Niet heel bijzonder, Schalke kreeg iig een aardige kans op de 1-2. Maar Real is wel beter.quote:
Kijk ook tegen wie ze spelen...quote:
Lieverquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:20 schreef Nober het volgende:
Zo zou ik het doen, Platini.
Atlético Madrid - Paris St Germain
Bayern München - Chelsea
Barcelona - Olympiacos/Man United
Real Madrid - Borussia Dortmund/Zenit
twitter:aad300 twitterde op woensdag 19-03-2014 om 17:13:48Dadelijk samen met @FrankRonald1970 analyse bij #ChampionsLeague #manoly gaat @RobinVPersie_20 het nog redden?@SPORT1 http://t.co/1ePRA0XQqu reageer retweet
Of zou hij op scheidsrechterlijke dwalingen doelen?quote:Martino: 'Ons wapen tegen Atlético is Barcelona zijn'
Hij zelfquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
3 keer raden wie erbij betrokken was..
En een 2e gele kaart iemand aangenaaid ...quote:
Voor welke speler geld dat wel? Het merendeel van die transferbedragen boven de +/- 40mil slaan nergens op.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Neymar vind ik eigenlijk niet meer toegevoegde waarde hebben dan een speler als Pedro.. voor mijn gevoel is hij het geld niet waard dat Barcelona voor hem heeft betaald.
De NOS kiest altijd verkeerd. Prutsersquote:Op woensdag 2 april 2014 11:32 schreef Slobeend het volgende:
Wat een belachelijke keuze van de NOS vanavond. PSG-Chelsea niet uitzenden
gisteren ook al geen bar'ca v atletiquote:Op woensdag 2 april 2014 11:32 schreef Slobeend het volgende:
Dat vond ik nog wel een beetje te begrijpen, maar PSG - Chelsea is in alles een leuker affiche dan Real - Dortmundquote:Op woensdag 2 april 2014 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gisteren ook al geen bar'ca v atleti.
gelukkig is voetbal ook HD (Ziggo)quote:Op woensdag 2 april 2014 18:01 schreef OverRated het volgende:
Bij Sport1 is PSG - Chelsea ook '2e keus' volgens mij. Real is tenminste op Select, PSG op Voetbal.
Heeft Sierd vanavond ook een wedstrijd?
Hier Voetbal niet in HD op de tv. Zal Sport1 Go eens proberen dan.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
gelukkig is voetbal ook HD (Ziggo)
Is Terry nou de enige brit op het veld bij Chelski?
Komt omdat de chef voetbal daar een gehandicapte witte Chinees is.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:32 schreef Slobeend het volgende:
"Slechts 11 landen" in de kwartfinales. Ik vind dat juist veel voor de kwartfinales van de CL! Welke boeiende landen zijn er überhaupt nog over dan die erbij moeten?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:48 schreef Nober het volgende:
De kwartfinales van de Champions League zijn steeds meer een besloten feestje. Clubs uit slechts elf landen schaarden zich tussen 2004/2005 en 2013/2014 onder de laatste acht.
Dat blijkt uit een onderzoek van NU.nl. Engeland is met liefst 22 van de 80 kwartfinalisten de hofleverancier in het afgelopen decennium.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Om de CL interessanter te maken zou de poen eerlijker moeten worden verdeeld. Het gaat echt steeds meer de verkeerde kant op met het Europese voetbal.. een select clubje van een stuk of 8 elite clubs verdelen ieder jaar de buit in hun eigen competitie en in de CL.. daar hebben mensen toch een keer genoeg van zou je mogen denken. Opgerot met al die Russen en sjeiks
quote:Op woensdag 2 april 2014 11:36 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
De NOS kiest altijd verkeerd. Prutsers
Komt gewoon door de Nederlandse deelname hoor. Is al jaren zo.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:57 schreef Neuroscience het volgende:
En de NOS flikt het weer. Bayer - Man U uitzenden ipv Atleti - Barca. Serieus, wie is er daar verantwoordelijk voor de keuze welke wedstrijd uitgezonden wordt?![]()
Gewoon? Slechtse reden ooit. Nationalismequote:Op woensdag 9 april 2014 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt gewoon door de Nederlandse deelname hoor. Is al jaren zo.
Solliciteer bij de nos.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:00 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Gewoon? Slechtse reden ooit. Nationalisme
Ik zit niet in die branche.quote:
Ze zenden Atletico - Barcelona uit hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:57 schreef Neuroscience het volgende:
En de NOS flikt het weer. Bayer - Man U uitzenden ipv Atleti - Barca. Serieus, wie is er daar verantwoordelijk voor de keuze welke wedstrijd uitgezonden wordt?![]()
Volgens nu.nl niet. Maar ik zie dat je gelijk hebt. Gelukkigquote:Op woensdag 9 april 2014 14:17 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ze zenden Atletico - Barcelona uit hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |