quote:Op maandag 4 september 2017 17:20 schreef FrankRicard het volgende:
want plot....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
hadden ze dan nog langer/vaker in een verlaten pand of restaurant moeten schuilen om verhaal te vertellen?quote:Op maandag 4 september 2017 17:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk is The punisher weer een beetje bruut.
Daredevil en Luke cage vond ik wel tof Jessica Jones werd een herhaling van zetten en iron-fist was ook mwah the defenders was vooral te kort .
Iemand die Iron Fist leuk vondquote:Op maandag 4 september 2017 19:15 schreef Max23 het volgende:
Ik ga nu aan The Defenders beginnen.
Heb de vier series gezien nu. Vond Luke Cage het minst boeiend. Iron Fist en Daredevil het leukst.
Daredevil vond ik veruit de beste serie en ook in de Defenders de betere superheld.quote:Op maandag 4 september 2017 19:15 schreef Max23 het volgende:
Ik ga nu aan The Defenders beginnen.
Heb de vier series gezien nu. Vond Luke Cage het minst boeiend. Iron Fist en Daredevil het leukst.
Seizoen 1 van daredevil zit eropquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 13:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh, dan heb je nog heel wat uren tegoed.![]()
Daredevil Seizoen 1
Jessica Jones Seizoen 1
Daredevil Seizoen 2
Luke Cage Seizoen 1
Iron Fist Seizoen 1
Zo zijn ze destijds ook uitgekomen.
Duurt lang he.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:07 schreef amp25 het volgende:
[..]
Seizoen 1 van daredevil zit erop
Nog 5 seizoenen te gaan voor alles
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 00:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Elke keer dat hij zei: 'I am the immortal iron fist' wilde ik naar de tv schreeuwen, 'Nope, you're the knight of flowers'.
Nieuwe trailer van The Punisher:quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |