Sterker nog, nu wordt er gejuicht dat een vinger minder geamputeerd hoeft te worden terwijl de hele arm aan het ontbinden is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:46 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Of ze gooien hem goed dicht, of ze houden dat apparaat fatsoenlijk open. Nu krijg je weer zo'n polder model achtig iets, wat Defensie wel geld kost maar niet veel aan heeft.
Gefeliciteerd met je verjaardag Cobraquote:
Dank je.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag Cobra
De rest gaat gewoon naar Vlissingen...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:52 schreef jitzzzze het volgende:
Rotterdam blijft toch open, en Doorn & Texel dan?
PZCquote:Mariniersopleidingen uit Rotterdam niet naar Zeeland
DEN HAAG - Het Mariniers Opleidingscentrum in Rotterdam verhuist niet naar de nieuwe marinierskazerne in Vlissingen.
Dat heeft minister Jeanine Hennis Plasschaert (Defensie) aan de Kamer gemeld. Het kabinet wilde de Van Ghentkazerne in Rotterdam sluiten en de opleidingen verplaatsen naar Zeeland. Na fel protest van Rotterdam is nu niet alleen besloten dat de Van Ghentkazerne open blijft, maar dat ook de opleidingen niet naar Zeeland worden verplaatst.
Dat betekent voor Zeeland dat de plannen voor de bouw van een nieuwe marinierskazerne ongewijzigd door kunnen gaan. Zouden de opleidingen wel naar Zeeland zijn verplaatst, dan had de kazerne op voorhand al moeten worden uitgebreid. Het scheelt Zeeland enkele honderden arbeidsplaatsen.
Defensie heeft besloten dat de bouw van de nieuwe Michiel de Ruyterkazerne gaat plaatsvinden door publiek-private samenwerking. Hierbij is één consortium verantwoordelijk voor zowel het ontwerp, de bouw als voor het onderhoud. De Van Ghentkazerne kan open blijven omdat de gemeente Rotterdam en het ministerie van Veiligheid en Justitie medegebruiker worden, tegen betaling van een gebruikersvergoeding. Het ministerie van Veiligheid en Justitie betaalt daar aan mee. Verhuizing naar Vlissingen had de komende 25 jaar 7,8 miljoen euro per jaar gekost. Met de nieuwe constructie komen de kosten voor Defensie uit op 6,9 miljoen euro per jaar voor de komende 25 jaar.
Het medegebruik betreft (opleidings)eenheden in de sfeer van orde en veiligheid van de Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond, opleidingen van gemeentelijke stadswachten en toezichtpersoneel van het openbaar vervoerbedrijf van de regio Rotterdam.
Van die orde- en veiligheidteams. De mannen die er staan als het nodig is, als de paniek uitbreekt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
De rest gaat gewoon naar Vlissingen...
[..]
PZC
![]()
![]()
![]()
Zit je dan tussen de absolute wereldtop vwb intellectueel niveau...![]()
![]()
Dan moet je wel goed opletten... Kun je nog net de achterkant van de auto zien die met piepende banden wegscheurt...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:20 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Van die orde- en veiligheidteams. De mannen die er staan als het nodig is, als de paniek uitbreekt.
Goed verhaal, ik weet zelf om eerlijk te zijn niet wat ik zou doen in zo'n situatie. Als een agent me vraagt te helpen zou ik natuurlijk direct helpen, fuck je kleren. Maar zonder training in EHBO kan je het alleen erger maken door te proberen te helpen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:10 schreef Rave_NL het volgende:
Nog een mooi stukje.
Lees voor marinier (bijna) elke militair.
Mooi verhaal.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:10 schreef Rave_NL het volgende:
Nog een mooi stukje.
Je kan altijd met een slachtoffer praten mocht hij/zij nog bij bewust zijn zijn, ter afleiding van bijv. pijn. Of nek fixatie mocht hij/zij aangereden zijn o.i.d. Genoeg dingen die je kunt doen!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:23 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Goed verhaal, ik weet zelf om eerlijk te zijn niet wat ik zou doen in zo'n situatie. Als een agent me vraagt te helpen zou ik natuurlijk direct helpen, fuck je kleren. Maar zonder training in EHBO kan je het alleen erger maken door te proberen te helpen.
Guust.quote:
Heftig stuk hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:10 schreef Rave_NL het volgende:
Nog een mooi stukje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk stuk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:10 schreef Rave_NL het volgende:
Nog een mooi stukje.
Dus de mariniers zitten straks samen met de RET conducteurs van securitas?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
De rest gaat gewoon naar Vlissingen...
[..]
PZC
![]()
![]()
![]()
Zit je dan tussen de absolute wereldtop vwb intellectueel niveau...![]()
![]()
Zeker een mooi stukje.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:10 schreef Rave_NL het volgende:
Nog een mooi stukje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |