SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we niet je manly tears vergeten!quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:48 schreef Arcadia het volgende:
Liefde van man gaat door de maag, kijk, komt een waterval van emotie uit mijn mond
One piece werd na 264 saaiquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:54 schreef Crip het volgende:
Dat was ep 377. Jij bent echt gaar dat je maar tot 300 hebt gekeken de meest awesome dingen kwamen daarna.
Please, dan heb je nooit de break meegemaakt en veel dingen daarvoor ook niet. En freaking alles wat epic is.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
One piece werd na 264 saai
Wie zegt dat ik het niet meer volg ?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Please, dan heb je nooit de break meegemaakt en veel dingen daarvoor ook niet. En freaking alles wat epic is.
Hoe kun je het dan saai noemen...............................................................................................................................................................................quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het niet meer volg ?
Besef je hoe gek dat klinkt? Ja laat ik even 377x20minuten kijken om DAN pas bij de goeie stukken te komen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:54 schreef Crip het volgende:
Dat was ep 377. Jij bent echt gaar dat je maar tot 300 hebt gekeken de meest awesome dingen kwamen daarna.
Iets met echi.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:58 schreef zarGon het volgende:
Jullie Golden Boy al gezien?
Kort, maar briljant.
Even een foto van mijn muur:quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Please, dan heb je nooit de break meegemaakt en veel dingen daarvoor ook niet. En freaking alles wat epic is.
Eh nee? Ik vond alle stukken geweldig sinds ep 1. Alleen je hebt bepaalde highlights die je bijblijven. Ik heb echt geen concentratie dus ik zou nooit kunnen kijken als ik niet entertained zou zijn hhhquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Besef je hoe gek dat klinkt? Ja laat ik even 377x20minuten kijken om DAN pas bij de goeie stukken te komen.
Valt onder Ecchi, maar is awesome!quote:
Ippo zijn olifantquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:59 schreef Arcadia het volgende:
Hajime no Ippo blijft geweldig.
Alhoewel de manga beter is
Die poster in zwartwit is awesome. Waarvan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Even een foto van mijn muur:
[ afbeelding ]
Fappak en glijmiddel strategisch geplaatst mhmm.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Even een foto van mijn muur:
[ afbeelding ]
Sshhhhquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fappak en glijmiddel strategisch geplaatst mhmm.
Uit Japan besteldquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Die poster in zwartwit is awesome. Waarvan?
Wou het geheimzinnig houden! Takamura is going crazy!quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Echt jij dat jij dat onthoudt. Je bedoelt slurf
Kijk je ook naar de special episodes?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:04 schreef Arcadia het volgende:
Met uitzonderingen hier en daar.
Attack on titan
Ik had er 1 gezien. Was niks aan om eerlijk te zijn. Moet echt canon zijn voordat het me trektquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kijk je ook naar de special episodes?
QFTquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:04 schreef expans het volgende:
Hoi vriendjes,
even nog van dat vorig topic over dat artikel van geenstijl en Ebru Umar.
Als je het in de media wil maken moet je vooral alles verloochenen waar de rest van je landgenoten voor staan. Dus zolang je moslims/islam/Turken afkraakt en zegt dat ze niet integreren word je overal gequote, mag je overal columns schrijven en word je uitgenodigd voor programma's zoals P&W.
Wanneer je 15 minutes of fame voorbij zijn schrijf je nog even een boek, waarbij je vooral ingaat over hoe onderdrukt je wel niet was en belicht je een donkere zijde (bkz: ik ben homo/atheïst/lesbisch) of haal je één van de clichés naar boven (bkz: ik ben uitgehuwelijkt) en ka-ching.
En dan af en toe als er ophef is over Turken/allochtonen een artikel schrijven.
En als het meezit, zoals Hitler een nobel prijs voor vrede.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
QFT
Of je wint een Nobelprijs.
Chii van Chobits,quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:03 schreef Arcadia het volgende:
Ik had ooit anime gekeken van die kat Chi. Ik denk 20 episodes en terwijl ik keek dacht ik na.
Wat doe ik met mijn leven.
En toen 6 jaar lang gestopt
Allah rahatlık versin. Welterusten, slaap lekker.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:08 schreef Arcadia het volgende:
Tijd om te slapen. Ik moet morgenochtend vroeg opstaan![]()
Selam aleykum/hayirli aksamlar.
Ze leest vast mee. Wat zou je tegen haar willen zeggen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:04 schreef expans het volgende:
Hoi vriendjes,
even nog van dat vorig topic over dat artikel van geenstijl en Ebru Umar.
Als je het in de media wil maken moet je vooral alles verloochenen waar de rest van je landgenoten voor staan. Dus zolang je moslims/islam/Turken afkraakt en zegt dat ze niet integreren word je overal gequote, mag je overal columns schrijven en word je uitgenodigd voor programma's zoals P&W.
Wanneer je 15 minutes of fame voorbij zijn schrijf je nog even een boek, waarbij je vooral ingaat over hoe onderdrukt je wel niet was en belicht je een donkere zijde (bkz: ik ben homo/atheïst/lesbisch) of haal je één van de clichés naar boven (bkz: ik ben uitgehuwelijkt) en ka-ching.
En dan af en toe als er ophef is over Turken/allochtonen een artikel schrijven.
Hij was er alleen voor genomineerd, evenals Stalin. Maar ik doelde dus op Orhan Pamuk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
En als het meezit, zoals Hitler een nobel prijs voor vrede.
Standaard Ecchi kijkerquote:
Dat ze de vinger op de zere plek legtquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze leest vast mee. Wat zou je tegen haar willen zeggen?
Hebben wij hier (nogquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:07 schreef Arcadia het volgende:
Ik ben trouwens voor het eerst in mijn leven verliefd op een vak.
Inleiding tot de financiele markten![]()
Tweedequote:Op donderdag 27 februari 2014 01:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hebben wij hier (nog) een econoom in wording? of ben je een geldwolf en doe je bedrijfskunde?
Sabah el nur.quote:Op donderdag 27 februari 2014 07:39 schreef Crip het volgende:
Goooooooooedemorgennnnnnnnnnnnnn, sba7 el ghayrrrrrrrrrrrr! Ben echt vrolijk wakker geworden elhamdullilah. :3
quote:Op donderdag 27 februari 2014 07:39 schreef Crip het volgende:
Goooooooooedemorgennnnnnnnnnnnnn, sba7 el ghayrrrrrrrrrrrr! Ben echt vrolijk wakker geworden elhamdullilah. :3
quote:
Er staat 'je moeder'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er staat 'je moeder'Jij ook sabah el ğeyr Trigger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sabah Al Noerquote:Op donderdag 27 februari 2014 08:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Jij ook sabah el ğeyr Trigger.
Mogen we elkaar niet eens meer begroeten in de eigen taal? Staat toch duidelijk dat een woordje wel mag.quote:
Uiteraard mag dat. Er staat ook iets over vertalingen. Ik weet niet of er een begroeting of belediging staat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mogen we elkaar niet eens meer begroeten in de eigen taal? Staat toch duidelijk dat een woordje wel mag.
Zie het nergens staan tho.quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Uiteraard mag dat. Er staat ook iets over vertalingen. Ik weet niet of er een begroeting of belediging staat.
quote:Kan een lompe boer uit Schubbekutteveen je post lezen en begrijpen? Dan is het goed.Af en toe een woordje Turks is niet erg. Maar maak er geen complete conversaties van. Dank.
Nou eigenlijk wel. Ik kan het niet begrijpen. Daarom dequote:
Google eens op Google Translate, er zal een wereld voor je open gaan, serieus.quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel. Ik kan het niet begrijpen. Daarom de
Zo werkt het niet. Op FOK! wordt in het Nederlands gecommuniceerd, andere talen zijn gedoogd mits het voor iedereen relatief duidelijk is waar je het over hebt. Zo weet iedereen dat wat je bedoeld met een Pita broodje en hoef je dat niet te vertalen naar "soort van platgeslagen witte bol". En dat shoarma reepjes (lams) vlees zijn is ook iedereen duidelijk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Google eens op Google Translate, er zal een wereld voor je open gaan, serieus.
Af en toe een woordje Turks staat hieronder. So waz the piroblem?quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Op FOK! wordt in het Nederlands gecommuniceerd, andere talen zijn gedoogd mits het voor iedereen relatief duidelijk is waar je het over hebt. Zo weet iedereen dat wat je bedoeld met een Pita broodje en hoef je dat niet te vertalen naar "soort van platgeslagen witte bol". En dat shoarma reepjes (lams) vlees zijn is ook iedereen duidelijk.
Dingen die echter voor de boer uit schubbekutteveen niet te begrijpen zijn (goedemorgen/middag etc) gaarne wel een vertaling bij.
Zo lastig is het niet?
jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 08:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gisteren met zn 2 en 1 bj in 15 m opgegeten. Maakt dit mij een vreetzak....
Eentje van 500 ml...quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jatenminste, zo'n grote bak? Of zo'n kleintje?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er staat 'je moeder'Hhhhhhh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat daar goedemorgen voor staat en ik er van uit ging dat het dat betekend.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Waarom trouwens wel eenbij 'nur' en niet bij 'ghayr'?
Was niet alleeeennnnnnnquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja vreetzak
Daar doe ik best lang mee.
En bij mij staat dat niet?quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat daar goedemorgen voor staat en ik er van uit ging dat het dat betekend.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:21 schreef Crip het volgende:
Mijn broer stuurt me een app met "I dont think you are ready for this jelly" en dan een foto van zijn puddinkje.zo volwassen voor een vader.
Wanneer ga je trouwen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nothing special. Verslag maken, college en dan een feestje. Jij?
Heb je al een jurk?quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
26 juli is de düğün.
Ja en nee. De jurk die ik wil was een beetje prijzigquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je al een jurk?
Blijf je hier wonen?
Beter. Doen ze in TR toch voor cheap ass en binnen 2 wekenquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja en nee. De jurk die ik wil was een beetje prijzigdus diktirecem.
Ja, Allahın izniyle. Als alles goed gaat blijf ik hier, anders ga ik naar hem toe.
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Beter. Doen ze in TR toch voor cheap ass en binnen 2 weken
Wallah je moet er wel bovenop zitten..quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Inderdaad.Hoop wel dat het mooi wordt. Ik ben echt bang dat het dan net niét wordt.
Gebruik je 'talent' en schrikf echt interessante dingen ipv de zelf hatende allochtoon uit te hangen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze leest vast mee. Wat zou je tegen haar willen zeggen?
Jup.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wallah je moet er wel bovenop zitten..
Wat moet Turkije dan doen? Zijn vloot van paar bootjes erop afsturen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:58 schreef expans het volgende:
En het gaat nu ook los op de Krim, tussen Tataren en pro-Rusland milities.
En de Turkse regering lijkt weer te slapen, man, alleen twee woordjes zouden al genoeg zijn maar nee hoor.
Gevolg van de onrusten in Oekraïne ?quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:58 schreef expans het volgende:
En het gaat nu ook los op de Krim, tussen Tataren en pro-Rusland milities.
En de Turkse regering lijkt weer te slapen, man, alleen twee woordjes zouden al genoeg zijn maar nee hoor.
Niemand van Europa zal dat doen hoor. Draaien ze lekker de gaskraan dicht. Turkije heeft er ook geen baat bij. V.S. vindt het politiek niet interessant. Zal wel lekker doorgaan daar.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gevolg van de onrusten in Oekraïne ?
Als Rusland het gebied van Oekraïne wil binnentrekken doen ze dat gewoon, net zoals bij Georgië in 2008. Woordjes en spierballentaal helpen niet bij Russen, je moet dan ook echt een militaire confrontatie aangaan.
Russen in de politiek zijn net als Turken in het verkeer.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gevolg van de onrusten in Oekraïne ?
Als Rusland het gebied van Oekraïne wil binnentrekken doen ze dat gewoon, net zoals bij Georgië in 2008. Woordjes en spierballentaal helpen niet bij Russen, je moet dan ook echt een militaire confrontatie aangaan.
Je staat er goed opquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Jaarboekfoto's
![]()
Jij was weg hier.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Jaarboekfoto's
![]()
Mijn dagboek is vol.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij was weg hier.
Een man een man. Een woord een woord.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Op FOK! wordt in het Nederlands gecommuniceerd, andere talen zijn gedoogd mits het voor iedereen relatief duidelijk is waar je het over hebt. Zo weet iedereen dat wat je bedoeld met een Pita broodje en hoef je dat niet te vertalen naar "soort van platgeslagen witte bol". En dat shoarma reepjes (lams) vlees zijn is ook iedereen duidelijk.
Dingen die echter voor de boer uit schubbekutteveen niet te begrijpen zijn (goedemorgen/middag etc) gaarne wel een vertaling bij.
Zo lastig is het niet?
Inderdaad niet zo lastig.quote:Af en toe een woordje Turks is niet erg.
Leuk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:14 schreef xaban06 het volgende:
Lol, best domme actie. Bel ik een collega van een ander afdeling in de veronderstelling dat het een recruiter is. Neemt hij op met "Hoi xaban, wat kan ik voor je doen". Ik hele verhaal vertellen.
Uhh xaban? Weet je zeker dat je met de goede persoon belt?
Ik zou ze raken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Jaarboekfoto's
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief dagboek....quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:14 schreef xaban06 het volgende:
Lol, best domme actie. Bel ik een collega van een ander afdeling in de veronderstelling dat het een recruiter is. Neemt hij op met "Hoi xaban, wat kan ik voor je doen". Ik hele verhaal vertellen.
Uhh xaban? Weet je zeker dat je met de goede persoon belt?
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
MET EEN HONKBALKNUPPEL UHAHUWAUHOAPWEJPASRFHSUOEIFneinzzweidreihertmitgewei
Ik ben blij dat ik je heb kunnen laten lachen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moest lachen on je baard. Zo weinig
Hihaho.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
MET EEN HONKBALKNUPPEL UHAHUWAUHOAPWEJPASRFHSUOEIFneinzzweidreihertmitgewei
Deed me denken aan het schaamhaar van een 12 jarigequote:Op donderdag 27 februari 2014 14:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik je heb kunnen laten lachen.
Ik vind het eng dat jij dat kan visualiseren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deed me denken aan het schaamhaar van een 12 jarige
Ik was ooit een 12 jarige met schaamhaar. Zag gelijk een punani face.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind het eng dat jij dat kan visualiseren.
Dus, wacht.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik was ooit een 12 jarige met schaamhaar. Zag gelijk een punani face.
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik was ooit een 12 jarige met schaamhaar. Zag gelijk een punani face.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus, wacht.
Jouw vaginabeharing op 12-jarige leeftijd lijkt op/doet jouw denken aan de huidige baardgroei van sylvesterrr?.
Ja. Vraag t maar eens aan Julis. Zij gaat me meteen snappen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus, wacht.
Jouw vaginabeharing op 12-jarige leeftijd lijkt op/doet jouw denken aan de huidige baardgroei van sylvesterrr?.
Toen het over msmessy ging was iedereen anders wel stil.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:50 schreef Arcadia het volgende:
weer gezeur dat ik geen witte ridder moet uithangen en dat zG het zelf wel kan oplossen. Sommige mensen h
Ja ik was echt stil toen dat gebeurdequote:Op donderdag 27 februari 2014 14:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Toen het over msmessy ging was iedereen anders wel stil.
Stom om te denken dat t per se om haar gaat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:49 schreef Bortecinem het volgende:
Stom om Juul erbij te betrekken, heur.
Je betrekt haar erbij, het gaat dus per definitie ook om haar. Ook al is je aanval op zarGon gericht.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stom om te denken dat t per se om haar gaat.
Aanval?? Kizim wat praat jij? Dat was geen aanval. Jij vat t zo op. Dat is jouw probleem.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je betrekt haar erbij, het gaat dus per definitie ook om haar. Ook al is je aanval op zarGon gericht.
Donder toch op. Uit het niets sylvesterrr aanvallen en dan de mensen hier schijnheilig durven noemen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:00 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen, kijk een x in de spiegel.
Waarom zo hard.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Houd je bek. Of moet je je witte ridder skills oefenen voor Borte?
Ik verdedig hier sylvesterrr vanwege je lage opmerkingen. Wat heeft Borte hier mee te maken?quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Houd je bek. Of moet je je witte ridder skills oefenen voor Borte?
O ja, nou nou...quote:
Dude, jullie zijn zo typisch hierquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik verdedig hier sylvesterrr vanwege je lage opmerkingen. Wat heeft Borte hier mee te maken?
[..]
O ja, nou nou...
Booslims, jeweetquote:
Rustigquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Booslims, jeweet![]()
NORMAAL ZIE IK JOU NIET REAGEREN IN DIT TOPIC EN NU INEENS WEER WEL EN KOM JE VERHAAL HALEN EN HOE DURF JE WEL JE STAAT GELIJK OP JE ACHTERPOTEN.
Hhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:44 schreef Arcadia het volgende:
Xmin aan de beademing
hhhhhhhhhhhhhhhhhh
Meten met 2 maten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:14 schreef Bortecinem het volgende:
Weissman is iemand die zelf regelmatig mensen aanvalt en zijn vriendin kent niemand. Niet meer dan logisch dat mensen daar anders op reageren.
Begin eens bij jezelf.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:18 schreef Crip het volgende:
Wanneer is het eens tijd om iedereen met rust te laten en ons eigen gedrag te bestuderen en te verbeteren? Dat denigrerende gedoe elke keer, echt niet vriendelijk.
Nee, hoor. Ik vind het net zo belachelijk dat men toen zo over zijn vriendin deed. Alleen doet het mij minder aangezien ik weinig heb met Weissman of zijn vriendin. En niet te vergeten dat het onderwerp Weissman en vriendin te vaak voorkwam en ik driekwart of meer niet eens volgde.quote:
Cool story.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik vind het net zo belachelijk dat men toen zo over zijn vriendin deed. Alleen doet het mij minder aangezien ik weinig heb met Weissman of zijn vriendin. En niet te vergeten dat het onderwerp Weissman en vriendin te vaak voorkwam en ik driekwart of meer niet eens volgde.
Ik ga gewoon helemaal stuk in de aula waar alleen ik en 2 andere mensen in zitten die ik niet ken. Ze kijke me echt zuur aan alsof ik hun chakra verstoor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe jij lacht http://vocaroo.com/i/s1iLmIwXrE24
Altijd vind je het gedrag van andere mensen om te kotsen en zo walgelijk en dan vergeet je wat er allemaal uit je eigen mond floept.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:24 schreef Stimorol- het volgende:
En sws de schijnheiligheid van sommigen hier is om te kotsen. Zo kk vies ken ik ze niet.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Vraag t maar eens aan Julis. Zij gaat me meteen snappen.
Ja, precies, stom om te denken dat het om haar gaat. En dat terwijl haar naam wordt genoemd. Hoe komt men er toch bij. Echt stom.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stom om te denken dat t per se om haar gaat.
Waarom betrek je haar erbij?quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aanval?? Kizim wat praat jij? Dat was geen aanval. Jij vat t zo op. Dat is jouw probleem.
GOMU GOMU NO HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ga gewoon helemaal stuk in de aula waar alleen ik en 2 andere mensen in zitten die ik niet ken. Ze kijke me echt zuur aan alsof ik hun chakra verstoor.
Ik ben iig straight forward.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Altijd vind je het gedrag van andere mensen om te kotsen en zo walgelijk en dan vergeet je wat er allemaal uit je eigen mond floept.
Het ging over vagina van meisjes. Julis was ooit een meisje.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Ja, precies, stom om te denken dat het om haar gaat. En dat terwijl haar naam wordt genoemd. Hoe komt men er toch bij. Echt stom.
[..]
Waarom betrek je haar erbij?
quote:Op zondag 23 februari 2014 00:09 schreef zarGon het volgende:
Ik vind dit serieus zo jammer en zie het te vaak in deze reeks. Wanneer iemand aangesproken wordt op zijn gedrag, wijst die persoon meteen naar anderen. Maar hunnie doen het ook...
Ik spreek jou een allerlaatste keer aan. Zo'n 2yuzlu als jij heb ik nog nooit gezien. Prekend over hoe mensen zich behoren te gedragen en dan zo misselijkmakend handelen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:29 schreef Arcadia het volgende:
Je moeder was ook een meisje, probeer eens over het geslachtsdeel van iemand zijn moeder te beginnen en kijk of hij zich niet aangevallen of beledigd voelt, dit is waar 'ahlak' een plaats vindt ja.
Hard op gelachenquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Echt, zelf de hele shitstorm op gang brengen en wanneer men een weerwoord geeft de onschuld zelve spelen... En waarom ze zich opeens om Weissman en haar vriendin bekommert is me ook een raadsel, aangezien ze zelf destijds zelf net zo hard meedeed. Terwijl ik geen een keer mijn mond heb opengetrokken over Messy (wie ze ook mag zijn), behalve om de mensen aan te sporen niet meer over haar te praten, maar kennelijk zijn wij dan wel de schijnheiligen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Altijd vind je het gedrag van andere mensen om te kotsen en zo walgelijk en dan vergeet je wat er allemaal uit je eigen mond floept.
The HHHHHHHHHHHHHHHHH of the firedragon.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
GOMU GOMU NO HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Weet je wat het is, het is goed om eerlijk te zijn maar eerlijkheid staat niet gelijk aan asociaal zijn of extreem luguber taalgebruik. Je kunt ook straight forward zijn zonder jan alleman aan te vallen om weet ik veel wat voor een reden.quote:
Het ging helemaal niet om meisjes.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het ging over vagina van meisjes.
Geen enkele reden om haar met naam erbij te betrekken, je kon het - als het om meisjes ging - een opmerking plaatsen over meisjes in het algemeen.quote:Julis was ooit een meisje.
Moet ik het voor je uittekenen?
Olm git isine.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt, zelf de hele shitstorm op gang brengen en wanneer men een weerwoord geeft de onschuld zelve spelen... En waarom ze zich opeens om Weissman en haar vriendin bekommert is me ook een raadsel, aangezien ze zelf destijds zelf net zo hard meedeed. Terwijl ik geen een keer mijn mond heb opengetrokken over Messy (wie ze ook mag zijn), behalve om de mensen aan te sporen niet meer over haar te praten, maar kennelijk zijn wij dan wel de schijnheiligen.
We kennen het riedeltje inmiddels wel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:28 schreef Stimorol- het volgende:
Nog even doorgaan Turken. Ben t bijna zat hier.
Als Julis hier problemen mee heeft merk ik t wel en zal ik sorry tegen haar zeggen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het ging helemaal niet om meisjes.
Jij zei wat over sylvesterrr en maakte daarbij zelf een vergelijking over je geslachtsdeel. Mijn reactie daarop was gericht op wat je had gezegd over jezelf.
Geen algemene praat over meisjes, dus.
[..]
Geen enkele reden om haar met naam erbij te betrekken, je kon het - als het om meisjes ging - een opmerking plaatsen over meisjes in het algemeen.
Verder is het niet fijn dat je bij zo'n onderwerp zo'n aanname maakt over haar. Houd het bij jezelf, of richt je op mij, en niet op mensen die er helemaal niets mee te maken hebben.
Cool. Stil dan manwijfquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
We kennen het riedeltje inmiddels wel.
Ik heb er problemen mee, dus mag je je excuses ook aan mij richten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als Julis hier problemen mee heeft merk ik t wel en zal ik sorry tegen haar zeggen.
Nope, in elke SC doet hij zo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:34 schreef Arcadia het volgende:
Alsjeblieft ga nog even verder. Volgens mij was dat een belofte om permanent te vertrekken
In elke SC alquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
We kennen het riedeltje inmiddels wel.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:35 schreef Stimorol- het volgende:
Hoor hun.. kan me Maidens nog herinneren. Kasinma dit dat roepen en nu helemaal over de rooie doen.
quote:Op zondag 23 februari 2014 00:09 schreef zarGon het volgende:
Ik vind dit serieus zo jammer en zie het te vaak in deze reeks. Wanneer iemand aangesproken wordt op zijn gedrag, wijst die persoon meteen naar anderen. Maar hunnie doen het ook...
Ja, maak maar weer een nieuwe obvious kloon ofso en doe dan nog eens een poging.quote:
Voorspelbaar.quote:
Ik ben hier nog niet lang maar is al meteen te zien wat voor een soort persoon ze is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt, zelf de hele shitstorm op gang brengen en wanneer men een weerwoord geeft de onschuld zelve spelen... En waarom ze zich opeens om Weissman en haar vriendin bekommert is me ook een raadsel, aangezien ze zelf destijds zelf net zo hard meedeed. Terwijl ik geen een keer mijn mond heb opengetrokken over Messy (wie ze ook mag zijn), behalve om de mensen aan te sporen niet meer over haar te praten, maar kennelijk zijn wij dan wel de schijnheiligen.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben hier nog niet lang maar is al meteen te zien wat voor een soort persoon ze is.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:18 schreef Crip het volgende:
Wanneer is het eens tijd om iedereen met rust te laten en ons eigen gedrag te bestuderen en te verbeteren? Dat denigrerende gedoe elke keer, echt niet vriendelijk.
Gule gule kulan! Insha'Allah komen ze snel binnenquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:56 schreef Bortecinem het volgende:
Hey Arcadia mijn hoesjes zijn verzonden!
İnş!quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gule gule kulan! Insha'Allah komen ze snel binnen.
Ben jij dat? Klonk wel als een Uruk-hai.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oh echtttt.. naiss! In sha allah kome ze snel binnen ^^quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:56 schreef Bortecinem het volgende:
Hey Crip mijn hoesjes zijn verzonden!
Ja. Ik kan goed mijn stem vervormen, normaal klink ik heel zoet, maar ik kan best grof à la Crip mijn stem vervormen, zoals je ziet. Jij had toch ook dat filmpje in de trein gezienquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben jij dat? Klonk wel als een Uruk-hai.
Joah snelle verzending ftw!quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh echtttt.. naiss! In sha allah kome ze snel binnen ^^
Dat komt door Erdohaan! Hij bekende zojuist nog schuld en mijn vriend Georgos heeft het op tape!quote:
Niet dat ik me kan herinneren. Post eens.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja. Ik kan goed mijn stem vervormen, normaal klink ik heel zoet, maar ik kan best grof à la Crip mijn stem vervormen, zoals je ziet. Jij had toch ook dat filmpje in de trein gezien
Check DMquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinneren. Post eens.
De Quarter Pounder, toen ik het nog at, boh!!!quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:06 schreef Bortecinem het volgende:
Men men wat heb ik zin in Mac. Het is dat het regent, anders was ik er heen gefietst heur.
Vreemd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik krijg een error. Ook na het inloggen.
Die is mehh. Net als alle andere burgers. Maar de Big Tasty...quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De Quarter Pounder, toen ik er nog at, boh!!!
Herkenbaar. Blenderquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:13 schreef Arcadia het volgende:
10-pak kinder bueno gehaald voor 4,50.![]()
Ik wil alles in 1 keer eten
Richt je eigen partij op! Partij van munafiqs ofzoquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:03 schreef Arcadia het volgende:
Jammer dat ik niet op MHP kan stemmen bij de gemeenteraadsverkiezingen.
Alle Koerden het land uit!
YUH. Olum. Ik maak grap en jij maakt mij gelijk munafiqquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Richt je eigen partij op! Partij van munafiqs ofzo
Hadi afiyet olsun (vertaling: smakelijk)quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:14 schreef Bortecinem het volgende:
Jammer genoeg blijft het regenen vandaag.
Arcadia paas mij er een, gierige!
Alle 10 stuks in blender doen? Doe ik daar dan melk bij?quote:
Niet nodig, maar met melk glijd het wel beterquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:20 schreef Arcadia het volgende:
Vrouwen die altijd via fora zogezegd eten met elkaar delen.!
[..]
Alle 10 stuks in blender doen? Doe ik daar dan melk bij?
Nog nooit gehad, enige wat ik eens bij Mac heb gehad was mc chicken toen ik nog jong was. Hhh, vraag me soms wel af hoe dat smaakt, net zoals KFC ook nog nooit gehad.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:21 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb bosche bollen en B&J's.
Maar ik wil een Big Tasty.
Bedankt voor de verbetering. Hier mijn poging tot Limburgs accent:quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:21 schreef Crip het volgende:
Ik ging net je voiceclip nadoen Arcadia, ik klink als een hamster die word gewurgt. Klinkt best grappig.
Ook nooit in Marokko gegeten?quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, enige wat ik eens bij Mac heb gehad was mc chicken toen ik nog jong was. Hhh, vraag me soms wel af hoe dat smaakt, net zoals KFC ook nog nooit gehad.
Zit daar niet standaard al bacon op? Of doen ze dat er pas op wanneer het klaargemaakt wordt? Dus dat de bacon nog geen contact heeft gehad met de burger, bedoel ik.quote:
Hhhhhhhhhhhhhhhhhh wollahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dees is overdrevenquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bedankt voor de verbetering. Hier mijn poging tot Limburgs accent:
http://vocaroo.com/i/s07ffjgclXF8
Verzoekjes en eventuele donaties kunnen per dm.
Ik weet niet eens hoe Limburgers klinkenquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Uh, dat klinkt eerder als Belgisch Limburg.
Nee, maar de mac in Marokko vertrouw ik eerlijk gezegd ook niet.. hhh.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ook nooit in Marokko gegeten?
[..]
Zit daar niet standaard al bacon op? Of doen ze dat er pas op wanneer het klaargemaakt wordt? Dus dat de bacon nog geen contact heeft gehad met de burger, bedoel ik.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ook nooit in Marokko gegeten?
[..]
Zit daar niet standaard al bacon op? Of doen ze dat er pas op wanneer het klaargemaakt wordt? Dus dat de bacon nog geen contact heeft gehad met de burger, bedoel ik.
quote:Op zondag 15 april 2012 00:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb in mijn puberteit bij de mac gewerkt, ze maken 4 big tasty's per keer in een oven, er zijn met en zonder bacon bestellingen idd, maar wordt allemaal door zelfde persoon gemaakt die alles gewoon aanraakt
Fix'dquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, maar Marokkanen vertrouw ik eerlijk gezegd ook niet.. hhh.
Hoezo? Fastfoodketens halen het vlees gewoon bij lokale slagers, bij mijn weten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, maar de mac in Marokko vertrouw ik eerlijk gezegd ook niet.. hhh.
Nee. Echt nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoezo? Fastfoodketens halen het vlees gewoon bij lokale slagers, bij mijn weten.
Ben je alquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:34 schreef Arcadia het volgende:
Ik ga eens iets anders doen voordat ik vervelend begin te doen
Trolling?quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoezo? Fastfoodketens halen het vlees gewoon bij lokale slagers, bij mijn weten.
Jouw baard trekt dan ook pure vreugde aanquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kom even koekeloeren en de gezelligheid keert zowaar terug.
Doe hhhhh.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nu op een heksenstem dit nadoen
Mij is door een kennis die het heeft nagevraagd verteld dat tot vorig jaar nog de KFC in Breda haar vlees bij een halalvleesleverancier in Europa haalde, maar ze zijn nu overgestapt op een andere leverancier.quote:
quote:All products served at all McDonald’s restaurants in the Middle East are Halal, inspected and approved by local authorities and Halal officers at the countries of export and customs officials at the port of entry. Click here to view the Halal Certificates.
Our Beef is sourced from Australia and our chicken is sourced from Malaysia.
https://www.mcdonaldsarab(...)ood_and_quality.html
Hamvraag;quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mij is door een kennis die het heeft nagevraagd verteld dat tot vorig jaar nog de KFC in Breda haar vlees bij een halalvleesleverancier in Europa haalde, maar ze zijn nu overgestapt op een andere leverancier.
Wat betreft McDonald's zat ik er inderdaad naast, maar ze geven aan dat alle vestingen van McDonald's in het Midden-Oosten halal leveren.
[..]
KFC verkoopt sinds 1 januari 2013 geen halalvlees meer.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mij is door een kennis die het heeft nagevraagd verteld dat tot vorig jaar nog de KFC in Breda haar vlees bij een halalvleesleverancier in Europa haalde, maar ze zijn nu overgestapt op een andere leverancier.
Verkochten ze nooit. http://www.al-yaqeen.com/nieuws/nieuws.php?id=1790quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
KFC verkoopt sinds 1 januari 2013 geen halalvlees meer.
Volgens Wikipedia:quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:03 schreef expans het volgende:
[..]
Hamvraag;
Telt Turkije dan als Midden-Oosten of als Europa?
'Straat' eten in Turkije > fastfood maar toch moet ik altijd wel één a twee keer fastfood proberen, omdat het hier niet kan.
Dus om 05.00 in de ochtend bij de BK eten op het vliegveld oid
In Konya hadden ze gewoon een BK
Maar ik zie geen referentie.quote:All McDonald's meat in Turkey are certified halal by Pinar, a Turkish company.
quote:Türkiye'de hizmet vermeye başladığı 1986 yılından bu yana, kalite ve hizmet anlayışını değiştirmeden yoluna devam eden McDonald’s, et ve tavuk ürünlerinin tamamını Pınar Et’ten tedarik ediyor. Türkiye'nin en modern tesislerinden biri olan Pınar Et’te McDonald’s’a tedarik edilen ürünler de dahil olmak üzere etlerin tamamı İslami usullere göre kesiliyor.
Chill. Succes met de reflectie over je eigen leven.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:17 schreef Arcadia het volgende:
Ik probeerde te studeren, maar dat ging niet. Nu ben ik aan het bedenken wat ik doe met mijn leven en eet kinder bueno.
Ah nee, dat filmpje ging over soennieten, maar het was gestaged, ze waren gevangen genomen blijkbaar en als vorm van propaganda (blijkbaar was die man een geestelijke) moesten ze dat ensceneëren om zichzelf vrij te kopen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:48 schreef Crip het volgende:
Knoop in mijn maag... kan wel kotsen. Filmpje op FB waarbij grootvader word betrapt terwijl hij sex heeft met zijn kleindochter.![]()
![]()
![]()
Gelukkig is er niets van de daad te zien maar dus wel dat ze op camera betrapt worden. Ik kan nu wel kotsen... het zijn trouwens moslims waarschijnlijk sjiieten las ik. Maar goed, ik hoef dus mijn avond eten niet meer.
![]()
![]()
![]()
allah ej 7sen 3awen.
Top.quote:Op donderdag 27 februari 2014 07:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Tweede, dagobert de turk duck.
waarom is het belangrijk dat je er sjiieten bij zet?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:48 schreef Crip het volgende:
Knoop in mijn maag... kan wel kotsen. Filmpje op FB waarbij grootvader word betrapt terwijl hij sex heeft met zijn kleindochter.![]()
![]()
![]()
Gelukkig is er niets van de daad te zien maar dus wel dat ze op camera betrapt worden. Ik kan nu wel kotsen... het zijn trouwens moslims waarschijnlijk sjiieten las ik. Maar goed, ik hoef dus mijn avond eten niet meer.
![]()
![]()
![]()
allah ej 7sen 3awen.
Omdat er bepaalde regels zijn in de sjiitische stroming waar veel meer toegestaan is op seksueel gebied ook als je getrouwd bent. Dus dan zou het volgens sjiitisch oogpunt niet zo heel erg zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom is het belangrijk dat je er sjiieten bij zet?_!
Oh ja vertel me eens meer daarover?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat er bepaalde regels zijn in de sjiitische stroming waar veel meer toegestaan is op seksueel gebied ook als je getrouwd bent. Dus dan zou het volgens sjiitisch oogpunt niet zo heel erg zijn.
Ook met je kleinkind?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat er bepaalde regels zijn in de sjiitische stroming waar veel meer toegestaan is op seksueel gebied ook als je getrouwd bent. Dus dan zou het volgens sjiitisch oogpunt niet zo heel erg zijn.
Er zijn veel stromingen in de Islam en dat verschilt veel. Mijn kennis is daar niet te uitgebreid over dus ik ga ook geen conclusie's trekken, ik weet wel dat een bepaalde stroming sjiieten heel erg anders leven nogal bizar om het zacht uit te drukken . Heb een vriendin die een sjiiet is en die heeft pretty much de zelfde standpunten zoals ik kwa islamitische kwestie's.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ja vertel me eens meer daarover?
Lekker vaag dus. Wij zijn ook sjiiet en hebben niet dit soort shit in de familie en bij kennissen is dit ook niet van toepassing.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Er zijn veel stromingen in de Islam en dat verschilt veel. Mijn kennis is daar niet te uitgebreid over dus ik ga ook geen conclusie's trekken, ik weet wel dat een bepaalde stroming sjiieten heel erg anders leven nogal bizar om het zacht uit te drukken . Heb een vriendin die een sjiiet is en die heeft pretty much de zelfde standpunten zoals ik kwa islamitische kwestie's.
Ik zeg toch ook nergens dat alle sjiieten zo zijn? Je hebt meerdere stromingen in het sjiisme.. ik ken genoeg sjiieten die niet zo zijn en waarvan hun famillie niet zo is. Wou je niet beledigen ofzo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker vaag dus. Wij zijn ook sjiiet en hebben niet dit soort shit in de familie en bij kennissen is dit ook niet van toepassing.
Lijkt me alsnog sterk. Alsof er geen soennieten zijn die ziek in hun kop zijn of er rare ideeën op nahouden? Gaat gewoon nergens over.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat alle sjiieten zo zijn? Je hebt meerdere stromingen in het sjiisme.. ik ken genoeg sjiieten die niet zo zijn en waarvan hun famillie niet zo is. Wou je niet beledigen ofzo.
Natuurlijk wel, je hebt in elke groep of het nou gebaseerd is op kleur/geloof of whatever rotte appels. Dat is een feit. Ik bedoelde ook niet denigrerend omdat ik erbij vermeldde dat ze waarschijnlijk sjiiet zouden zijn dat was gewoon wat ik erbij las. En er werd ook gedoeld op de bepaalde stroming die aan Mut'a etc doet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lijkt me alsnog sterk. Alsof er geen soennieten zijn die ziek in hun kop zijn of er rare ideeën op nahouden? Gaat gewoon nergens over.
De kapper had het bijna verpest.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jouw baard trekt dan ook pure vreugde aan
Laat je de kapper je baard doen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De kapper had het bijna verpest.
Hmm ja, vond het ook niks voor jou om het zo erbij te zetten. Maar toch, blijven aannames enzo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je hebt in elke groep of het nou gebaseerd is op kleur/geloof of whatever rotte appels. Dat is een feit. Ik bedoelde ook niet denigrerend omdat ik erbij vermeldde dat ze waarschijnlijk sjiiet zouden zijn dat was gewoon wat ik erbij las. En er werd ook gedoeld op de bepaalde stroming die aan Mut'a etc doet.
Rustig... Dat kan aardigerquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:37 schreef Crip het volgende:
very stfu
freaking fillers bij OP de laatste tijd. Ik wacht al 6 eps ofzo en Luffy is Nog steeds niet in de battle arena
Raar om dit te beweren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:20 schreef Crip het volgende:
Dus dan zou het volgens sjiitisch oogpunt niet zo heel erg zijn.
Die vid blijkt propaganda te zijn zoals Arcadia al had gepost. Elhamdullilah is ie nep.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm ja, vond het ook niks voor jou om het zo erbij te zetten. Maar toch, blijven aannames enzo.
Ik ben niet aardig.quote:
Wanneer iedereen een keer online is, en zin/tijd heeft.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nu weer met zijn allen AoE2 spelen![]()
Ik moet nog revanche hebben op xmin
Ik lees het nu. Maar toch. Niet zo snel aannames maken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Lees mijn convo met Klinkerbotsing
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:58 schreef Arcadia het volgende:
Ahlul bayt.
Ik ben zelf ook een nakomeling van een profeet. Wisten jullie dat
Zou tof zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Wanneer iedereen een keer online is, en zin/tijd heeft.
Bedoelde het niet op die manier. Floepte gewoon raar eruit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik lees het nu. Maar toch. Niet zo snel aannames maken.
Beetje respect voor de ouderen snotneus.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Die vid blijkt propaganda te zijn zoals Arcadia al had gepost. Elhamdullilah is ie nep.
[..]
Ik ben niet aardig.
Ah, okay dan!quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Bedoelde het niet op die manier. Floepte gewoon raar eruit.
Eentje voelt zich oud met 22. Please, in mijn ogen ben je ook een snotneus.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Beetje respect voor de ouderen snotneus.
Wie zijn dat..quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eerder zoon van Sven of Gustav...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |