SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we niet je manly tears vergeten!quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:48 schreef Arcadia het volgende:
Liefde van man gaat door de maag, kijk, komt een waterval van emotie uit mijn mond
One piece werd na 264 saaiquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:54 schreef Crip het volgende:
Dat was ep 377. Jij bent echt gaar dat je maar tot 300 hebt gekeken de meest awesome dingen kwamen daarna.
Please, dan heb je nooit de break meegemaakt en veel dingen daarvoor ook niet. En freaking alles wat epic is.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
One piece werd na 264 saai
Wie zegt dat ik het niet meer volg ?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Please, dan heb je nooit de break meegemaakt en veel dingen daarvoor ook niet. En freaking alles wat epic is.
Hoe kun je het dan saai noemen...............................................................................................................................................................................quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het niet meer volg ?
Besef je hoe gek dat klinkt? Ja laat ik even 377x20minuten kijken om DAN pas bij de goeie stukken te komen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:54 schreef Crip het volgende:
Dat was ep 377. Jij bent echt gaar dat je maar tot 300 hebt gekeken de meest awesome dingen kwamen daarna.
Iets met echi.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:58 schreef zarGon het volgende:
Jullie Golden Boy al gezien?
Kort, maar briljant.
Even een foto van mijn muur:quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Please, dan heb je nooit de break meegemaakt en veel dingen daarvoor ook niet. En freaking alles wat epic is.
Eh nee? Ik vond alle stukken geweldig sinds ep 1. Alleen je hebt bepaalde highlights die je bijblijven. Ik heb echt geen concentratie dus ik zou nooit kunnen kijken als ik niet entertained zou zijn hhhquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Besef je hoe gek dat klinkt? Ja laat ik even 377x20minuten kijken om DAN pas bij de goeie stukken te komen.
Valt onder Ecchi, maar is awesome!quote:
Ippo zijn olifantquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:59 schreef Arcadia het volgende:
Hajime no Ippo blijft geweldig.
Alhoewel de manga beter is
Die poster in zwartwit is awesome. Waarvan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Even een foto van mijn muur:
[ afbeelding ]
Fappak en glijmiddel strategisch geplaatst mhmm.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Even een foto van mijn muur:
[ afbeelding ]
Sshhhhquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fappak en glijmiddel strategisch geplaatst mhmm.
Uit Japan besteldquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Die poster in zwartwit is awesome. Waarvan?
Wou het geheimzinnig houden! Takamura is going crazy!quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Echt jij dat jij dat onthoudt. Je bedoelt slurf
Kijk je ook naar de special episodes?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:04 schreef Arcadia het volgende:
Met uitzonderingen hier en daar.
Attack on titan
Ik had er 1 gezien. Was niks aan om eerlijk te zijn. Moet echt canon zijn voordat het me trektquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kijk je ook naar de special episodes?
QFTquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:04 schreef expans het volgende:
Hoi vriendjes,
even nog van dat vorig topic over dat artikel van geenstijl en Ebru Umar.
Als je het in de media wil maken moet je vooral alles verloochenen waar de rest van je landgenoten voor staan. Dus zolang je moslims/islam/Turken afkraakt en zegt dat ze niet integreren word je overal gequote, mag je overal columns schrijven en word je uitgenodigd voor programma's zoals P&W.
Wanneer je 15 minutes of fame voorbij zijn schrijf je nog even een boek, waarbij je vooral ingaat over hoe onderdrukt je wel niet was en belicht je een donkere zijde (bkz: ik ben homo/atheïst/lesbisch) of haal je één van de clichés naar boven (bkz: ik ben uitgehuwelijkt) en ka-ching.
En dan af en toe als er ophef is over Turken/allochtonen een artikel schrijven.
En als het meezit, zoals Hitler een nobel prijs voor vrede.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
QFT
Of je wint een Nobelprijs.
Chii van Chobits,quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:03 schreef Arcadia het volgende:
Ik had ooit anime gekeken van die kat Chi. Ik denk 20 episodes en terwijl ik keek dacht ik na.
Wat doe ik met mijn leven.
En toen 6 jaar lang gestopt
Allah rahatlık versin. Welterusten, slaap lekker.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:08 schreef Arcadia het volgende:
Tijd om te slapen. Ik moet morgenochtend vroeg opstaan![]()
Selam aleykum/hayirli aksamlar.
Ze leest vast mee. Wat zou je tegen haar willen zeggen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:04 schreef expans het volgende:
Hoi vriendjes,
even nog van dat vorig topic over dat artikel van geenstijl en Ebru Umar.
Als je het in de media wil maken moet je vooral alles verloochenen waar de rest van je landgenoten voor staan. Dus zolang je moslims/islam/Turken afkraakt en zegt dat ze niet integreren word je overal gequote, mag je overal columns schrijven en word je uitgenodigd voor programma's zoals P&W.
Wanneer je 15 minutes of fame voorbij zijn schrijf je nog even een boek, waarbij je vooral ingaat over hoe onderdrukt je wel niet was en belicht je een donkere zijde (bkz: ik ben homo/atheïst/lesbisch) of haal je één van de clichés naar boven (bkz: ik ben uitgehuwelijkt) en ka-ching.
En dan af en toe als er ophef is over Turken/allochtonen een artikel schrijven.
Hij was er alleen voor genomineerd, evenals Stalin. Maar ik doelde dus op Orhan Pamuk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
En als het meezit, zoals Hitler een nobel prijs voor vrede.
Standaard Ecchi kijkerquote:
Dat ze de vinger op de zere plek legtquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze leest vast mee. Wat zou je tegen haar willen zeggen?
Hebben wij hier (nogquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:07 schreef Arcadia het volgende:
Ik ben trouwens voor het eerst in mijn leven verliefd op een vak.
Inleiding tot de financiele markten![]()
Tweedequote:Op donderdag 27 februari 2014 01:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hebben wij hier (nog) een econoom in wording? of ben je een geldwolf en doe je bedrijfskunde?
Sabah el nur.quote:Op donderdag 27 februari 2014 07:39 schreef Crip het volgende:
Goooooooooedemorgennnnnnnnnnnnnn, sba7 el ghayrrrrrrrrrrrr! Ben echt vrolijk wakker geworden elhamdullilah. :3
quote:Op donderdag 27 februari 2014 07:39 schreef Crip het volgende:
Goooooooooedemorgennnnnnnnnnnnnn, sba7 el ghayrrrrrrrrrrrr! Ben echt vrolijk wakker geworden elhamdullilah. :3
quote:
Er staat 'je moeder'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |