SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in het vorige topic, gekaapt door Gym, klik danhier
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Omg ja! Erg he?quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was vrij bekend(zo erg dat toen ik ergens pizza haalde de jongen achter de balie zei: zou je dat nou wel doen? je bent altijd zo goed bezig in de gym...
)
quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was vrij bekend(zo erg dat toen ik ergens pizza haalde de jongen achter de balie zei: zou je dat nou wel doen? je bent altijd zo goed bezig in de gym...
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:40 schreef Lonaa het volgende:
Wij hebben op dit moment weer een opvanger, en ik twijfel zo hard of ze moet blijven of niet. Ze past hier in het huishouden, bij Sally, en ze is zo'n druifGhehe die orenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een leukerd
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ja he? Het is echt een druif. Maar ze is zo leuk, en ze past hier zo goed.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ghehe die orenwat een leukerd
Linkquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
En Qwea-pupHeb je al een naam?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:40 schreef Lonaa het volgende:
Wij hebben op dit moment weer een opvanger, en ik twijfel zo hard of ze moet blijven of niet. Ze past hier in het huishouden, bij Sally, en ze is zo'n druifDobby in hond-editie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga vanavond met mn snotkop sporten mits ik niet weer om half 8 mn nest in duik. Was gisteren zo beroerd ineens. En vanmorgen natuurlijk gruwelijke honger want geen avond-T gehad.
Stamppottenbuffet? Klinkt goedquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Lijstje (planning) voor vandaag:
O: 2 boterhammen met pindakaas
T: stuk fruit.
L: bak turkse yoghurt met banaan, muesli en wat honing, misschien gooi ik er een handje pecannoten door.
T: niets
D: stamppottenbuffet op het werk. Dus ik eet daar als het goed is een bordje mee.
'S avonds pak ik of een kop soep als mijn D niet voldoende was. Of nog een T, waarschijnlijk een stukje pure chocolade.
Hopelijk kan ik me er aan houden. Want ik zit de laatste tijd echt niet goed in me vel en dat zie ik in alles terug. Maar kom er niet achter waarom ik me zo rot en lusteloos voel. Heel vervelend.
Bij het programma dat ik volg (en dat is helemaal niet heilig hoor! ) moéten we 6 keer eten. Juist het avondtussendoortje is belangrijk, Met het idee dat er anders erg lang tussen je avondeten en ontbijt zit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Lijstje (planning) voor vandaag:
O: 2 boterhammen met pindakaas
T: stuk fruit.
L: bak turkse yoghurt met banaan, muesli en wat honing, misschien gooi ik er een handje pecannoten door.
T: niets
D: stamppottenbuffet op het werk. Dus ik eet daar als het goed is een bordje mee.
'S avonds pak ik of een kop soep als mijn D niet voldoende was. Of nog een T, waarschijnlijk een stukje pure chocolade.
Hopelijk kan ik me er aan houden. Want ik zit de laatste tijd echt niet goed in me vel en dat zie ik in alles terug. Maar kom er niet achter waarom ik me zo rot en lusteloos voel. Heel vervelend.
Ja de kindjes op de peutergroep hebben het thema winterkost! En vanavond krijgen ze dus echte winterkost te eten. Boerenkool en hutspot volgens mij! Dus ben benieuwd!quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stamppottenbuffet? Klinkt goed
Verder een goed lijstje.
Voor wat voor soort tussendoortjes kies je dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:38 schreef Ole het volgende:
[..]
Bij het programma dat ik volg (en dat is helemaal niet heilig hoor! ) moéten we 6 keer eten. Juist het avondtussendoortje is belangrijk, Met het idee dat er anders erg lang tussen je avondeten en ontbijt zit.
Vanwege mijn diabetes het regelmatig eten erg belangrijk.
Ook is het einde van de winter. Misschien heb je een tekort aan vitamine D?
Leuk initiatiefquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:39 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja de kindjes op de peutergroep hebben het thema winterkost! En vanavond krijgen ze dus echte winterkost te eten. Boerenkool en hutspot volgens mij! Dus ben benieuwd!
Ga na het werk ook maar meteen boodschappen doen. Dan heb ik dat gehad. Ben een beetje inspiratieloos maar goed.... Mijn planning voor het avondeten volgende week is al klaar.
Ja ik moet denk ik ook weer de vitamine D bij gaan slikken. Gisteren echt een half uur volledig over de rooie zitten huilen bij mijn vriend, en waarom geen idee.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:38 schreef Ole het volgende:
[..]
Bij het programma dat ik volg (en dat is helemaal niet heilig hoor! ) moéten we 6 keer eten. Juist het avondtussendoortje is belangrijk, Met het idee dat er anders erg lang tussen je avondeten en ontbijt zit.
Vanwege mijn diabetes het regelmatig eten erg belangrijk.
Ook is het einde van de winter. Misschien heb je een tekort aan vitamine D?
Ja vind het ook erg leuk. Normaal krijgen ze nooit een avondmaaltijd dus dit is echt speciaal. Het is op een groep die ik een aantal weken heb gedraaid dus erg leuk!quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk initiatiefmet carnaval kregen wij altijd boerenkool op school
fruit of bijvoorbeeld een mueslireep. Of gewoon een boterham.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor wat voor soort tussendoortjes kies je dan?
Ik vind echt knap hoe je het doetquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:43 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja ik moet denk ik ook weer de vitamine D bij gaan slikken. Gisteren echt een half uur volledig over de rooie zitten huilen bij mijn vriend, en waarom geen idee.
Kan denk ik ook heel slecht tegen het onregelmatige, en het niet 100 procent zeker weten waar ik aan toe ben ook meespeelt. Invalwerk sucks, al ben ik aan de andere kant weer heel blij dat ik in ieder geval iets heb. En de gillende kindjes die me zien aankomen maken heel veel goed. Maar voor de rest breekt het af en toe op..
quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind echt knap hoe je het doetik zou het niet kunnen.
Twijfel. Zo veel voor, maar ook wel wat tegen.quote:
Spieren wegen meer dan vet dus zo gek is dat niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Gister een super actieve dag gehad.Veel gefietst en gewandeld.
Ik heb het gevoel dat mijn benen dunner en strakker zijn, maar aan de weegschaal is het niet te zien.
Fixed.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Spieren wegen meerhebben een hogere dichtheid dan vet dus zo gek is dat niet.
Yay voor strakker en dunner
Niet teveel op de weegschaal letten. Het effect op je lichaam is belangrijker dan het getalletje op de weegschaal.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Gister een super actieve dag gehad.Veel gefietst en gewandeld.
Ik heb het gevoel dat mijn benen dunner en strakker zijn, maar aan de weegschaal is het niet te zien.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ja en 1m³ spieren weegt dus meer dan 1m³ vet
1 kilo spier weegt evenveel als 1 kilo vet, maar spier ziet er mooier uit en neemt minder ruimte in.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Spieren wegen meer dan vet dus zo gek is dat niet.
Yay voor strakker en dunner
quote:Goedemorgen Esther, de leverancier van onze zonnebanken adviseert een maximum lichaamsgewicht van 120 à 130 kg. Groetjes, Hermien - ****8
Je kunt niet in zijn algemeenheid zeggen dat spieren meer wegen dan vet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ja en 1m³ spieren weegt dus meer dan 1m³ vet
Je hebt dat opgevraagd!quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
1 kilo spier weegt evenveel als 1 kilo vet, maar spier ziet er mooier uit en neemt minder ruimte in.
Misschien zit het in mijn hoofd, kan me namelijk niet voorstellen dat ik gespierder ben geworden, maar hoe dan ook ben ik er wel blij om.
Ik niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je kunt niet in zijn algemeenheid zeggen dat spieren meer wegen dan vet.
En dat deed je wel
Facebook jeweetzzz... Handig soms!quote:
Ik eerlijk gezegd ook. Maar misschien kan het bij anderen wel meer zijn?quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm had eigenlijk verwacht dat het nog wel iets meer gewicht kon hebben.
Maar jij sport regelmatig toch?quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:29 schreef Ole het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ben in vet% 10% afgevallen, in kg ongeveer 7-8%
Dit betekent dat ik behoorlijk wat spiermassa heb aangemaakt
Hou eens op te trollen johquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:49 schreef Eleiko het volgende:
Als je te zwaar bent voor 1 zonnebank, dan zet je er toch gewoon 2 naast elkaar??
Sorry, hoor....quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:50 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Hou eens op te trollen joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Sorry, hoor....Ik heb wel humor, jij maakt gewoon geen goede grappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
gewoon genieten tochquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zojuist is mijn favoriete broek kapot gegaan, in het kruis uiteraard.
De rest van mijn broeken zit toch minder lekker, vooral qua strakheid. Een extra incentive om af te vallen.
Hmm, het is al weer 12 uur, ik mag weer mijn yoghurt met haver tot mij nemen.
Ik doe 2,5gr gemiddeld aanhouden. Ik zit bv vandaag op 150. Dieetist vond het prima. Soms zit ik op 250quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:06 schreef PluisigNijntje het volgende:
Is 127 gram eiwitten goed? Het klinkt wel goed. Is bijna 2x mijn gewicht, dat moet toch met trainen?
Qweaaaa?
Haha, 2.5gram totaal gaat hem niet worden iddquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe 2,5gr gemiddeld aanhouden. Ik zit bv vandaag op 150. Dieetist vond het prima. Soms zit ik op 250
Edit : 2,5gr per kg lichaamsgewicht dus.
weeg je rond de 65 gram???quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:06 schreef PluisigNijntje het volgende:
Is 127 gram eiwitten goed? Het klinkt wel goed. Is bijna 2x mijn gewicht, dat moet toch met trainen?
Qweaaaa?
Niks als je te hoog zit qua eiwitten maar niet qua kcal gebeurt er geen moer. Je nieren krijgen het wellicht iets zwaarder maar als je voldoende drinkt, NP.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:21 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Haha, 2.5gram totaal gaat hem niet worden idd
Oke, dan zit ik iig vast niet te hoog. Als je te hoog zit, wat gebeurt er dan? Kom je dan gewoon aan?
Zit ook nog steeds te zoeken hoe dat nou allemaal met whey shakes werkt, wanneer je die moet nemen enz, maar niemand is het eensAls ik binnenkort whey heb zelf maar even uitvogelen wat het beste werkt.
Ohja, duh. Dat is vrij logisch ja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niks als je te hoog zit qua eiwitten maar niet qua kcal gebeurt er geen moer. Je nieren krijgen het wellicht iets zwaarder maar als je voldoende drinkt, NP.
Douche-Eendje gebruikt Whey. Ik neem iig ALTIJD zo snel mogelijk na de training eiwitten.
Gelukkig is het maar eens per 4 jaarquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:37 schreef RoelerMF het volgende:
Ik ben het goede gevoel van voor de Spelen weer even kwijt. Geen inspiratie om naar de sportschool te gaan. Ben deze week tot nu toe 1x geweest, hadden er al 2 moeten zijn. En ook de tussendoortjes neem ik niet zo nauw. Dit weekend carnaval vieren en daarna toch maar weer het regime wat strakker aantrekken. Ik baal nu dat ik zo een lamzak ben die liever sport keek de afgelopen 2 weken tijdens de Spelen dan zelf sport beoefen in de sportschool.
Nice.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:25 schreef Qwea het volgende:
Lijstje :
O : Kwark met sinaasappel, 2 spelt met 20+ kaas en kalkoenfilet en roomboter.
S : Cardio en KT
L : Kwark met sinaasappel, 4x spelt, roomboter, 20+ kaas, kalkoenfilet, runderrookvlees, 20+ smeerkaas.
T : Appel
T2 : Normaal gesproken 2x gebakken ei met banaan maar ik ben neit huis dus ik skip deze denk of neem hem zo mee de auto in.
D : Zilvervliesrijst, wokgroente met kip.
T : Kwark met muesli.
T2 : Zak wortelen want bios![]()
T3 : Knackerbrod met smeerkaas.
[ afbeelding ]bijna 1000kcal met cardio.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Ik eet stinkend kwarkquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:59 schreef douche-eendje het volgende:
Whey gaat bij mij iig sneller dan kwark. Als in, kom stinkend thuis, giet mn shake naar binnen en ga douchen. Ipv douchen, aankleden, kwark pakken etc.
Klinkt interessant, maar met het risico te worden uitgelachen: Wat zijn geactiveerde amandelen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:55 schreef Beach het volgende:
Pindakaas, banaan, geactiveerde amandelen en melk en dan in de blender.
Muesli heb ik een tijdje meegenomen als tussendoortje met yoghurt, maar ik schrok een beetje van de hoeveelheid calorieen die in standaard muesli zaten, dus daar ben ik ook alweer mee gestopt. Had laatst wel een schaaltje magere yoghurt met wat honing gepakt. Was heerlijk, maar dat vult natuurlijk veel te weinig voor een ontbijtquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Smoothies ben ik niet zo'n fan van, want ik heb liever wat te kauwen.Qua voedingsstoffen zou het prima moeten kunnen, hangt af van wat je erin mikt.
Zelf heb ik meestal muesli als ontbijt trouwens. Of een ander ontbijtgraanding. (Ik let er daarbij vooral op dat het niet uit alleen maar suiker bestaat, verder niet zo veeleisend. Want dan ontbijt ik tenminste.)
Mwah, voor m'n ontbijt en lunch reserveer ik soortgelijke "zwaartes" (moet ook wel, anders val ik om), dus zó hoog is het dan ineens niet meer.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:04 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Klinkt interessant, maar met het risico te worden uitgelachen: Wat zijn geactiveerde amandelen?En pindakaas en banaan zijn niet direct de zaken die ik zou opnemen in een dieet, maar dat kan dus wel?
[..]
Muesli heb ik een tijdje meegenomen als tussendoortje met yoghurt, maar ik schrok een beetje van de hoeveelheid calorieen die in standaard muesli zaten, dus daar ben ik ook alweer mee gestopt. Had laatst wel een schaaltje magere yoghurt met wat honing gepakt. Was heerlijk, maar dat vult natuurlijk veel te weinig voor een ontbijt
quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, voor m'n ontbijt en lunch reserveer ik soortgelijke "zwaartes" (moet ook wel, anders val ik om), dus zó hoog is het dan ineens niet meer.![]()
En niks mis met pindakaas, veel goeie vetten.![]()
Ik mis pindakaas.
Banaan niet opnemen in een dieet is echt flauwekul. Je moet geen 10 bananen per dag eten, maar een dieet kan prima met een banaan elke dag. Je bent toch ook niet aangekomen van bananen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:04 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Klinkt interessant, maar met het risico te worden uitgelachen: Wat zijn geactiveerde amandelen?En pindakaas en banaan zijn niet direct de zaken die ik zou opnemen in een dieet, maar dat kan dus wel?
[..]
Muesli heb ik een tijdje meegenomen als tussendoortje met yoghurt, maar ik schrok een beetje van de hoeveelheid calorieen die in standaard muesli zaten, dus daar ben ik ook alweer mee gestopt. Had laatst wel een schaaltje magere yoghurt met wat honing gepakt. Was heerlijk, maar dat vult natuurlijk veel te weinig voor een ontbijt
Ik heb ook een zittende kantoorbaan. Ik fiets per dag sowieso 10 km totaal (van en naar de trein) en loop dan nog 30 minuten in mn pauze op een best hoog tempo. Ik vind het reuze meevallen met hoeveel kcal ik kan eten, al helemaal met 3/4x in de week sportschool.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:36 schreef RoelerMF het volgende:
Mijn grootste " probleem" is dat ik een zittende kantoorbaan heb, ik heb dus nauwelijks extra energieverbranding buiten de sportschool en ik niet zoveel calorieën wil eten bij het ontbijt en de lunch. Had toch beter klusjesman kunnen worden denk ik
Ja dat dus! Gelukkig ben ik gek op groentequote:Op donderdag 27 februari 2014 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Sowieso kan je bepaalde dingen echt bizar veel eten zonder ineens heel veel calorieën binnen te krijgen.
Groente.
Alles kan. Bananen en pindakaas zijn gezond, dus waarom niet? Niet alles hoeft low-kcal te zijn, als het totaal maar niet te hoog is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:04 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Ja, ik sport behoorlijk veel sinds juni vorig jaar. Merk echt veel effect. Niet alleen gewicht, maar vorm, kan beter lopen ondanks enkel, minder last van mijn rug.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar jij sport regelmatig toch?Ik niet. Maar ik probeer wel actief te zijn en ik let er ook op dat ik elke dag aan mijn eiwitten kom.
Lunchwandelen. Op fiets van/naar je werk. Gym in de buurt van je werk zoeken en in de lunchpauze gaan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:36 schreef RoelerMF het volgende:
Mijn grootste " probleem" is dat ik een zittende kantoorbaan heb, ik heb dus nauwelijks extra energieverbranding buiten de sportschool en ik niet zoveel calorieën wil eten bij het ontbijt en de lunch. Had toch beter klusjesman kunnen worden denk ik
Geactiveerde wortel ook.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Geactiveerde amandelen roept wel een vreemd mentaal plaatje op.
Een lekker dikke winterpeen toevallig?quote:
Lijkt me ook wel wat. Vrees alleen dat het niet kan met mijn enkel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:12 schreef PluisigNijntje het volgende:
Als Grit straks is afgelopen, nog iets van 2 weken, ga ik misschien bootcamp doen
2-3x je gewicht is erg overdreven in de fitnesswereld, zal wel o.a. met supplementenverkoop te maken hebben. Meer wheyshakes per dag is meer geld natuurlijk. En er is gekeken naar bodybuilders die aan verschillende hulpmiddelen zitten met als gevolg een snellere eiwitsynthese.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:06 schreef PluisigNijntje het volgende:
Qweaaaa?
Dat maakt echt zo'n verschil merk ik bij mijn vriend.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:36 schreef RoelerMF het volgende:
Het zijn lastige tijden, maar misschien toch eens kijken naar een baan die minder afbreuk doet aan zijn/je kwaliteit van leven?quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat maakt echt zo'n verschil merk ik bij mijn vriend.
Tijdens zijn studietijd was ie zelfs mager en nu binnen 2 jaar zit ie op overgewicht.
Gelukkig begint hij steeds meer tijd te maken voor de sportschool en lunchwandelen maar dat is lastig als je 40 uur per week werkt en per dag ook nog eens 3 a 4 uur in de auto zit.
Schop hem onder z'n reet dattie fatsoenlijk voor zichzelf moet gaan zorgen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat maakt echt zo'n verschil merk ik bij mijn vriend.
Tijdens zijn studietijd was ie zelfs mager en nu binnen 2 jaar zit ie op overgewicht.
Gelukkig begint hij steeds meer tijd te maken voor de sportschool en lunchwandelen maar dat is lastig als je 40 uur per week werkt en per dag ook nog eens 3 a 4 uur in de auto zit.
De baan op zich is super dus dat zal niet snel veranderenquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:40 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het zijn lastige tijden, maar misschien toch eens kijken naar een baan die minder afbreuk doet aan zijn/je kwaliteit van leven?
Dat is iets directerquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Schop hem onder z'n reet dattie fatsoenlijk voor zichzelf moet gaan zorgen.
Ik kan me voorstellen dat veel mensen daar naar verlangen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een lekker dikke winterpeen toevallig?
Eerst zelf het goede voorbeeld geven, dat zegt meer dan een preek.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Schop hem onder z'n reet dattie fatsoenlijk voor zichzelf moet gaan zorgen.
Dat is wel heftig achter elkaar, maar wel lekkerquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:11 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oh god ik ga dus zo squashenvan 6 tot 7 bij de ene sportschool en dan van kwart voor 8 tot kwart over 9 KT bij de andere
![]()
Wat doe ik mezelf aan haha.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat veel mensen daar naar verlangen.
Zelf ga ik echter meer voor de geactiveerde...MweheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik gooi m'n weegschaal het raam uit. Gewicht verandert geen reet, maar ik heb zojuist een broek gekocht in maat40
(twee jaar terug was dat nog 48
)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwehehehe
En ik gooi m'n weegschaal het raam uit. Gewicht verandert geen reet, maar ik heb zojuist een broek gekocht in maat40
)
Slankie! (alle broekmaten onder de 42 vind ik slankquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwehehehe
)
Gewicht zegt ook niet alles natuurlijk, het gaat meer om body composition. Zie dit voorbeeld, ze ziet er duidelijk strakker uit en zal vast een kledingmaat omlaag zijn gegaan, maar is ruim 4kg aangekomen in gewicht. En als je 8 maten omlaag bent gegaan moet er wel iets af zijnquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwehehehe
)
Dat gaat bij mij nog wel even durenquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Slankie! (alle broekmaten onder de 42 vind ik slank)
Ik heb ook een zittende kantoorbaan en ik val af. Dus wat is het probleem?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:36 schreef RoelerMF het volgende:
Klopt, ik meet de boel sowieso af en toe op, wantquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewicht zegt ook niet alles natuurlijk, het gaat meer om body composition. Zie dit voorbeeld, ze ziet er duidelijk strakker uit en zal vast een kledingmaat omlaag zijn gegaan, maar is ruim 4kg aangekomen in gewicht. En als je 8 maten omlaag bent gegaan moet er wel iets af zijn
[ afbeelding ]
Of deze, ook aangekomen maar ziet er veel slanker uit
[ afbeelding ]
Gewoon spiegel in de gaten houden is het beste vind ik, kun je mooi zien of de hoeveelheid lichaamsvet afneemt.
Het begin is er zekerquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij nog wel even durenMaar ben al 2 maten gezakt, het begin is er!
Gelukkig is niet iedereen hetzelfdequote:Op donderdag 27 februari 2014 16:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb ook een zittende kantoorbaan en ik val af. Dus wat is het probleem?
Je moet ergens beginnen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij nog wel even durenMaar ben al 2 maten gezakt, het begin is er!
Goed bedoelde adviezen, maar ik werk op 80 kilometer van mijn huis en heb 2 uur reistijd elke dag. Er is een reden dat mijn wekker op half vijf staatquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Lunchwandelen. Op fiets van/naar je werk. Gym in de buurt van je werk zoeken en in de lunchpauze gaan.
Ja heb er wel ff zin in, ondanks dat ik eigenlijk nog 100 dingen voor school moet doen. Heb nu al een wrap gegeten, en neem voor de zekerheid nog een mueslireepje mee. En de vriend waarmee ik ga squashen brengt ook de whey meequote:Op donderdag 27 februari 2014 16:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel heftig achter elkaar, maar wel lekker
Niet miepen, maar gaan dus.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:06 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Goed bedoelde adviezen, maar ik werk op 80 kilometer van mijn huis en heb 2 uur reistijd elke dag. Er is een reden dat mijn wekker op half vijf staatEn met een half uurtje pauze is wandelen voor mij eerlijk gezegd ook geen optie. Ik moet gewoon de discipline weer even vinden om vanuit het werk direct door te rijden naar de sportschool. Dat ging een paar weken geleden echt uitstekend, maar sinds de spelen zit ik dus in een verkeerd ritme.
Ik zit op 90 km, give or takequote:Op donderdag 27 februari 2014 17:06 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Goed bedoelde adviezen, maar ik werk op 80 kilometer van mijn huis en heb 2 uur reistijd elke dag. Er is een reden dat mijn wekker op half vijf staatEn met een half uurtje pauze is wandelen voor mij eerlijk gezegd ook geen optie. Ik moet gewoon de discipline weer even vinden om vanuit het werk direct door te rijden naar de sportschool. Dat ging een paar weken geleden echt uitstekend, maar sinds de spelen zit ik dus in een verkeerd ritme.
Dat ook!quote:
Zeker. Maar ondanks dat niet iedereen hetzelfde is, schiet je niks op met denken in problemen als je wilt afvallen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gelukkig is niet iedereen hetzelfde
Daar heb je zeker gelijk in.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zeker. Maar ondanks dat niet iedereen hetzelfde is, schiet je niks op met denken in problemen als je wilt afvallen.
Nou dat is 18 kilo in een jaar. Dat is toch een heel mooi getal!quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:37 schreef Ole het volgende:
Steady ongeveer 1,5 kg per maand. Geen spektakel maar heb er een goed grvoel bij
Goed voor je conditie, maar qua afvallen gaat dat je niet heel veel vooruit helpen ofzo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:03 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik zit erover te denken om vanavond naar de sportschool te hardlopen. Tis maar 10 minuten fietsen dus.. half uurtje lopen?
Denk dat je met 30 min hardlopen wel meer verbrandt dan 10 min fietsen toch?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Goed voor je conditie, maar qua afvallen gaat dat je niet heel veel vooruit helpen ofzo.
yupquote:
ik ga ervoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou dat is 18 kilo in een jaar. Dat is toch een heel mooi getal!
Dat wel, inderdaad.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat je met 30 min hardlopen wel meer verbrandt dan 10 min fietsen toch?
7,5 kilo voor het eind van het jaar.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:58 schreef theunderdog het volgende:
Hoeveel moet/wil iedereen hier eigenlijk afvallen?
Dit kan misschien wat bot overkomen, maar zo is dat absoluut niet bedoeld...quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
7,5 kilo voor het eind van het jaar.
Maar wie zegt dat het moeilijk is?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit kan misschien wat bot overkomen, maar zo is dat absoluut niet bedoeld...
Maar 7,5 kilo, das een makkie toch?
Mijn ultieme doel is nu nog 10 kilo ongeveer. Ben al 25 kwijt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:58 schreef theunderdog het volgende:
In hoeveel tijd?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn ultieme doel is nu nog 10 kilo ongeveer. Ben al 25 kwijt.
Ja, maar waarom het dan zo uitstellen naar het eind van het jaar?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat het moeilijk is?
7,5 in een jaar is zeker niet super moeilijk (niet dat ik zeg dat het 100% gaat lukken).
En verder is er al 20 kilo af.
zie op. Mensen xijn goed bezig hier imo. Verantwoordquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:58 schreef theunderdog het volgende:
Zie OPquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:58 schreef theunderdog het volgende:
Omdat ik met langzaam afvallen meer kans heb op blijvend afvallen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, maar waarom het dan zo uitstellen naar het eind van het jaar?
Knap van die 20 kilo trouwens !
Hoelang heb je over die 20 kilo gedaan dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Omdat ik met langzaam afvallen meer kans heb op blijvend afvallen.
Wie weet ben ik inderdaad eerder klaar, maar dat zien we dan wel weer.
Sowieso val ik niet snel af.
Vorig jaar ging er 7 kilo af en ik denk dat dat wel mijn gemiddelde snelheid is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoelang heb je over die 20 kilo gedaan dan?
Zo'n 2 jaar, met tussenpozen van op gewicht blijven en minder opletten. De laatste 10 wil ik wel iets sneller voor elkaar krijgen door te gaan sporten (hardlopen).quote:
Sportschool is inderdaad plichtmatig, maar het voordeel daarvan is wel dat je meer gestuurd word dan dat je uit eigen initiatief iets moet gaan doen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo'n 2 jaar, met tussenpozen van op gewicht blijven en minder opletten. De laatste 10 wil ik wel iets sneller voor elkaar krijgen door te gaan sporten (hardlopen).Sta ook ingeschreven bij een sportschool maar dat blijft iets plichtmatigs. Als ik eenmaal een behoorlijke afstand kan hardlopen hoop ik dat ik daar meer plezier aan beleef en ook aan van die hardloop events kan meedoen.
Meer gestuurd? Behalve het geld dat het kost is er niets wat mij stuurt (al ga ik soms met een vriendin). Hardlopen is wat dat betreft laagdrempeliger. Het kan in principe overal, op elk tijdstip en duurt niet lang. Je hoeft ook niet eerst ergens naartoe. Ik voel me alleen meer bekeken buiten de sportschool; dat is wel een nadeel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Sportschool is inderdaad plichtmatig, maar het voordeel daarvan is wel dat je meer gestuurd word dan dat je uit eigen initiatief iets moet gaan doen.
Ook vond/vind ik het altijd prettig om te sporten in een groep, kun je lekker concurreren.
Nog 3 kilo, al 47 (paar weken geleden 48) gedaan in zo'n 3,5 jaar. Ben sinds kerst redelijk stabiel, maar die laatste kilo's zijn veel lastiger dan de eerste...quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:58 schreef theunderdog het volgende:
1: Nee, ik bedoel het niet op die manier.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meer gestuurd? Behalve het geld dat het kost is er niets wat mij stuurt (al ga ik soms met een vriendin). Hardlopen is wat dat betreft laagdrempeliger. Het kan in principe overal, op elk tijdstip en duurt niet lang. Je hoeft ook niet eerst ergens naartoe. Ik voel me alleen meer bekeken buiten de sportschool; dat is wel een nadeel.
Mijn complimenten !quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:28 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nog 3 kilo, al 47 (paar weken geleden 48) gedaan in zo'n 3,5 jaar. Ben sinds kerst redelijk stabiel, maar die laatste kilo's zijn veel lastiger dan de eerste...
En ik merk nu al dat ik minder gestresst ben, zo fijnMorgenavond lekker paardrijden en dan volgende week veeeel zwemmen.
Als ik ervan uit ga dat ik nu 115 kilo weeg. Dan wil ik er minimaal 35 af hebben. En het liefst 45.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:58 schreef theunderdog het volgende:
Niks mee.r Ben 26 kwijt, vind het prima zoquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:58 schreef theunderdog het volgende:
Hoe lang ben je?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niks mee.r Ben 26 kwijt, vind het prima zoBen tussen de 72 en 73 nu. Ga voor strak en afgetraint nu.
Ah, ik wens je heel veel succes !quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:05 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Als ik ervan uit ga dat ik nu 115 kilo weeg. Dan wil ik er minimaal 35 af hebben. En het liefst 45.
Ik ben een tijd geleden 10 kilo afgevallen. Maar die zitten er ook weer bij door stress en spanning. Op dit moment probeer ik het weer een beetje op de rit te krijgen.
Ben sowieso overgestapt naar een andere sportschool en ga nu met mijn vriend sporten. Dat is al een stimulans. En probeer mijn maaltijden weer wat meer te plannen en voldoende gezond voer in huis te hebben zodat ik minder snel naar ongezond voer grijp.
Wel een leuke discussie trouwens over kantoorbanen en aankomen/niet afvallen. Enigszins kan ik me daar in vinden, maar aan de andere kant iemand die fulltime in de zorg werkt of in de kinderopvang went ook de hoeveelheid beweging hij daarbij heeft. En omdat die beweging na een bepaalde tijd zo gewoon voor je lichaam is zal dat echt niet heel veel meehelpen in je afvalproces. (kan geen bron of iets dergelijks vinden maar dit is mijn door meerdere personen wel eens verteld.)
Ik heb mijn truckertje ook zo ver gekregen om te gaan sporten, qua gewicht heeft hij het totaal niet nodig. En qua kracht ook niet (veel tilwerk) maar omdat hij ook hele stukken zit vond ik het wel belangrijk dat hij ook wat aan sport ging doen. Dus nu doen we dat maar samen!
Ik wil in eerste instantie naar 75kg, dus nog 10kg te gaan nu. (Of eigenlijk liever naar 73kg, want dan is er 30kg af.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:58 schreef theunderdog het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niks mee.r Ben 26 kwijt, vind het prima zoBen tussen de 72 en 73 nu. Ga voor strak en afgetraint nu.
Succes !quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil in eerste instantie naar 75kg, dus nog 10kg te gaan nu. (Of eigenlijk liever naar 73kg, want dan is er 30kg af.)
Dank je welquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah, ik wens je heel veel succes !
En het heeft niet alleen met gewenning van je lichaam te maken (ook natuurlijk), maar ook omdat de beweging die je krijgt in de zorg volkomen anders is dan de beweging die je krijgt tijdens sporten in de sportschool, intervaltraining, hardlopen noem maar op.
Ik heb zelf een tijd in de geestelijke gehandicaptenzorg gewerkt, en had daar ontzettend veel beweging. Toch viel ik niets af, tot ik mij bedacht om maar eens ging hardlopen , ging het erg leuk vinden en op een begeven moment viel ik echt af als een trein.
Andere spieren, andere bewegingen.
Slaap is zeer belangrijk !quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:43 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Ik til ook dagelijks heeeeeel veel kindjes, en loop en ren achter ze aan. Zit eigenlijk alleen in mijn pauze en tijdens eetmomenten, maar dat helpt echt geen ene reet voor de kilo'sDus het is echt een heel soort andere beweging.
Ik ga denk ik lekker naar bed, goed slapen en dan morgen op tijd er uit om naar de bieb te gaan en boodschappen te doen!
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:25 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik wil er 10 af. Dan weeg ik 68. Eigenlijk ben ik met 6 ook tevreden. Mijn lijf is redelijk strak, mn tieten zijn ok, ik ben alleen zo GROOT, vind ik.
En wat achterlijk dat ze je snoep niet willen weghalen. Is in de kledingkastkluis zetten en met je ogen dicht een combinatie typen een optie?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat vind ik een hele goeie! En dan bij vertrek zeggen: candy staat in de kluis! Ik ga er voor!
![]()
Zo! Gedaan!
Het moet wel effect hebben inderdaad. Ik heb nu gelukkig staand/lopend werkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:36 schreef LadyOracle het volgende:
Ik had hiervoor werk waarbij ik de hele dag liep en veel moest tillen en dat wende niet hoor. Ik kon echt veel meer eten toen.
Ik mis dat ergens wel. En zitten is ook gewoon ongezond, slecht voor je rug, etc.
hoe lang heb jij erover gedaan om af te vallen?quote:
Jaarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:26 schreef Ole het volgende:
[..]
hoe lang heb jij erover gedaan om af te vallen?
Netjesquote:
Veel sporten, strak eten. En soms schijt eraan hebben en helemaal losgaanquote:
heb ik gister gedaanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Veel sporten, strak eten. En soms schijt eraan hebben en helemaal losgaan
Is dat niet een beetje weinig? Het lijkt in ieder geval niet veel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:01 schreef BananaPancake het volgende:
O: 2 speltcrackers met rookkaas en roerei
T: appel
L: kornbol kipfilet
T: banaan
D: pasta met pesto
3 dagen terug was dat bij mij +1.5, is er nu alweer af.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Whehe, wegen voor en na een avondje drinken en zout eten: +1,1.
Ik drink minimaal 2x 750ml in 1,5u trainen en ik moet er idd ook altijd van zeikenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:41 schreef PluisigNijntje het volgende:
Pff vannacht wel iets van 6 keer wakker geweest waarvan 3 keer om te plassenDan heb ik zeker genoeg gedronken bij het trainen.
Lijstje is weer: kwark, 4 boterhammen, fruit en avondeten moet ik nog bedenken. En vanavond een wijntje
Nog 8 kilo. Dan weeg ik 80 kilo, is er 30kg af en is het mooi geweest. En net als Qea de boel straktrekken/spieren kweken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:58 schreef theunderdog het volgende:
Nice. Ik heb nu 1 broek maat 38 die goed zit, maar ik had precies dezelfde broek, zelfde maat in een andere kleur besteld en die past nietquote:
Ja kleur heb ik idd ook wel es. Donkerblauw zit bv veel strakker dan de lichte.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:02 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Nice. Ik heb nu 1 broek maat 38 die goed zit, maar ik had precies dezelfde broek, zelfde maat in een andere kleur besteld en die past nietdaar kan ik zo allejezusmoe van worden. Twijfel of ik daar alsnog een 40 van bestel.
Benen hier ook, maar die beginnen mooi gespierd te worden. Is ook alweer een cm af. Stomme is, 26 past qua taille ook, maar niet om de benen. Naja, iig voor september wil ik eigk in een 26 kunnen qua benen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:08 schreef PluisigNijntje het volgende:
Wel benieuwd of ik nu ook in een 29 pas.. zat altijd rond de 31Dikke reet en benen ftw
Wat raar trouwens van die kleuren idd. De ene had zwartwitte print en die paste, de andere effen zwart en die paste dus niet. En dat terwijl ik zo graag een basic zwarte broek wil die gewoon mooi zit. Je kan nog zo leuke kleren aan doen, maar als je broek onderaan je reet flubbert staat het nog steeds niet charmant.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Benen hier ook, maar die beginnen mooi gespierd te worden. Is ook alweer een cm af. Stomme is, 26 past qua taille ook, maar niet om de benen. Naja, iig voor september wil ik eigk in een 26 kunnen qua benen.
Hoi! Een goed begin iig dat je hier mee komt kijken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:22 schreef xuryah het volgende:
Hoi!
Ik wil ook heel graag afvallen, maar ik vind het erg moeilijk. Ik heb nooit zin om te gaan sporten, maar wil toch zo'n 15 kilo afvallen! Ik heb vooral moeite met mijzelf motiveren.
Gelukkig ben ik geen snoeper, maar bijv. een patatje vind ik maar moeilijk te weerstaan.
Ik hoop dat ik mijn doel kan bereiken door hier mee te lezen en mee te doen
ik vind sporten ook belangrijk, daarom wil ik het ook wel doen maar krijg me niet zo ver.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:24 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Hoi! Een goed begin iig dat je hier mee komt kijken.![]()
Je kunt er zelf voor kiezen of je wel of niet sport, er zitten hier dames ( en ook heren trouwens) die tientallen kilo's kwijt zijn met én zonder sporten, maar persoonlijk vind ik sporten wel belangrijk. Al is het maar yoga, of een half uur wandelen per dag.
Wil je eens vertellen hoe lang je bent, wat je weegt en wat je zoal eet op een dag/ van plan bent te gaan eten?
Als je normaal 84kg woog, waarom wil je dan nu 15kg afvallen? Ik zou m'n doel gewoon op die 84kg stellen en dan kijken of je tevreden bent. Als je op die 84kg zit kun je misschien naar krachttraining gaan kijken, want spieren kweken maakt een heel groot verschil in hoe je lichaam eruit ziet. En dat hoef je op de weegschaal niet per se terug te zien.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:31 schreef xuryah het volgende:
[..]
ik vind sporten ook belangrijk, daarom wil ik het ook wel doen maar krijg me niet zo ver.
Toevallig ga ik vanavond voor het eerst doen aan Bikram Yoga. Ben erg benieuwd!
Volgende week ga ik met mijn zusje beginnen aan Evy (hardlopen).
Ik ben 1,85 en ik weeg 91 kilo.
Normaal woog ik altijd rond de 84 kilo.
Voel me heel onzeker nu door mijn gewicht en uiterlijk.
Eigenlijk eet ik heel weinig. Ik weet het nu dan ook niet zo goed op te noemen
Ontbijt sla ik vaak over. Als lunch eet ik een boterham met worst of een smoothie.
Dan eet ik in de avond vaak aardappelpartjes met vlees en groente/salade. En af en toe na het avond eten neem ik een bakje yoghurt of kwark.
Dat is het eigenlijk.. en ik vergeet altijd te drinken. Probeer zoveel mogelijk water en thee te drinken.
Ik ben 25 kilo afgevallen zonder regelmatig te sporten. Het is geen noodzaak, je kan het ook zonder!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:22 schreef xuryah het volgende:
Hoi!
Ik wil ook heel graag afvallen, maar ik vind het erg moeilijk. Ik heb nooit zin om te gaan sporten, maar wil toch zo'n 15 kilo afvallen! Ik heb vooral moeite met mijzelf motiveren.
Gelukkig ben ik geen snoeper, maar bijv. een patatje vind ik maar moeilijk te weerstaan.
Ik hoop dat ik mijn doel kan bereiken door hier mee te lezen en mee te doen
Dan zou ik eens beginnen met het kijken naar je voedingspatroon en je verdiepen in wat een gezond voedingspatroon is.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:31 schreef xuryah het volgende:
[..]
ik vind sporten ook belangrijk, daarom wil ik het ook wel doen maar krijg me niet zo ver.
Toevallig ga ik vanavond voor het eerst doen aan Bikram Yoga. Ben erg benieuwd!
Volgende week ga ik met mijn zusje beginnen aan Evy (hardlopen).
Ik ben 1,85 en ik weeg 91 kilo.
Normaal woog ik altijd rond de 84 kilo.
Voel me heel onzeker nu door mijn gewicht en uiterlijk.
Eigenlijk eet ik heel weinig. Ik weet het nu dan ook niet zo goed op te noemen
Ontbijt sla ik vaak over. Als lunch eet ik een boterham met worst of een smoothie.
Dan eet ik in de avond vaak aardappelpartjes met vlees en groente/salade. En af en toe na het avond eten neem ik een bakje yoghurt of kwark.
Dat is het eigenlijk.. en ik vergeet altijd te drinken. Probeer zoveel mogelijk water en thee te drinken.
"die Nijn"quote:
Zoveel? Netjes hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben 25 kilo afgevallen zonder regelmatig te sporten. Het is geen noodzaak, je kan het ook zonder!
Welkom.
Ik bedoelde het niet verkeerd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:46 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
"die Nijn"![]()
Persoonlijk zou ik (aan het begin) niet teveel letten op BMR berekeningen en dat soort dingen, gewoon je kcal invoeren, kijken wat er gebeurt als je 1700 eet. Kijken of je er honger van krijgt, dan bijvoorbeeld kleinere maaltijden met meer tussendoortjes nemen. Kom je er van aan? Minder kcal. Op die manier dus.
Wauw wat goed zeg!! Hoe lang heb je daar toen over gedaan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben 25 kilo afgevallen zonder regelmatig te sporten. Het is geen noodzaak, je kan het ook zonder!
Welkom.
Is ook onzin als je het mij vraagt. De kans is groter dat je meer eet dan je denkt. Wat wel zo kan zijn is dat je minder energie hebt als je weinig eet en daardoor minder gaat bewegen en dus minder verbrandt. Of dat je na lang crashdieeten veel spiermassa bent kwijtgeraakt waardoor je verbranding ook lager is geworden. Mensen die zichzelf lang uithongeren krijgen een lagere verbranding, maar je valt er dan eerst zeker wel veel van af. Het duurt wel een tijdje voordat je lichaam energie gaat besparen, zeker in het geval van genoeg vetreserves.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:52 schreef xuryah het volgende:
Ik blijf het gek vinden dat je juist aankomt door te weinig eten, hoe zit dat nou?
Ook mensen met anorexia vallen naar verhouding steeds langzamer af door het vertraagde metabolisme. Dat neemt niet weg dat je van minder kcal dan je verbruik eten afvalt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is ook onzin als je het mij vraagt. De kans is groter dat je meer eet dan je denkt. Wat wel zo kan zijn is dat je minder energie hebt als je weinig eet en daardoor minder gaat bewegen en dus minder verbrandt. Of dat je na lang crashdieeten veel spiermassa bent kwijtgeraakt waardoor je verbranding ook lager is geworden. Mensen die zichzelf lang uithongeren krijgen een lagere verbranding, maar je valt er dan eerst zeker wel veel van af. Het duurt wel een tijdje voordat je lichaam energie gaat besparen, zeker in het geval van genoeg vetreserves.
Mensen die zichzelf uithongeren (anorexia) vallen heus af. Niet dat ik je dat zou aanraden.
Regelmatig eten om je metabolisme 'op te stoken' is een mythe. Mensen kunnen prima resultaten behalen met intermittent fasting, bijvoorbeeld. Persoonlijk zorgt ontbijten er wel voor dat ik minder last heb van 'eetbuien' gedurende de dag. Het is maar net wat je zelf fijner vindt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:02 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ook mensen met anorexia vallen naar verhouding steeds langzamer af door het vertraagde metabolisme. Dat neemt niet weg dat je van minder kcal dan je verbruik eten afvalt.
We zijn het wel soort van eens volgens mij![]()
Het is vooral een kwestie van metabolisme. Ontbijten en gezond snacken helpt daar al heel erg in.
Het lijkt mij op andere gebieden niet gezond om heel weinig te eten of niet te eten, omdat je toch voedingsstoffen mist.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Regelmatig eten om je metabolisme 'op te stoken' is een mythe. Mensen kunnen prima resultaten behalen met intermittent fasting, bijvoorbeeld. Persoonlijk zorgt ontbijten er wel voor dat ik minder last heb van 'eetbuien' gedurende de dag. Het is maar net wat je zelf fijner vindt.
Ja dat klopt,ik bedoel het ook meer qua hoeveelheden dan qua eetmomenten. Met IT eet je ook gewoon genoeg kcal.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Regelmatig eten om je metabolisme 'op te stoken' is een mythe. Mensen kunnen prima resultaten behalen met intermittent fasting, bijvoorbeeld. Persoonlijk zorgt ontbijten er wel voor dat ik minder last heb van 'eetbuien' gedurende de dag. Het is maar net wat je zelf fijner vindt.
Ik was de eerste 20 ook in een jaar kwijt zonder te sporten. Moet wel eerlijk zeggen dat ik van 3 avonden per week zuipen en chips eten in m'n studentenhuis en altijd broodjes enzo op de uni kopen ging naar een regelmatiger eetpatroon, samenwonen met iemand met een baan en dus echt een andere levensstijl kreeg.quote:
Dat is naar mijn mening niet zo! Ik doe intermittend fasting volgens het 5:2 principe. Ik eet 2 dagen per week 500 kcals op een dag. Op die dagen eet ik enkel groenten, fruit, magere proteinen uit eieren en vlees en heel soms wat speltgraan. Ik merk dat ik daardoor de rest van de week beter eet, omdat ik leer te luisteren naar wat mijn lijf echt nodig heeft. Veel van jullie eten bijvoorbeeld met de lunch (sowieso veel op een dag) boterhammen. Prima, maar over een dag verspreid een eentonigheid aan verschillende voedingsstoffen. Ik eet misschien 1 speltboterham op een dag en verder vooral groenten, fruit, proteinen en goede vetten. Hierdoor is mijn voedingsstoffen dichtheid groter. Het maakt daardoor niet uit als je 2 dagen per dag weinig eet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:13 schreef xuryah het volgende:
[..]
Het lijkt mij op andere gebieden niet gezond om heel weinig te eten of niet te eten, omdat je toch voedingsstoffen mist.
Het is dan ook niet goed voor het energieniveau, dat merk ik zelf heel erg.
(whoops, heb het verkeerde hier gequote..)
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:13 schreef xuryah het volgende:
[..]
Het lijkt mij op andere gebieden niet gezond om heel weinig te eten of niet te eten, omdat je toch voedingsstoffen mist.
Het is dan ook niet goed voor het energieniveau, dat merk ik zelf heel erg.
(whoops, heb het verkeerde hier gequote..)
Ik bedoelde ook meer mensen die anorexia hebben. Had een post daar boven moeten quoten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat is naar mijn mening niet zo! Ik doe intermittend fasting volgens het 5:2 principe. Ik eet 2 dagen per week 500 kcals op een dag. Op die dagen eet ik enkel groenten, fruit, magere proteinen uit eieren en vlees en heel soms wat speltgraan. Ik merk dat ik daardoor de rest van de week beter eet, omdat ik leer te luisteren naar wat mijn lijf echt nodig heeft. Veel van jullie eten bijvoorbeeld met de lunch (sowieso veel op een dag) boterhammen. Prima, maar over een dag verspreid een eentonigheid aan verschillende voedingsstoffen. Ik eet misschien 1 speltboterham op een dag en verder vooral groenten, fruit, proteinen en goede vetten. Hierdoor is mijn voedingsstoffen dichtheid groter. Het maakt daardoor niet uit als je 2 dagen per dag weinig eet.
Ah, dan kan ik mij er iets bij voorstellen ja. In 1 appel per dag zit weinig dichtheid aan voedingsstoffenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:45 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer mensen die anorexia hebben. Had een post daar boven moeten quoten.
Ik ken intermittend fasting niet, dus kan er niks over zeggen
Bij mensen met anorexia denk ik toch dat zij geen goede voedingsstoffen binnen krijgen omdat ze niks eten. Maar goed, ik heb geen idee of zij eventueel vitamine pillen slikken ofzoiets. Heb er geen ervaring mee (gelukkig).
Ieder z'n ding gelukkig, volgens mij zou ik de hele week tegen die twee dagen gaan zitten aanhikken. En ja, ik eet 7 boterhammen op een dag, maar ook veel groente, minimaal 1 stuk fruit, yoghurt of kwark en iets van vlees en pasta/aardappels/zoete aardappel/zilvervliesrijst bij m'n avondeten. Gaat al 48 kilo goed. Dus niet iedereen die veel brood eet, eet alleen maar brood. Volgens mij is 1 speltboterham en verder alleen fruit, proteïnen en goede vetten ook niet per se gevarieerd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat is naar mijn mening niet zo! Ik doe intermittend fasting volgens het 5:2 principe. Ik eet 2 dagen per week 500 kcals op een dag. Op die dagen eet ik enkel groenten, fruit, magere proteinen uit eieren en vlees en heel soms wat speltgraan. Ik merk dat ik daardoor de rest van de week beter eet, omdat ik leer te luisteren naar wat mijn lijf echt nodig heeft. Veel van jullie eten bijvoorbeeld met de lunch (sowieso veel op een dag) boterhammen. Prima, maar over een dag verspreid een eentonigheid aan verschillende voedingsstoffen. Ik eet misschien 1 speltboterham op een dag en verder vooral groenten, fruit, proteinen en goede vetten. Hierdoor is mijn voedingsstoffen dichtheid groter. Het maakt daardoor niet uit als je 2 dagen per dag weinig eet.
Zekerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:55 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Anyway, fijn dat het voor jou werkt, maar ik wilde even aangeven dat voor veel echte fatties 'gewoon' gaan eten al een fikse stap is.
Ik zeg ook niet dat het fout is toch? Ik wilde alleen aangeven dat het aantal kcals op een dag niets zegt over de gezondheid, maar dat de dichtheid aan stoffen wel een grote bijdrage levert aan je gezondheid. En tof dat je zo veel brood kunt eten. Ik ben een enorme liefhebber van brood, maar mijn lijf kan er niet tegen. Zoals je zegt, ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:55 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ieder z'n ding gelukkig, volgens mij zou ik de hele week tegen die twee dagen gaan zitten aanhikken. En ja, ik eet 7 boterhammen op een dag, maar ook veel groente, minimaal 1 stuk fruit, yoghurt of kwark en iets van vlees en pasta/aardappels/zoete aardappel/zilvervliesrijst bij m'n avondeten. Gaat al 48 kilo goed. Dus niet iedereen die veel brood eet, eet alleen maar brood. Volgens mij is 1 speltboterham en verder alleen fruit, proteïnen en goede vetten ook niet per se gevarieerd.
Anyway, fijn dat het voor jou werkt, maar ik wilde even aangeven dat voor veel echte fatties 'gewoon' gaan eten al een fikse stap is.
http://www.cleaneatingmag.comquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:02 schreef xuryah het volgende:
Misschien een domme vraag... maar kan misschien iemand uitleggen wat "clean eten" nou precies is?Of een handige site geven met veel informatie natuurlijk
Broodje kipfilet is een broodje brie geworden en daarmee zit ik op 1826 kcal volgens MFP.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:17 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje weinig? Het lijkt in ieder geval niet veel.
Haha, net zei je nog dat je al clean eet en nu weet je niet wat het is.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:02 schreef xuryah het volgende:
Misschien een domme vraag... maar kan misschien iemand uitleggen wat "clean eten" nou precies is?Of een handige site geven met veel informatie natuurlijk
Ja ik DENK dat ik clean eet jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:16 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Haha, net zei je nog dat je al clean eet en nu weet je niet wat het is.![]()
Geen aanval verder hoor. En clean eating is ook een ruim begrip, ik haal bv gewoon brood uit de supermarkt maar dat zal voor sommige 'clean eaters' wel heiligschennis zijn.
Dat zou genoeg moeten zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:15 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Broodje kipfilet is een broodje brie geworden en daarmee zit ik op 1826 kcal volgens MFP.
Lijkt me niet te weinig
Over ovenfriet weet ik niet zo veel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:00 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hoe denken jullie over ovenfriet? En dan heb ik het niet meer over clean eten hoor, maar gewoon omdat ik vanavond eigenlijk wel zin heb om mezelf te verwennen.
Volgens mij is ovenfriet gewoon diepvriesfriet met iets van olie erdoor, want die frieten zijn heel glibberig.
Beste optie is zeker zelf aardappels snijden, maar ik weet niet of je daar in de oven fatsoenlijke patat van krijgt.
Ja dat ken ik wel, is idd ook heel lekker. Misschien moet friet maar gewoon friet blijven ipv heel veel moeite te doen om het zo gezond mogelijk te krijgen. Gefrituurd met een klodder mayoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:06 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Over ovenfriet weet ik niet zo veel.
Ik doe altijd kleine krielaardappeltjes goed wassen. Niet schillen en dan ik kwartjes in de oven met wat olie, zeezout en kruiden naar wens. Superlekker!
wij doen t altijd zo!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:08 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ja dat ken ik wel, is idd ook heel lekker. Misschien moet friet maar gewoon friet blijven ipv heel veel moeite te doen om het zo gezond mogelijk te krijgen. Gefrituurd met een klodder mayo![]()
Jouw idee is beter dan frieten snijden denk ik.
als je ze goed droogdept en lang genoeg in de oven houdt wel, knapperig van buiten, zacht van binnen. ze roosteren een soort.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
Worden ze wel goed knapperig? Ik ben altijd bang dat het slappe zooi blijft..
Thanks, graag! Voor mij wordt het gewoon gebakken aardappeltjes en kipfiletblokjes en gemenge rucolasla met zelfgemaakte balsamicodressing en pijnboompitjes. Ben toch maar alleen dus ik ga niet teveel moeite doenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als je ze goed droogdept en lang genoeg in de oven houdt wel, knapperig van buiten, zacht van binnen. ze roosteren een soort.
we eten t vanavond, ik maak wel foto's!
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:29 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
Vlgs mijn baas gaan ze me alsnog chargen voor het openen van de safe.![]()
![]()
Er staat alleen niks over een boete op de uitleg over de safe, dus die discussie wil ik nog wel met ze aan gaan.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:29 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Er staat alleen niks over een boete op de uitleg over de safe, dus die discussie wil ik nog wel met ze aan gaan.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:29 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Gooi het de volgende keer eens op een pinda/notenallergie gezien de candybars met pinda's/nootjes etc. Kijken hoe snel ze dan rennen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:29 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Tip voor de volgende keer: vraag een collega om een code in te typen en die te onthouden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:29 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik had gevraagd of ze het snoep uit mijn kamer weg konden halen maar daar moest ik dan 50 usd voor betalen.quote:
Oeh! Goeie!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:41 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer: vraag een collega om een code in te typen en die te onthouden.
Dit denk ik ook!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Welnee, ze hebben een moedercode op al die safes zitten. Gebeurt tig keer per dag dat mensen de receptie bellen dat ze de code vergeten zijn. No worries.
Geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Wow. Is het ook bizar duur dan, of dat niet?
Wauw! Dat ziet er idd erg fijn uit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:47 schreef Brighteyes het volgende:
Als ik toch elke dag naar zo'n supermarkt zou kunnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar word je toch gewoon blij van?![]()
Het was een Whole Foods, helemaal vol met vers en puur en clean en raw en fair trade en weetikveelwatnogmeer!
Dit was in Chicao. Maar ze hebben er meer in de usa en ook ee in de stad waar ik hoop dat het congres gaat zijn in 2016!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:55 schreef xuryah het volgende:
[..]
Wauw! Dat ziet er idd erg fijn uit.
Waar is dat dan ?
Ga je dat toch doen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:58 schreef Sarabi het volgende:
Voor het eerst sinds juni weer in de sportschool geweest
Viel niet tegen maar er zijn zoveel manieren van sporten die ik leuker vind
Ga eerst even ontsponzen BEquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
Oef... De weegschaal was toch erger dan ik al vreesde... Ook heb ik vannacht gevlogen en ben ik wat aan het sponzen.
Nou ja... Er zit maar 1 ding op... Get back into it! (Again...)
Jij ontbijt met een wilde zwijn burger? Geen idee of dat verstandig is, maar ik vind het fantastisch dat je 't weg krijgtquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:18 schreef -Strawberry- het volgende:
O: wildezwijnburger met groenten en capuccino
T: aardbeien
L: broodje hummus, gegrilde groenten en paprika tapenade
T: thee en bitterkoekje
D: spinazie, pijnboompitjes, zalm en aardappelen
Ja ik was ergens ontbijten en daar hadden ze dat. En er zaten allemaal groenten bij op dus ik dacht waarom ook niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:07 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jij ontbijt met een wilde zwijn burger? Geen idee of dat verstandig is, maar ik vind het fantastisch dat je 't weg krijgt
D: is een meal salad tuna van de hema geworden + wat sojayoghurt met muesli na.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:18 schreef -Strawberry- het volgende:
O: wildezwijnburger met groenten en capuccino
T: aardbeien
L: broodje hummus, gegrilde groenten en paprika tapenade
T: thee en bitterkoekje
D: spinazie, pijnboompitjes, zalm en aardappelen
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vanavond spinazietaart geïnspireerd door PluisigNijntje maken
Hij staat nu in de ovenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:03 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hmm, avondeten was heel lekkerHad al eeuwen geen rijst meer gehad.
Unfckingtitled, is het gelukt met de taart?
Klinkt goed, laat maar weten hoe het wasquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hij staat nu in de ovenik heb er brie, champignons en knoflook doorheen gegooid, naast de spinazie dan hehe.
Will do!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Klinkt goed, laat maar weten hoe het was
Yum! Geniet er lekker vanquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
En omdat we 19 maanden samen waren heeft mijn vriend een maxizak () blauwe m&m's gehaald
ik kan zoetigheid perfect weerstaan maar blauwe eminemsss
![]()
Vanavond biosje dus dan neem ik die zak meecheatavondje ftw
Die blauwe hebben een crunch in het midden. Ze bedoelt de blauwe zak zeg maarquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:31 schreef Sarabi het volgende:
Smaken blauwe m&m's anders dan de anderen?
De pizza ligt in de oven
Ow jaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:42 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Die blauwe hebben een crunch in het midden. Ze bedoelt de blauwe zak zeg maar
Yellowquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:45 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
mwah ik ben meer een yellow-fan
Superlekkerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Klinkt goed, laat maar weten hoe het was
Wolf of Wallstreet!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:28 schreef xuryah het volgende:
[..]
Yum! Geniet er lekker van
Naar welke film gaan jullie?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:42 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Die blauwe hebben een crunch in het midden. Ze bedoelt de blauwe zak zeg maar
Was die film wat?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wolf of Wallstreet!
En Sarabi, ik bedoelde de blauwe zak inderdaad haha![]()
Vroeger was ik ook helemaal gek van de gele, maar nu zijn de blauwe heilig
Wolf is baas. Non stop vond ik zuigen.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:58 schreef xuryah het volgende:
[..]
Was die film wat?
Ik ben naar Non Stop geweest, die was echt spannend en goed!
Ja ik vond hem echt goed!quote:Op zondag 2 maart 2014 01:58 schreef xuryah het volgende:
[..]
Was die film wat?
Ik ben naar Non Stop geweest, die was echt spannend en goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |