Sons of anarchy. Ongeloofwaardige karakters, niet leuk om naar te kijken.
thnxquote:Op zondag 24 januari 2016 13:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nieuwe dns servers voor Unblock.US trouwens:
DNS 1: 64.145.73.5
DNS 2: 209.107.219.5
Staat nog niet vermeld in de tutorials op de website van unblock us...quote:Op zondag 24 januari 2016 13:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
Bij de beantwoordde vragen, zoals bijvoorbeeldquote:Op zondag 24 januari 2016 15:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Staat nog niet vermeld in de tutorials op de website van unblock us...
Hoe kom je aan deze info?
Móét ik die veranderen? Ook voor ps3?quote:Op zondag 24 januari 2016 13:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
verander pas als je problemen krijgt met verbindingquote:Op zondag 24 januari 2016 15:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Móét ik die veranderen? Ook voor ps3?
Helemaal geen zin in eigenlijk
Moet je daarvoor een account bij ze hebben?quote:Op zondag 24 januari 2016 13:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ja, $4.99quote:Op zondag 24 januari 2016 17:34 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Moet je daarvoor een account bij ze hebben?
Mis weinig dusquote:Op zondag 24 januari 2016 12:39 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Grey's Anatomy, Parenthood, Scandal, Law & Order SVU
Die zou ik graag op Netflix NL zien.
Geen gemis dus...quote:Op zondag 24 januari 2016 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Supernatural, X Files, Gilmore Girls...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |