Een BMW heeft toch altijd hangtieten?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:14 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.ebay.com.au/it(...)&hash=item3cdd35e403
Check de 2e foto goed
Dus jij zegt dat wij altijd met dichte vizier moeten rijden?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:43 schreef Scheringa het volgende:
[..]
En dat is dus een van de domste dingen imo
Jullie moeten helemaal niks. Volgens mij zijn we allemaal volwassen mensen hier en die kunnen prima voor zichzelf denken.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:41 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat wij altijd met dichte vizier moeten rijden?
Rokende vrachtwaggel piloten fiksen dat moeiteloosquote:Op zondag 2 maart 2014 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan nog snap ik het probleem niet. Knappe jongen als je een peuk in je gezicht weet te krijgen.
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:43 schreef Scheringa het volgende:
[..]
En dat is dus een van de domste dingen imo
Waarom is mij dit 2x gebeurd in 1 jaar tijd?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rokende vrachtwaggel piloten fiksen dat moeiteloos![]()
Maar to be honest heb ik wel zo het één en ander langs zien vliegen, tot complete McD zakken met vullis aan toe, maar als ik zegge en schrijven één keer geraakt ben door een peuk in 15 jaar motorrijden is het veel denk ik.
[..]
Vizier gaat alleen dicht op de snelweg boven de 120 en als het regent.
Vreemd, ik heb echt nog nooit iets gezienquote:Op zondag 2 maart 2014 19:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rokende vrachtwaggel piloten fiksen dat moeiteloos![]()
Maar to be honest heb ik wel zo het één en ander langs zien vliegen, tot complete McD zakken met vullis aan toe, maar als ik zegge en schrijven één keer geraakt ben door een peuk in 15 jaar motorrijden is het veel denk ik.
[..]
Vizier gaat alleen dicht op de snelweg boven de 120 en als het regent.
domme pech denk ikquote:Op zondag 2 maart 2014 19:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Waarom is mij dit 2x gebeurd in 1 jaar tijd?
Ik trek het aan volgens mij, net als sproeiende blikkers
Ik heb zo al een bril anders zie ik geen ruk.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:56 schreef Sounddragon het volgende:
Niemand nog op het idee gekomen om domweg een (motor) zonnebril in die helm te prakken? Ik rijd geen kilometer zonder bril. Wel iets met polycarbonaat nemen, want glassplinters na een steentje wil je natuurlijk ook niet.
Life is about choices..quote:Op zondag 2 maart 2014 19:58 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik heb zo al een bril anders zie ik geen ruk.
Euh..ja. Is dat raarr?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Life is about choices..
Maarrehh.. je rijdt dus met een normale bril met GLAZEN met je vizier open?![]()
Idemquote:Op zondag 2 maart 2014 19:44 schreef JAY-T het volgende:
Ik heb mijn vizier altijd dicht, op lage snelheden houdt ik hem een klein stukje open voor frisse lucht.. Eén keer snoeihard iets net onder mijn oog gekregen met open vizier en een keer een vlieg recht in m'n oog. Daarnaast heb ik een donker vizier, rij graag incognito
da's ook plastic tegenwoordigquote:Op zondag 2 maart 2014 20:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Life is about choices..
Maarrehh.. je rijdt dus met een normale bril met GLAZEN met je vizier open?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het glas is wel, als het poly is niet. Nog niet eens echt raar, maar wel minder slim.quote:
Is dat standaard tegenwoordig ja? Volgens mij kon je vroeger altijd kiezen; glas is harder en gaat langer mee.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 20:56 schreef Dekatria het volgende:
Zonnevizier naar benee, niks mis mee.Heb ik wel, gebruik ik nooit.. één keertje geprobeerd toen ik echt pal in de ondergaande zon keek onderweg; zonnebril, zonnevizier en een donker vizier over elkaar.. kun je bijna recht in de zon kijken zonder te knipperenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dank, heb net RDW gebeld en die zeiden hetzelfde. Heb ik dus niet voor niets even gewacht met zo'n code aanvragen a 20 euroquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:33 schreef mjan het volgende:
[..]
Particulier-particulier kan gewoon met de oude papiertjes. Handelaar-particulier moet met code.
Heb het zelf een maand geleden moeten doen toen het echt nèt was ingevoerd; feest.
Motor in de gracht gooien en nieuwe kopenquote:Op maandag 3 maart 2014 10:42 schreef Tunafish het volgende:
Ik heb mijn eerste deukje geredenZaterdag naar vrienden geweest, kwam daar aan en rolde de motor achteruit een schuur in, bochtje om en hatseflats, met de tank het kozijn geramd.
Totale schade, welgeteld één vierkante centimeter lak weggeschraapt en een klein deukje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |